Uitgerekend 2e helft oktober 2017

09-02-2017 20:53 3005 berichten
Hoeraaa, zwanger!

Omdat het toch fijn is om al je kwaaltjes, misselijkheid en onzekerheden, maar ook geluk, blijheid en de eerste schopjes te delen, hierbij een topic!

Wie sluit aan?


Nr Naam # Kind UD Afspraken Geslacht Bijzonderheden Bevallen op:
1 B2L 2e 18 oktober 12 juni controle Een meisje! :heart: 23 oktober
2 hsharon 1e 18 oktober 2 juni 20-wekenecho, 16 mei geslachtsbepaling Een meisje! :heart: 27 oktober
3 Sneeuwwitje 1e 20 oktober 20-wekenecho 31 mei, geslachtsbepaling 12 mei Een meisje! :heart:
4 Mazzel31 2e 15 oktober Een jongen! :heart: 23 oktober
5 EB05 21 oktober 6 juni 20-wekenecho Een jongen! :heart: 7 oktober
6 Missyd 2e 27 oktober 9 juni 20-wekenecho Verrassing! :heart:
7 Pink Lady 2e 21 oktober 22 april pretecho een meisje! :heart: 21 september
8 Miriampiej 2e 16 oktober Een meisje! :heart: 16 oktober
9 -lelie- 2e 27 oktober 13 juni vk, 14 juni 20-wekenecho :heart: 22 september
10 Kikker7 2e 20 oktober 31 mei controle 6 juni 20- wekenecho Verrassing! :heart: 20 oktober
11 Kashri 1e 24 oktober 9 juni 20-wekenecho, 13 mei geslachtsbepaling Een jongen! :heart: 31 oktober
12 Appeltaartjes 1e 23 oktober 1 juni 20-wekenecho Een meisje! :heart: 22 oktober
13 Madelief08 2e 24 oktober 8 juni 20-wekenecho een jongen! :heart: 13 oktober
14 Torina 2e 23 oktober 13 april termijnecho Verrassing! :heart:
Hanne__31, Arinna, Babbes83, Crex, Lientje57, Saar1987, _melon, Marijeens25, MoedervanA :redrose:
anoniem_654b96ba9ca56 wijzigde dit bericht op 06-11-2017 13:40
56.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hee pink lady, dat klinkt als een zware tijd joh, wat naar voor jullie. Fijn dat jullie hulp krijgen, hopelijk geeft dat wat houvast. En gelukkig heb je in ieder geval wel zin om weer te gaan werken!

Madelief, ben je vandaag weer begonnen? Ik zie er ook best tegenop, maar ik denk dat als ik eenmaal bezig ben het ook wel weer prima vind. Hopelijk valt het voor jou ook mee.


Verder sluit ik me helemaal aan bij jou pink lady, vond het ook fijn om onze hoogte- en dieptepunten hier samen mee te maken. Ik heb zelf ook geen vriendinnen die zwanger waren dus vond het soms best lastig dat ik het weinig kon delen met mensen die in hetzelfde schuitje zaten, dus dat maakte het extra fijn!
anoniem_328063 wijzigde dit bericht op 05-08-2018 18:20
18.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,
Doordat we naar Facebook zijn gegaan van een is het hier stil geworden.
Vroeg mij af hoe het met alle baby's gaat?

Linde is nu 8,5 maand. Doet het goed.
Is niet zo snel met haar motoriek. Ze kan al wel een tijdje goed zitten en vind het heerlijk om rond te kijken.
Mirijampiej je hebt een pb terug!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben ook benieuwd hoe het met iedereen gaat.

Miriampiej wat fijn dat het goed gaat met Linde. Kan ze inmiddels al wat meer? Ontwikkeling gaat zo hard op dit moment.

Met Fleur is nu 10 maanden en het gaat eindelijk de goede kant op. Ze is 2 weken geleden geopereerd (buisjes en amandelen) en we hebben opeens een heel ander kind. Ze ontwikkelt zich verder goed, ze is razendsnel. Loopt al langs de tafel en de bank en klimt de trap al op.

Hoe gaat het met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Oh pink lady, hebben jullie al die tijd zoveel onrust gehad? Wat vervelend zeg!

Híer gaat alles zn gangetje. Ze is super lang enorm relaxed geweest en ontzettend lui. Laatste maanden een stuk gefrustreerder, maar dat komt omdat ze veel wilt, maar niet zoveel doet :) Langzaam begint het nu te komen, ze blijft zitten en tijgert wat. En af en toe lijkt ze zich te willen optrekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven