Uitgerekend begin augustus 2018

24-11-2017 21:30 693 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,

Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen. :) 3e kindje[/td][/tr]
Mama3003730 jaarUitgerekend 4 augustusEcho: 8 januariBijzonderheden: Net samen 3e kindje
Kleine liefde35 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Suuzze32 jaarUitgerekend 2 augustusEcho: 11 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Springtouw27 jaarUItgerekend: 3 augustusEcho:1e kindje
Peppadew33 jaarUitgerekend 3 augustusEcho:26 januari Bijzonderheden Tweeling 3 en 4e kindje
Blauwe Molly35 jaarUItgerekend 6 augustus1e kindje
Smurfehuisje31 jaarUitgerekend: 28 juli
Koekie33 jaarUitgerekend: 2 augustusEcho Bijzonderheden: Miskraam gehad2 kindje
Linn8730 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 18 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad1e kindje
Lesa Uitgerekend: 2 augustusBijzonderheden: Miskraam gehad1e
Olifantje8928 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: 1e kindje
Lilly198036 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: 18 januariBijzonderheden: Zwanger via IVF 2ekindje
Freydis25 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Siemm1130 jaar Uitgerekend 6 augustusEcho Bijzonderheden: 1e kindje
Mooneyglow24 jaar Uitgerekend 10 augustusControle Bijzonderheden: Miskraam geahd2e kindje
Bershka30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Kreukel38 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: Vriend heeft al 3 kinderen1e kindje
Lesal24 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Sandra987l36 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 11 januariBijzonderheden: 2e kindje
Foodiesl28 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 8 jan Bijzonderheden: 1e kindje
Zomer28l35 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Sneeuwvrouw30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: Conroles bij gyn 2e kindje
Precious baby 4 jaar Uitgerekend 8 augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Discover midden 20 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
mama30037 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 18:31
91.37% gewijzigd
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Oh en Facebook laat ik
Even aan me voorbij gaan nog, wellicht op een later tijdstip
Ik snap je reactie Jimbob. Misschien maar beter om niet meer te testen. Of vind je dat lastig?

Facebookgroep ga ik ook niet doen denk ik. Vind dit wel gezellig en lekker anoniem hier :-D
Ja niet testen dat lukt me denk ik niet. Toen ik mijn eerste kind kreeg deed ik 1 test en dat was dat, maar nu hebben we ineens dat je oplopende testen moet hebben en wil zien. En loslaten lukt me niet zo goed. We gaan t zien.
Facebook wacht ik ook nog even mee. Leuk en gezellig hoor, na de echo. Maar ik vond het de vorige keer zo lullig om die groep te moeten verlaten bij miskraam dat ik er nog wat gereserveerd in ben.

@jimbob snap je gevoel met doortesten. Ik wil ook nog graag met de digitale een 3+ zien, misschien dat ik die deze week nog ga doen. Heb er nog een liggen.

Hier met name 's avonds last van m'n borsten en buik. Overdag merk ik er nog maar weinig van. Ooh wat kan je dat onzeker maken zeg. Nog 2,5 week tot de echo..
Jimbob schreef:
28-11-2017 09:01
Goedemorgen allemaal!
Vanochtend weer een test gedaan en deze is net zo duidelijk als gister en dus natuurlijk gelijk dikke paniek . Wat nergens op slaat want het zou per 48-72 uur moeten verdubbelen en toch komt daar dan ineens de schrik van m'n eerste miskraam kijken

Ik ben zo nerveus ineens, en dat vind ik zo onwijs jammer. Ik heb er geen invloed op, de test was prima positief ( een foto uploaden werkt ineens niet meer op tinypic via mobiel) en toch ben ik zo bang

Echt ik wil slapen en wakker worden half januari.

Over slapen gesproken, ik lag er gisteren om 21.00 al in, om 4.15 moest ik plassen en daarna doorgeslapen tot 8.15. Dat is echt een unicum voor mij!
Hee Jimbob, wat een stress kun je hebben he de eerste (onduidelijke) tijd. ik vind het ook lastig hoor. Want je voelt nog niet zoveel, en van de buitenkant zie je niks. Vervelend dat je het als zo vervelend ervaart. Maar begrijpelijk dat je dit zo voelt na en miskraam.
Misschien moet je afwegen of blijven testen bijdraagt aan rust, of juist niet.
Ik wilde het ook doen, maar bedacht me ook dat ik er totaal geen invloed op heb. Mooi oplopende testen in de eerste week bieden geen garantie. Ik heb besloten om te focussen om zo veel mogelijk stressvrij door deze eerste weken te komen. Maarja; misschien makkelijk gezegd.

Wij hebben 20 december onze eerste afspraak. En een vroege echo. Ik zou dan 7 weken zijn. Nog even de tijd doorkomen en maar niet teveel aan denken in de tussentijd.
Oh Jimbob, ik snap je stress. Knuffel voor jou!

Ik heb net de vk gebeld, mag 19/12 voor een echo.

En ik heb een kwaaltje 😏
Ik verander in een hormonster, ontplof om het minste en geringste. Had ik de vorige zwangerschappen niet.
Molly je hebt helemaal gelijk. Ik ga proberen het ook maar zo aan te pakken want hier word ik niet leuker van en al deze stress zal ook niet goed zijn voor t vruchtje denk ik zo.

Lief smurfenhuisje, dank je wel
Begrijpelijk dames. Gaan jullie een vroege echo doen? Of wachten jullie op de termijnecho?

Jimbob, hoe licht of donker de teststreep is kan ook liggen aan hoeveel je gedronken hebt hè.. Ik heb in het begin trouwens nooit knaltesten, duurt altijd even.
Yaritza schreef:
28-11-2017 15:52
Begrijpelijk dames. Gaan jullie een vroege echo doen? Of wachten jullie op de termijnecho?

Jimbob, hoe licht of donker de teststreep is kan ook liggen aan hoeveel je gedronken hebt hè.. Ik heb in het begin trouwens nooit knaltesten, duurt altijd even.
Dank je wel voor je geruststelling , ik hoop er maar t beste van
Jimbob Ik snap je stress ook helemaal maar zoals Molly en anderen al aangeven een test gaat niet veranderen aan wel of geen miskraam.
Ik had drie testen in huis en die zijn nu allemaal op. Ga er ook geen meer bijhalen.

Ik krijg 18 dec mijn eerste echo. Ben wel eens benieuwd hoe dat in zijn werk gaat. Zou dan eind 7 weken moeten zijn.
Vriendin van me vertelde dat het sowieso inwendig gaat zijn?
Lijkt me een beetje vervelend. Zeker omdat vriend ook mee wil.
Olifantje met die termijn is het idd inwendig. Waarom vind je het vervelend met je vriend erbij dan? Ik ben alle schaamte al voorbij, tijdens het IVF traject heb ik zoveel inwendige echo's gehad (soms wel 3 artsen aan mn voeteneind met een terugplaatsing van een embryo :roll: ) :P :facepalm: maar snap het wel hoor als je het niet eerder heb gehad.

Jimbob idd stoppen met testen. Ik herken het hoor, deed het de vorige keren ook. Werd er heel gestresst van en je schiet er niets mee op. Maar het is zo verleidelijk he en voor je het weet word je onzeker en wil je juist nog eem x testen.

Smurfenhuisje hopelijk heb je een begripvolle omgeving ;-D

Vwb tips eerste zwangerschap: idd genieten van de rust nog. Het is heerlijk erna met een kleine, maar wel druk. Veel, veeeeeel uitslapen raad ik aan ;-)

Ik krijg vanwege het zkh traject een vroege echo met 7 weken op 14 dec. Ben zo benieuwd!!
lilly1980 wijzigde dit bericht op 28-11-2017 18:22
4.99% gewijzigd
Met 7 weken kan uitwendig al wel hoor. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap 1 keer een inwendige echo gehad omdat ze het uitwendig nog niet goed kon zien, en dat was wel even apart, maar meer ook niet.
Wat krijgen jullie al vroeg een echo :-o bij onze eerste was de echo rond 10 weken en nu pas bij 11 weken... Ik vind het wel erg lang duren, tegen die tijd is het al ruim januari
Kan ik nog meeschrijven? 20 dec onze eerste echo dus dan weten we zeker wanneer onze datum word!!
lilly1980 zo'n inwendige echo lijkt me gewoon wat naar. Ben ook nog nooit bij een gyn geweest. Maar waarschijnlijk valt dat allemaal wel heel goed mee.
Bij de bevalling gaan mijn benen ook open moeten en kijkt er vast ook wel wat volk mee :bonk:
Freydis oh dat lijkt me wel heel lang wachten.
Wel gek dat er zo'n grote verschillen opzitten per praktijk/land.
Olifantje89 schreef:
28-11-2017 21:23
Freydis oh dat lijkt me wel heel lang wachten.
Wel gek dat er zo'n grote verschillen opzitten per praktijk/land.
Klopt, misschien toch even over hebben tijdens het intake gesprek
Freydis schreef:
28-11-2017 18:34
Wat krijgen jullie al vroeg een echo :-o bij onze eerste was de echo rond 10 weken en nu pas bij 11 weken... Ik vind het wel erg lang duren, tegen die tijd is het al ruim januari
Breek ff in..

Volgens mij is dat iets typisch regionaals. Ik weet nu uit welke regio je komt ;-) Verbaasde ik me de vorige zwangerschap ook over. Ik kreeg pas met ruim 10 weken een echo en anderen al met 6/7 weken.

Breek weer uit..
Bij mijn vorige zwangerschap had ik veel extra controles en lag ik veel in het ziekenhuis toen vond ik de inwendige echo wel meevallen.

Hier is mn eerste echo een termijnecho. Ik kan wel op eigen kosten een jonge zwangerschaps echo laten doen. Ik denk dat ik dit wel ga doen, ik ben erg nieuwsgierig :-$
Yaritza Oh dan hoop ik dat deze zwangerschap iets vlotter gaat. Of toch minder ziekenhuis.

Hier vannacht uit bed gesprongen om naar WC te gaan en meteen ontdekt dat dat geen goed plan is. Alles duizelde. Vanaf nu ga ik als oma olifantje opstaan.

Denk dat ik dit weekend al even ga zoeken naar één of twee grotere BH's. Voelt veel te vroeg maar de mijne zitten echt niet meer fijn. Heb online al eens gekeken naar meegroeiBH's. Diegene die al zwanger zijn geweest wat raden jullie aan?
Goedkope BH maatje groter of echt meegroei BH?
Freydis schreef:
28-11-2017 18:34
Ik zou het even navragen. Bij onze praktijk was het ook niet standaard. Maar toen ik het vroeg was het geen enkel probleem. Waarschijnlijk moet je die dan wel zelf betalen.
Olifantje89 schreef:
28-11-2017 21:22
lilly1980 zo'n inwendige echo lijkt me gewoon wat naar. Ben ook nog nooit bij een gyn geweest. Maar waarschijnlijk valt dat allemaal wel heel goed mee.
Bij de bevalling gaan mijn benen ook open moeten en kijkt er vast ook wel wat volk mee :bonk:
Hahaha! Dames, we hebben publiek!
Olifantje89 schreef:
29-11-2017 07:49
Yaritza Oh dan hoop ik dat deze zwangerschap iets vlotter gaat. Of toch minder ziekenhuis.

Hier vannacht uit bed gesprongen om naar WC te gaan en meteen ontdekt dat dat geen goed plan is. Alles duizelde. Vanaf nu ga ik als oma olifantje opstaan.

Denk dat ik dit weekend al even ga zoeken naar één of twee grotere BH's. Voelt veel te vroeg maar de mijne zitten echt niet meer fijn. Heb online al eens gekeken naar meegroeiBH's. Diegene die al zwanger zijn geweest wat raden jullie aan?
Goedkope BH maatje groter of echt meegroei BH?

Ik heb vorige zwangerschap in het begin grotere bh's gekocht. Meegroeien bh ook niet echt van gehoord.
Op het laatst nog twee voedings bh's gekocht. Hele mooie die ik daarna ook nog wel heb gedragen.
En inderdaad, na een bevalling ben je alle schaamte voorbij hoor qua inkijken daaronder. Nooit gedacht van mezelf.

Vind het alleen nog wel sneu voor man haha. Zoontje is met vaccuum pomp gehaald.
Welkom xlitjeex! Wat denk je dat je UD is? En is het je eerste kindje?

Idd na de bevalling ben je alle schaamte voorbij :-D Inwendige echo gehad na mk en vond ik totaal geen probleem.

Wat betreft BH's, zou in het begin wat "gewone" bh's in een maatje groter doen. Niet te veel want het kan zijn dat je elke maand nieuwe nodig hebt. En let ook even op dat je misschien ook een grotere omvang hebt en niet alleen een grotere cup. Ik heb nog een hele collectie liggen van eerder... maar tot nu toe gedragen ze zich goed (kan pas recent m'n normale bh's weer aan na zwangerschap en borstvoeding, dus hoop dat dat nog even zo blijft!). En aan het eind van de zwangerschap zou ik overgaan op voedingsbh's. Die zijn ook wat zachter in het algemeen. Vond ik wel prettig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven