Uitgerekend 2e helft Juli 2019 (met tabel)
woensdag 14 november 2018 om 22:19
Hoi allemaal!
Afgelopen zaterdag ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben van mijn tweede kindje!
Het lijkt me erg leuk om met dames die in dezelfde periode - de tweede helft van juli 2019 - uitgerekend zijn te kunnen kletsen.
Hieronder heb ik een tabel gezet die je zelf aan kunt passen door in te loggen:
Tot snel!
Helaas mocht het niet zo zijn... We denken aan jullie KoetjesenKalfjes, Moosforhappines1988, Noonootje & Lacer
Afgelopen zaterdag ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben van mijn tweede kindje!
Het lijkt me erg leuk om met dames die in dezelfde periode - de tweede helft van juli 2019 - uitgerekend zijn te kunnen kletsen.
Hieronder heb ik een tabel gezet die je zelf aan kunt passen door in te loggen:
Tot snel!
| Naam | Leeftijd V / M | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Afspraken | Bijz.heden |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Antje | 28 / 30 | tweede | 20 juli | ? | 12-12 eerste echo | .... |
| Vera99 | 30/32 | eerste | 19 juli | Meisje | .... | |
| Novaatje79 | 39/37 | vierde | 29juli | Jongen | / | .... |
| MomtoBe2 | 26/30 | tweede | 15juli? | ? | 10-12 eerste echo | .... |
| Dhana | 28/28 | eerste | 25juli | ? | 11-12 eerste echo | MA juli |
| Stacey86 | 32/32 | derde | 29juli | Jongen | 12/11 echo | mk 2015 |
| Rein1986 | 32/32 | eerste | 22juli | .... | ..... | iui |
| SantaMaria | 38/32 | tweede | nog onbekend | .... | 18 december echo | .... |
| Citroentaartje88 | 31/32 | eerste | 21 juli | .... | 6 maart 20 wekenecho | .... |
| Naniene | 28/30 | tweede | 29 juli | jongen | 8 januari termijnecho | .... |
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:59
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
35.77% gewijzigd
donderdag 20 december 2018 om 13:49
Oh Noonootje =( Ik lees af en toe wat mee en zag je berichtje.
Wat een verdriet. Onwijs veel sterkte!
Bij mij was het ook met 8 w en 5 d mis gegaan blijkend op termijnecho.
Er is een topic 'Zwanger worden na 2 of meerdere miskramen' waar veel dames dergelijks hebben meegemaakt. Mocht je behoefte hebben, kun je hier meeschrijven!
Wat een verdriet. Onwijs veel sterkte!
Bij mij was het ook met 8 w en 5 d mis gegaan blijkend op termijnecho.
Er is een topic 'Zwanger worden na 2 of meerdere miskramen' waar veel dames dergelijks hebben meegemaakt. Mocht je behoefte hebben, kun je hier meeschrijven!
donderdag 20 december 2018 om 14:37
Vreselijk nonootje, dat verwacht je toch niet meer als het kindje al een kloppend hartje had? Moet je nu weer currettage? Of eerst afwachten?
Ik vind het echt heel erg voor jullie.
Ik was vanochtend naar de verloskundige. Ze heeft me nu al doorgestuurd naar de gynaecoloog.
Gelukkig gaat ze proberen om de zorg gedurende de zwangerschap te delen. Dat maakt het net iets minder medisch.
Ik vind het echt heel erg voor jullie.
Ik was vanochtend naar de verloskundige. Ze heeft me nu al doorgestuurd naar de gynaecoloog.
Gelukkig gaat ze proberen om de zorg gedurende de zwangerschap te delen. Dat maakt het net iets minder medisch.
donderdag 20 december 2018 om 16:05
Noonootje wat een verdrietig nieuws weer. Heel veel sterkte voor jullie!
Dat je er vrij nuchter onder bent kan ik goed begrijpen. Ikzelf hou ook alle opties open en zal ook pas na een goede termijnecho helemaal gerustgesteld zijn.
Mijn buik/darmen zetten zich nu ook overdag al behoorlijk op. Gelukkig pas ik mijn lagere stretchbroeken nog!
Ik wil qua sporten een zwangerfit cursus gaan doen, en misschien ook nog iets van yoga. Ik woon in de provincie Utrecht.
Dat je er vrij nuchter onder bent kan ik goed begrijpen. Ikzelf hou ook alle opties open en zal ook pas na een goede termijnecho helemaal gerustgesteld zijn.
Mijn buik/darmen zetten zich nu ook overdag al behoorlijk op. Gelukkig pas ik mijn lagere stretchbroeken nog!
Ik wil qua sporten een zwangerfit cursus gaan doen, en misschien ook nog iets van yoga. Ik woon in de provincie Utrecht.
vera99 wijzigde dit bericht op 28-12-2018 09:51
15.06% gewijzigd
donderdag 20 december 2018 om 17:06
Bedankt lieve meiden.
Ik ga maandag naar het ziekenhuis om het vervolg te bespreken. Zij hopen dat dit weekend de miskraam op natuurlijke wijze start want meestal blijkt dit binnen 2 weken te gebeuren. Ik heb nog helemaal geen signalen dus vrees dat ik weer de pillen moet gebruiken. Vorige x werd het bij mij niet schoon en werd ik inderdaad gecurreteerd. Hierdoor heb ik asherman opgelopen dus kans is ongeveer 100% dat dit nu weer gebeurd als ik gecurreteerd word.
En dan moet ik dus eerst weer daarvoor behandeld worden, 6 weken spiraal in en afwachten of we weer groen licht krijgen. Al met al heb je het dan zo over een half jaar traject.... Dus sowieso geen baby voor ons in 2019 helaas....
Wel raar hoor ben je jong, gezond, vruchtbaar en dan lukt het dus soms nog niet
ik ken mensen die zelfs met ivf sneller een baby hebben maarja het is niet anders....
Ik ga maandag naar het ziekenhuis om het vervolg te bespreken. Zij hopen dat dit weekend de miskraam op natuurlijke wijze start want meestal blijkt dit binnen 2 weken te gebeuren. Ik heb nog helemaal geen signalen dus vrees dat ik weer de pillen moet gebruiken. Vorige x werd het bij mij niet schoon en werd ik inderdaad gecurreteerd. Hierdoor heb ik asherman opgelopen dus kans is ongeveer 100% dat dit nu weer gebeurd als ik gecurreteerd word.
En dan moet ik dus eerst weer daarvoor behandeld worden, 6 weken spiraal in en afwachten of we weer groen licht krijgen. Al met al heb je het dan zo over een half jaar traject.... Dus sowieso geen baby voor ons in 2019 helaas....
Wel raar hoor ben je jong, gezond, vruchtbaar en dan lukt het dus soms nog niet
donderdag 20 december 2018 om 18:56
Noonoo, ik ben vandaag naar acupuctuur geweest om te kijken of op deze manier het restweefsel op gang kan komen. Ik was al gestopt met bloeden en zag net al wat bloed. Bijzonder dacht ik net al.
Je zou acupuctuur en kruiden kunnen overwegen. Er is inmiddels veel ervaring op dit gebied.
Verschikkelijk dat je daardoor asherman hebt opgelopen, ben je daarvoor behandeld?
Ik wens je heel veel sterkte, verschikkelijk dit. Liefs
Je zou acupuctuur en kruiden kunnen overwegen. Er is inmiddels veel ervaring op dit gebied.
Verschikkelijk dat je daardoor asherman hebt opgelopen, ben je daarvoor behandeld?
Ik wens je heel veel sterkte, verschikkelijk dit. Liefs
vrijdag 21 december 2018 om 12:07
Noonootje wat een vreselijk nieuws.. Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen.. Ik vind het zo erg.. Vooral nu je vertelt dat het vervolgtraject weer zo lang kan duren.. Ik denk aan je!
De rest; bedankt voor jullie lieve berichten en sorry voor mijn late reactie. Ik zat even in een bubbel en zieke dreumes in huis. Dus nergens tijd voor.
Mijn echo afgelopen maandag was verbazingwekkend goed. Ik kan het nogsteeds niet geloven.. goed gegroeid, snellere hartslag, en nergens meer bloed te zien op de echo. Ik vind het nogsteeds zo gek?! Durf ook nog niet al te blij te zijn maar ze zeiden echt dat dit er nu echt heel goed uit ziet. 3 januari heb ik weer een echo. Ze schatten me nu in op 7,5 week ongeveer. Dus ik ben ineens niet meer in juli uitgerekend.
Er kan nog van alles gebeuren dus ik merk wel dat ik er niet meer zo onbevangen in sta.
De rest; bedankt voor jullie lieve berichten en sorry voor mijn late reactie. Ik zat even in een bubbel en zieke dreumes in huis. Dus nergens tijd voor.
Mijn echo afgelopen maandag was verbazingwekkend goed. Ik kan het nogsteeds niet geloven.. goed gegroeid, snellere hartslag, en nergens meer bloed te zien op de echo. Ik vind het nogsteeds zo gek?! Durf ook nog niet al te blij te zijn maar ze zeiden echt dat dit er nu echt heel goed uit ziet. 3 januari heb ik weer een echo. Ze schatten me nu in op 7,5 week ongeveer. Dus ik ben ineens niet meer in juli uitgerekend.
Er kan nog van alles gebeuren dus ik merk wel dat ik er niet meer zo onbevangen in sta.
vrijdag 21 december 2018 om 22:23
Super fijn Teddi! Wat een emoties moeten er door je heen zijn gegaan de afgelopen dagen joh.. Hopelijk komt het vertrouwen vanaf nu wel steeds meer!
Hier trouwens ook een goede echo ^^, onze spuit is echt al een kindje met armpjes en beentjes en was lekker aan het zwemmen! Ben nu wel opgeschoven qua UD van 19-7 naar 22-7.
Hier trouwens ook een goede echo ^^, onze spuit is echt al een kindje met armpjes en beentjes en was lekker aan het zwemmen! Ben nu wel opgeschoven qua UD van 19-7 naar 22-7.
dinsdag 25 december 2018 om 19:34
Oh Stacey wat afschuwelijk! Die misselijkheid is gekmakend. Heb je Emafesane? Lig je de hele dag in bed? Oh ik heb met je te doen. Extra zwaar nu je er al twee hebt rondlopen.
Ik voel me ook heel slecht. Ik weet kotsen nu nog tegen te gaan door met langs tanden de hele dag te eten maar ik kan wel janken. Ben maar 10% van wie ik normaal ben. Sleep me voort. Lijkt per zwangerschap wel zwaarder te worden, maar dat kan ook de leeftijd zijn. Ik werd ook weer fit bij 16 weken en sportte toen weer, wandelde paar keer per week 10km. Snak naar dat gevoel. Hopelijk nog even!
Deze zwangerschap voelt vanaf een week na ovulatie zoooo aanwezig. Koud, misselijk, moe, krampjes, zere borsten, jeuk en rugpijn. Denk dat de echo volgende week me goed zal doen. Ben klaar met smoesjes verzinnen. Zo dat lucht op! Sorry voor mijn geklaag!
Ik voel me ook heel slecht. Ik weet kotsen nu nog tegen te gaan door met langs tanden de hele dag te eten maar ik kan wel janken. Ben maar 10% van wie ik normaal ben. Sleep me voort. Lijkt per zwangerschap wel zwaarder te worden, maar dat kan ook de leeftijd zijn. Ik werd ook weer fit bij 16 weken en sportte toen weer, wandelde paar keer per week 10km. Snak naar dat gevoel. Hopelijk nog even!
Deze zwangerschap voelt vanaf een week na ovulatie zoooo aanwezig. Koud, misselijk, moe, krampjes, zere borsten, jeuk en rugpijn. Denk dat de echo volgende week me goed zal doen. Ben klaar met smoesjes verzinnen. Zo dat lucht op! Sorry voor mijn geklaag!
woensdag 26 december 2018 om 08:51
Hoe zijn de feestdagen voor jullie? Ik heb gisteren met wat moeite een paar aardappelkroketjes en een beetje vlees naar binnen gekregen ivm misselijkheid, en moest ook veel dingen afslaan (rauwe ham etc), familie weet het gelukkig al wel! We doen niet echt aan cadeautjes maar hebben wel wat leuke Nijntje spulletjes gekregen voor de baby, heel lief
woensdag 26 december 2018 om 10:36
woensdag 26 december 2018 om 20:43
Oh wat jammer Stacey. Ik moet continue eten om niet over te geven dus dat was te doen. Wel de wijn en Irish coffee moeten afslaan met argument dat ik herstellende was van buikgriep. Ben benieuwd! Draag wel een soort korset om buik te verhullen en ben zo blij dat dit de komende dagen niet meer hoeft!
donderdag 27 december 2018 om 20:19
Hoi allemaal ik zou graag ook meeschrijven. Ik geloof dat het ook gelukt is om toe te voegen in de tabel. Het is een beetje veel om allemaal te lezen in een avondje haha.
Ik ben Naniene en zwanger van nummer 2. Onze eerste (een dochter) is bijna 1,5. Ik ben waarschijnlijk uitgerekend op 29 juli. Onze dochter is dan net 2.
Ik ben Naniene en zwanger van nummer 2. Onze eerste (een dochter) is bijna 1,5. Ik ben waarschijnlijk uitgerekend op 29 juli. Onze dochter is dan net 2.
vrijdag 28 december 2018 om 09:50
@stacey en novatie wat heftig en vervelend deze dagen dat jullie zoveel klachten hebben! Ik kan me er niet veel bij voorstellen, heb zelf eigenlijk nog steeds nergens echt last van. Hopelijk wordt het snel beter voor jullie beiden!
@naniene, proficiat en welkom!
De kerstdagen zijn wij goed doorgekomen, en we hebben het nieuws gedeeld met de directe familie, die allemaal heel verrast en blij waren! Bij het ene diner waar ook nog andere familie was, het excuus van het niet lusten van bepaalde dingen, vol zitten en het nog moeten autorijden kunnen gebruiken. Dus die hebben niks doorgehad denk ik.
@naniene, proficiat en welkom!
De kerstdagen zijn wij goed doorgekomen, en we hebben het nieuws gedeeld met de directe familie, die allemaal heel verrast en blij waren! Bij het ene diner waar ook nog andere familie was, het excuus van het niet lusten van bepaalde dingen, vol zitten en het nog moeten autorijden kunnen gebruiken. Dus die hebben niks doorgehad denk ik.
maandag 31 december 2018 om 15:49
@nova wat fijn!
Wat zijn er veel berichtjes geplaatst
Ik ga niet op iedereen reageren want ik weet nu al dat ik er een aantal ga vergeten
Wij zijn afgelopen week heerlijk op vakantie geweest. Ik merk dat als ik me rustig hou en niet te veel dingen tegelijkertijd wil doen ik een stuk minder misselijk ben. Maar zodra ik te snel wil dan komt al het eten er zo weer uit.
Donderdag hebben we weer een echo ben zo benieuwd, kan het ergens ook nog niet zo goed bevatten dat er een kindje in mij groeit het blijft zo onwerkelijk (ondanks alle klachten
)
Iedereen een hele fijne jaarwisseling

Wat zijn er veel berichtjes geplaatst
Wij zijn afgelopen week heerlijk op vakantie geweest. Ik merk dat als ik me rustig hou en niet te veel dingen tegelijkertijd wil doen ik een stuk minder misselijk ben. Maar zodra ik te snel wil dan komt al het eten er zo weer uit.
Donderdag hebben we weer een echo ben zo benieuwd, kan het ergens ook nog niet zo goed bevatten dat er een kindje in mij groeit het blijft zo onwerkelijk (ondanks alle klachten
Iedereen een hele fijne jaarwisseling