Proberen zwanger te worden - deel 3

10-11-2015 20:09 2179 berichten
Hier een forum van dames die zwanger proberen te worden. De meeste van ons zijn vanaf najaar 2014 bezig en dus al een poosje op weg. Daarom is iedereen welkom om mee te schrijven als je al minimaal 2 jaar aan het proberen bent zwanger te worden.

Lijkt het je leuk om mee te schrijven? We vinden het leuk als je je even voorstelt :-)
naam leeftijd ronde #kind NOD bijzonderheden
flipje2 29/41 ICSI1, tp5 eerste 15 aug? kan alleen zwanger worden via ICSI
3x mk (jun '16, dec '16, jul '17)
Praatje 34/42 58 eerste ? 1 mk (feb '15)
Gaat niet de mmm in
.
Peach1990 en Da4ntje jullie schrijven hier al een tijd niet meer mee, maar we hopen allemaal dat jullie wens ooit vervuld zal worden! :heart:

Yeah, hieronder de dames die zwanger zijn!
naam leeftijd #kind afspraken uitgerekend
Ylva 31/30 eerste afspraken 31 augustus '17
Unicorn32 34/32 eerste 24 november '17
.
Lieve Gadgetfreak, Proeliewoelie, Meivo, Miss94, Gurlie-1, Lisette_, Minilove, Suze27, Elliepie, Teacup, RianH, Mama_lin, Hil01, N89, Flower253, MissTiek2015, KimL en Bliss, jullie zijn inmiddels allemaal mama. Geniet van jullie kleintjes en kom af en toe nog eens langs om een update te geven.

Gebruikersnaam: Proberen2014-2015
Wachtwoord: Proberen
anoniem_227911 wijzigde dit bericht op 18-07-2017 17:18
42.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En @ Flipje, ik moet steeds maar aan je denken.... hopelijk kom je deze dagen een beetje door, al zou ik zelf ook niet weten hoe... ik blijf knuffels naar je/jullie sturen!
@Flipje; heel veel sterkte Wat een achtbaan van emoties zitten jullie in.

@Ylva: yeeyyy!! Gefeliciteerd! Ik hoop dat het deze ronde raak is!!

@Newskies; balen van de negatieve test maar goed van je dat je er zo nuchter onder blijft en de positieve kanten ervan ziet

@hier; van het weekend begonnen met IUI 3. We wachten het af. Vrijdag echo om te kijken hoe de eitjes rijpen. Ik heb morgen even lekker een dag vrij van het werk. Even de focus op mezelf
Er wordt hier veel aan jullie gedacht, meisjes..

Flipje: hoe gaat het met je?

Ylva: we duimen!!!!

Unicorn: geniet van je dagje vrijaf, lekker me-time :-) en ook voor jou heel veel geluk in "ronde 3"!

Newskies: wat goed dat je er zo positief mee om kan gaan! Allemaal sterke vrouwen hier, vrouwen zoals ons hier op het forum, met een kinderwens, zouden een standbeeld moeten krijgen!

Bliss hoe gaat het met je? Ik ga je even PB'en voor de naam, als je die wil verklappen uiteraard :-)

Kiml nog niets?

Aan de zwangere dames ook een dikke knuffel!
Happiness is only real when shared
Zaterdag word ik opgenomen in het ziekenhuis om de bevalling op te wekken. Ben dan 17,5 week.

Sneller dan verwacht, maar het is beter zo.

Bedankt voor al jullie steun meiden!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Allereerst lieve @Flipje, ik denk veel aan je, al heb je daar weinig aan vrees ik. 17,5 week is echt al een kindje . Mijn schoonzusje had 2 keer achter elkaar een miskraam met 18 weken en er lag gewoon echt al een zeer fijn kindje. Was toen echt niet bezig met kinderen, maar heb hard zitten huilen zo indrukwekkend vond ik het. Gelukkig heb ik nu 2 lieve en mooie nichtjes :-), al vertelde ze me dat ze voor haar gevoel 4 kindjes heeft. Dat vergeten mensen nogal eens.

Gaan jullie hem een naam geven en/of begraven?

@unicorn Beter! En het is vandaag ook nog eens een mooie en zonnige dag. Geniet er (verdiend) van! En je weet: ooit...!!! Anders word ik heel boos en dat wil niemand .

Ben benieuwd of je vrijdag een mooie of zelfs betere uitslag hebt!

@Elliepie Lief! Hoe is het met jou?

@hier Dankjulliewel voor jullie gelukwensen! Heel lief! Ik moest de IUI vanmorgen wel alleen doen, wat me een beetje zwaar viel. Het stelde allemaal niets voor behalve dat ik kapot ging van de zenuwen en alle rampscenario's de revue heb laten passeren in 1 dag tijd. Mijn man kon op zo'n kort moment niets meer regelen met z'n werk, maar we hadden goed app-contact . Zijn zaad was iig super (128 miljoen actieve zwemmers voorafgaand aan de wassing(?) - daarna weet ik niet, dat was gezien die uitslag blijkbaar niet meer belangrijk). Nu 2 weken wachten, al probeer ik realistisch te blijven...
Lieve flipje, heel veel moed voor zaterdag. We denken aan je, verwen jezelf maar goed.. en neem alle rust die je nodig hebt!

Ylva, wauw spannend zeg, goeie zwemmers ook! Nu is het afwachten, ik denk aan je!

Hier is alles goed, vandaag 31 weken alweer.. M'n buik is erg laag dus iedereen zegt dat ik vroeger ga bevallen... Al heb ik geen idee of dat er iets mee te maken heeft. Op het werk hebben ze al een "poll" gemaakt, met gokjes naar de naam, de datum :-)
Hoi meiden,

Flipje, heel veel sterkte zaterdag. Wat een enorm zware beslissing hebben jullie moeten nemen. Ik wens je heel veel kracht toe. Voor zaterdag, maar ook daarna.

Ylva, wauw, dat gaat inderdaad rap ineens. Fijn dat je nu goed in de gaten wordt gehouden. balen dat je alleen moest gaan, maaaaaaaarrr een mooi ei & superzaad, in ieder geval is dit allemaal positief! Het worden twee pittige weken wachten meid, ik duim voor je!

Unicorn, ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag. Heerlijk hoor, even tijd voor jezelf! En succes weer met IUI3. Ook voor jou brand een kaarsje.

Newskies, wat irritant dat je overtijd bent en ook niet zwanger. Dat vond ik altijd zo zwaar, omdat je toch een beetje hoop krijgt. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

Ik sluit me aan bij Elliepie, een standbeeld hebben jullie wel verdiend!

Gaat hard bij jou Ellie! 31 weken alweer...

Ik ben ook benieuwd naar Kim! Grote kans dat ze inmiddels wel bevallen is!
Tjee Flipje, dat gaat snel zeg... wat een achtbaan. Ik wens je alvast heel veel sterkte voor zaterdag en ben ook benieuwd naar de vragen die Ylva stelt...

@ Ylva, kan me voorstellen dat het helemaal niet leuk is om het alleen te doen!! Maar gelukkig wel met mooie cijfers, lijkt mij ook dat je dit af en toe moet relativeren want 128 miljoen, daar krijg je toch echt het gevoel van dat het dan niet meer fout kan gaan?! Wil je (voor mijn beeld) misschien nog iets meer uitleggen van wat er precies gebeurt tijdens de behandeling? Ik ben bv heel benieuwd (na mijn HSG ervaring) of ze bij IUI ook met een slangetje je baarmoeder ingaan...?

@ Unicorn, hopelijk lig jij ergens te chillen vandaag!

@ Hier: nog steeds niet ongesteld! Waahh en mijn vriend gaat nu zelfs twijfelen aan die test, dat heb ik nog nooit meegemaakt ;) Maar ehhh no way dat ik een nieuwe test ga doen, of althans, niet vandaag
quote:NewSkies schreef op 08 juni 2016 @ 15:32:

@ Hier: nog steeds niet ongesteld! Waahh en mijn vriend gaat nu zelfs twijfelen aan die test, dat heb ik nog nooit meegemaakt ;) Maar ehhh no way dat ik een nieuwe test ga doen, of althans, niet vandaag Wat irritant zeg! Word je niet gek zo langzamerhand? Ik had goedkope Kruidvat testen in huis met een plusje, die werkten goed en 1 dag voor NOD. Misschien een idee?
Ja we willen wel een naam bedenken, dat raadt het ziekenhuis ook erg aan. Dat je het later niet over 'het' of 'de overleden baby' hoeft te hebben.

We willen het laten cremeren, weet nog niet hoe dat zal gaan. Daar zal dela ons wel bij helpen.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Sterkte lieve Flipje !! ??
Flipje, enorm veel sterkte voor jou en je man!

Wat vreselijk deze uitslag..

Ik wens je alle kracht toe!
The finest pleasure is kindness to others.
Flipje nogmaals veel sterkte, kan het niet genoeg zeggen denk ik...

Newskies: wat Suze zegt! Ik zou toch nog eens testen haha, maar ik was altijd vh principe "ook al is het niks, dan weet ik het maar".. Een zoveelste witte test is natuurlijk niet leuk, maar ik had liever de zekerheid. Moet je voor jezelf beslissen natuurlijk. Ik duim voor je!
Ha ladies, ik heb gisteren toch nog een test gedaan en dat was dus toch weer een verspilde test Begin nu ook gevoel van ongesteldheid te krijgen dus het is weer helemaal duidelijk Was gisteravond wel even een beetje sacherijnig ervan, omdat ik dan toch een beetje teleurgesteld ben dat dat schermpje bij mij altijd witter dan witter dan blijft. Maar vandaag gaan we lekker een dagje naar België (oa om naar een winkeltje te gaan waar we trouwringen willen kijken) en ik ben nu helemaal in de mood voor Vlaamse frieten en Belgische biertjes

Flipje, wat mooi dat jullie een naam gaan bedenken, ik ben heel erg benieuwd welke naam het wordt... voor jullie en jullie mannetje
Sh*t zeg Newskies
@Newskies, ha balen :-/ Maar er is nog geen bloed, toch?

Dus mss toch nog een mini-sprankeltje hoop..

Welkom in België! Geniet dubbel en dik van je Belgische frietjes en drink er inderdaad een goeie Duvel bij ofzo Als je meer van de zoete bieren houdt vind ik "Hoegaarden Rosé" alvast een aanrader
Newskies! Ik duim voor je. Geen bloed is hoop!!

Ylva. Vervelend dat het in je eentje moest. Maar wel fijn dat we zoveel goede zwemmers waren. Dat ze maar goed hun best hebben gedaan. Heb je nu ook te horen gekregen hoeveel eicellen er daadwerkelijk gesprongen zijn.

Flipje. Ik heb er geen woorden voor wat jij nu door moet maken. Ik denk er al de hele week aan. Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe voor komend weekend en de tijd erna.
Hier inmiddels bloed dus jullie mogen snel stoppen met duimen en de duimkracht voor andere momenten sparen Ben blij dat ik ongesteld ben geworden, was een beetje bang dat ik een maand over zou slaan ofzo, nu is het tenminste duidelijk wanneer mijn cyclus weer begint.

Flipje, ook ik denk aldoor aan je. Omdat je vertelde dat je dit weekend zou bevallen ga ik er vanuit dat jullie kindje inmiddels is geboren en dat jullie nu in het proces zitten van afscheid (moeten) nemen... Gecondoleerd met jullie verlies en heel veel liefs en sterkte voor jullie in dit ontzettende verdrietige en moeilijke proces...
@Flipje, wat Newskies zegt... Heel veel sterkte.. Er zijn geen woorden voor en niemand zou dit hoeven mee te maken.. We denken hier allemaal aan je, dikke knuffel! En neem gerust rust voor jezelf..

@Newskies, ha balen zeg.. snap het wel, dat je ergens ook blij bent dat je geen maand overslaat... Ik duim dan voor de volgende ronde, goed? :-)
Flipje, ik heb je verhaal gevolgd in je andere topic, ben er stil van! Wat een afschuwelijk weekend moeten jullie hebben gehad. Nogmaals veel sterkte de komende tijd.

Newskies, fijn dat je nu duidelijkheid hebt, al is het natuurlijk ook wel weer balen dat je weer ongesteld bent geworden!

Voor de rest van de dames ook een en een , er wordt aan jullie gedacht! Veel liefs.
Ik zal binnenkort de tabel updaten en Flipje een geven.

Zijn er nog NODs die ik meteen kan aanpassen?
Flipje, wat ben je een kanjer.. Dapper en sterk!!

Ontzettend veel sterkte de komende tijd met het verwerken van dit kleine/grote verdriet. Denk aan je!

Liefs

Minilove
Flipje; het is al gezegd maar ook van mij uit heel veel sterkte gewenst en ook kracht om deze periode door te komen.

Newskies; Ik hoop dat je hebt genoten van het biertje en de frieten! Nu jezelf trakteren op een lekker cholode gebakje of wat ik meestal doe is me onderdompelen in een zak chips of een bak popcorn met een glas frisdrank/wijn en weg kruipen op de bank.

Suze27; helemaal klaar met de kamer en alle voorbereidingen voor de komst van de kleine? Hebben jullie nog een echo in de planning staan? Wil je een 3d echo gaan maken of heb je zoiets van niet nodig?

Ylva85; hoe gaat het, meid? Trek je de wachtweken een beetje? Blijven spannende weken en het lijkt wel alsof ik ze nu tijdens de IUI trajecten nog spannender vind dan normaal.

@hier; genoten van een weekendje weg en zo goed en kwaad als het kon het allemaal een beetje proberen los te laten ondanks dat ik wel op bepaalde momenten moest blijven prikken. Het is allemaal gelukt en vanmorgen een 2e echo gehad waarbij 4 eitjes zichtbaar waren, waarvan 3 groot genoeg om door te gaan. Inseminatie staat gepland op woensdag en dan beginnen ook voor ons de wachtweken weer...
Newskies ik ben ook wel benieuwd welk Belgisch biertje je gedronken hebt :-)

Unicorn, goed van de 4 eitjes, en 3 groot genoeg, dat is ook al goed nieuws he! Ik duim voor je morgen!!
Elliepie, dank je wel! Lief!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven