UD juni 2020
zondag 29 september 2019 om 12:47
Wie is er ook uitgerekend in juni 2020 en vindt het gezellig om mee te schrijven?
Inlog: UDjuni2020
Wachtwoord: juni2020
Babyboom31
Shoezzi
Galleta
_melon
Inlog: UDjuni2020
Wachtwoord: juni2020
Naam | Leeftijd | Kindje | UD | J/M | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
livingontheedge | 32/36 | 2e | 3 juni | ||
groenecomputermuis | 26/29 | 1e | 3 juni | ||
Kikikip | 25/26 | 1e | 3 juni | ||
Minimousee | 24/29 | 1e | 3 juni | ||
kaartje1 | 28/28 | 2e | 3 juni | ||
Wollenbol | 30/36 | 1e | 5 juni | Buitenland | |
Hardloopstudentje | 26/28 | 1e | 6 juni | ? | |
Mihoen62 | 28/28 | 2e | 6 juni | ||
Sneeuwwitje | 26/27 | 1e | 7 juni | ||
whattodo97 | 22/33 | 1+2e | 7 juni | Tweeling | |
hollandaise | 37/32 | 3e | 8 juni | Buitenland | |
Sunflower23 | 28/29 | 1e | 11 juni | ? | |
Popj | 34/? | 2e | 12 juni | ? | |
Grrrlstar | 31/32 | 2e | 13 juni | ||
Rome90 | 29/28 | 1e | 16 juni | ? | |
Springmommy | 35/41 | 3e | 19 juni | ||
Poezels | 34/42 | 2e | 18 juni | Buitenland | |
Lamaa | 31/36 | 2e | 19 juni | ||
Toekanneria | 26/31 | 1e | 19 juni | ? | |
m-april | 26/28 | 3e | 27 juni |
Babyboom31

Shoezzi

Galleta

_melon

anoniem_391024 wijzigde dit bericht op 25-03-2020 12:02
90.35% gewijzigd
dinsdag 26 november 2019 om 17:54
Sterkte melon! 
Kikikip, ik heb geslacht bepaling met 15+5. Dit was op eigen verzoek en dus word de echo niet vergoed.
Met de 20 weken echo laten we het geslacht opnieuw controleren om te zien of het nog klopt.
Wij kennen namelijk iemand die hoorde met 20 weken : het is een meisje, met 30 weken : het is toch een jongen...... Oeps.

Kikikip, ik heb geslacht bepaling met 15+5. Dit was op eigen verzoek en dus word de echo niet vergoed.
Met de 20 weken echo laten we het geslacht opnieuw controleren om te zien of het nog klopt.
Wij kennen namelijk iemand die hoorde met 20 weken : het is een meisje, met 30 weken : het is toch een jongen...... Oeps.

dinsdag 26 november 2019 om 20:13
Och nee Melon! Wat vreselijk kut. Wat heb jij een vreselijke pech met al die miskramen zeg.
@livingontheedge, ik ben niet blij met mijn groeiende borsten hoor. Ik val nog net niet voorover met momenteel cup G
Wij gaan ook geslachtsbepaling rond de 16 weken laten doen. Gewoon uit nieuwsgierigheid en dus betale we het zelf.
@livingontheedge, ik ben niet blij met mijn groeiende borsten hoor. Ik val nog net niet voorover met momenteel cup G

Wij gaan ook geslachtsbepaling rond de 16 weken laten doen. Gewoon uit nieuwsgierigheid en dus betale we het zelf.
dinsdag 26 november 2019 om 21:06
Ohnee melon! Schrik heel erg van je bericht. 2 goeie echo’s en dan dit... zo oneerlijk. Heel veel sterkte, hopelijk kan je wat steun vinden bij je omgeving
@mihoen, ok dan snap ik t volledig. Van kleine b naar goeie d is nog leuk natuurlijk, maar g is al een ander kaliber waar ik zelfs geen voorstelling van kan maken

@mihoen, ok dan snap ik t volledig. Van kleine b naar goeie d is nog leuk natuurlijk, maar g is al een ander kaliber waar ik zelfs geen voorstelling van kan maken

livingontheedge wijzigde dit bericht op 26-11-2019 21:07
Reden: Foutje
Reden: Foutje
0.60% gewijzigd
woensdag 27 november 2019 om 20:32
Hier zojuist een goede echo. Lig precies op schema; 12 weken nu. En er was nog iets overduidelijk..het geslacht. Het is zeer zeer waarschijnlijk een jongetje. Echoscopiste mocht er niets van zeggen eigenlijk, maar vond dit wel heel erg duidelijk.
Ik ben nog een beetje in shock, haha. M’n vriend is door t dolle heen.
woensdag 27 november 2019 om 20:57
Fijn dat je een goede echo hebt gehad vandaag.Popj schreef: ↑27-11-2019 20:32Hier zojuist een goede echo. Lig precies op schema; 12 weken nu. En er was nog iets overduidelijk..het geslacht. Het is zeer zeer waarschijnlijk een jongetje. Echoscopiste mocht er niets van zeggen eigenlijk, maar vond dit wel heel erg duidelijk.
donderdag 28 november 2019 om 08:55
donderdag 28 november 2019 om 13:03
donderdag 28 november 2019 om 19:30
Gisteren naar het ziekenhuis geweest en 's middags meteen begonnen met de tabletten om de miskraam op te wekken. Dat is iig goed gegaan, maar het was echt net een horrorfilm zoveel bloed.
Ik zal jullie verdere details daarover besparen, maar ik heb het babytje gezien en kon gewoon al vingertjes tellen. Mooi en heftig tegelijk.
Ik zal het topic verlaten. Fijne zwangerschap allemaal!
Ik zal jullie verdere details daarover besparen, maar ik heb het babytje gezien en kon gewoon al vingertjes tellen. Mooi en heftig tegelijk.
Ik zal het topic verlaten. Fijne zwangerschap allemaal!

vrijdag 29 november 2019 om 09:09
Melon, ik hoop dat jullie veel steun hebben aan elkaar. Heel veel sterkte.
Popj, fijn dat je een goede echo hebt gehad en wat leuk, een jongetje!
Hoe voelt iedereen zich verder? Zakt de misselijkheid wat af? Komen er al andere kwaaltjes, of voel je je juist beter?
Ik ben maandag bij de bekkenfysio geweest en die constateerde dat ik alweer een lichte instabiliteit van mijn bekken heb. Ze denkt dat we het met de juiste oefeningen de komende tijd wel stabiel kunnen houden, maar ik baal er wel gigantisch van. Ik heb op dit moment vooral veel last van lang zitten en lang in bed liggen. Maar hopelijk blijft het daar zo lang mogelijk bij.
Popj, fijn dat je een goede echo hebt gehad en wat leuk, een jongetje!
Hoe voelt iedereen zich verder? Zakt de misselijkheid wat af? Komen er al andere kwaaltjes, of voel je je juist beter?
Ik ben maandag bij de bekkenfysio geweest en die constateerde dat ik alweer een lichte instabiliteit van mijn bekken heb. Ze denkt dat we het met de juiste oefeningen de komende tijd wel stabiel kunnen houden, maar ik baal er wel gigantisch van. Ik heb op dit moment vooral veel last van lang zitten en lang in bed liggen. Maar hopelijk blijft het daar zo lang mogelijk bij.
vrijdag 29 november 2019 om 09:56
@melon, leef ook heel erg met je mee! Benieuwd hoe het met je gaat en wat er nu gaat gebeuren
@mihoen, wat balen dat je nu al last hebt van je bekken, had je dat vorige zwangerschap ook? Volgens mij zijn er meer dames waar het nu al bij begint?
Morgen ben ik 14 weken en ik merk wel dat het stilletjesaan ietsje beter gaat. Ben nog wel een beetje misselijk, maar niet meer zo extreem. Voel me gewoon over het algemeen wat vrolijker want ik was afgelopen weken soms echt een draak. Heel blij dat ik nu door dat helse eerste trimester door ben. Ik vond het eerlijk gezegd bij beide zwangerschappen het allerzwaarste!
Vanmiddag heb ik een extra echo bij de VK ivm verdikte navelstreng tijdens de termijnecho. Hopelijk is nu alles goed.
@mihoen, wat balen dat je nu al last hebt van je bekken, had je dat vorige zwangerschap ook? Volgens mij zijn er meer dames waar het nu al bij begint?
Morgen ben ik 14 weken en ik merk wel dat het stilletjesaan ietsje beter gaat. Ben nog wel een beetje misselijk, maar niet meer zo extreem. Voel me gewoon over het algemeen wat vrolijker want ik was afgelopen weken soms echt een draak. Heel blij dat ik nu door dat helse eerste trimester door ben. Ik vond het eerlijk gezegd bij beide zwangerschappen het allerzwaarste!
Vanmiddag heb ik een extra echo bij de VK ivm verdikte navelstreng tijdens de termijnecho. Hopelijk is nu alles goed.
vrijdag 29 november 2019 om 10:28
Melon Jeetje wat lijkt me dat heftig! Heel veel sterkte voor jou en je partner
Popj Gefeliciteerd met de goede echo en wauw wat bijzonder zo snel!
Hebben sommigen van jullie een stiekeme kleine voorkeur voor het geslacht? Ik neigde eerst naar een jongetje en toen naar een meisje en nu maakt het me niet meer uit.
Mihoen Ik begin ook last te krijgen van m'n bekken denk ik, dus ik heb een doorverwijzing gekregen van de huisarts. Maar even een afspraak plannen. Daarnaast heb ik sinds twee weken last van maagzuur dat omhoog komt, vooral na het eten en als ik wil gaan slapen. Brr haha
Livingontheedge Succes vanmiddag!
Kikikip Wij hebben inderdaad een pretecho gepland voor het geslacht, vond het zo leuk om met kerst te delen met familie en ik ben veel te nieuwsgierig!
Kraamzorg is twee weken geleden geregeld en zijn vanochtend langs geweest bij een kinderopvang. Vond het super gek om daar te zijn, het lijkt nog zo ver weg! Nu maar eens denken over de verdeling van de dagen.
Hoe hebben jullie dat op dit moment in gedachten?

Popj Gefeliciteerd met de goede echo en wauw wat bijzonder zo snel!
Hebben sommigen van jullie een stiekeme kleine voorkeur voor het geslacht? Ik neigde eerst naar een jongetje en toen naar een meisje en nu maakt het me niet meer uit.
Mihoen Ik begin ook last te krijgen van m'n bekken denk ik, dus ik heb een doorverwijzing gekregen van de huisarts. Maar even een afspraak plannen. Daarnaast heb ik sinds twee weken last van maagzuur dat omhoog komt, vooral na het eten en als ik wil gaan slapen. Brr haha
Livingontheedge Succes vanmiddag!
Kikikip Wij hebben inderdaad een pretecho gepland voor het geslacht, vond het zo leuk om met kerst te delen met familie en ik ben veel te nieuwsgierig!
Kraamzorg is twee weken geleden geregeld en zijn vanochtend langs geweest bij een kinderopvang. Vond het super gek om daar te zijn, het lijkt nog zo ver weg! Nu maar eens denken over de verdeling van de dagen.
Hoe hebben jullie dat op dit moment in gedachten?
anoniem_389565 wijzigde dit bericht op 29-11-2019 10:32
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
7.27% gewijzigd
vrijdag 29 november 2019 om 11:26
Een paar reacties boven je heb ik een klein verhaaltje getypt gisteren. Ik heb nu nog controle over 1.5 week en dan hopelijk ben ik 'schoon'.Livingontheedge schreef: ↑29-11-2019 09:56@melon, leef ook heel erg met je mee! Benieuwd hoe het met je gaat en wat er nu gaat gebeuren
En vooral even pauze van het zwangeren, ik weet niet hoe lang. Ik ben er echt even helemaal klaar mee.
Ben in totaal zo'n 17 weken zwanger geweest en heel erg misselijk en in die periode 2x een baby verliezen is wel even too much.
vrijdag 29 november 2019 om 11:29
Oh jeej Melon wat ontzettend heftig. Heel heel heel heel erg veel sterkte gewenst aan jou en je partner. Hoop zoals hierboven gezegd dat jullie veel steun aan elkaar hebben.
Mihoen Wat balen dat je nu al last krijgt van je bekken. Hopelijk valt het mee.
Livingontheedge Gelukkig voel je je wat beter! Mag ook wel na die pittige weken
Veel succes met de echo vanmiddag!
Sneeuwwitje Niet persé een voorkeur, wel een voorgevoel. Ik denk dat het een meisje is en mijn man dat het een jongen is. Maar daar zullen we over een paar weken achter komen.
Ik ben vandaag waarschijnlijk 11 weken zwanger. Dinsdag weer de echo, vind het spannend maar heb er ook veel zin in. Hoop dat alles goed gaat. Na de echo dinsdag gaan we het lekker ook vertellen aan de mensen die het nog niet weten en kraamzorg etc. regelen.
Ik kom nog niet aan, maar ik groei wel een beetje. Moet er wel aan wennen maar ik vind het nu ook nog wel prachtig, dan wordt het wat echter. Ik voel me aan de ene kant beter, maar aan de andere kant toch wel weer zwakker. Wel heel erg met vlagen zwak en misselijk e/o maagzuur. Heb het idee dat in plaats van een hogere hartslag van de eerste weken, ik nu een lagere hartslag en misschien wel bloeddruk heb. Maar dat zal dinsdag vast worden bekeken. Kan nog wel prima functioneren. Ik hoop wel dat ik binnen een paar weken weer energie heb om ook te gaan sporten. Trainen is normaal echt ook onderdeel van mn leven en 'identiteit' dus voelt raar om dat nu niet te doen. Ik heb dit weekend weinig plannen dus wie weet kan ik het dit weekend rustig proberen.
Ik wil van fulltime (36 uur) waarschijnlijk terug naar 24 uur, of 28 uur en 4 uur ouderschapsverlof. In ieder geval naar de 3 dagen. Mijn man werkt 36 uur in 4 dagen en is dus ook een dag doordeweeks vrij. Mijn schoonmoeder wil 1 dag oppassen. Waarschijnlijk willen we dus kinderopvang voor 1 dag. Ben wel benieuwd hoe dit nieuws gaat landen bij mijn werk.
Mihoen Wat balen dat je nu al last krijgt van je bekken. Hopelijk valt het mee.
Livingontheedge Gelukkig voel je je wat beter! Mag ook wel na die pittige weken

Sneeuwwitje Niet persé een voorkeur, wel een voorgevoel. Ik denk dat het een meisje is en mijn man dat het een jongen is. Maar daar zullen we over een paar weken achter komen.
Ik ben vandaag waarschijnlijk 11 weken zwanger. Dinsdag weer de echo, vind het spannend maar heb er ook veel zin in. Hoop dat alles goed gaat. Na de echo dinsdag gaan we het lekker ook vertellen aan de mensen die het nog niet weten en kraamzorg etc. regelen.
Ik kom nog niet aan, maar ik groei wel een beetje. Moet er wel aan wennen maar ik vind het nu ook nog wel prachtig, dan wordt het wat echter. Ik voel me aan de ene kant beter, maar aan de andere kant toch wel weer zwakker. Wel heel erg met vlagen zwak en misselijk e/o maagzuur. Heb het idee dat in plaats van een hogere hartslag van de eerste weken, ik nu een lagere hartslag en misschien wel bloeddruk heb. Maar dat zal dinsdag vast worden bekeken. Kan nog wel prima functioneren. Ik hoop wel dat ik binnen een paar weken weer energie heb om ook te gaan sporten. Trainen is normaal echt ook onderdeel van mn leven en 'identiteit' dus voelt raar om dat nu niet te doen. Ik heb dit weekend weinig plannen dus wie weet kan ik het dit weekend rustig proberen.
Ik wil van fulltime (36 uur) waarschijnlijk terug naar 24 uur, of 28 uur en 4 uur ouderschapsverlof. In ieder geval naar de 3 dagen. Mijn man werkt 36 uur in 4 dagen en is dus ook een dag doordeweeks vrij. Mijn schoonmoeder wil 1 dag oppassen. Waarschijnlijk willen we dus kinderopvang voor 1 dag. Ben wel benieuwd hoe dit nieuws gaat landen bij mijn werk.
vrijdag 29 november 2019 om 16:16
De echo was goed gelukkig en er werd al een vermoeden uitgesproken van t geslacht, er was namelijk duidelijk een uitstekend dingetje te zien
Vk wou het nog niet met 100 % bevestigen, maar kans is groot dat t een jongetje is! Helemaal blij natuurlijk met onze Koningswens
Qua meting kwam ze nu toch weer op 3 juni uit, dus blijkbaar is bij de termijnecho toch niet helemaal goed gegaan
Sorry voor de ego post, maar ben excited

Vk wou het nog niet met 100 % bevestigen, maar kans is groot dat t een jongetje is! Helemaal blij natuurlijk met onze Koningswens

Qua meting kwam ze nu toch weer op 3 juni uit, dus blijkbaar is bij de termijnecho toch niet helemaal goed gegaan
Sorry voor de ego post, maar ben excited