uitgerekend augustus 2016
vrijdag 27 november 2015 om 22:44
Hoi dames die tussen 1 -14 augustus zijn uitgerekend,
Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo
TABEL VOL
cyn teagirl
Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo
TABEL VOL
cyn teagirl
Live, Love, Laugh
dinsdag 19 januari 2016 om 12:21
Jeetje wat een stress, eerst een uitwendige echo en toen zag de gyn niks...
Inwendige echo een spartelende gummibeer van 9 weekjes met een sterk kloppend ❤Tje!!
We waren er helemaal stil van!
Zo onwerkelijk!!
Volgende week bloedprikken vd combinatietest en dan 8 feb termijnecho en nekplooimeting.
Super spannend!
Inwendige echo een spartelende gummibeer van 9 weekjes met een sterk kloppend ❤Tje!!
We waren er helemaal stil van!
Zo onwerkelijk!!
Volgende week bloedprikken vd combinatietest en dan 8 feb termijnecho en nekplooimeting.
Super spannend!
dinsdag 19 januari 2016 om 12:37
dinsdag 19 januari 2016 om 13:10
Jeej Jacob! Gefeliciteerd!
Ik had trouwens ondanks mijn royale overgewicht toch een normale echo afgelopen vrijdag. Maar we zagen pas na veel geduld onze gummibeer. Het was een lelijke echo ("Jaja dat hompje klei tussen de rest van de klei is een baby?") omdat er veel vet tussen zat maar het lukte wel.
Gynaecoloog legde wel uit dat vet bij iedereen anders is. Mijn vet was losjes omdat ik 100% blank ben maar donkere dames hebben een veel solidere vorm van vet. Die hebben sneller een inwendige echo nodig.
Ik had trouwens ondanks mijn royale overgewicht toch een normale echo afgelopen vrijdag. Maar we zagen pas na veel geduld onze gummibeer. Het was een lelijke echo ("Jaja dat hompje klei tussen de rest van de klei is een baby?") omdat er veel vet tussen zat maar het lukte wel.
Gynaecoloog legde wel uit dat vet bij iedereen anders is. Mijn vet was losjes omdat ik 100% blank ben maar donkere dames hebben een veel solidere vorm van vet. Die hebben sneller een inwendige echo nodig.
dinsdag 19 januari 2016 om 13:21
Jeej Jacobsjes super blij voor je! Leuk zo'n filmpje, dat lijkt me ook erg bijzonder
Bij mij met 10+5 probeerde de echoscopiste het eerst uitwendig maar dat was een heel vaag beeld dus toen toch ook een inwendige echo. Ik las later op het verslag dat het inwendig moest omdat er teveel darmgassen in de weg zaten haha. Aan het einde probeerde ze het weer via mijn buik maar dat was echt een veel vager beeld.
Bij mij met 10+5 probeerde de echoscopiste het eerst uitwendig maar dat was een heel vaag beeld dus toen toch ook een inwendige echo. Ik las later op het verslag dat het inwendig moest omdat er teveel darmgassen in de weg zaten haha. Aan het einde probeerde ze het weer via mijn buik maar dat was echt een veel vager beeld.
dinsdag 19 januari 2016 om 13:47
@Eveline Nee niet echt En het is zo jammer want ik doe de rest echt heel goed. Kom niet bij rokers in de buurt, haal vrijwel al mijn voedsel eerst door de website voor zwangere van het Voedselcentrum, zorg voor rust + beweging, voer 15% van mijn werk niet uit i.v.m schadelijke stoffen, etc.. en ben al 7,5 kilo kwijt sinds ik weet dat ik zwanger ben. Niet door bewust te diëten maar door goed voedsel te consumeren.
Maar ik heb toch nog het idee dat ik mijzelf en de baby kwaad aandoe door zo dik te zijn Ik heb een grotere kans op een miskraam, een hoge bloeddruk, zwangerschapsvergiftiging en zwangerschapsdiabetes. Plus een grote kans op een keizersnede omdat het kindje te groot wordt én echo's zijn minder betrouwbaar.
Maar ik heb toch nog het idee dat ik mijzelf en de baby kwaad aandoe door zo dik te zijn Ik heb een grotere kans op een miskraam, een hoge bloeddruk, zwangerschapsvergiftiging en zwangerschapsdiabetes. Plus een grote kans op een keizersnede omdat het kindje te groot wordt én echo's zijn minder betrouwbaar.
dinsdag 19 januari 2016 om 16:35
Fog, zo te horen doe je er alles aan om zo gezond mogelijk te leven. Je kan nu niet toveren en alle overtollige kilo's laten verdwijnen (al doe je behoorlijk je best met 7,5 kilo in een aantal weken!) Misschien denk je wel "makkelijk praten" maar volgens mij is zo'n gezonde leefstijl veel belangrijker dan de extra kilo's. Ik hoop dat je je snel wat prettiger voelt..
dinsdag 19 januari 2016 om 19:43
Dames wat fijn weer alle goede echo's! Ik ben al redelijk opgeknapt, maar vandaag kreeg ik heel erg verdrietig nieuws van een familielid ( zij was uitgerekend in juni ) dat ze een niet levensvatbaar kindje bij zich draagt dat heel erg gehandicapt is met een waterhoofd en een open ruggetje! Ik ben hier zo verdrietig en stil van dat ik me even afzijdig ga houden hier op het forum! Ingeslagen als een bom....
Live, Love, Laugh
dinsdag 19 januari 2016 om 21:01
Mama, misschien een antwoord welke je niet verwacht, maar het kan ook goed gaan met een waterhoofdje en open ruggetje. Ik weet niet in welke vorm het kindje het heeft. Maar eentje in mijn familie is ondertussen bijna 20 en is met hetzelfde geboren. Hij is geestelijk 100% maar is sinds zijn 11/12 rolstoelafhankelijk.
Mocht je vriendin contact willen om positieve verhalen te horen, pb me dan maar.
Eveline en Jacob, super gefeliciteerd met jullie top echo!!
Fog, je bent een topper! Je doet er gigantisch veel aan. Verwijd jezelf niks!
Mocht je vriendin contact willen om positieve verhalen te horen, pb me dan maar.
Eveline en Jacob, super gefeliciteerd met jullie top echo!!
Fog, je bent een topper! Je doet er gigantisch veel aan. Verwijd jezelf niks!
dinsdag 19 januari 2016 om 23:21
woensdag 20 januari 2016 om 11:48
fog bij de 20 weken echo. Je realiseert je het nu veel meer ook omdat het zo dichtbij is maar ook omdat je zelf zwanger bent. Er altijd maar van uitgaan dat alles goed zit is dus helemaal niet zo gewoon... het is en blijft een wonder dat kleine mensje dat in je groeit. Ook vind ik het zo moeilijk omdat bij mij tot nu toe alles nog wel goed is en zij daar straks elke keer mee geconfronteerd word wanneer mijn buik gaat groeien...
Live, Love, Laugh
woensdag 20 januari 2016 om 12:48
Ohjeejtje bij de 20 weken pas Weet je of de voorgaande echo's gewoon in orde waren?
Het is ook een wonder om een gezond en gelukkig kindje op de wereld te zetten. Ik hoop dat je haar kunt steunen. De confrontatie met jouw buik zal er hoe dan ook zijn maar het is belangrijk om er met elkaar over te kunnen praten. Een vriendin (meerdere miskramen) van mij zag de buik van een ander als een stukje hoop i.p.v. dat het jaloezie opwekte. Al weet ik niet of ik dat zou kunnen.
Het is ook een wonder om een gezond en gelukkig kindje op de wereld te zetten. Ik hoop dat je haar kunt steunen. De confrontatie met jouw buik zal er hoe dan ook zijn maar het is belangrijk om er met elkaar over te kunnen praten. Een vriendin (meerdere miskramen) van mij zag de buik van een ander als een stukje hoop i.p.v. dat het jaloezie opwekte. Al weet ik niet of ik dat zou kunnen.
woensdag 20 januari 2016 om 14:29
Ja niks aan de hand bij de vorige echo's! We hadden het vorige week nog erover hoe leuk het is om samen weer een kindje te krijgen en samen je verlof te hebben dan konden onze oudste lekker samen met elkaar spelen
Ik moet nog even de grote stap zetten om bij haar langs te gaan maar dat ga ik zeker 1 dezer dagen doen, ik wil haar steunen er voor haar zijn hoe verdrietig dit je ook maakt en ook weer een stuk onzekerder.... ik moet van mezelf hoop houden en positief blijven al zou ik het liefst de hele dag huilen voor haar!
Dankje fog lief van je. Jou woorden doen me goed
Ik moet nog even de grote stap zetten om bij haar langs te gaan maar dat ga ik zeker 1 dezer dagen doen, ik wil haar steunen er voor haar zijn hoe verdrietig dit je ook maakt en ook weer een stuk onzekerder.... ik moet van mezelf hoop houden en positief blijven al zou ik het liefst de hele dag huilen voor haar!
Dankje fog lief van je. Jou woorden doen me goed
Live, Love, Laugh