UD Februari 2021

02-06-2020 20:49 399 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle dames die in februari zijn uitgerekend. Kom gezellig meeschrijven!

Gebruikersnaam: Febuari2021
Wachtwoord: Baby2021

NaamLftd# KindUDAfspraken+voortgangBijzonderheden
Bozz322e28-01 :heart: :gift: MK feb 2020
Sneeuwwitje332e05-02:heart: :gift: JVMK mrt 2020
Ella-ellala342e05-02 :heart: :gift: M MK jan 2020
Viajera352e07-02 :heart: J 24 sept 20-wkn echoVroeggeboorte in 2017 *
Yogajup392e07-02 :heart: :gift: J
Ranjaa311e08-02 :heart: :gift: M 14 sept 20-wekenecho2 bonuskinderen
Chayen93271e08-02 :heart: M 23 sept 20-wekenecho ..
Rena92282e11-02 :heart: JAantal MK en 2BBZ
Weetiknogsteedsniet?2e14-02:heart: ..
Sportygirl986342e22-02:heart: :gift: Vrouw heeft 1e kind gedragen
Louchantez?2e23-02:heart: :gift: 7 sept geslachtecho 2MK voor 1e


Elmen :redrose:
Ananee :redrose:
Windgong :redrose:


UD = Uitgerekende datum
:heart: = Hartje
:gift: = Goeie NIPT
:sun: = Goeie 20 weken echo
J = Jongen
M = Meisje
V = Verrassing


Foto’s via: https://www.mupload.nl/ en dan de link copy/paste.


Komen jullie snel laten weten hoe het gaat? :hello:


NaamLftd# KindUDAfspraken+voortgangBijzonderheden
Caran361e01-02 :heart: Na 10jr zwanger
Maida241e04-02 :heart:VMK 2019
Zoraa282e20-02:heart: 07-08 termijnecho Cyste van 8x8 cm..
Michie92281e08-0230-06 eerste echo..
Revelstoke342e09-02....
Simone871?2e09-02..MK
Ditte351e10-0203-07 eerste echo..
Minixx2020291e13-0229-06 eerste echo..
Mizx341e19-0209-07 eerste echo..
Kyra95241e..09-07 eerste echo..
anoniem_398568 wijzigde dit bericht op 10-09-2020 23:37
79.51% gewijzigd
Leuk zoveel mama’s in spe al! Hier nog helemaal geen kwaaltjes. Had ik bij mijn dochter ook pas bij 6 week. Bij de miskraam geen kwaaltjes gehad. Ik hoop dus heel erg dat ik met 6 week supermisselijk ben 😝. Ben vandaag precies 5 week. Het voelt nog wat onwennig.

@sneeuwwitje: mijn ud is 5-2, zou je dat aan willen passen 😇. Dankjewel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de tabel aangepast en aangevuld!

Spannend dus Ella-ellala of de kwaaltjes gaan komen.
Ik ben nu ook gestopt hoor met testen Ananee. Ze waren zo duidelijk, maar vind die clearblue altijd leuk, omdat daar ook de weken opstaan. Wat ontzettend vervelend dat er de vorige keer fouten zijn gemaakt. Dat lijkt me echt naar... ik heb ook al wat dingen vanuit m'n vorige bevalling (toen was ik medisch geworden vanwege hoge bloeddruk) en die wil ik graag met mijn eigen VK gaan bespreken. Om te kijken hoe dit anders zou kunnen gaan.

Jammer dat je nog zo lang op een echo moet wachten Viajera. Je zou toch denken dat je eerder mag aangezien je al bij de gyno loopt. Wel bizar om zo een gesprek te hebben met iemand die helemaal ingepakt is o_o

Welkom Chayen, ik heb je alvast in de tabel gezet.

Haha, wen er maar aan Michie, alles gaat nu veranderen aan je lichaam. Ik heb de vorige keer wel af en toe op de weegschaal gestaan om te kijken of het nog wat acceptabel bleef. Maar op een gegeven moment maakte het me allemaal niet meer uit (natuurlijk wel op m'n eten blijven letten). Je buik is nu opgezet door je darmen, die maken ruimte voor de baarmoeder.

Ik voel me niet echt top. Ben nu best moe, heb wat last van m'n rug en heb honger en/of ben wat misselijk. Probeer regelmatig te eten en dan is het wel te doen.
Qua eten mis ik eigenlijk niet zoveel. Vind een wijntje bij een etentje altijd wel lekker, maar het is niet iets wat ik echt perse wil. Ik merkte bij m'n vorige zwangerschap wel dat ik op een gegeven moment juist dingen wilde hebben die ik niet mocht. Beetje puberaal gedrag, had ik ineens zin in filet americain. Terwijl ik dat normaal echt bijna nooit eet :facepalm: Hormomen :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik had bij mijn eerste zwangerschap maar heel weinig kwaaltjes. Zo weinig dat ik in het begin echt dacht, ben k echt wel zwanger? Maar was toch echt zo. Geen kwaaltjes hoeft dus niks te betekenen Ella. Nu wat misselijk. Niet extreem gelukkig, maar ik vergeet soms wat te eten als ik me hongerig voel en dan komt de misselijkheid ineens... Heel stom, ik weet het :-( en verder best moe en af en toe duizelig, maar dat was het wel.

Wat vervelend dat er zoveel fouten zijn gemaakt Ananee! Ik kan me voorstellen dat je dan je vertrouwen wel bent verloren. Ik voel me niet perse anders dan met de miskraam, maar het begin ging wel anders. Toen ik zwanger was van de miskraam was mijn temp namelijk erg laag en werd ik ongesteld. Ik was dan ook erg verbaasd toch zwanger te zijn. Achteraf denk ik dan het toen dus al niet goed zat. Dit keer ging alles wel normaal gelukkig waardoor ik toch wat meer vertrouwen heb.

Ik heb niks opgemeten Michie, maar merk ook wel dat mijn broeken strakker zitten.

Ik snap dat je niet wil doemdenken Viajera. Ik hoop dat je bij deze groep toch nog een goed gevoel kan krijgen ruisend deze zwangerschap en dat het allemaal goed gaat nu je zo in de gaten gehouden wordt. Weten ze ook wat er de vorige keer niet goed ging of is dat iets wat ze niet kunnen zeggen?
Mag ik ook meeschrijven en kan iemand me in de tabel zetten? Ik heb 4-6 positief getest en ben 10-2 uitgerekend. Eerste kindje, super spannend allemaal. Hebben jullie ook meerdere testen gedaan? Eerste ronde direct raak. Kan het amper geloven.
Welkom Ditte!

Leuk dat jullie meerdere testen hebben gedaan, ik heb er eentje gedaan toen ik al een week overtijd was, en dat was overduidelijk! :)

En mn buik opmeten was nog niet in me opgekomen haha, ik heb niet eens een meetlint in huis :facepalm: Laat ik daar maar niet aan beginnen haha.
De vorige gyn was heel erg gefocust op mijn gewicht (ik moest volgens haar curve blijven dus sneller aankomen dan ik kon, moest ik proteineshakes drinken enzo, vreselijk). Ik ga nu aankaarten dat ik dit echt niet wil, ik ben vrij tenger en val niet snel af maar kom ook moeilijk aan.

Maandag wat laboratoriumtestjes doen, heb ook bloedgroep O-, dus dat zijn ook weer wat extra dingetjes.

@Bozz, ze weten niet 100% zeker wat er de vorige keer is gebeurd. Ze hadden een vermoeden, maar de afgelopen 1,5 jaar hebben we dat uit kunnen sluiten met veel genetische testen. De huidige gyn had een nieuwe theorie dat het groeiachterstand was, dus ik ga straks aan de aspirine in lage dosis om de bloedcirculatie te bevorderen zodat de placenta goed aanhecht en zijn werk doet. Het is ingewikkelde materie, dus ik volg de experts hierin, en ik zal er zelf alles aan doen om de zwangerschap goed te laten verlopen, maar inderdaad zonder doemdenken en stress :)

Ik denk dat wij het morgen al gaan vertellen aan de directe familie. We voelen sowieso niet zoveel voor een mega-originele onthulling (dat hebben we de vorige keer gedaan), maar ik vind het wel een fijn gevoel om nu al een beetje moral support te hebben van familie. Denk dat ik het ook aan 2 vriendinnen gaan vertellen deze week :) Bij beiden van hen was ik ook (al vroeg) één van de eerste die het wist, dus dat is een wederzijds vertrouwen.

Fijn weekend iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend Viajera! Bij mij zeiden ze dat het niet uitmaakte als je minder aankwam dan voorgesneden was. Zolang je maar goed en voldoende eet. Ik hoop dus dat deze gyn je daar wat meer vrij in laat. En ik snap dat je van de experts uitgaat. Het is allemaal erg ingewikkeld wat daar gebeurd.

Ik heb ook meerdere testen gedaan. Had al vrij vroeg positief getest dus was nog niet zo'n dik lijntje. Heb nog een paar testen gedaan en toen was de teststreep met zo donker als de controlestreep en ben ik gestopt. Ik had die testen in huis en vind het ook gewoon leuk om af en toe te zien :facepalm:
Haha Bozz herkenbaar! Ik heb gister nog 2 testen gedaan waaronder die van Clear Blue 2-3 weken is toch mooi om in zo'n schermpje te zien. Ik heb wel een goed gevoel over mijn zwangerschap. Nu hou ik op met testen en wacht de eerste echo 3 juli af.

@Viajera, wij hebben het onze ouders verteld en ik aan 2 vriendinnen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,

Hier eerste zwangerschap! Ook ik heb afgelopen vrijdag en zaterdag twee keer positief getest (sensitest & clearblue) :cheer: Mega spannend!
Ik schrijf graag mee, al ben ik meer een meelezer. Lees graag ieders ervaring gezien we allen redelijk gelijk (gaan) lopen mocht alles natuurlijk goed gaan. Ik kom op 12 februari 2021 uit.

Hier eigenlijk nauwelijks zwangerschapssymptomen nog, alleen moet ik mega vaak naar het toilet. Dacht dat dit pas veel later in de zwangerschap kwam haha! Maar kan ook komen dat ik koffie nu achterwege heb gelaten en veelal alleen water drink.
Alle reacties Link kopieren
Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd! Super leuk dat jullie meeschrijven.

Is het herkenbaar om nu veel te lezen over zwangerschapsthema's?

Ik ben me echt aan het inlezen op wat er per week gebeurd, welke ontwikkelingen plaatsvinden, maar ook over baby uitzet, wat het allemaal kost en wanneer we wat gaan vertellen aan wie.

En even een taboe onderwerp: slank blijven tijdens zwanger zijn. Ik hoor zoveel mensen die 25+ kg zijn aangekomen ondanks een gezond dieet en veel sporten en ik ben daar best van geschrokken! Hebben jullie hier ook last van gehad bij eventuele eerdere zwangerschappen?

Tot nu toe blijf ik netjes 2-3 keer per week sporten en eet ik doordeweeks gezond, dus ik hoop dat het een beetje meevalt uiteindelijk...
Alle reacties Link kopieren
Welkom Minixx en gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond Dames,

Sneeuwwitje, bedankt dat je mij hebt toegevoegd! Goed bezig met alles alvast regelen! Begreep van een aantal collega's dat je na 12 weken ook al mag gaan bedenken waar het kind naar opvang/school toe mag etc. :-|
Heb je al een hogere bloeddruk van jezelf, of nam deze toe tijdens je 1e zwangerschap?

Jeetje, ik schrik even van jullie verhalen over miskramen. Vooral ook van die van jullie, Viajera. Duimen voor allemaal goede zwangerschappen!

Michie Haha, jij ook al je buikje aan het spotten? Ik heb altijd al last gehad van obstipatie en gerommel :(, maar nu houd ik mezelf voor de gek en beeld ik mij in dat ons minimensje nu alles opzij duwt :-D

Ananee alles is geland! We zijn nu enorm happy. Leuk dat jullie die foto hebben gemaakt! Ik heb afgelopen dinsdag tijdens die test mijn vriend voor het eerst (in vijf jaar) zien huilen... geen goed fotomomentje :-$
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar mag ik vragen waarom je nu al weet dat je een keizersnede zou moeten?

Ik wil mijzelf ook tot de control freaks rekenen... Google mij suf om ieder symptoom. En dan hoor ik mijn vriend weer: wat ben je aan het doen? Maar heb tot nu toe 1 test gedaan en daarna niet meer (knapppppp).

Ik ben nu 5 weken en ga morgen de verloskundige bellen voor een afspraak. Ik heb wat pijn aan de rechterkant van mijn buik, op de plek waar de eierstokken zitten. Toevallig voelde ik mijn eisprong toen ook aan die kant opkomen, dus hopelijk is het allemaal in orde (bedankt Google :facepalm:).
Verder af en toe misselijk en enorm emotioneel (lees: huilen om prachtige video's over orka's).
Wij wilden het eerst vertellen na de eerste echo, maar waarschijnlijk willen wij het vlak daarvoor gaan doen.

Zo, lekker hak op de tak verhaal weer :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ook ik heb positief getest en zal ergens rond 9 februari uitgerekend zijn! Het is onze tweede en vind het allemaal, na een eerdere miskraam, erg spannend!
Heb nauwelijks kwaaltjes in de zin van zere borsten, misselijk dus dat maakt mij dan onzeker! Alleen wat moe en trekkend gevoel onderin. Maar goed rustig afwachten maar en ik hoop dat het nu goed mag gaan :)

Jullie allemaal ook gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Haha Maída erg herkenbaar! Heb nu een zwangerschaps app gedownload. Die houdt de weken voor je bij, je ziet een animatie plaatje wat de status in je buik is en geeft aan tegen welke dingen je aan kan gaan lopen in die week. Erg handig!

Maar wauw!! 25+ kilo! Daar schrik ik van. Ik voetbal zelf nog maar zal op den duur geen duels meer doen, toch wil ik wel zoveel en lang mogelijk blijven meetrainen. Wil de laatste weken wel enigszins ‘fit’ in gaan voor zover dat mogelijk is natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn vorige zwangerschap voel het heel erg mee. Ik was geloof ik 13 kg aangekomen in totaal. Ik sporte er ook naast een at redelijk gezond. In het weekend wat minder gezond vaak. :-P dat ben ik nu weer van plan en dan zie ik wel wat er gebeurd.

Maar ik houd me niet echt vast aan hoeveel ik aankom denk ik (probeer ik). Zolang ik maar gezond leef en alles van binnen goed groeit ben ik allang tevreden.
Alle reacties Link kopieren
Welkom alle nieuwe zwangeren!

Oh die kwaaltjes... ik heb ze nog niet giga (op de pijnlijke borsten na en vaak gevoelige buik).. vorige keer kwamen ze ook pas na de 5e week en aangezien ik nu of net 5 weken ben of nog net niet heb ik wel steeds het gevoel dat het nu wel meevalt (en de vraag of alles wel goed zit).

Dames van die van de 2e zwanger zijn: hebben jullie ook soms dat gevoel van "Ohja zo voelde dat!"

Vorige keer kwam ik rond de 15 kg aan. Was redelijk snel weg, al werd veel van de beweging mij verboden ivm de keizersnede. Vriend was heel streng haha
Nu hoop ik minder aan te komen, mijn startgewicht is nu ook hoger dan de vorige zwangerschap. Ik ben vooral aangekomen tijdens het 4e trimester. Niet happy en ben daardoor een emotie-eter geworden. Nu sport ik, is emotie-eten wel grotendeels onder controle.. maar het blijft goed opletten.

Chayen, door de fouten die gemaakt zijn heb ik een hernia opgelopen. Deze was heel groot, met rust grotendeels genezen maar is er nog wel degelijk. Ik zie het niet zitten met een hernia te gaan persen. Ik begin deze week ook al met fysio, eventuele klachten voor zijn.

Dingen die je niet meer mag... ik mis het wijntje al word ik misselijk van de geur haha Ik heb ook de positiekleding opgehaald en draag die zodra ik thuis kom. Wat een verademing! Ik durf het op mijn werk nog niet te dragen, stel dat iemand het ziet in de vrouwenomgeving waar ik werk.... Daardoor had iemand het de vorige keer ook vlot door, nu ben ik daar alert op. En ondertussen stromen weer allerlei borrels etc de agenda in... ook op 1.5m afstand valt wel op dat ik geen alcohol drink haha. Ach, over 3 weken weten we meer :)
Een baksteen is nooit alleen
Ik heb met name hoofdpijn en soms steken in mijn buik en een zwaar gevoel. Verder gelukkig nog weinig klachten. Hopelijk blijft het zo.
Ha dames!

Hoe is het bij jullie?

Chayen, bekend verschijnsel, hier rommelt ook alles, maar ik heb altijd al snel last van mijn darmen.

Maida, de vorige keer begon ik wel vanalles te lezen en uit te pluizen, nu doe ik het wat rustiger aan. Wil eerst die 12-weken echo gehad hebben :)
Ik heb nog wel een boek van de vorige keer, buskruit met muisjes, wel grappig, maar nu nog niet heel relevant.
Heb ook een zwangerschapsboek van de vorige keer, dat was toen veel te laat aangekomen met de post dus niet gebruikt. Neem mezelf wel voor om dit keer wat aantekeningen te maken, want kan me niet alles meer herinneren van de vorige keer.

Ananee, ja haha die "ooh ja!" momenten heb ik zeker! Pijnlijke/harde borsten en hoe dat ook weer voelt, maar ook opeens van die ingevingen van; ooh ja straks moet ik in positiekleding.. en oooh ja mag niet zomaar meer huis- en tuinmiddeltjes slikken zoals aspirine en maagtabletten. Wel grappig.

Ik merk wel dat ik februari nog heeeeel lang vind duren.. we zitten hier momenteel al 3 maanden zonder werk omdat we een eigen bedrijf in toerisme hebben, en dat begint nu wel flink te vervelen. En dan moeten we het hele jaar ook nog afmaken qua zwangerschap.. maar goed, we proberen nuttig en bezig te blijven.

Trouwens Ananee, hier ook een (rug)hernia dus ik weet ook al dat het (weer) een keizersnee gaat worden, om dezelfde reden :)
Alle reacties Link kopieren
Hi Dames,

Ik zal me nog even inlezen, maar ik wil wel graag meeschrijven.

Dit weekend had ik een positieve test en durf het nog niet helemaal te geloven en vind het rete spannend. Nu is het echt ofzo en kan het ook weer echt misgaan, maar zwanger tot tegendeel bewezen toch?

Maar voor de tabel: Ik ben 34, 2e kindje (1e is 2,5) , heb nog geen afspraak staan, UD 14 feb en heb afgelopen februari een MA (missed abortion) gehad. Bij de 8 weken pretecho was het vrucht(zak)je pas 6 a 7 weken groot en 2 weken later ben ik met behulp van medicatie het vruchtzakje verloren op ook 14 feb.

Laten we hopen dat we allemaal plakkers hebben!! :flirting:
..
Alle reacties Link kopieren
Welkom Ditte, Simone en Minixx.

Haha, herkenbaar hoor Ananee. Ik denk ook bij alles; jaaa, zo voelt dat. Jij dus al weer in de zwangerschapskleding, ik zat er dus ook al aan te denken. Gelukkig werk ik nog veel thuis, dus dan gewoon een joggingbroek aan. Die zitten zo lekker :P
Ik heb behoorlijk gevoelige borsten (en ze zijn ook al weer gegroeid), ben misselijk en heb soms mega honger en m'n buik begint dus ook al op te zetten...

Chayen inderdaad snel de opvang regelen. Wij hadden dat rond 14 weken gedaan volgens mij en stonden toen al op een wachtlijst. Zoontje moest eerst ergens anders naar de opvang, voordat er bij ons in de wijk plek was.
Ik had tijdens de zwangerschap een super goede bloeddruk (te laag zelfs in het begin, dat is heel goed voor de baby). Maar met 37 weken ging het ineens omhoog en zelfs met rust bleef het stijgen. Daarom moest ik ingeleid worden. Erg jammer, maar beter voor zoontje en mij op dat moment. Een uur na de bevalling was mijn bloeddruk al weer normaal. Het is een veel voorkomende complicatie bij de eerste zwangerschap en de enige oplossing is bevallen zei de gynaecoloog destijds (ook om zwangerschapsvergiftiging te voorkomen).

Ik was de vorige keer 18 kilo aangekomen en at op het eind best veel. Voornemen is om nu een boterham te eten i.p.v. te snoepen. Ik had ook totaal geen energie meer om te sporten op een gegeven moment, maar fietste wel naar mijn werk. Ik wil nu proberen om nog wel hard te blijven lopen en als dat niet meer lukt wil ik gaan wandelen. Mijn startgewicht is nu wat hoger dan bij mijn vorige zwangerschap, dus wil wel wat opletten.

Hier gaat het redelijk. Mijn zoontje is 's nachts behoorlijk aan het spoken en dat begint me echt op te breken. Ook omdat ik dan 's nachts misselijk ben... Daarnaast begint de zwangerschapsdementie nu al O_O De vorige keer pas in de loop van het tweede semester, maar nu merk ik al dat m'n hersenen het gewoon niet meer zo goed doen. Vriend viel dit ook op, die moest al om mij lachen omdat ik binnen een minuut over hetzelfde begon :facepalm::P Ik heb normaal een super goed geheugen, dus vind dit heel lastig. Kan natuurlijk ook deels door slaapgebrek komen dat m'n hersenen het niet goed doen...
Nog 3 weken en dan is de eerste echo.
Windgong12 schreef:
09-06-2020 10:39
Hi Dames,

Ik zal me nog even inlezen, maar ik wil wel graag meeschrijven.

Dit weekend had ik een positieve test en durf het nog niet helemaal te geloven en vind het rete spannend. Nu is het echt ofzo en kan het ook weer echt misgaan, maar zwanger tot tegendeel bewezen toch?

Maar voor de tabel: Ik ben 34, 2e kindje (1e is 2,5) , heb nog geen afspraak staan, UD 14 feb en heb afgelopen februari een MA (missed abortion) gehad. Bij de 8 weken pretecho was het vrucht(zak)je pas 6 a 7 weken groot en 2 weken later ben ik met behulp van medicatie het vruchtzakje verloren op ook 14 feb.

Laten we hopen dat we allemaal plakkers hebben!! :flirting:
Voor de tabel:
Beide midden 30
1e kind
10-2 uitgerekende datum
3 juli eerste echo
Alle reacties Link kopieren
Welkom Windgong, dus toch even hier kijken?
Ik heb jou en Ditte net in de tabel gezet.

Voor de dames die in de tabel zijn gevoegd. Misschien kunnen jullie zelf ook even kijken hoe dit werkt met dingen aanpassen? Het is echt super simpel nu je er zelf ook instaat.
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Het lijkt me ook leuk om hier mee te schrijven. Vorige week positief getest en net als Windgong schrijft vind ik het ook nog erg onwerkelijk en spannend of het allemaal goed zal gaan! Het besef zwanger te zijn begint langzaam te komen, haha.

Voor ons ook het 2e kindje. Ik zal binnenkort proberen mezelf erbij te zetten in de tabel!

Herkenbaar ook om te lezen dat jullie bepaalde kwaaltjes weer herkennen. Hier ook soms de gedachte 'ohja zo voelde dat'. Toch gek dat je al zoveel weer vergeten bent van de vorige zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren
Dat oja gevoel heb ik ook gehad. Ben altijd wel een beetje onhandig, maar ik stoot mijn tenen nu om de haverklap tegen stoelen, tafels en eigenlijk alles. Dat had ik bij mijn eerste zwangerschap dus ook extreem :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Welkom Revelstoke!
We hebben een leuke mix tussen dames die zwanger zijn van hun eerste kindje en van hun tweede kindje als ik de tabel zo zie!

Gek is dat he Bozz dat een zwangerschap je ineens zo onhandig maakt. Ik vergat ook heel vaak m'n buik de vorige keer. Stond ik weer bij het aanrecht en dan stootte ik er tegen aan, dacht ik weer; o ja :P
Alle reacties Link kopieren
Net vk gesproken. Eerste echo op 1-7. Zou dan 7+2 zijn. Beetje paniek nu. Adem in adem uit.

Wel super mooie oploop:

https://www.mupload.nl/img/l2st82786tfid.jpg

Wat een hoop verschillende verhalen en wat verdrietig dat er zoveel ook een mk hebben moeten doormaken.

Qua gewicht: Ik ben 25+ kilo aangekomen bij de 1e. Vooral vocht. Mn enkels waren gigantisch. Was dus ook weer redelijk snel weer weg op 5 kilo na die er nog zit. ;-) Het is wat het is. Je hebt er naast gezond eten niet heel veel invloed op.

Qua kwaaltjes: Ben na avondeten misselijk maar nog niet kotsen misselijk. Verder lichte krampen. En de oh ja's beginnen te komen. Ik was zwangerschap van zoon ook klunzig. Maar zoon en mijn man zijn dat ook. Dus geef die genen in mn lijf de schuld :-P

Ik zal zo de tabel aanpassen .
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven