UD juni 2020
zondag 29 september 2019 om 12:47
Wie is er ook uitgerekend in juni 2020 en vindt het gezellig om mee te schrijven?
Inlog: UDjuni2020
Wachtwoord: juni2020
Babyboom31
Shoezzi
Galleta
_melon
Inlog: UDjuni2020
Wachtwoord: juni2020
Naam | Leeftijd | Kindje | UD | J/M | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
livingontheedge | 32/36 | 2e | 3 juni | ||
groenecomputermuis | 26/29 | 1e | 3 juni | ||
Kikikip | 25/26 | 1e | 3 juni | ||
Minimousee | 24/29 | 1e | 3 juni | ||
kaartje1 | 28/28 | 2e | 3 juni | ||
Wollenbol | 30/36 | 1e | 5 juni | Buitenland | |
Hardloopstudentje | 26/28 | 1e | 6 juni | ? | |
Mihoen62 | 28/28 | 2e | 6 juni | ||
Sneeuwwitje | 26/27 | 1e | 7 juni | ||
whattodo97 | 22/33 | 1+2e | 7 juni | Tweeling | |
hollandaise | 37/32 | 3e | 8 juni | Buitenland | |
Sunflower23 | 28/29 | 1e | 11 juni | ? | |
Popj | 34/? | 2e | 12 juni | ? | |
Grrrlstar | 31/32 | 2e | 13 juni | ||
Rome90 | 29/28 | 1e | 16 juni | ? | |
Springmommy | 35/41 | 3e | 19 juni | ||
Poezels | 34/42 | 2e | 18 juni | Buitenland | |
Lamaa | 31/36 | 2e | 19 juni | ||
Toekanneria | 26/31 | 1e | 19 juni | ? | |
m-april | 26/28 | 3e | 27 juni |
Babyboom31

Shoezzi

Galleta

_melon

anoniem_391024 wijzigde dit bericht op 25-03-2020 12:02
90.35% gewijzigd
donderdag 7 november 2019 om 20:10
Ha Koala,
Mooi zeg, natuurlijk zwanger! Uit persoonlijke ervaring weet ik dat pcos niet hoeft te betekenen dat heter bij één blijft. Ik heb ook pcos en nu toch natuurlijk zwanger van de 3e. Mijn cyclus werd ook veel regelmatiger na de 1e zwangerschap.
Wat naar al die misselijkheid! Ik heb er deze keer helemaal geen last van en daarom vergeet ik het soms zelfs. Wel lig ik er inderdaad gemiddeld half 9 in, haha.
Morgen ga ik het mijn ouders vertellen. Ik moet zeggen dat het nieuws wel iets meer afzwakt omdat het de derde is. Maar ik weet ook dat dit voor ons de laatste zal zijn dus ik geniet er nog maar extra van.
Goeie over kraamzorg! Ik was dat zelfs bijna vergeten haha.
Is jullie buik ook al zo opgeblazen savonds ? Ik zit nu standaard pet een pyjama broek op de bank of ik zet onder mijn shirt even een knoopje open.
Mooi zeg, natuurlijk zwanger! Uit persoonlijke ervaring weet ik dat pcos niet hoeft te betekenen dat heter bij één blijft. Ik heb ook pcos en nu toch natuurlijk zwanger van de 3e. Mijn cyclus werd ook veel regelmatiger na de 1e zwangerschap.
Wat naar al die misselijkheid! Ik heb er deze keer helemaal geen last van en daarom vergeet ik het soms zelfs. Wel lig ik er inderdaad gemiddeld half 9 in, haha.
Morgen ga ik het mijn ouders vertellen. Ik moet zeggen dat het nieuws wel iets meer afzwakt omdat het de derde is. Maar ik weet ook dat dit voor ons de laatste zal zijn dus ik geniet er nog maar extra van.
Goeie over kraamzorg! Ik was dat zelfs bijna vergeten haha.
Is jullie buik ook al zo opgeblazen savonds ? Ik zit nu standaard pet een pyjama broek op de bank of ik zet onder mijn shirt even een knoopje open.
donderdag 7 november 2019 om 20:53
Ik draag nog mijn normale broeken, maar mijn knoop los en de riem 2 gaatjes lossen.
Zwangerschapsbroeken wil ik nog niet. Mijn eerste zwangerschap was een missed abortion en toen had ik ook al een zwangerschapsbroek aan. Toen ik hoorde dat het vruchtje al ruim 2 weken dood was voelde ik me zo gefopt door m'n lichaam en zat ik daar in m'n zwangerschapsbroek in de auto op de terugweg. Was echt rot al met al.
Dus die blijven nog even in de kast!
Zwangerschapsbroeken wil ik nog niet. Mijn eerste zwangerschap was een missed abortion en toen had ik ook al een zwangerschapsbroek aan. Toen ik hoorde dat het vruchtje al ruim 2 weken dood was voelde ik me zo gefopt door m'n lichaam en zat ik daar in m'n zwangerschapsbroek in de auto op de terugweg. Was echt rot al met al.
Dus die blijven nog even in de kast!
donderdag 7 november 2019 om 21:19
@paardenbloem88, prachtig dat je cyclus na de zwangerschap regelmatiger is geworden en dat het gelukt is om nog 2 keer zwanger te worden! Hopelijk gaat mijn lichaam ook meer werken zoals het hoort na de zwangerschap. Al zijn wij ervan overtuigd dat ons gezinnetje met 1 kleintje compleet zal zijn. Zeg nooit nooit, maar zo zien we het nu. Dit kleine wondertje kwam totaal onverwacht op de enige onaangekondigde eisprong die ik in een ruim jaar tijd heb gehad. We wilden vanaf januari gaan starten met clomid.
@Melon; de voorgesneden meloen is in de bonus bij de appie haha
Wat een zuur verhaal van jouw zwangerschapsbroek. Zo ontzettend naar. Ik kan me heel goed voorstellen dat je ze nog even in de kast laat liggen.
Hier ook een mega opgeblazen buik elke avond. Maar het zijn echt mijn darmen want de volgende ochtend is het weer zo goed als plat. Als ik ‘s middags in de auto stap om van kantoor naar huis te rijden gaat meteen mijn knoop los. Riem draag ik al niet meer. Thuis meteen een sportlegging aan.
@Lamaa; super fijn dat je vandaag goed nieuws hebt gekregen. Daar moet je ook vooral van genieten! Wij zeggen steeds tegen elkaar dat, als het mis gaat, dat het heel verdrietig is, maar we toch een aantal weken op een roze wolk hebben geleefd en dat neemt niemand ons meer af. Hoewel dit steeds lastiger wordt naarmate de tijd vordert. Mijn verloskundige zei dat de kans dat het mis gaat na een goede eerste echo al een heel stuk kleiner is. Uiteindelijk gaat het natuurlijk veel vaker goed dan fout, dat mogen we ook niet vergeten!
@Melon; de voorgesneden meloen is in de bonus bij de appie haha
Wat een zuur verhaal van jouw zwangerschapsbroek. Zo ontzettend naar. Ik kan me heel goed voorstellen dat je ze nog even in de kast laat liggen.
Hier ook een mega opgeblazen buik elke avond. Maar het zijn echt mijn darmen want de volgende ochtend is het weer zo goed als plat. Als ik ‘s middags in de auto stap om van kantoor naar huis te rijden gaat meteen mijn knoop los. Riem draag ik al niet meer. Thuis meteen een sportlegging aan.
@Lamaa; super fijn dat je vandaag goed nieuws hebt gekregen. Daar moet je ook vooral van genieten! Wij zeggen steeds tegen elkaar dat, als het mis gaat, dat het heel verdrietig is, maar we toch een aantal weken op een roze wolk hebben geleefd en dat neemt niemand ons meer af. Hoewel dit steeds lastiger wordt naarmate de tijd vordert. Mijn verloskundige zei dat de kans dat het mis gaat na een goede eerste echo al een heel stuk kleiner is. Uiteindelijk gaat het natuurlijk veel vaker goed dan fout, dat mogen we ook niet vergeten!
donderdag 7 november 2019 om 22:30
Koala Wat bijzonder dan dat je nu “spontaan” zwanger bent geworden! Ik kan me voorstellen dat jullie helemaal op een roze wolk zitten, geniet er dan ook maar van 
En wat je zegt qua “misgaan” van een zwangerschap, heb je gelijk in. Het kan altijd maar het gaat vaker goed dan fout. In een normale toestand kan ik er ook zo over denken hoor maar nu dat ik zelf weer zwanger ben.. hormonen doen rare dingen met je
en ik ben ook wel een ster in mezelf druk maken hoor...
(In mijn omgeving zijn er een aantal zwangere dames waarbij het dus niet helemaal goed gaat en dan denk je daar toch over na...) maaaar goed, dan kijk ik gewoon naar de echo foto en dan ga ik er op vertrouwen dat het goed komt.
En wat je zegt qua “misgaan” van een zwangerschap, heb je gelijk in. Het kan altijd maar het gaat vaker goed dan fout. In een normale toestand kan ik er ook zo over denken hoor maar nu dat ik zelf weer zwanger ben.. hormonen doen rare dingen met je
(In mijn omgeving zijn er een aantal zwangere dames waarbij het dus niet helemaal goed gaat en dan denk je daar toch over na...) maaaar goed, dan kijk ik gewoon naar de echo foto en dan ga ik er op vertrouwen dat het goed komt.
vrijdag 8 november 2019 om 08:49
Welkom Koala! Wat fijn dat het toch vanzelf gelukt is.
Ik laat mijn normale broeken een beetje links liggen, maar een rokje met maillot gaat nog prima. Heb wel echt het idee dat ik al een zichtbaar buikje heb.
Volgende week heb ik weer controle. Ben benieuwd, vorige keer was er echt nog weinig te zijn, als het goed is nu armpjes en beentjes en alles. En ik hoop dat we dan ook gelijk een afspraak voor de NIPT kunnen plannen.
Ik laat mijn normale broeken een beetje links liggen, maar een rokje met maillot gaat nog prima. Heb wel echt het idee dat ik al een zichtbaar buikje heb.
Volgende week heb ik weer controle. Ben benieuwd, vorige keer was er echt nog weinig te zijn, als het goed is nu armpjes en beentjes en alles. En ik hoop dat we dan ook gelijk een afspraak voor de NIPT kunnen plannen.
dit klinkt echt goed, ga je dan ook thuis bevallen?
gefeliciteerd

vrijdag 8 november 2019 om 08:51
vrijdag 8 november 2019 om 08:54
Sorry, het spijt me echt als je er een vervelend gevoel door krijgt, maar het is wel mijn realiteit op dit moment. Ik ben 5x zwanger geweest en heb op dit moment 'maar' 1 kind. Hopelijk over 7 maanden kan ik zeggen 2 kinderen.
Ik kan net zo goed echt niet wachten tot dinsdagmiddag en ik heb er ook echt zin in, ondanks mijn historie. Dinsdagmiddag ga ik wss wel zenuwen krijgen, maar voor nu is het meer enthousiasme dan spanning, gelukkig.
vrijdag 8 november 2019 om 09:11
Ooh nee zo moet je het helemaal niet opvatten. Ik maak me gewoon veel te druk. Sorry het was echt niet naar tegen jou bedoeld._melon schreef: ↑08-11-2019 08:54Sorry, het spijt me echt als je er een vervelend gevoel door krijgt, maar het is wel mijn realiteit op dit moment. Ik ben 5x zwanger geweest en heb op dit moment 'maar' 1 kind. Hopelijk over 7 maanden kan ik zeggen 2 kinderen.
Ik kan net zo goed echt niet wachten tot dinsdagmiddag en ik heb er ook echt zin in, ondanks mijn historie. Dinsdagmiddag ga ik wss wel zenuwen krijgen, maar voor nu is het meer enthousiasme dan spanning, gelukkig.
vrijdag 8 november 2019 om 09:30
Goedemorgen!
Ik wil niemand bang maken, maar ik heb na de goede echo een missed abortion gehad. We moeten maandag naar het ziekenhuis.
Ergens had ik het gevoel dat t niet goed zat en was in totaal niet verbaasd. Ik had vanaf week 6/7 weinig symptomen meer. Kindje is met 9 weken gestopt met groeien.
Wil jullie wel veel succes wensen en denk eraan het gaat vaker goed dan fout! Allemaal positief blijven denken!
Ik wil niemand bang maken, maar ik heb na de goede echo een missed abortion gehad. We moeten maandag naar het ziekenhuis.
Ergens had ik het gevoel dat t niet goed zat en was in totaal niet verbaasd. Ik had vanaf week 6/7 weinig symptomen meer. Kindje is met 9 weken gestopt met groeien.
Wil jullie wel veel succes wensen en denk eraan het gaat vaker goed dan fout! Allemaal positief blijven denken!
vrijdag 8 november 2019 om 09:40
Ooh jeetje, wat een verdrietig nieuwsShoezzi schreef: ↑08-11-2019 09:30Goedemorgen!
Ik wens je heel veel sterkte voor maandag.

vrijdag 8 november 2019 om 10:13
Ja, dus eigenlijk was het nog niet zo missed, had t opgemerkt. Daarom heb ik er op de een op andere manier ook vrede mee denk ik.

vrijdag 8 november 2019 om 10:49
Ik woon in het buitenland maar dat staat er inmiddels al zag ik.hollandaisesaus schreef: ↑08-11-2019 09:28heb het aangepaster zit hier volgens mij nog een buitenlander, maar ik ben vergeten wie
hebben daar meer last van? mijn geheugen is echt een zeef!
Ik lig sinds gisteren ziek in bed, buikgriep of voedselvergiftiging, heb geen idee maar loop leeg iig (TMI, sorry) en uiteraard maak ik mij nu best zorgen over de gevolgen van zoiets in dit prille stadium