Uitgerekend 16-30 april 2018
dinsdag 15 augustus 2017 om 20:32
Dit topic is voor iedereen die in de tweede helft van april is uitgerekend en het leuk vind om mee te kletsen!
= kloppend hartje
= goede 20-weken echo
Skippybal10, Konijntje999, Selin26, Poeziemauw, Jufje-87 en Evda2016

Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
Egeltje10 | 25 | Eerste | 20 april | Meisje! | ![]() ![]() |
Oleander2017 | 38 | Eerste | 20 april | Jongen! | ![]() ![]() |
Esther93 | 24 | Eerste | 15 april | Meisje! | ![]() ![]() |
Richelle91 | 26 | Eerste | 22 april | Meisje! | ![]() ![]() |
XBarbabella | 29 | Derde | 18 april | Jongen! | ![]() ![]() |
Marijeens25 | 31 | Eerste | 25 april | Jongen! | ![]() ![]() |
Squirrel8 | 24 april | Jongen! | ![]() ![]() |
||
Lievemas | 30 | Derde | 29 april | Meisje! | ![]() ![]() |
Waersmaedje1 | 28 | Tweede | 18 april | Meisje! | ![]() |
Moeder1980 | 36 | Zesde | 21 april | nnb | ![]() |
Annii87 | 30 | Eerste | 22 april | nnb | ![]() |
NinjaToby | 30 | Eerste | 24 april | Jongen! | ![]() |
Roosje-Mila1980 | 37 | Eerste | 30 april | Jongen! | ![]() |

moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:30
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
91.29% gewijzigd
zaterdag 9 september 2017 om 11:46
zondag 10 september 2017 om 20:30
Selin26 heel veel sterkte!!
Ik voel me af en toe echt heel beroerd, bah. Bij de eerste had ik daar totaal geen last van, daar fietste ik, op wat vermoeidheid na, heel makkelijk doorheen. Merk wel dat ik erg toeleef naar dinsdag, ik ben dan ongeveer 7+2 dus dan moet ook wel wat zien zijn op de echo. Mocht het goed zijn dan gaan we het die dag meteen vertellen aan onze ouders. We hebben voor hen een dubbel lijstje met een nieuwe foto van onze dochter en een foto van beschuit met muisjes.
Ik voel me af en toe echt heel beroerd, bah. Bij de eerste had ik daar totaal geen last van, daar fietste ik, op wat vermoeidheid na, heel makkelijk doorheen. Merk wel dat ik erg toeleef naar dinsdag, ik ben dan ongeveer 7+2 dus dan moet ook wel wat zien zijn op de echo. Mocht het goed zijn dan gaan we het die dag meteen vertellen aan onze ouders. We hebben voor hen een dubbel lijstje met een nieuwe foto van onze dochter en een foto van beschuit met muisjes.
maandag 11 september 2017 om 14:46
Ook ik mag met trots en blijdschap vertellen dat ik ruim 7 weken zwanger ben en ik vandaag met de vroege aangevraagde echo een hartje heb zien kloppen...
Alle onzekerheden van de afgelopen tijd heeft voor ons zoveel weggenomen en kunnen met smart gaan wachten op de termijnecho 2 oktober
Uitggerekende data 23 april 2018
Alle onzekerheden van de afgelopen tijd heeft voor ons zoveel weggenomen en kunnen met smart gaan wachten op de termijnecho 2 oktober
Uitggerekende data 23 april 2018
Geeft geen voor oordeel over mensen die je niet kent
maandag 11 september 2017 om 18:40
Richelle wauw wat fijn..
ik ben morge aan buurt...
vind nu ook echt wel spannend worden.
Vanweekend. Was niet voor uit te branden en was zo nu dan ook echt misselijk. Vanmiddag moest weer werken dus afleiding.. ging eigelijk heel goed af. Nu wel beetje moe maar verder mag nu. Niet klachen maar hoe wel ook echt al wel paar keer gekost heb. Ben ik nu echt onzeker.
ik ben morge aan buurt...
vind nu ook echt wel spannend worden.
Vanweekend. Was niet voor uit te branden en was zo nu dan ook echt misselijk. Vanmiddag moest weer werken dus afleiding.. ging eigelijk heel goed af. Nu wel beetje moe maar verder mag nu. Niet klachen maar hoe wel ook echt al wel paar keer gekost heb. Ben ik nu echt onzeker.
dinsdag 12 september 2017 om 21:01
Ik heb vanmiddag mijn echo gehad. Er was een mini-mensje van 1cm met een kloppend hartje te zien zien❤. Ik word geschat op 7 weken. Ik moet op 4 okt weer terug. Vanaf 16 weken gaan ze extra controleren op infecties en de lengte baarmoederhals. En vanaf 16 weken kan ik extra hormonen krijgen warmee kans op vroeggeboorte van 30% naar 15% gaat. Ik moet nog beslissen of ik dat doe maar denk het wel.

woensdag 13 september 2017 om 12:36
Vandaag Mn 2e echo gehad en was dus echt heel pril vorige week. Nu precies 5.5 en super gegroeid. Nog geen hartje gezien maar dit wordt volgende week verwacht.
In vergelijking met vorige weer weer dolgelukkig en terug op de roze wolk. Volgende week donderdag 3e echo en dan moet het hartje te zien zijn.
In vergelijking met vorige weer weer dolgelukkig en terug op de roze wolk. Volgende week donderdag 3e echo en dan moet het hartje te zien zijn.
Niets is wat het lijkt..
woensdag 13 september 2017 om 12:58
@egeltje: Dit doen ze omdat de vorige keer bij 31.6 de vliezen braken en ze niet hebben kunnen achterhalen waardoor dit kwam. Waarschijnlijk geen infectie maar 100% uitsluiten kunnen ze ook niet. Geeft mij in elk geval wel een gerust gevoel dat ze me extra in de gaten houden.
Weten jullie al of je NIPT/combinatietest wilt doen? Wij hebben het bij onze eerste niet gedaan maar neigen nu naar wel juist omdat we al een kindje hebben. Het zou dan ook invloed hebben op haar leven.
Weten jullie al of je NIPT/combinatietest wilt doen? Wij hebben het bij onze eerste niet gedaan maar neigen nu naar wel juist omdat we al een kindje hebben. Het zou dan ook invloed hebben op haar leven.
woensdag 13 september 2017 om 13:29
Ze vroegen ons bij de intake of we de nipt wouden...
Wij hebben gekozen voor niet zeker omdat je nog zoveel daarvoor moet betalen maar mijn vriend ook niet houd om de natuur tegen te spreken... de natuur is mooi en daar moet je niet mee sjoemelen zegt hij...
Dus gekozen voor de natuur en geen nipt te doen
Ook komt er geen down voor in onze families.
Wij hebben gekozen voor niet zeker omdat je nog zoveel daarvoor moet betalen maar mijn vriend ook niet houd om de natuur tegen te spreken... de natuur is mooi en daar moet je niet mee sjoemelen zegt hij...
Dus gekozen voor de natuur en geen nipt te doen
Ook komt er geen down voor in onze families.
Geeft geen voor oordeel over mensen die je niet kent