Uitgerekend 16-30 april 2018
dinsdag 15 augustus 2017 om 20:32
Dit topic is voor iedereen die in de tweede helft van april is uitgerekend en het leuk vind om mee te kletsen!
= kloppend hartje
= goede 20-weken echo
Skippybal10, Konijntje999, Selin26, Poeziemauw, Jufje-87 en Evda2016

Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
Egeltje10 | 25 | Eerste | 20 april | Meisje! | ![]() ![]() |
Oleander2017 | 38 | Eerste | 20 april | Jongen! | ![]() ![]() |
Esther93 | 24 | Eerste | 15 april | Meisje! | ![]() ![]() |
Richelle91 | 26 | Eerste | 22 april | Meisje! | ![]() ![]() |
XBarbabella | 29 | Derde | 18 april | Jongen! | ![]() ![]() |
Marijeens25 | 31 | Eerste | 25 april | Jongen! | ![]() ![]() |
Squirrel8 | 24 april | Jongen! | ![]() ![]() |
||
Lievemas | 30 | Derde | 29 april | Meisje! | ![]() ![]() |
Waersmaedje1 | 28 | Tweede | 18 april | Meisje! | ![]() |
Moeder1980 | 36 | Zesde | 21 april | nnb | ![]() |
Annii87 | 30 | Eerste | 22 april | nnb | ![]() |
NinjaToby | 30 | Eerste | 24 april | Jongen! | ![]() |
Roosje-Mila1980 | 37 | Eerste | 30 april | Jongen! | ![]() |

moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:30
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
91.29% gewijzigd

maandag 25 september 2017 om 10:14
maandag 25 september 2017 om 10:36

maandag 25 september 2017 om 16:30
Spannend al dus aankomende echo's.
Ik heb morgen ook een echo.
Verwacht 9,5 week te zijn.
Nog steeds misselijk met vlagen en vooral erg moe.
Draag zelf al Zwangerschapskleding.
Pas mijn broeken niet meer.
Bij de derde gaat je buik sneller uitzetten, maar ben helaas ook al 3 kg aangekomen.
Ik denk dat ik het volgende week maar ga vertellen want kan het bijna niet meer verborgen houden.
Ik heb morgen ook een echo.
Verwacht 9,5 week te zijn.
Nog steeds misselijk met vlagen en vooral erg moe.
Draag zelf al Zwangerschapskleding.
Pas mijn broeken niet meer.
Bij de derde gaat je buik sneller uitzetten, maar ben helaas ook al 3 kg aangekomen.
Ik denk dat ik het volgende week maar ga vertellen want kan het bijna niet meer verborgen houden.

maandag 25 september 2017 om 16:44
Ja spannend he!
Ik denk dat ik aankomend weekend of de week erop ga kijken voor zwangerschapskleding, eerst termijnecho. Ik merk dat alles wat minder fijn begint te zitten, dus kan het maar beter voor zijn.
Ik merk dat ik sinds vandaag echt minder misselijk ben, het is niet weg maar wel een stuk minder. Hoewel ik er blij mee ben maakt dit me ook weer onzeker..
Ik denk dat ik aankomend weekend of de week erop ga kijken voor zwangerschapskleding, eerst termijnecho. Ik merk dat alles wat minder fijn begint te zitten, dus kan het maar beter voor zijn.
Ik merk dat ik sinds vandaag echt minder misselijk ben, het is niet weg maar wel een stuk minder. Hoewel ik er blij mee ben maakt dit me ook weer onzeker..

maandag 25 september 2017 om 17:41

dinsdag 26 september 2017 om 00:31
Hier draag ik al dikke ruime 3 weken zwangerschaps bhs
Voelt zoveel fijner...
Verder nog niet aan andere broeken toe.. denk als ik mijn maat 38 aantrek de droop ook niet dicht meer krijg... maar bij de eerste snapte ik niet waarom ik aankwam dacht medicatie maar bleek toen zwanger te zijn... maar voor ik dat wist maat 40 broeken gekocht met stretch.. dus ze zitten boven aan nog zeer ruim oeps...
Agja binnenkort eens overleggen of ik de zwangerschapsbroeken van mijn zus over kan nemen...
Hier ook erg moe kan wel hele dagen slapen...
Vandaag de kraamzorg geregeld en gekeken naar bedje kastjes vloeren en verf... door de bomen zie je het bos niet meer.. van alles is zooveeeel keus
Ook wil ik een schommelstoel op de babykamer...
En kwa.misselijkheid daar nog lang niet overheen vanmorgen nog weer boven de wc gehangen blg
Nog een klein weekje en dan ook mijn termijn echo
Voelt zoveel fijner...
Verder nog niet aan andere broeken toe.. denk als ik mijn maat 38 aantrek de droop ook niet dicht meer krijg... maar bij de eerste snapte ik niet waarom ik aankwam dacht medicatie maar bleek toen zwanger te zijn... maar voor ik dat wist maat 40 broeken gekocht met stretch.. dus ze zitten boven aan nog zeer ruim oeps...
Agja binnenkort eens overleggen of ik de zwangerschapsbroeken van mijn zus over kan nemen...
Hier ook erg moe kan wel hele dagen slapen...
Vandaag de kraamzorg geregeld en gekeken naar bedje kastjes vloeren en verf... door de bomen zie je het bos niet meer.. van alles is zooveeeel keus
Ook wil ik een schommelstoel op de babykamer...
En kwa.misselijkheid daar nog lang niet overheen vanmorgen nog weer boven de wc gehangen blg
Nog een klein weekje en dan ook mijn termijn echo
Geeft geen voor oordeel over mensen die je niet kent
dinsdag 26 september 2017 om 10:58
@lievemas; nog 2,5 week en dan krijgen we hier herfstvakantie. Eventjes lekker naar Zeeland naar een vakantiepark met man en dochter. Mijn dochter begint nu langzaam te stappen...aan één handje lukt al...heerlijk even banjeren over het strand, lekker zwemmen en spelen en vooral geen 'moeten'.
Voor de andere dames; ik heb sommige zwangerschapsbroeken al aan, kan nog één gewone broek aan.
Ik heb de vorige keer mijn zwangerschapskleding via marktplaats gekocht. Met name de broeken van H&M vond ik fijn. Daarnaast heb ik ook veel jurkjes gedragen met een zwangerschapspanty van de H&M bij de vorige zwangerschap.
Voor de andere dames; ik heb sommige zwangerschapsbroeken al aan, kan nog één gewone broek aan.
Ik heb de vorige keer mijn zwangerschapskleding via marktplaats gekocht. Met name de broeken van H&M vond ik fijn. Daarnaast heb ik ook veel jurkjes gedragen met een zwangerschapspanty van de H&M bij de vorige zwangerschap.

dinsdag 26 september 2017 om 11:13
Veel plezier in Zeeland!WaersMaedje1 schreef: ↑26-09-2017 10:58@lievemas; nog 2,5 week en dan krijgen we hier herfstvakantie. Eventjes lekker naar Zeeland naar een vakantiepark met man en dochter. Mijn dochter begint nu langzaam te stappen...aan één handje lukt al...heerlijk even banjeren over het strand, lekker zwemmen en spelen en vooral geen 'moeten'.
Je zou er maar wonen