Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Waaaaah!! Yes!!
Die stap is gezet.
Hoewel ik snap dat je niet echt blij kunt zijn. Nu gaat het pas weer komen...
Gefeliciteerd!! Deze stap is er weer voor jullie. Dat je maar een voorspoedige zwangerschap mag hebben.
#gaat terug in meeleesmodus
Yes, Flip, ik ga het toch zeggen: gefeliciteerd! :cheer: Dit is weer een stap - op naar de volgende horde.
We slepen je er doorheen meid. Niemand verwacht van je dat je happy clappy naïef blij bent, maar mocht dat toch heel eventjes gebeuren, vergeet dan niet om dat ook toe te laten - want het mag natuurlijk wel - blij zijn met deze nieuwe kans!
Ik doe vast een dansje :jump:
Yeeeeeh wow! Gefeliciteerd!
Weer een horde, wel een hele hoge en belangrijke. Gefeliciteerd Flip en man!!
Dat is in elk geval een goed begin Flip! Toch een gefeliciteerd dus. :hug:
Kwam even gluren en Ja hoor!! Een hindernis minder... en wat ga Ik duimen op een goede afloop!! X
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Gefeliciteerd Flip! Dat is weer een belangrijke stap!
Yes! Wat fijn! De eerste stap is weer gezet. Gefeliciteerd!
En nu bedenken hoe je ervoor kunt zorgen dat de weken zo snel mogelijk voorbij vliegen...
theepoes wijzigde dit bericht op 24-10-2017 08:17
Reden: Foutje
1.33% gewijzigd
Flip, wat heerlijk voor jullie. Gefeliciteerd !
Yes Yes Yes :jump:
Een stapje dichterbij op naar meer van zulk mooi nieuws :daisy:
Yes!!! :yes: :yes: :yes:
Een stapje dichterbij!! Ik duim voor jullie!!!
I could go into detail...but I won't.
Yes Flipje!!!! :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Wat fijn dat het allereerste zo belangrijke begin er is!!!!
De komende dagen/ weken/ maanden worden ongetwijfeld super spannend, maar voor nu is het gewoon super fijn dat je weer een positieve test hebt!!!!
Yes :yes:, weer een stapje verder :cheer:
Well, that didn't work.

~An Autobiography~
Yes! Hoewel er nog heel veel spannende momenten komen, heb je deze toch maar weer mooi 'binnen'.
Het is jou en Flipman erg gegund dat dit een mooie gezonde plakbaby gaat worden :)

Hou je haaks, meid. Eet er lekker een taartje op, zou ik zeggen :)
het is wat het is
Aaah flip! Wat fijn! Maar wat spannend is het ook... pff kan me alleen maar indenken hoe de komende weken voor jullie moeten zijn... Ik ga heel veel kaarsjes branden voor jullie, het is jullie zo gegund nu eens geluk te hebben!
Ooooh wat goed! Nu komen de rest van de spannende weken maar dit heb je in elk geval vast binnen :cheer2:
Het begin is er weer Flip! Duim voor je :bigkiss:
Gefeliciteerd! :cheer2:
Kippenvel!! Gefeliciteerd Flip :cheer2:

Veel sterkte voor de komende tijd. Ik hoop dat je een goede echo krijgt, daarna een goede uitslag van de Nipt en dan eindelijk voorzichtig kan gaan genieten. Want als 2 mensen het verdienen, dan zijn jullie dat!!! :bigkiss:
Yesssss flipje....ben zo blij voor je, word ook spannende tijd voor je maar deze keer gaat het goed komen :hug: :yes:
Flip, ik ben een van de vele stille meelezers. Weer een stap, ik duim voor jullie.
wat fijn flip! :yes:
.
Gefeliciteerd ! Heb wel eens gereageerd op je topics en volg je soms wel.
Ik hoop nu echt dat jullie grote wens in vervulling mag gaan!
Wow! Wow! Wow! Wat een dikke vette streep! Het is je zo gegund dat dit 'streepje'. En nu een winterslaap houden en in juni wakker worden.... ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven