Perongeluk rauw vlees gegeten
donderdag 1 november 2018 om 21:06
Vandaag ben ik gezellig met een vriendin gaan uit eten. Heerlijk wok gegeten; gewokte biefstukreepjes met groenten in saus. Dit mag omdat het volop verhit wordt, tot vlammen toe.. Na mijn halve bord leeggegeten te hebben zag ik dat de biefreepjes van binnen rood waren, niet allemaal maar toch.
Flinke paniek....... Derest heb ik laten staan.
Ik kan er nu weinig meer aan doen maar maak me er toch wel zorgen over.
14+5 weken.
Flinke paniek....... Derest heb ik laten staan.
Ik kan er nu weinig meer aan doen maar maak me er toch wel zorgen over.
14+5 weken.
vrijdag 2 november 2018 om 08:01
Verstandig. Ja die wachtlijsten zijn overal lang volgens mij. Succes.Semmybrouwer schreef: ↑02-11-2018 06:39Ik start er deze maand voor bij een psych. Puur omdat ik dit niet wil met de komst van een kindje. Helaas waren de wachtlijsten lang dus stond er al sinds juni op ..
vrijdag 2 november 2018 om 09:02
Dat je angstig bent oké. Maar je werkt zelf in de zorg. Dan kun je toch zeker wel relativeren en zelfreflectie toepassen lijkt me. En dat je vriend er ook in mee gaat is ook niet zo handig. Waarop zou je je moeten laten testen?? Heb je klachten na het eten van dat ietwat rode vlees? Nee? Dan is er niks aan de hand. Vaak krijg je zelf van een besmetting ook klachten. En dat weet je prima door je werk.
vrijdag 2 november 2018 om 09:08
Semmybrouwer schreef: ↑02-11-2018 06:39Ik start er deze maand voor bij een psych. Puur omdat ik dit niet wil met de komst van een kindje. Helaas waren de wachtlijsten lang dus stond er al sinds juni op ..
Had je toch al veel eerder kunnen doen? Als je al angstig bent en zwanger wilt worden kun je toch op je vingers natellen dat dat heel moeilijk wordt?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 2 november 2018 om 09:19
Neem je partner dan meteen mee naar therapie, want hij zit je op te stoken terwijl hij (neem ik aan) weet dat je angst-issues hebt. Dat is abnormaal gedrag en niet helpend tijdens een zwangerschap en al helemaal niet als de baby er straks is.Semmybrouwer schreef: ↑01-11-2018 22:53Mijn partner die zegt dat ik me moet laten testen en dat dit zeer gevaarlijk is. Dus die maakt zich er ook zorgen over.
Verder, mijn verloskundige weet van mijn angsten en ze gaat er goed mee om. Mag ten alle tijden komen voot een echo etc. En ze houdt t goed in de gate.
vrijdag 2 november 2018 om 09:40
Vanuit mijn werk weet ik dat mensen er zelf juist vaak geen klachten van ondervinden. Én dat angst JUIST vaak onder verpleegkundigen voorkomt, aangezien je te veel weet.. Dus wat jij zegt dat is onzin.JustMeDaan schreef: ↑02-11-2018 09:02Dat je angstig bent oké. Maar je werkt zelf in de zorg. Dan kun je toch zeker wel relativeren en zelfreflectie toepassen lijkt me. En dat je vriend er ook in mee gaat is ook niet zo handig. Waarop zou je je moeten laten testen?? Heb je klachten na het eten van dat ietwat rode vlees? Nee? Dan is er niks aan de hand. Vaak krijg je zelf van een besmetting ook klachten. En dat weet je prima door je werk.
vrijdag 2 november 2018 om 09:43
Vind blind oordelen niet fijn. Ik kon dit niet eerder ivm andere noodzakelijke omstandigheden. Misschien waren wij niet bezig met zwanger worden? Wij zijn beiden verrast door deze enorm leuke verrassing
vrijdag 2 november 2018 om 16:42
Nou ik werk zelf in de zorg en ik kan prima relativeren. En ik ben eigenlijk totaal niet angstig om dit soort dingen. Sterker nog ik heb met 19 weken een stuk vlees op wat nog iets rood was gewoon omdat het lekker was en de kans enorm klein is en ik er al aan begonnen was. Je moet het niet dagelijks eten nee. Maar van een keer raak ik echt niet in paniek.Semmybrouwer schreef: ↑02-11-2018 09:40Vanuit mijn werk weet ik dat mensen er zelf juist vaak geen klachten van ondervinden. Én dat angst JUIST vaak onder verpleegkundigen voorkomt, aangezien je te veel weet.. Dus wat jij zegt dat is onzin.
vrijdag 2 november 2018 om 17:04
Semmybrouwer schreef: ↑02-11-2018 09:43Vind blind oordelen niet fijn. Ik kon dit niet eerder ivm andere noodzakelijke omstandigheden. Misschien waren wij niet bezig met zwanger worden? Wij zijn beiden verrast door deze enorm leuke verrassing![]()
Niet bezig met zwanger worden? Je bent bewust gestopt met de pil en hebt onbeschermde seks gehad.
Afijn, heb je al contact gehad met je verloskundige?
vrijdag 2 november 2018 om 17:11
Ach welnee! Jullie waren juist bewust bezig om zwanger te raken gezien je eerdere topics.Semmybrouwer schreef: ↑02-11-2018 09:43Vind blind oordelen niet fijn. Ik kon dit niet eerder ivm andere noodzakelijke omstandigheden. Misschien waren wij niet bezig met zwanger worden? Wij zijn beiden verrast door deze enorm leuke verrassing![]()
zaterdag 3 november 2018 om 10:31
Je weet dat er een loepfunctie op dit forum zit? Je lult uit je nek dus.Semmybrouwer schreef: ↑02-11-2018 09:43Vind blind oordelen niet fijn. Ik kon dit niet eerder ivm andere noodzakelijke omstandigheden. Misschien waren wij niet bezig met zwanger worden? Wij zijn beiden verrast door deze enorm leuke verrassing![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!