start clomid 2016

05-06-2016 12:54 283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi girls,

Ik ben opzoek naar een forum om gezellig met andere meiden te kletsen over hun ervaringen met clomid en de zwangerschap. Ik weet dat er al genoeg groepen zijn, maar allemaal met zoveel schrijvers dat ik het allemaal niet kan bij houden. Dus we benieuwd of hier animo voor is.

Heb zelf net de tweede kuur clomid 50 mg achter de rug.. en nu op het wachtbankje...
Ha allemaal! Hoe gaat het? Het is een beetje stilgevallen hier!

@Carmpie, welkom op het forum. Hopelijk gaat het weer een beetje leven hier.

Wij zijn weer terug van weggeweest en hebben 9 februari weer een afspraak in Gent. Dan gaan we het hebben over onze 1e en ws laatste icsi poging. Zo spannend allemaal. Ook wordt er dan weer een sementest gedaan. Hopelijk beter nieuws, maar we moeten niet teveel hopen aldus de arts.

Ik ben heel benieuwd hoe het met de anderen gaat! Liefs!
Hoi allen! Na een lange tijd weggeweest te zijn, ben ik weer terug. Ik wilde het hele proces wat loslaten, dus zonder forum dacht ik dat dat zou lukken. Dat is bizar mislukt, maar dat terzijde ;). Ik zit inmiddels in de wachtweken. Na clomid 150 te hebben geslikt, was er op echo's (dag 13 en 18) niets te zien. Dat vond ik stom, want ik had pijn in mn linkereierstok en dacht echt dat er wat aan t groeien was... Op dag 18 heb ik ook bloed laten prikken om te checken of er echt geen eisprong was geweest en kreeg ik ook een prikinstructie, omdat ik mijn volgende ronde Gonal F zou moeten gaan prikken.

Twee dagen later kreeg ik het bericht dat ik toch een eisprong gehad heb. Heeeeel bizar, want er was op de echo's dus niks te zien. Ei is dus gesprongen voor dag 13 of tussen dag 13 en 18. Ik heb sinds vorige week zondag ook echt last van zere tepels en pijnlijke borsten. In mn buik voel ik ook wat steekjes e.d. Ik ben echt heel benieuwd en ga denk ik volgende week zondag of maandag testen..

Hoe is t met jullie meiden? Al meer zwangeren die we kunnen feliciteren?
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Nou, hier ook wel nieuws. Ben na 6 maanden clomid gestopt omdat ik de bijwerkingen niet meer trok. En tot mijn verbazing had ik gewoon keurig op dag 15 een dik positieve ovulatietest. Dus mijn cyclus, die 'kapot' was door stress en andere invloeden van buitenaf, lijkt weer te werken dat betekent gewoon rustig doorgaan met proberen zonder pillen!

Enitreg, spannend! Hoop echt dat je zwanger bent. Weet dat er van dit topic veel meiden nu zwanger zijn (van een oude appgroep). Er is een nieuw topic en een facebookgroep (maar daar zit ik niet bij)
Wauw! Dat is goed nieuws ja. Heerlijk dat je geen pillen meer nodig hebt en je lichaam het weer uit zichzelf doet ;). Hopelijk ben je snel zwanger .
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Ik wilde het ook iets meer loslaten. Ik ben inmiddels weer 3 rondes clomid verder en nog geen resultaat..
Wat goed joh Heartsxdaggers, ook al ongesteld geworden na die positieve ovulatie test?

Ik had met Clomid véél bijwerkingen, nu met prikken nauwelijks.
C'est la vie
Susie, nog op de wachtbank! Zou mooi zijn als het nu raak is, maar anders hoop ik idd enorm dat ik gewoon keurig ongesteld word...

Ik las dat je met prikken nu succes hebt, hoop dat het gelijk raak is!! Wat een vergif die clomid he...
En... Heartsxdaggers??

Ik ben bezig met de eerste stimulatieronde voor de 1e ICSI behandeling. Een hele andere methode, vandaar dat ik ook niet meer mee schrijf! Heel veel succes verder iedereen! Ik hoop dat 2017 ons (iedereen haha) jaar wordt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven