"Klussen" op commando..

02-11-2016 18:38 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames! (en heren misschien?)

Eindelijk is het zover!

Na 2 jaar aanmodderen, uitstellen en afwachten begonnen met de 1e ronde Femara (werking redelijk vergelijkbaar met Clomid)

Vandaag is cyclusdag 13 dus het klussen kon al een tijdje geleden beginnen.

Zo lang naar uitgekeken om echt aan de slag te kunnen, en dan is het zover en gebeurt er niks...

Normaal "klussen" we ongeveer 1 a 2 keer per week dus het is niet zo dat we niet meer weten hoe het moet ofzo.

Op de een of andere manier liggen we elkaar schaapachtig aan te kijken en weten we allebei dat het "moet" gebeuren.

Hebben jullie tips of ervaringen waar ik misschien iets aan heb?

De grootste tip die ik mezelf kan geven: Laat de "moet" gedachte los.. maar hoe?
Misschien moet je sex proberen ipv het huis verbouwen.
Tip: verander "klussen" snel door neuken of iets in de trant of je topic wordt gekaapt door de discussie of het nu "klussen" of neuken/vrijen etc heet ;)
quote:Dormouse schreef op 02 november 2016 @ 18:39:

Tip: verander "klussen" snel door neuken of iets in de trant of je topic wordt gekaapt door de discussie of het nu "klussen" of neuken/vrijen etc heet ;)

Oooh

Noem het gewoon neuzen, dat is wat iedereen hier doet.
Wil je nu een kind of niet?

Dus ga ervoor vanavond
Klinkt niet echt romantisch dit.
Maar inhoudelijk; idd loslaten. En verder gewoon doen, of als het door "geen zin" is, gewoon even niet.

Ga de avond in zoals altijd, thuiskomen, koken, eten, wat voor jezelf doen, filmpje kijken, boek lezen, dat werk. En daarna zal iemand toch uiteindelijk het initiatief moeten nemen, als die eerste stap nu even lastig is, is lekker samen douchen dan een idee? Hoef je niet ongemakkelijk aan elkaar kleren te gaan sjorren en bloot zijn jullie daarna dan toch al kan je het onder de douche of daarna in bed/op de keukentafel zo spannend maken als je wil.

Even die eerste keer een drempel over en dan gaat het weer als vanouds
En als je die medicijnen en ziekenhuiskosten zelf zou moeten betalen... Zou je dan ook schaapachtig blijven liggen?
Maar hiervoor had je toch ook seks omdat je zin had?

Op de manier hoe jij het beschrijft zou ik er spontaan van opdrogen.
.
quote:RegalPrinces schreef op 02 november 2016 @ 18:43:

Noem het gewoon neuzen, dat is wat iedereen hier doet.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
quote:gizzmo-returns schreef op 02 november 2016 @ 18:43:

Klinkt niet echt romantisch dit.

Wat geeft het nou. Dan heb je masr de meest onromantische, slechte, niet geile seks ever. Als ze een kind wil dan zal ze het nu echt moeten doen.

En als je eenmaal bezig bent kom je vanzelf in the mood.
Misschien kun je beginnen met het zaadlatenlevende glijmiddel pakken en de penis in de schede te doen???
Verplicht seks moeten hebben is niet echt romantisch nee (noem aub het beestje bij de naam. Klussen is zo Tina). Maar ja, als je een kind wil zul je wel moeten.

Je schrijft dat jullie normaal 1 a 2 keer per week seks hebben. Gewoon daarmee door dan maar?
Gewoon broek uit en neuken. Hoeft toch allemaal niet zo romantisch te zijn?
Maar als hij normaal al 1 tot 2 x per week zijn "schroef" in jouw "plug" draait, wat is er dan nu veranderd?

Kan me alleen indenken dat het nu voor het echt is. Er is kans dat er een kleintje komt. Verder MOET er niks, gewoon samen seksen zoals je voorheen deed..
Ik liet me idd ook op zijn honds nemen in die periode, pik erin en lozen maar! De aanblik van mijn billen was voor hem genoeg igg.
Ik snap wat je bedoelt hoor! Ik had deze maand ovulatie testen gedaan en ik wilde ook seks hebben met mijn vriend zodra hij positief werd. Dat is niet erg libido verhogend en voelt als moeten. Eerlijk gezegd heb ik niet echt tips... behalve het niet af te raffelen, om maar snel sex gehad te hebben... neem er even goed de tijd voor. Doe datgene wat normaal gesproken ook "lustverhogend" werkt bij elkaar. Wat dat voor jullie dan ook is. Masseer elkaar lekker bijvoorbeeld. Dat werkt bij ons wel. Geef jezelf de tijd om in de stemming te komen en al vrijende komt dat vaak wel opzetten.
@Dormouse Ik ben bang dat het al te laat is, kan niks meer veranderen aan de titel maar bedankt voor de tips!

@bladie Dat is dus juist waarom ik deze vraag stel. Omdat het inderdaad een beetje een nutteloze actie is ja.

@Springtouw Wat er veranderd is, dat is inderdaad de gedachte, teveel ermee bezig zijn.
Altijd weer dat semantische gezeik. Meid als jij het klussen wil noemen moet je dat gewoon lekker doen.

Maak het extra romantisch en gaan met die banaan!
Bekijk het zo.. als je geen seks hebt komt er ook geen kindje.. dat willen jullie allebei hele graag neem ik aan.. alle begin is spannend en moeilijk denk ik dan maar ;) en het is soort van een nieuw beginnetje dat jullie maken!
quote:Babs87 schreef op 02 november 2016 @ 19:00:

Ik snap wat je bedoelt hoor! Ik had deze maand ovulatie testen gedaan en ik wilde ook seks hebben met mijn vriend zodra hij positief werd. Dat is niet erg libido verhogend en voelt als moeten. Eerlijk gezegd heb ik niet echt tips... behalve het niet af te raffelen, om maar snel sex gehad te hebben... neem er even goed de tijd voor. Doe datgene wat normaal gesproken ook "lustverhogend" werkt bij elkaar. Wat dat voor jullie dan ook is. Masseer elkaar lekker bijvoorbeeld. Dat werkt bij ons wel. Geef jezelf de tijd om in de stemming te komen en al vrijende komt dat vaak wel opzetten.

Dank je wel voor je serieuze reactie.

Ovulatietesten gebruik ik ook inderdaad, vandaar dat er nu dus gesext dient te worden.

Ik probeer echt in de stemming te komen, maar omdat ik er gewoon zenuwachtig van word dat het toch echt moet gebeuren lukt het gewoon niet.

Misschien toch maar gewoon een fles glijmiddel gaan kopen!
quote:Cura88 schreef op 02 november 2016 @ 19:09:

[...]

Ovulatietesten gebruik ik ook inderdaad, vandaar dat er nu dus gesext dient te worden.

Ik probeer echt in de stemming te komen, maar omdat ik er gewoon zenuwachtig van word dat het toch echt moet gebeuren lukt het gewoon niet.

Misschien toch maar gewoon een fles glijmiddel gaan kopen!Ik ben ook serieus hoor... seks op commando is ook niet leuk. Dus wij benaderden het ook gewoon plastisch.
We hebben 6 jaar in de mmm gezeten. Dramatisch voor ons sexleven geweest

Geen spontaniteit niks meer, echt niet leuk. Pas na een aantal jaar kwam de spontaniteit weer terug, toen ik niet meer vruchtbaar was
quote:Cura88 schreef op 02 november 2016 @ 19:09:

[...]

Misschien toch maar gewoon een fles glijmiddel gaan kopen!En een fles wijn kan ook geen kwaad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven