raar bericht in mijn inbox
dinsdag 11 februari 2014 om 21:24
ik zat net eens op mijn eigen profiel rond te kijken zag ik een bericht staan van november wist niet eens dat ik een bericht had. Ik heb een tijd geleden hier een onderwerp geplaatst over ongewenst/ongepland zwanger ik denk dat dit bericht naar aanleiding van dat topic was
Om:
2013-11-17 13:48:01
Berichttekst:
Hey, mijn partner en ik hebben een sterke kinderwens, en zouden jou willen vragen of je kind afstaan aan een dolgelukkig koppel ook een optie is? Vergeef het ons aub als we jou doen schrikken of kwaad maken. Maar we hebben een héél sterke kinderwens, en zouden dolgraag een gezin willen vormen met een kindje. We zijn 2 mannen die een goede job hebben, een groot huis met 4 slaapkamers, en in een héél rustige buurt wonen. Je mag altijd contact houden achteraf, en we zouden je kind opvoeden als ons eigen kindje, met veel liefde en geknuffel van ons. Nogmaals sorry moest je geschrokken zijn, of kwaad worden. Knuf
vindt het wel een raar bericht hebben meer van jullie zulke berichten gehad
Om:
2013-11-17 13:48:01
Berichttekst:
Hey, mijn partner en ik hebben een sterke kinderwens, en zouden jou willen vragen of je kind afstaan aan een dolgelukkig koppel ook een optie is? Vergeef het ons aub als we jou doen schrikken of kwaad maken. Maar we hebben een héél sterke kinderwens, en zouden dolgraag een gezin willen vormen met een kindje. We zijn 2 mannen die een goede job hebben, een groot huis met 4 slaapkamers, en in een héél rustige buurt wonen. Je mag altijd contact houden achteraf, en we zouden je kind opvoeden als ons eigen kindje, met veel liefde en geknuffel van ons. Nogmaals sorry moest je geschrokken zijn, of kwaad worden. Knuf
vindt het wel een raar bericht hebben meer van jullie zulke berichten gehad
dinsdag 11 februari 2014 om 21:37

dinsdag 11 februari 2014 om 21:38
tsja,
als je inderdaad duidelijk heb opgeschreven dat het een ongewenste zwangerschap was maar je zou het wel willen uitdragen,
dan inderdaad, wie niet waagt, wie niet wint.
ze schrijven aan begin en eind dat ze je niet willen laten schrikken.
en als je een hele erge kinderwens heb...dan doe je dit soort dingen misschien ook wel.
er zijn ook overal websites waar mensen eicel donoren zoeken en dan zie je ook dit soort berichtjes.
als je inderdaad duidelijk heb opgeschreven dat het een ongewenste zwangerschap was maar je zou het wel willen uitdragen,
en als je een hele erge kinderwens heb...dan doe je dit soort dingen misschien ook wel.
er zijn ook overal websites waar mensen eicel donoren zoeken en dan zie je ook dit soort berichtjes.
dinsdag 11 februari 2014 om 21:40
dinsdag 11 februari 2014 om 21:41
quote:absor schreef op 11 februari 2014 @ 21:38:
tsja,
er zijn ook overal websites waar mensen eicel donoren zoeken en dan zie je ook dit soort berichtjes.er stond in de titel ongewenst zwanger maar dat was meer van geschrokken zijn als je me verdere berichtjes leest kom ik er al vrij snel bij dat het ongepland is maar niet ongewenst
tsja,
er zijn ook overal websites waar mensen eicel donoren zoeken en dan zie je ook dit soort berichtjes.er stond in de titel ongewenst zwanger maar dat was meer van geschrokken zijn als je me verdere berichtjes leest kom ik er al vrij snel bij dat het ongepland is maar niet ongewenst
dinsdag 11 februari 2014 om 21:42
dinsdag 11 februari 2014 om 21:42
quote:Nouschi schreef op 11 februari 2014 @ 21:42:
Dit is mijn bericht
Om:
2013-09-17 23:53:02
Berichttekst:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dit is mijn bericht
Om:
2013-09-17 23:53:02
Berichttekst:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 11 februari 2014 om 21:44
dinsdag 11 februari 2014 om 21:45
dinsdag 11 februari 2014 om 21:45
quote:absor schreef op 11 februari 2014 @ 21:38:
tsja,
'Zeg, euh, ja, als jij die baby nou niet wil hebben, mag ik 'em dan?'
Doe normaaaaaaaaaaaaaaaaaal.
tsja,
'Zeg, euh, ja, als jij die baby nou niet wil hebben, mag ik 'em dan?'
Doe normaaaaaaaaaaaaaaaaaal.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
dinsdag 11 februari 2014 om 21:46