**Ovulatie inductie (Clomid-injecties-IUI) Deel 3**

06-07-2016 14:39 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het vervolg op het topic **Ovulatie inductie**. Happy new topic! :cheer2: Dat we maar snel allemaal zwanger mogen zijn.

Ben je zwanger en wil je in dit topic een positieve test of een echofoto delen doe dit dan alsjeblieft achter een linkje en niet in je post zelf, zodat iedereen zelf kan beslissen of ze dat wil bekijken. Alvast bedankt.

De inloggegevens voor de tabel zijn:

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd Kindje Ronde# Status Bijzonderheden
Annejill 36 Derde na mk ronde 8 gonal-f 100 EH +pregnyl ondersteuning +IUI nod +/- 5 april 2018 PCOS missed abortion dec 2016 en mk mei 2017 3 jr bezig waarvan 1,5 MMM
Vienna .. Eerste .. Gonal F 75 PCOS
Flomo 30/32 Tweede 4e ronde Clomid 50mg NOD 10 juni PCOS, bij 1e kindje na 1e keer 100mg Clomid zwanger
Sophie990 27 Eerste Ronde 6 clomid nod +/- 26 april Laatste ronde clomid, hierna over op injecties
Rompertje - Eerste start mei Clomid nod 4 mei per mei starten met Clomid tabletten
De zwangeren onder ons! :yes:
*Jonro
*Myrre29 (UD: 7 mei 2018)
*Snowy89 (UD: 19 mei 2018)
*TruusdeMier

De zwangeren praten hier verder:
zwanger/zwanger-na-ovulatie-inductie/li ... ges/390613

:love: Bevallen! :duckie:
De nog actieve dames:
* Heytan: 20 mei 2017 van een zoon!
*San_D: ..-12-2017 van een tweeling!
* Sammie81: februari 2018 bevallen van een dochter!
* Wiek88: februari 2018 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:46
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
WoW!!! Dikke proficiat!



Wij zijn hier aan het twijfelen gestaan. Zelf vroegen we achter ivf maar nu...

Mss gaan we toch nog even door met IUI... Weten het niet. Uiteindelijk was het maar poging 5
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
@duna gefeliciteerd! Hoop idd dat het goed blijft gaan!



Wiek: hoe gaat het bij jou?



Hier: Morgen zit ik op dag 14 na de eisprong. Nog niet ongesteld, wel vast testen in huis gehaald! Op welke dag zouden jullie de test doen? Ik heb er 2 (2 in 1 verpakking van de etos). Spannend!
Alle reacties Link kopieren
WoW Duna!!! Gefeliciteeeeeeerd!!! wat spannend!!!!!

Ben zo blij voor jullie!!



@lady, spannend!! Ik heb dag 13 na ovulatie getest (maar werd ook meestal dag 12 ongesteld). Dus testen kan denk ik al wel!



@mlsc, mijn arts zei eerder (toen ik om iui vroeg) dat als je wel ivf hebt gehad en niet gelukt dan kun je denken: had ik nou toch maar gebruik gemaakt van alle rondes. Ivf is echt heel intensief en met iui heb je ook zeker goede kansen. Denk er nog es over na!
Alle reacties Link kopieren
Ja we weten het biet goed. Uiteindelijk hebben we maar vijf keer geprobeerd.

K weet niet hoe het komt maar vanavond liepen de emoties door dit enorm op. Omdat we het niet weten en er precies niet echt uitgeraken. Gevolg vriendin ligt boven in bed en ik zit op de zetel. Gebeurt normaal nooit...
Alle reacties Link kopieren
Zoek haar op en geef haar een dikke knuffel. Het is ook erg ingewikkeld. Praat over wat goed voelt. Ik snap de drang om verder te gaan en meer kans te hebben, maar wie weet lukt het keer 6!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Meiden ,



@Duna wowwww super gaaaaaaf gefeliciteerd zeg geniet er samen van. En idd hopelijk gaat alles toppie heb vertrouwen

Begrijp ik nu goed dat het dan de 3e IUI raak is

Bedankt voor je reactie



@Lady en Wiek we duimen voor jullie



@mlsc succes met keuzes maken weet je leeftijd niet maar als deze meezit zou ik ook niet zo snel over gaan naar IVF is behoorlijk intensief maar goed die keuze is natuurlijk aan jullie als koppel en ja kan me wel voorstellen dat er frustraties zijn moeilijk hoor....... Blijf praten en relativeren heb super veel respect voor jullie allemaal meiden.



Trusten ????????????
Carpe Diem
Alle reacties Link kopieren
Wooow Duna gefeliciteerd!!!! Wat ontzettend fijn voor jullie!!

En beterschap voor je man/vriend!



Spannend lady! Ik hoop op meer positieve berichtjes hier!

Ik heb me vergist in jouw/onze berichten ik heb volgende week vrijdag Nod haha dus duurt nog ff! succes met testen!



Mlsc ontzettend moeilijke keuze, soms zou je willen dat iemand anders de keuze voor jullie maakt he! Maar blijf idd communiceren met elkaar dat is het belangrijkst!
Alle reacties Link kopieren
Ik reageer straks wel iets uitgebreider, maar voor nu JAAAAAAAA DUNAAA!!!! Gefeliciteerd! Wat een geweldig mooi nieuws, geniet er van!!
Alle reacties Link kopieren
Duna, dit was toch ook je eerst poging na het hsg onderzoek? Dat is toch wel gaaf dat het schijnt te helpen!!!
Duna gefeliciteerd!



Spannend lady ga je vandaag testen?
Alle reacties Link kopieren
Zo, nu wel ff tijd. Zo aan de beurt bij de kliniek voor de uitgangsecho, maar duurt denk ik nog wel ff



@mlsc, moeilijke beslissing. Volg gewoon je hart. En voel je niet bezwaard als het soms ff botsingen geeft in jullie relatie. Het is ook wel een hele heftige tijd en een moeilijke beslissing. Uiteindelijk komen jullie er vast sterker uit! Veel succes en wijsheid bij het maken van jullie keuze.



@lady, ik mocht eerste jeer na iui op dag 16 testen en iui2 mocht ik op dag 15 testen. Denk dat vandaag wel moet kunnen, maar misschien is een dagje wachten wel beter! Hoelabg zit er normaal tussen bij je dan? Voel je al wat? Ik ga voor je duimen en hoop echt op mooi nieuws!



@wiek, succes met nog ff wachten. Hoe gaat het tot nu toe?
Alle reacties Link kopieren
Hoe was de uitgangsecho heytan?



Ik voel me prima! Maarja 7 dpo kun je nog niets zeggen he
Alle reacties Link kopieren
Uitgangsecho ging goed. Alles zag er weer goed uit. Volgende week donderdag voor de 1e follikelmeting. Dus nog ff afwachten, vanavond weer beginnen met clomid.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat we toch nog even gaan doorgaan met de IUI. Misschien doen we volgende maand al terug mee.
Alle reacties Link kopieren
Zojuist de test gedaan en ik had 2 streepjes!!(etos test) waaahh! Maar ben nog wel een beetje voorzichtig blij.. Nu dag 14 na eisprong en dag 16 na injectie pregnyl. Mogelijk later 't weekend nogmaals testen.



@heytan: ik heb geen eigen cyclus dus dat is lastig te zeggen..



@Wiek88 aah oke, spannend nog even dus!
Alle reacties Link kopieren
Een streep is een streep lady!! Gefeliciteerd!!!!! Snap dat je nog voorzichtig ben hoor maar het klinkt goed!!



Gaat lekker hier!! Hopen dat de vruchtbare flow doorzet!
Alle reacties Link kopieren
@Lady, gefeliciteerd!! Wat tof zeg, zo snel na elkaar weer goed nieuws hier!! Ik heb ook eerst 2 goedkope en een dure clear blue test gedaan voor ik het durfde te geloven!



@Mlsc, je kunt altijd na de komende ronde wel door naar ivf. Gewoon stapje voor stapje doen wat goed voelt!
Alle reacties Link kopieren
Eeeeh hoe kom ik evt in de tabel hierboven of kan iemand mij erin zetten (als dat oke is

Leeftijden 39(m)/40(ik)

1 ste ronde IUI met 100mg Clomid en HSG positief (ook pas gehad) .

1 ste kindje

Geen bijz. behalve mijn leeftijd. Zwemmertjes goed van partner , gewone Ovulatie.
Carpe Diem
Gefeliciteerd lady! Gelijk in de 1e echte ronde raak ofniet?
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa lady!!! Gefeliciteerd, wat een mooi nieuws!!! Geniet er van!
Alle reacties Link kopieren
@Lady Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Gefeliciteerd zeg wat een super nieuws hopelijk zet de trent inderdaad door hier ....



@Heytan succes met je nieuwe ronde
Carpe Diem
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel allemaal!! Durf het nog niet helemaal te geloven haha.. Misschien pas bij een echo!

Had toevallig morgen al een afspraak bij de huisarts staan vanwege zere okselklier/borst (zijkant)..maar kan dus goed zijn dat dat met hormonen te maken heeft! De zomer lijkt hier trouwens op 't forum een vruchtbare periode te zijn . Hoop dat er meer mogen volgen.



@Snowy: ja idd na 1e ronde pregnyl is het raak! (als ik de test nu moet geloven tenminste :p

@heytan: Fijn dat je weer mag starten met clomid, nieuwe ronde, nieuwe kansen!

@Missy: Hoe gaat het met jouw zwangerschap?
Alle reacties Link kopieren
@Lady, spannend zeg! Verwacht niet te veel van de eerste echo hoor, ik maakte er echt niets van!

Met mij gaat het goed. Op de gewone zwangerschapskwaaltjes na natuurlijk. Vooral erg veel slaap nodig en misselijk. Maar wel te doen gelukkig! Nog even spannend dat er bij de eerste bloedcheck antistoffen zijn gevonden, dus morgen opnieuw bloed prikken. Hoop dat het toch goed blijkt! Al is er volgens mij geen paniek mocht ik wel anti stoffen aanmaken, dan gewoon strengere controle!
Lady dat geeft mij hoop dat het bij jou zo snel raak is naar ook al die afgebroken rondes!

Hopelijk mag ik je snel volgen als de gonal f gaat aanslaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven