Ronde 6 of meer - klein groepje

06-08-2018 14:34 291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik wil graag een topic starten voor meiden die net als ik in ronde 6 of verder zitten om zwanger te raken. Ik vind het fijn om in een klein groepje te praten, anders raak ik het overzicht een beetje kwijt ben ik bang.

Wie praat er mee?

Wie?Ronde?NOD op?
Olifantje88710 september
Mar-ianne1210 september
Cactus118?
Tirs924 augustus
Articfox1927-29 augustus
Emili20041117 augustus
Miamora
Tiswa1013 augustus
Roover is zwanger! :heart:
anoniem_374000 wijzigde dit bericht op 14-08-2018 20:44
34.62% gewijzigd
@tirs altijd stom een witte test en fan geen menstruatie. Succes met afwachten nog

mar-ianne super leuk dat jullie een hondje gaan nemen

Gier kont mijn nod er ook aan. Nog heel even afwachten dus. Hoewel ik al war gerommel voel in mijn buik en had wat spanning in mijn onderrug. Dus mijn menstruatie zak vandaag of morgen wel komen
Wel heb ik ondertussen al ruim een week last van mijn maag heel vervelend. Had oom twee collega's met buikgriep, dus zal wel een staartje hebben meegepikt
Ais mijn cyclus het zelfde is als de vorige ronde. Dan zou ik vanavond/vannacht ongesteld moeten worden. Ronde daarvoor was een dag korter (ik tel nu even alleen de rondes met clomid)
Alle reacties Link kopieren
Balen van die witte test Tirs, hoe staat het er nu voor? Ik zal voor je duimen dat het gewoon nog te vroeg was voor een test.

Arcticfox1 en Emili2004 gaat het inmiddels wat beter met jullie? Vevelend hoe het soms toch echt wel flinke invloed op je kan hebben.

Juffert22 en love-amy-ivy, welkom! Voor jullie komen de spannende dagen er nu aan. Ik zal ook voor jullie duimen, en hopelijk komen jullie snel bij het lijstje van Roover terecht!

Olifantje, hoe gaat het met jou?

Hier eigenlijk niks spanneds. Heb echt even een dip gehad toen ik ongesteld werd, maar dat is ook mede omdat er best veel speelt met zieke familieleden, gezeik op het werk en gewoon ontzettend toe aan vakantie. Nu mijn vruchtbare dagen, en die zijn we goed aan het benutten. NOD is 9 sept, dus we zullen zien.
Alle reacties Link kopieren
Arcticfox1 zie nu pas dat jij ook bij je NOD zit. Hoe staat het ervoor? Irritant dat al die symptomen zowel ongesteldheid als potentieel zwanger zijn kunnen betekenen. Hopelijk is het het laatste!
Vooralsnog geen menstruatie,maar durf ook nog niet te testen
Alle reacties Link kopieren
Geen menstruatie is in ieder geval een goed teken, maar het blijft spannend/eng. Ik ga hier heel hard voor je duimen!
Ik ben stiekem een beetje bang/zenuwachtig om te testen nog
Weet niet wat wijsheid is. Wil mij geen dingen in mijn hoofd halen
Alle reacties Link kopieren
Ja dat kan ik me heel goed voorstellen. Hierin kan ik je ook niet echt adviseren. Doe wat voor jou het beste voelt. Terwijl ik dit zeg, realiseer ik me ook wel dat dat tijdens deze dagen van je cyclus heel lastig is, want je gevoel schiet alle kanten op.
Ik ga het vanavond met mijn vriend bespreken. Voel me zo stom nu
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft je echt niet stom te voelen hoor! Heel normaal dat je het lastig vindt, volgens mij hebben we dit allemaal. Ik in ieder geval wel, en ik heb al meerdere posts op het forum gelezen met allemaal vrouwen die hetzelfde hebben.

Slim om het met je vriend te bespreken. Ook hij kan het niet voor jou beslissen, maar dan kun je het tenminste delen. Bij mij helpt dat over het algemeen wel.
@tiswa bedankt voor je lieve woorden

Ik word vandaag een beetje gek van mijzelf. Met vriend over gehad, maar dat heeft voor mijn gevoel ook niets geholpen.
Met het boodschappen doen een test gekocht die ik thuis wilde gaan doen. Eenmaal thuis niet gedaan en ligt nu nog ingepakt

Ik weet nog niet 100% zeker wat ik ga doen, maar ik denk dat ik toch morgen nog wil afwachten
Net getest net kruidvat twee voor vijf. Was negatief
Betekend dus dat mijn cycli ondanks de clomid weer langer worden. Stom lijf
Alle reacties Link kopieren
:hug: Arctixfox
Het vrouwenlichaam kan inderdaad ontzettend stom zijn!!

Tiswa, ja ik ben mijn dip wel weer te boven.
Succes met het goed benutten van de vruchtbare dagen ;)
Alle reacties Link kopieren
Shit Arcticfox, wat ontzettend balen zeg!
Nog steeds geen menstruatie en de test van zojuist was ook negatief (early van kruidvat)

Cyclus word langer ondanks de clomid
Ivm vakantie geen ovulatie testen gedaan dus qua timing hebben we er waarschijnlijk helemaal naast gezeten omdat mijn cyclus opeens langer is
Alle reacties Link kopieren
Artixfox, vervelend die onzekerheid! Hoe gaat het nu??

Wij gaan komende ronde ook toch ovulatietesten doen. Ik hou het niet vol om elke 2 a 3 dagen te klussen dus dan kunnen we wat gerichter aan de gang....
Maarja stiekem hoop ik dat dat niet nodig gaat zijn en het nu raak is. We shall see.
Onze tijd is nu.
Marianne
Ik hoop ook voor jullie dat het niet nodig is

Ik had gisteravond en vandaag wat bruinverlies, maar het heeft nog niet doorgezet
In overleg met de fertiliteit nog even afwachten.
Vanuit hun telt het pas vanaf rood bloedverlies en wanneer het na 15:00 uur komt telt het al aks de volgende cyclus dag

Ik zit dus nog even in de wachtstand
Alle reacties Link kopieren
@arcticfox, dat wist ik helemaal niet joh. Dat ze na 15u tellen als volgende cyclusdag.

Wij zijn bij de gynaecoloog geweest. Heb een echo gehad: zag er goed uit. Manlief heeft potje meegekregen voor zaadonderzoek. Ik moet bellen op menstruatiedag 1. Dan wordt afspraak gemaakt om mijn cyclus te volgen (bloed prikken en een paar echo’s) Ben benieuwd wat alle onderzoeksgegevens gaan opleveren. Ben voor nu heel blij en positief.

Waar zijn de meeste volgers van dit topic gebleven? Benieuwd hoe het met iedereen is en of er nog ontwikkelingen zijn.
emili
Succes met het traject
Ik vond het in het begin heel spannend, maar ben blij dat we nu in goede handen zijn
Dat van die tijden voor het tellen van je cyclus wist ik ook niet, maar gaf de fertiliteit nu aan omdat ik in zo'n rare wacht periode ben beland nu


Ik ben ook benieuwd hoe het met de rest is
Hoi meiden,

Ik ben er ook nog:)

Emili wanneer krijgen jullie de uitslag van het zaadonderzoek? Spannend hoor deze periode, maar hopelijk geeft het wel duidelijkheid en gaat het helpen om snel zwanger te mogen worden.

Arctixfox wat balen dat het dan weer niet door zet. Het liefst word je dan ook gewoon ongesteld zodat je verder kan. Of geeft het je nu ook weer hoop nu het zo onzeker blijft?

Als eerste nog een reactie op een eerdere vraag. Mijn vriend en ik zijn 6 jaar samen en hebben vorig jaar een huis gebouwd. Altijd de smoes kunnen gebruiken dat we kinderen willen als het huis klaar is. Najaa je snapt t al dat het huis al ruim een half jaar af is en ik nog noet zwanger ben. Ik ben 32 en mijn vriend 30 en zijn vanaf januari bezig met meteen ovulatie testen.

Ik heb als ik mijn LF periode van 12 dagen aan houd zoals voorgaande cyclussen vandaag mijn NOD. Afgelopen woensdag test gedaan omdat ik deze ronde extreem pijnlijke borsten heb en prikkelbaar ben. De test leek wit. Maar met een lampje erachter zag je een vaag lijntje. Mijn vriend zag het ook, echter was deze na de tijd en ging ik er al vanuit dat het een indroog lijntje zou zijn. Dis afgelopen woensdag al Eem mega rot dag gehad en flink gejankt. Vanochtend met de Kruidvat 2 voor 5 nog getest om te kijken of t indrooglijntje misschien toch echt was. Maar helemaal wit zelfs met een lampje geen streepje te bekennen. Alleen nog steeds niet ongesteld dus verwacht het vannacht of morgen te worden. Hoop het wel dan kan ik morgen op Eem feestje wat drinken. Ik vind het steeds moeilijker worden en weet ook niet zo goed wanneer ik de stap naar de huisarts wil maken. Ik ga er nu vanuit dat we ronde 9 instappen. Met mijn leeftijd vraag ik mij af of je al eerder naar de huisarts mag ipv wachten tot een jaar.
Ik ga jullie weer volgen en laat het weten als ik weer nieuws heb.
cactus
Het wachten en ik die tijd die voorbij gaat vind ik het moeilijkste aan dit hele proces. Ik kan het dons ook behoorlijk oneerlijk vinden hoe het bij ons moet gaan. Niet dat iemand daar ook maar iets aan kan doen

Ik ben er van overtuigd dat ik niet zwanger ben. Dus geen verwachtingen wat dat betreft.
Ik gok dat de clomid met 50mg geen ovulatie meer creëert.
Of ik nou ongesteld word of niet, ik ga sowieso uiterlijk maandag weer contact zoeken net de fertiliteit.
Ook op hun verzoek. Zij willen graag weten dat mijn cyclus langer word
Heeft even mogen duren, maar mijn menstruatie heeft nu eindelijk doorgezet. Door deze onverwacht lange ronde is onze timing helemaal verkeerd geweest. Ook zal ik weer contact opnemen met de fertiliteit hierover
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ben er ook nog :))

@emili, wat spannend allemaal... wanneer krijg je uitslagen?

@arctifox, wat irritant! Weer wachten.... vraagt wel wat van je!

@marianne. Die ovu testen, tja misschien maar beter, san krijg je beetje inzicht

@ cactus, wat irritant dat je iets denkt te zien en dan blijkt niets te zijn. Op naar de volgende ronde, hopelijk dan meer geluk.

Ik heb niets te melden, lees alles wel mee :) ik zit nog steeds te wachten op een menstruatie na de operatie, voor ik uberhaupt ergens over kan denken. Over 2 weken afspraak gyn....

Succes meiden!
Alle reacties Link kopieren
Oh cactus, zo’n herkenbaar gevoel.

En arcticfox wat ‘fijn’ dat de menstruatie eindelijk heeft doorgezet. Balen dat jullie deze maand totaal verkeerd zaten.

Wanneer uitslag zaadonderzoek weet ik niet. Maar man moet het ook nog inleveren. Alleen mag hij bij productie voor in potje 3 dagen ervoor geen zaadlozing hebben gehad en zit nu net in begin van vruchtbare week, dus dat moet hij daarna maar inleveren 😉

Miamore hopelijk snel een menstruatie zodat het voor jou ook weer kan beginnen.
Emilie veel plezier dan deze week;) mijm vriendin had net haar eerste afspraak in het zkh en jad daarvoor bloed moeten prikken. Kreeg ze tijdens de afspraak te horen dat ze zwanger was. Hopelijk gaat het deze ronde lukken voor jullie.

Hier Nog steeds niet ongesteld vandaag 14dpo, gister ochtend nog een test gedaan en ook spier wit. Daarom gisteravond wel gedronken op Eem feestje, 4 radler biertjes. Ik ga nu zelfs blij zijn als ik ongesteld word dan hoef ik mij niet schuldig te voelen over die biertjes. Ik hoop dan ook vandaag uiterlijk morgen het te worden anders is mijn cyclus behoorlijk in de war.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven