Ronde 6 of meer - klein groepje

06-08-2018 14:34 291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik wil graag een topic starten voor meiden die net als ik in ronde 6 of verder zitten om zwanger te raken. Ik vind het fijn om in een klein groepje te praten, anders raak ik het overzicht een beetje kwijt ben ik bang.

Wie praat er mee?

Wie?Ronde?NOD op?
Olifantje88710 september
Mar-ianne1210 september
Cactus118?
Tirs924 augustus
Articfox1927-29 augustus
Emili20041117 augustus
Miamora
Tiswa1013 augustus
Roover is zwanger! :heart:
anoniem_374000 wijzigde dit bericht op 14-08-2018 20:44
34.62% gewijzigd
Nou ik ben dus op follikelmeting geweest.
Baarmoederslijm was netjes 8.3mm
Eerst kon ze mijn linker eierstok niet vinden. Op dag toen zat daar niks, maar toch checken ze het voor de zekerheid.
Na een hoop gepor en geduw uiteindelijk via een uitwendige echo vastgesteld dat links alles nog klein is
Rechts heeft de ophoging flink zijn best gedaan
Een follikel van 16mm en en van 20mm
Dat betekend dat er een kans is dat ze beide kunnen springen. Dat heb ik nog nooit gehad.
Bij thuiskom mocht ik gelijk ovitrelle spuiten

Dit bekend wel dat de hsg word verplaatst naar de volgende ronde. 6 december staat deze nu op de planning. Dan is het waarschijnlijk wat eerder in mijn cyclus
Alle reacties Link kopieren
Arcticfox1 schreef:
12-11-2018 13:21
Nou ik ben dus op follikelmeting geweest.
Baarmoederslijm was netjes 8.3mm
Eerst kon ze mijn linker eierstok niet vinden. Op dag toen zat daar niks, maar toch checken ze het voor de zekerheid.
Na een hoop gepor en geduw uiteindelijk via een uitwendige echo vastgesteld dat links alles nog klein is
Rechts heeft de ophoging flink zijn best gedaan
Een follikel van 16mm en en van 20mm
Dat betekend dat er een kans is dat ze beide kunnen springen. Dat heb ik nog nooit gehad.
Bij thuiskom mocht ik gelijk ovitrelle spuiten

Dit bekend wel dat de hsg word verplaatst naar de volgende ronde. 6 december staat deze nu op de planning. Dan is het waarschijnlijk wat eerder in mijn cyclus
Wat goed! Gaat eindelijk de goede kant op. Dat is wel heel fijn... nu maar duimen :)
Miamora schreef:
12-11-2018 14:19
Wat goed! Gaat eindelijk de goede kant op. Dat is wel heel fijn... nu maar duimen :)
Ik zit nu tussen het gevoel van. Waarom zou het net twee follikels wel lukken als het al die tijd nog niet gelukt is
En het idee dat ik de kans op een meerling wel heel spannend vind

Annyway. Eerst vriend maar eens meesleuren en dan maar rustig afwachten
Alle reacties Link kopieren
@arctic, blijft een onzekerheid natuurlijk... hoe is je vriend eronder?

Ik kan bijna niet slapen ivm naderde NOD. Als het negatief is, ook prima (liever niet natuurlijk) maar dan weet ik het tenminste. Bloeding is al paar dagen gestopt, dus dat is goed. Maar ja, kans is natuurlijk groter dat ik niet zwanger ben... en dan weer door!
@miamora altijd spannend de dagen voor de menstruatie. Ik herken het gevoel dat je denkt dat het toch niet gelukt is heel erg. Het is tot nu toe nog niet gelukt, dus waarom zou het nu wel zo zijn
Dat denk ik vaak.
Wanneer is je nod?

Mijn vriend is nog steeds heel optimistisch. Hij heeft zoiets van twee follikels is dubbele kans. En mocht het een meerling zijn dan hoeven we dot proces nooit meer mee te maken en zij we in een keer klaar
Zijn houding hierin is echt heel goed voor mij
Miamora spannend dan zou aankomend weekend je NOD zijn. Zou de bloeding vam de innesteling geweest kunnen zijn? Ga je testen of wachten op je menstruatie?

Articfox spannende wachtwekem voor je. Tip zoek veel afleiding met leuke dingen dan duurt het wachten iets minder lang.

Hier vanochtend temperatuurdaling van 36.8 naar 36.2 op 8dpo. Volgens internet zou dit Eem innesteling dip kunnen zijn. Benieuwd of deze morgen weer stijgt. Wel super ijskoude voeten die ik maar niet warm krijg en iets gevoeliger borsten, maar nog niet extreem. We wachten maar geduldig af. As maandag mijn NOD.
@cactus ik heb niet zoveel verstand van temperaturen. Ik wilde daarmee beginnen, maar nu word ik toch net echo's gevolgd. Niet meer nodig dus
Ik hoop voor jou dat dit een goed teken is
Alle reacties Link kopieren
@arctic, wat fijn dat je een optimistische vriend hebt! Dat scheelt wel dat je er echt samen door heen gaat. Mijn vriend gelukkig ook! Hij heeft veel meer geduld en stuk nuchterder, als her hier op aankomt dan hahahaha

@cactus, kan heel goed dat het een innesteling is. Dan zakt bet iets, maar daarna gaat het, als het goed is, weer stijgen. Spannend!

Nou ik denk dat ik ‘gewoon’ ongesteld ga worden :) ik probeer dan meteen de voordelen voor komende maand te zien. Ik ga volgende week vliegen, heb een training gevolgd ivm vliegangst, dus dat had ik echt niet (net) zwanger willen doen, ivm hartslag van 200 hahaha... Tuurrlijk had ik liever anders gezien, maar ja, tis wat het is! Heb een gevoelige test gedaan, negatief. Zegt nog niet alles, maar kans is groot dat ik niet zwanger ben. Op naar volgende ronde.
@miamora ik weet het vaak ook voor mijn nod al. Wanneer verwacht jij je menstruatie?
Het blijft rot natuurlijk
Die optimistische mannen zijn heel fijn. Hoewel mijn vriend na mijn laatste menstruatie wem heeft vertel dat hij deze keer echt teleurgesteld was
Ik merk dat zijn wens/verlangen alleen maar verder groeit over de tijd
Terwijl ik het steeds moeilijker vind om te denken dat het überhaupt nog gaat lukken
Ergens heb ik het idee dat ovulatie inductie voor ons niet het antwoord is
Tenzij er iets uit de hsg komt moeten we daar nog 6 rondes mee door na deze
Alle reacties Link kopieren
Hi,

NOD was afgelopen donderdag of vrijdag en was donderdag ook echt ongesteld :( Maar had dus wel verwacht....

Mijn vriend vertelde me zaterdag ook heel erg teleurgesteld te zijn. Dat maakt het niet makkelijker, dus moest ik op hem inpraten. Maar goed, het hoort erbij. Gelukkig kennen we elkaar al 17 jaar en weten we elkaars gebruiksaanwijzing hahahaha

We hebben het allebei gelukkig heel druk, hebben beide een eigen onderneming en dat geeft wel afleiding. Alhoewel ik me wel afvraag nu ik voor keuze sta een grote investering te doen, wat nu? Maar ja, denk ook stel dat kinderen krijgen niet lukt, dan heb ik mijn andere dromen ook opgegeven... Keuzestress dus...
@miamora balen van je menstruatie zeg. Ik vind het ook altijd lastig om te zien dat mijn vriend zo teleurgesteld is

Ik heb ik twee weken tijd vier zwangerschap aankondigingen moeten verwerken. Heel heftig en ik ben flink ingestort
Afgelopen vrijdag kwam het nieuws van mijn broer. Ik heb mijn familie nu op de hoogte gebracht van onze situatie.
Op dit moment valt sjees mij heel zwaar

Ik probeer wel mijn dingen gewoon door te plannen (vakanties/werk enzovoort) o dat in toch rekening wil houden met het scenario dat het nog wel eens heel lang kan duren
Alle reacties Link kopieren
@artic, jeetje wat rot zeg! Maar denk wel goed dat je het hebt verteld. Als je het met niemand echt kan delen is er naast zoveel verdriet ook zo veel eenzaamheid! Ratio en emo kunnen zo uit elkaar liggen... mijn ratio houd me nu nog op de been, maar kan volgende maand heel anders zijn natuurlijk. Bovendien zit ik niet met extra hormonen en behandelingen... lijkt me helmaal rot. Ik probeer gewoon even gevoel maar uit te schakelen.

Knuffel voor jou en denk aan je!
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd hoe het met alle dames hier gaat! Rustig hier de laatste tijd. Hier geen nieuw sinds mijn bericht van oktober, vandaar dat ik ook niet echt geschreven heb. Vandaag weer ongesteld geworden, gelukkig wel met een cyclus van 25 dagen. Dat betekent dat ik dus pas in mei naar je gyn moet. Hoe gaat het met de rest?
Hoi, ik heb inderdaad niets meer van mij laten horen. Wij hebben in november de uitslag van het zaadonderzoek gekregen en die was niet goed. We hebben inmiddels meerdere onderzoeken gehad en krijgen over een paar weken de uitslag hoe verder. Een erg onzekere tijd en weten ook niet of wij beide biologische ouders kunnen worden. Ik schrijf hier dus niet meer actief mee maar wil jullie veel succes wensen en hopelijk snel positieve testen.
Alle reacties Link kopieren
Hi,

@ Cactus, wat heftig! Hoop dat jullie toch (biologische) ouders kunnen worden. Heel veel sterkte!

Met vakantie een vroege miskraam gehad, maar gaat verder ok. Nu weer door, veel geduld hebben en hopen.

Suc6 allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Hier ook geen nieuws...
Zit niet lekker in mijn vel.
Er is niks uit de onderzoeken gekomen, maar na 15 maanden zakt de moed me wel in de schoenen. In april zouden we mogen starten met iui.

Heftig cactus, hopelijk is er nog iets mogelijk.

Liefs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven