Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

***********************************

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

************************

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

******************

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Mijn duimen draaien voor je!
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
Alle reacties Link kopieren
Spannend flip de komende dagen. Mocht je morgen nog een keer testen hoop ik dat 'ie mooi opgelopen is :cheer2: :cheer2:

Edit; ik cheer niet alleen voor team roze!!! Net zo hard voor team blauw, alleen geeft de site deze niet weer.
anoniem_301769 wijzigde dit bericht op 30-05-2017 20:38
31.64% gewijzigd
Well, that didn't work.

~An Autobiography~
Alle reacties Link kopieren
Hier draaien de duimen ook weer :high5:
Moet zo vaak aan je denken Flipje en hoop dat jullie in februari een gezonde baby in jullie armen mogen sluiten.
Alle reacties Link kopieren
Flipje, wat geweldig dat je weer zwanger bent!
Na alle ellende moet dit toch echt goed gaan!!!
Hoop dat je over 8,5 maand een topic gaat openen wat je moet doen als je baby geen ritme heeft ;)
Alle reacties Link kopieren
Joepieeeeee! Ben zo blij voor jullie! Hopelijk 3e keer goede keer! Ik blijf alleszins duimen. :yes: :cheer: :cheer2: :cheers:
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
Alle reacties Link kopieren
Potverdikkie Flip whaha :cheer2:
Je hebt gewoon gisteravond nog getest!! Gefeliciteerd :cheer2: :cheer2:
Ik wist dat ik niet moest gaan slapen.. Oh nee, dochter huilde weer :proud:

Fijn dat we een nieuw topic hebben, dit word positiever dan de vorige. 1jaar verder, 3de zwangerschap, dit gaat m worden! Dat moet gewoon!!

Ben zo blij voor jullie!!! :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Corina; hoop dat jullie nu ook eens doorkunnen, wat een tegenslagen.. Waar moet je man aan geopereerd worden als ik vragen mag?
Alle reacties Link kopieren
Hier nu mijn echte testdag (1 dag voor NOD). Streepje lijkt nu wel iets donkerder...
Morgen 'de dag van de waarheid'.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Een iets donkerder streepje: :hello: Daar worden we blij van hier! Ik heb er alle vertrouwen in dat je echt niet voor nare surprises komt te staan mbt onverwacht bloedverlies oid morgen! :smooch:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Dit is gewoon echt een goede streep Flipje!! Ik
Had echt maar de helft, en daar is een wolk van een baby uit gekomen
Alle reacties Link kopieren
Het is vanaf een computerscherm, maar deze vind ik donkerder en meer roze gekleurd dan de eerste avondtest die je gepost hebt :cheer:
Well, that didn't work.

~An Autobiography~
Alle reacties Link kopieren
Flip, ik zag de titel en hoopte dat het van jouw was! Gefeliciteerd en wat spannend weer!
top :flirting:
Alle reacties Link kopieren
:cheer2: Afbeelding :cheer2: Afbeelding :cheer2: Afbeelding
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Poppy4 schreef:
31-05-2017 08:06
Het is vanaf een computerscherm, maar deze vind ik donkerder en meer roze gekleurd dan de eerste avondtest die je gepost hebt :cheer:

In het echt is het verschil duidelijk zichtbaar... Ik begin nu echt wel wat hoop te krijgen.
Morgen d-day, overmorgen bloedtest. :sheep:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Heb je vorige topic gevolgd en afgelopen week je OP nog eens gelezen. Die kwam weer even binnen. Al die zorgen, onzekerheden en verdriet.

Wat fijn dat je nu weer zwanger lijkt te zijn!

Het afgelopen jaar hebben jullie keer op keer moed gehouden om overeind te krabbelen en weer door te gaan. En omdat het 'doel' zo mooi is (een gezond kindje) zul je ongetwijfeld zeggen dat je alles er graag voor over hebt gehad, maar toch. Je moet het maar doen.....

Ik hoop daarom van harte dat jullie over een maandje of acht opnieuw ouders worden, dit keer van een voldragen gezond kind.

Tot die tijd; sterkte met het afwachten tot de tests. En dan daarna vooral proberen zorgeloos te genieten van je zwangerschap.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
flipje2 schreef:
31-05-2017 09:39
:cheer2: Afbeelding :cheer2: Afbeelding :cheer2: Afbeelding

Hoe is het jou gelukt om roze en blauwe jubels te krijgen? Ik kreeg alleen dezelfde kleur..
Alle reacties Link kopieren
cookie84 schreef:
31-05-2017 13:10
Hoe is het jou gelukt om roze en blauwe jubels te krijgen? Ik kreeg alleen dezelfde kleur..
idd mij lukt dat ook niet, hebben zelfde code
Alle reacties Link kopieren
hahaha, beetje met gifjes prutsen blijkbaar
Afbeelding
[img ]
smilies/muvsdz.gif [ /img]
Alle reacties Link kopieren
MissTiek2015 schreef:
31-05-2017 13:16
hahaha, beetje met gifjes prutsen blijkbaar
Afbeelding
[img ]
smilies/muvsdz.gif [ /img]
Jup, als plaatje plakken! :)
Als viva het niet fixt, dan fix ik het zelf wel.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Iedereen weer bedankt voor de felicitaties en het medeleven... het is zo spannend nu! Godzijdank hoef ik niet meer zo lang te wachten tot de bloedtest.... Als daar een goede uitslag uit komt geeft dat al heel veel vertrouwen!

(Heb het nog maar even teruggezocht: met F had ik de bloedtest op dezelfde dag als nu (4w1d) en was de uitslag 194 IU/L, met P had ik de bloedtest twee dagen later (4w3d) en was de uitslag 898 IU/L.)
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
En dat is HCG toch of wat anders?
Alle reacties Link kopieren
cookie84 schreef:
30-05-2017 22:55
Corina; hoop dat jullie nu ook eens doorkunnen, wat een tegenslagen.. Waar moet je man aan geopereerd worden als ik vragen mag?
Ja ik hoop het ook...dat de 3e keer ook maar raak mag zijn en goed blijft gaan..
Hij word geopereerd aan zijn ogen, 1 oog staat scheef door alle stress die we afgelopen jaar hebben meegemaakt
Alle reacties Link kopieren
Corina: Ik hoop ontzettend dat dit voor zowel jou als voor Flipje een succesvol topic gaat worden, met gezonde babies in 2018! :kneel:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven