Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

***********************************

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

************************

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

******************

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Dit word een positieve toppic, met alleen maar goed nieuws :cheer:
Jeej!!! Wat een fijn nieuws! :cheer2:
Maar ook weer enorm spannend. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed nieuws! Heel veel succes en van harte gefeliciteerd! :jump:
Alle reacties Link kopieren
Oh wat fijn dat je zo vroeg al een duidelijke streep hebt. :cheer2: Ik duim mee voor een goede nipt en een gezonde februari 2018 baby. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Flipje, ik doe ook een dansje voor jou! :cheer2: ik ga duimen totdat jullie in februari jullie prachtige, gezonde kindje in handen hebben! Gefeliciteerd met deze eerste belangrijke stap! :D
Gefeliciteerd Flip! Dat dit maar een prachtige baby mag worden! :cheer2:
Jaaaa Flip! Wat fijn, gefeliciteerd!! :cheer2: op naar een mooie NIPT!
Alle reacties Link kopieren
Wat een spannend 6/7 weken zullen dit worden en dan nog even wachten op de nipt uitslag. Ik duim voor heel veel goed nieuws.
Alle reacties Link kopieren
hoeraaaa!!!! O_O :cheer2: :flirting: :cheer: :jump:
al een dikke vette en duidelijke streep! dat komt helemaal goed, met een prima nipt en een prachtige baby in 2018! :) !!! :)
dit geeft ons en vooral jullie gevoel weer denk ik, allez, toch vooral flipman vermoed ik :yes: !
Afbeelding
Gefeliciteerd! En succes met de verlengde wachtweken!
Alle reacties Link kopieren
Fijn Flipje!! We wachten vol spanning mee!!
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Yesss!! :high5: :sun:
Je bent toch best erg goed in zwanger worden kunnen we nu wel concluderen :)
Nu op naar een probleemloos vervolg! De duimen gaan weer aan :thumbsup:
Oh Flipje, wat fijn! Ik hoop zo dat nu alles goed gaat en je in februari na al die jaren eindelijk een gezonde baby in je armen hebt. Het is jullie zo gegund!
Alle reacties Link kopieren
Wauw Flip! De eerste horde is genomen! Op naar de volgende (waar je dan met een mooie grote spring overt heen springt!).

:cheer: :cheer2:
het is wat het is
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je prachtige streep! :redrose:
Alle reacties Link kopieren
:cheer: gefeliciteerd!! Wat ontzettend goed dat je nu al een streep hebt. Vind het zo spannend voor jullie, blijf van afstand meeleven! Op naar een gezonde baby in februari :high5:

Ps: stoere flipman!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn, Flipje. Een positieve test!
Vertrouw maar op Flipman. Hij voelde dat je al kon testen. Komt vast goed.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa gefeliciteerd!! We duimen door !
:sherlock:
Alle reacties Link kopieren
Wouw Flip wat een goed nieuws :cheer2:

Gefeliciteerd!! Op naar een fijne zwangerschap en gezonde baby!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de eerste mijlpaal!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! :yes:
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen natuurlijk weer getest. Iets lichter dan gisteren, maar zeker weer een streep.
Het blijft nu eerst erg spannend tot ik voorbij mijn NOD ben (1 juni).
Gelukkig ook op 2 juni de bloedtest, dat is een veel betere indicatie of het een beetje op schema zit qua hCG.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd namens een stille meelezer :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Spannend Flip!!!
Ik wens voor jou een prachtig kind over een maand of 8.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven