Uitgerekend 16-31 oktober 2018

12-02-2018 16:54 673 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die is uitgerekend in de periode van 16 oktober t/m 31 oktober 2018 en graag wil meeschrijven.



Je kunt je met deze gegevens toevoegen in de tabel.

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Rian085 32/35 Eerste 15 oktober Jongen! :heart: 25 september bevallen! :duckie:
Luckylo 33 Tweede 19 oktober Jongen! :heart: 28 september bevallen! :duckie:
Ypod 26/27 Eerste 13 oktober Meisje! :heart: 22 oktober bevallen! :duckie:
Leja1984 34 Tweede 16 oktober jongen :heart: :duckie:
Kaatje1988 29/32 Tweede 17 oktober :heart: Geeft nog borstvoeding; Dochter 2 jaar
Manon9 23/24 Eerste 17 oktober :heart:
Viva95 23/25 Eerste 18 oktober Jongen :heart:
fliepke 29/31 Vierde 19 oktober :heart:
Jacer 36/32 Tweede 21 oktober :heart: :duckie:
Warmewollensjaal 32 Tweede 23 oktober :heart:
Yara 34/33 Derde 25 oktober :heart:
Dajka 36/35 Derde 27 oktober meisje :heart:
Mathilde14 31/37 Derde 28 oktober Jongen :heart:
Lisot 25/28 Tweede 31 oktober :heart:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:36
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
65.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al heel lang niet gereageerd hier doordat het allemaal even niet zo lekker ging. Wel qua zwangerschap maar vooral wat niet leuke familie omstandigheden. We gaan ervanuit dat die nu voorbij zijn, zag dit topic weer omhoog komen en vind het toch nog wel leuk om mee te schrijven.

Gefeliciteerd met de ukkies die er al zijn!

Hier nu 40+4...... nooit gedacht, had echt het idee dat ons meisje eerder dan de uitgerekende datum zou komen. Maar ze zit nog steeds lekker binnen dus gewoon afwachten. Ben heel benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh wat spannend Ypod...
Laat je je ook strippen? Heb ik bij mijn eerste wel gedaan. Leed niet tot een bevalling maar eel krampen van gehad (is tenminste weer wat voorwerk).

Vervelend gedoe in de familie, helemaal als je zwanger bent..hopelijk nu ik rustiger vaarwater.
Leuk wat van je te horen!
Alle reacties Link kopieren
Gyn doet niet aan strippen helaas, de datum voor inleiden staat al (die hou ik even geheim omdat ik toch best bang ben voor herkenbaarheid Haha)

Die ochtend moet ik me melden en gaan ze kijken of er evt al ontsluiting is en aan de hand daarvan maken ze een plan. Ballonnetje, hormoonveter of evt al vliezen breken. Waarbij de laatste optie meestal resulteert in een baby dezelfde dag, de anderen zou dan nog maximaal 4 dagen kunnen duren.

Dus ergens tussen 41 en 42 weken staat dat in de planning. Maar ik hoop heel erg dat ze nog vanzelf komt! Echter, heb ik weinig hoop. Het rommelt amper, soms 10 minuutjes 2x kramp en dat is het.
Alle reacties Link kopieren
Ypod, ik hoop voor je dat het alsnog spontaan komt! Hier ervaring met 2 inleidingen, dus ik heb geen idee hoe het is als een bevalling spontaan begint, haha. De eerste keer overtijd met 42wk, de tweede keer vanwege groeiachterstand baby bij 40w2. Bij allebei het ‘geluk’ dat zo’n ballonnetje niet nodig was, dus het ging vrij rap. Het waren trouwens prima ervaringen, maar toch hoop ik ook dat de derde spontaan komt. Ik heb met gyn afgesproken dat ik wordt ingeleid bij 41 wk (nu bijna 39 wk), gezien de voorgeschiedenis is de kans best groot.
Alle reacties Link kopieren
Maar wel goede ervaring met de inleidingen dus? Dat vind ik wel fijn om te horen, tot nu toe uit mijn omgeving alleen maar ‘negatieve’ ervaringen.

Grappig, kan me voorstellen dat je na 2x niet verwacht dat deze wel op tijd komt :-P
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend alleen negatieve ervaringen in je omgeving. Ik vond het prima gaan. Eerste bevalling duurde wel lang (12 uur ofzo, maar daar zit je met een spontane bevalling ook al snel op) en uit vermoeidheid wel om een ruggeprik gevraagd, nou dan is het helemaal een eitje ;-) . Tweede bevalling was in 5 uur gepiept, zonder pijnbestrijding, het ging heel vlot. Ik kon ook nog onder de douche enzo in het ziekenhuis (nu hebben ze zelfs een bad), dat was wel lekker. Ik kijk positief terug op beide bevallingen, zal ook wel door het eindresultaat komen😍. Het zijn denk ik de meest bijzondere momenten uit mijn leven geweest.
Alle reacties Link kopieren
In de forumgroep op facebook zijn wel al wat babies geboren. Maar ik weet even zo niet wie wie is. Zit zelf ook midden in de gebroken nachten en zo dus ik vergeet sowieso vrij veel haha.
Jullie zitten daar nog niet bij toch? Jullie zijn namelijk van harte welkom. Het is daar niet heel druk, maar wel een stukje drukker dan hier (dat is ook niet zo moeilijk haha).

@Dajka, ik zit helemaal in die wasbare luiers nu dus ik ken al die termen. Wat jij hebt is dus niet voorgevormd haha, voorgevormd is namelijk een tweedelig systeem van een voorgevormde luier met een overbroekje er over. All in one heb je dus, ben wel nieuwsgierig naar welke je hebt. Mijn zoontje van 5 is ook niet zindelijk maar we maken nu eerst de pakken op die we nog hebben. Kreeg laatst van iemand een paar pakken luiers voor hem dus we kunnen weer even voort.

Ik ben niet ingeleid, bij de eerste wel (omdat ik te ziek was, pre-eclampsie, bij 35 weken) maar mijn jongste kwam uit zichzelf met 37 weken al. Wel op het eind weeenopwekkers gekregen omdat de ontsluiting bleef hangen op 8 cm (en na 3 uur nog op 8 cm zat). Helaas kreeg ik wel hele sterke weeen maar bleef hij toch hangen voor het geboortekanaal. Ik moest op eigen kracht gaan persen en de gynaecoloog zat met twee handen er in om zijn hoofd er door te helpen.

@ypod, wat vervelend omstandigheden in je familie. Ik heb mijn bevalling van de eerste als heel mooi ervaren, door de inleiding wel wat stormachtig, maar ik denk er echt met een goed gevoel aan terug. En het waren vooral de weeenopwekkers die het stormachtig maakten. Daardoor kan je ze minder goed opvangen. Ik zou daarom sneller om pijnstilling vragen. Maar alles bij elkaar vond ik het een wonderlijke ervaring en vond ik de bevalling van de tweede eigenlijk heftiger. Hoewel ik daar ook goed op terug kijk. Maar t laatste deel was gewoon wel zwaar.
Alle reacties Link kopieren
Heftig laatste stuk van je bevalling Luckylo...was de baby dan nog niet ingedaald?

@wasbare luiers. Ik heb TeenyFits van Totsbots (op MP gekocht, vrij voordelig) voor de eerste periode. Ik ga er van uit dat het een kleiner kindje wordt, waren de oudste twee ook. Daarna wil ik overstappen op de bamboozle stretch mt 2 van totsbots (dat is dan voorgevormd denk ik?) Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat bevallen...
Alle reacties Link kopieren
@Dajka, Ja hij was wel ingedaald, maar het laatste stukje wilde hij niet verder met zijn hoofdje, het laatste stukje van het geboortekanaal dus, wat nodig is om tot 10 cm te komen. Ik vond het vooral ook heftig omdat ik al uitgeput was, ik had al 36 uur niet geslapen, ik viel gewoon in slaap tussen de weeen door, terwijl ik die bijna niet meer kon wegpuffen omdat ze heftig waren. Ik had geen kracht meer om mijn eigen benen vast te houden tijdens het persen. Maar blijkbaar heb je toch een soort oerkracht als het er om gaat je kindje er uit te persen, want dat ging prima.

Bamboozle stretch is inderdaad voorgevormd (en 2-delig), daar moet dan nog een overbroekje overheen.
Ik heb nu sized luiers, dat vind ik wel prettig want mijn zoontje is ook niet zo groot. Blumchen S heb ik, je hebt ook nog xs, maar daar is mijn zoontje dan denk ik toch weer redelijk snel uit. Voordeel is dat het dan niet zo’n enorm pakket is voor een minibabytje. Denk dat dat met de teenyfits ook fijn is inderdaad. En in het begin ook wel lekker dat je niet hoeft te hannesen met verschillende systemen of losse overbroekjes.
Alle reacties Link kopieren
Zo ben ik ook weer even! Zoontje morgen alweer 4 weken!
Bevalling ging vlot, vanaf t breken van de vliezen tot geboorte was t 6 uurtjes.
Ze kwamen er tijdens de bevalling achter dat hij als sterrenkijker lag. Ook viel zijn hartslag steeds weg bij n wee, dus ze hebben 2x bloed bij m afgenomen om zn conditie te bepalen (via zn hoofd)
Uiteindelijk kwam de vacuümpomp erbij om te zorgen dat hij niet steeds teruggleed na het persen. Ze hebben wel wat meegetrokken omdat hij er echt uit moest vanwege zn conditie.
Door mijn suiker moesten zijn suikers ook geprikt worden en de tweede keer was t te laag en moesten we een nachtje in t ziekenhuis blijven om het in de gaten te houden.
De kinderarts vond zn hoofdje en loek zelf te klein dus moesten we nog een extra nacht blijven. Hij was 45cm en 2525gr, ben met 37+1 bevallen. Gelukkig mochten we op dag 3 naar huis.

@ypod, vervelend dat soort dingen in je zwangerschap! Gelukkig dat t nu weer rustig is! Spannend dat je datum al vast staat, maar wellicht beval je alsnog eerder!

@dajka, kan me voorstellen dat je nu t gevoel hebt dat je weer ingeleid wordt. Wel fijn dat ze je niet laten doorlopen tot 42 weken!

@luckylo, fliepke, manon9, Yara en viva95 zijn bevallen uit de fb groep :)
Alle reacties Link kopieren
Rian wat fijn van je te horen! Het einde van je bevalling klinkt best heftig! Hoe doet je zoontje het nu? En hoe bevalt het jou om moeder te zijn? Thanks voor de update van fb.

Luckylo wat een uitputtingsslag die bevalling van jou. Hoe gaat het nu met je zoontje? Slaapt hij een beetje? Wat voor luier doe je voor de nacht? Wat ik me nog afvroeg, worden ze niet eerder wakker van wb luiers? Omdat het toch natter aanvoelt? Of verschoon je s nachts.

Ypod, ik ben heeeeeel nieuwsgierig hoe het met jou is! Wie weet lig je nu wel te bevallen. ;-)

Hier inmiddels 39w4, en nog niet echt voortekenen. Gisteren met gyn een inleiding besproken (kans is groot bij oudsten ook overtijd). Ik wil graag in bad bevallen en dat schijnt nu ook te kunnen, zelfs bij inleiden (tenzij je andere complicaties hebt). Dat wilde ik bij de oudsten ook, was toen heel teleurgesteld dat het niet kon. Leuk dat nu de mogelijkheid er wel is (zul je net zien dat ik het toch niets vind, je kunt het gewoon niet voorspellen, hahaha).
Alle reacties Link kopieren
Ik zal ook weer eens wat van mij laten horen. Hier ook nog geen baby. Vandaag 39 weken en ik begin er aardig klaar mee te zijn. Ben vanaf het weekend al snipverkouden hoofdpijn en helemaal niet fit. Gelukkig geen koorts, dan moet ik meteen aan de bel trekken bij de verloskundige. Maar de zorg voor mijn dreumes begint mij toch een beetje op te breken. Gelukkig hele lieve familie die klaar staan voor ons. Maar pfff voelt toch een beetje als falen als je je zoontje niet kan geven wat die nodig heeft. Zo en dan nu even de ego-klaagmodus uit.

@dajka, fijn dat nu wel iedergeval de mogelijkheid er is om in bad te vallen. Je merkt snel genoeg of je het wat vind.

@ypod ben benieuwd of je al aan het bevallen ben. En anders sterkte met afwachten tot het zo ver is.

@luckylo en Rian hoe is het om (weer) moeder te zijn van zo'n klein hummeltje?
Alle reacties Link kopieren
Goh dan lopen we aardig gelijk Liselot! Ik ben er ook klaar mee, en net als jij ook niet fit (keelpijn, verkouden). De kinderen zijn nu ook bij mijn ouders. Bij welke termijn was je bevallen van de eerste? Hoewel het niets hoeft te zeggen, merk ik toch dat ik dat als uitgangspunt neem. Maar van mij mag het liever vandaag dan morgen beginnen :-]
Alle reacties Link kopieren
Fijn dajka om wat herkenning te lezen ook al is het niet leuk! De eerste kwam hier met 41+1, dus ik heb het vermoeden dat ik ook nog even geduld moet hebben. Gaan ze met evt inleiden weer wachten tot 42 weken bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

@Rian, F. doet het heel goed, het is een pittig ventje, kan heel tevreden zijn maar als hij dat niet is laat hij van zich horen.
Ik gebruikte wegwerp ‘s nachts tot hij van de week twee keer zijn luier ‘s ochtends op zijn knieen had zitten. Heb nu twee nachten met de close pop-in gedaan. Vanmorgen was hij helaas wel nat, precies op de rand van zijn broek, dat is dus druklekkage en komt omdat het dan te strak zit. De buitenkant van zijn broek was niet nat.
Ik heb niet het idee dat hij last heeft van het natte gevoel en daar wakker van wordt, als de honger ‘s nachts gestild is gaat hij gewoon weer verder slapen. Ik gebruik trouwens fleece inlegvelletjes, dat geeft een redelijk droog gevoel aan de billen.

@Dajka & Lisot, dat wachten lijkt mij ook echt vervelend. F. kwam met 37 weken al en mijn oudste zoon met 35+3 dus ik heb geen idee hoe dat is!

@Lisot, het is heel bijzonder om weer zo’n kleintje te hebben. Het is heel anders dan bij L. en tegelijk ben ik ook gewoon een hoop weer vergeten en voelen andere dingen juist heel vertrouwd.

@allemaal, even een kleinew update, ik heb gisteren aan de bel getrokken bij de pop-poli. Ik merk dat het langzaam steeds een beetj minder goed gaat helaas. Ik word steeds onzekerder en angstiger voor vanalles en nog wat. Ik vind het ook heel moeilijk om de controle uit handen te geven. Ik steven als ik zo door ga hard af op een depressie, dus tijd om er iets aan te gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Lisot schreef:
24-10-2018 13:26
Fijn dajka om wat herkenning te lezen ook al is het niet leuk! De eerste kwam hier met 41+1, dus ik heb het vermoeden dat ik ook nog even geduld moet hebben. Gaan ze met evt inleiden weer wachten tot 42 weken bij jou?
Ja fijn om even in hetzelfde schuitje te zitten! Wachten tot 42 wk wil ik zelf niet meer en de gyn stelde ook voor 41 wk (dat is steeds meer de trend tegenwoordig). Ik denk dat het ergens tussen 41w1 en 41w3 wordt, haha. Ik wil het een kans geven voor spontaan, maar niet weer tot de volle 42w. De laatste loodjes vallen me dit keer ook zwaarder, ben duidelijk minder fit.

Luckylo, wat naar :hug: Je gebruikte hier ook al medicijnen voor toch? Of gestopt? Ik denk echt dat je niet vroeg genoeg aan de bel kunt trekken voor dit soort dingen, dus goed bezig.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij zouden ze ook met 41 weken gaan inleiden, ze wachten in ons ziekenhuis niet meer tot 42 weken. Was niet echt aan de orde haha.

@Dajka, ja ik slik antidepressiva inderdaad. Ik ben vrij vatbaar voor depressies, heb ook last van winterdepressies en dat komt er nu ook aan natuurlijk. Ze gaan inderdaad ook overleggen of mijn medicatie misschien omhoog moet, al dan niet tijdelijk, ik slik de laagste dosering dus er is nog ruimte. Het voelt nogal zwak (ook een symptoom van de depressie trouwens, onzekerheid en zo), maar ben er inmiddels wel achter dat ik gewoon kwetsbaar ben op dat gebied en dat zal ik altijd zijn. Ik wil inderdaad ook absoluut niet wachten tot het ‘mis’ gaat. Gelukkig pakken ze het wel gelijk serieus op voor mijn gevoel. Wel jammer dat ik me niet met een druk op de knop beter ga voelen...
Alle reacties Link kopieren
Luckylo, goed dat je aan de bel getrokken heb :hug: Fijn dat ze het serieus oppakken. En was het soms maar zo makkelijk dat je met een druk op de knop je je beter gaat voelen ;)

@ dajka nog even volhouden die laatste loodjes. Fijne gedachte denk dat je iedergeval niet door hoeft tot de 42 weken. Hopelijk komt het gewoon vanzelf voor het evt inleiden op gang.

Ik weet hier eigenlijk niet wat het protocol is met tot wanneer doorlopen. Volgens mij wel gewoon tot se 42 weken. De vorige keer met 41 weken nog niet over inleiden gehad o.i.d. Ik moet er wel bij zeggen dat ik toen wel wat fitter was als dat ik nu ben.
Alle reacties Link kopieren
@luckylo
Ik vind het super knap dat je zelf optijd aan de bel trekt. Mag je trots op zijn! Een betere keuze kan je niet maken. Hoop dat het snel een beetje beter met je gaat.

En ja, IK BEN BEVALLEN :)
Uiteindelijk een inleiding geworden, die gepland stond met precies 41 weken afgelopen zaterdagochtend. Eerste dag een ballonnetje gekregen maar bleef niet zitten dus een hormoonveter. Vanaf toen dus ook in het ziekenhuis moeten blijven. Zondag ochtend geen vooruitgang dus nogmaals een veter. Wel wat weeen maar zette alsnog niet door. Maandag ochtend hebben ze de vliezen kunnen breken en hierbij ook zelf geen weeen dus aan de opwekkers.

Vliezen waren rond 9.00 gebroken, rond 10.00 de opwekkers en vanaf 12.00 regelmatige weeen maar nog maar 4 cm ontsluiting. Daarna zijn de opwekkers opgehoogd tot maximale stand. Rond 18.00 nog steeds maar 4 cm en mocht ik niet meer liggen (alleen zitten op de rand van bed of staan) omdat de baby het anders moeilijk kreeg.

Om 19.30 stond er plots een gynaecoloog in de verloskamer die vertelde dat de baby het écht moeilijk kreeg en dat we naar OK moesten voor een sectio.

Dus..... om 20.28 is onze dochter J. geboren met 41+2 dagen. 3520 gram en 51 cm. En sinds vanmiddag zijn we thuis!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Ypod! :cheer2: Hoe gaat het verder met jou en dochter? Je bevalling klinkt echt heftig! Heb je dat ook zo ervaren of niet? Ik hoop dat je een beetje kunt bijkomen met hulp vd kraamzorg!

Luckylo, ik vind het ook heel sterk (en juist niet zwak) dat je nu aan de bel trekt! Echt vervelend voor je dat je gevoelig bent voor depressies (al die hormonen nu en de aankomende donkere dagen helpen natuurlijk ook niet mee) :hug:

Liselot, voel jij je al wat beter? Ik ietsje, maar nog steeds niet top. Ben nu met de kinderen in zo’n binnenspeeltuin, hoef alleen maar te zitten ;-) Wat betreft moment inleiden, ik denk dat je daar zelf ook wel wat over te zeggen hebt als je er echt klaar mee bent, mocht dat in jou geval zou zijn dan.
Alle reacties Link kopieren
@Ypod, gefeliciteerd!! Klinkt wel als een pittige bevalling ja! Kon je de weeen nog wel een beetje opvangen toen je moest zitten of staan? Ik vond dat vreselijk, staan, ik zakte dan gewoon bijna door mijn benen van de pijn terwijl ik het liggend nog prima aankon. Hoe gaat het nu met jullie?

@Dajka en Lisot, vervelend als je je niet lekker voelt terwijl je bevalling steeds meer in zicht komt, hopelijk knappen jullie snel een beetje op en kunnen jullie rustig gaan bevallen.

@All, Lief zijn jullie, thanks! Ik heb volgende week een afspraak met de psychiatrisch verpleegkundige en de psychiater om te kijken hoe het gaat en een plan de campagne te maken. Misschien moet mijn medicatie (tijdelijk?) opgehoogd worden, ergens hoop ik dat ze dat willen proberen en dat dat helpt, toen ik begon met de medicatie voelde ik me erg snel een stuk beter. Ik heb echter ook al een keer opgehoogd en toen na een aantal weken weer teruggegaan naar de oude dosering omdat ik behalve een hoop bijwerkingen er niets van merkte. Maar ja, mijn hele hormoonbalans is nu anders, dus wie weet wat het nu doet.
Verder komt er gewoon een hoop van de vorige keer omhoog merk ik. De angst dat hij dood gaat, de angst dat de borstvoeding niet goed gaat, angst om het niet goed te doen. Voor mij overigens duidelijk symptomen van een depressie, ik ben normaal heel zeker van mezelf in het moederschap en vol vertrouwen. Maar goed ik moet misschien wel aan de slag met dat stuk van rond en na de bevalling want het doet me veel meer wankelen dan ik ooit had gedacht.
Alle reacties Link kopieren
Ypod gefeliciteerd met de kleine J. Klinkt inderdaad als een pittige bevalling. Fijn dat jullie nu weer thuis zijn.

Luckylo zo'n kleintje op de wereld zetten is niet niks! Je hormonen vliegen nog alle kanten op. Hopelijk gaan ze volgende week mee in jou plan de campagne en werkt het ook. Hopelijk geeft je dat wat meer rust. En super goed van je gevoelens en angsten te herkennen en er mee aan de slag te gaan. Daar kan menig mens nog een voorbeeld aan nemen.

Hier gaat het gelukkig weer wat beter. Vanochtend paracetamol genomen tegen de hoofdpijn. Voel mij gelijk een stuk fitter. Over een binnenspeeltuin heb ik ook nagedacht van de week, maar toen bedacht ik mij dat het hier herfstvakantie is en dus waarschijnlijk mega druk is. Dat zag ik met mijn hoofdpijn ook niet zitten.
Ik denk inderdaad dat ik zelf ook wel wat te zeggen heb over inleiden of niet bij ruim over tijd gaan. Maar het liefst zou ik gewoon weer thuis bevallen. Dus ik hoop maar gewoon dat het volgende week ergens vanzelf op gang komt.
Alle reacties Link kopieren
@Dajka
Ja het was pittig, maar niet heftig voor mijn gevoel. De zaterdag en zondag was simpelweg uitzitten, van die veter heb ik verder weinig gemerkt.
De maandag was pittig, heftige weeen maar op dat moment was ik daar eigenlijk niet echt mee bezig, ik kon ze nog redelijk opvangen op de rand van het bed. Staand was inderdaad niet te doen luckylo, vond ik ook verschrikkelijk!

Ik was heel bang voor een keizersnede en oa ook een ruggenprik. Dus ik was compleet in paniek toen ze met die melding kwamen, maar aan de andere kant denk je dan toch aan je ukkie die het moeilijk heeft en is het een hele makkelijke keus. En ik moet zeggen dat het me tot nu toe (afkloppen) meevalt.

Het herstel zal wat langer duren, maar ik ben niet flauw. Kraamzorg stond ervan te kijken dat we op dag 3 om 12.00 naar huis mochten terwijl ze pas later in de avond geboren was op dag 1.... maar ik kon ‘lopen’, ‘zelf’ naar het toilet, had geen pijnmedicatie behalve paracetamol. Gyneacoloog zei; je mag naar huis als je denkt dat het lukt. Dat laat ik me geen twee keer vertellen Haha.

Dochter doet het ook goed, had in het begin een matige start, even zuurstof gehad en moest eigenlijk naar de couveuse afdeling. Man liep mee maar onderweg werd ze in 1x mooi roze en was ze meteen opgeknapt dat het niet meer nodig was! Super fijn.
Nu doet ze het nog steeds goed, helaas geen borstvoeding, kwam totaaaaal niet op gang en ze werd misselijk door al het aanleggen en happen. Toch maar de overstap gemaakt naar kunstvoeding.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje..bikkel ben jij Ypod!
Fijn dat dochter zo snel opknapte en dat het nu gewoon goed gaat. Flesvoeding heeft ook zo z’n voordelen ;-) . Ik ben met mijn oudste ook vrij snel gestopt met BV, door allerlei omstandigheden.
Ik vond het jammer, maar het scheelde zoveel qua flexibiliteit en doorslapen dat het al snel prima was.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Ypod! Klinkt heftig inderdaad zo’n dag, maar gelukkig heb je dat zelf dan niet zo ervaren.

@dajka, heel bijzonder vind ik het! Je hebt gewoon echt geen idee hoe het zal zijn van te voren. Eerste dagen vond ik wel zwaar, bijna niet geslapen. Gaat een stuk beter gelukkig!

@luckylo, goed dat je aan de bel hebt getrokken op het moment dat je voelde dat je slechter ging. En fijn dat ze je meteen kunnen helpen! Hopelijk voel je je snel weer beter!

@lisot en dajka, wachten duurt lang he😅 voelen jullie je al wel beter inmiddels?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven