Uitgerekend begin augustus 2018

24-11-2017 21:30 693 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,

Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen. :) 3e kindje[/td][/tr]
Mama3003730 jaarUitgerekend 4 augustusEcho: 8 januariBijzonderheden: Net samen 3e kindje
Kleine liefde35 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Suuzze32 jaarUitgerekend 2 augustusEcho: 11 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Springtouw27 jaarUItgerekend: 3 augustusEcho:1e kindje
Peppadew33 jaarUitgerekend 3 augustusEcho:26 januari Bijzonderheden Tweeling 3 en 4e kindje
Blauwe Molly35 jaarUItgerekend 6 augustus1e kindje
Smurfehuisje31 jaarUitgerekend: 28 juli
Koekie33 jaarUitgerekend: 2 augustusEcho Bijzonderheden: Miskraam gehad2 kindje
Linn8730 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 18 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad1e kindje
Lesa Uitgerekend: 2 augustusBijzonderheden: Miskraam gehad1e
Olifantje8928 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: 1e kindje
Lilly198036 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: 18 januariBijzonderheden: Zwanger via IVF 2ekindje
Freydis25 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Siemm1130 jaar Uitgerekend 6 augustusEcho Bijzonderheden: 1e kindje
Mooneyglow24 jaar Uitgerekend 10 augustusControle Bijzonderheden: Miskraam geahd2e kindje
Bershka30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Kreukel38 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: Vriend heeft al 3 kinderen1e kindje
Lesal24 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Sandra987l36 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 11 januariBijzonderheden: 2e kindje
Foodiesl28 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 8 jan Bijzonderheden: 1e kindje
Zomer28l35 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Sneeuwvrouw30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: Conroles bij gyn 2e kindje
Precious baby 4 jaar Uitgerekend 8 augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Discover midden 20 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
mama30037 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 18:31
91.37% gewijzigd
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit bij zilveren kruis, vorige keer hoefde ik alleen naar een dekking met 2 sterren te gaan en dan werd ook de verpleegkundige volledig vergoed.
mooneyglow schreef:
30-11-2017 12:38
Heey dames,

Ik zou ook graag mee komen praten. Aangezien ik in blijde verwachting ben van ons 2e kindje. In juli heb ik helaas een vroege miskraam gehad dus vindt het wel extra spannend nu en hoop dat het deze keer blijft zitten.

Ook wil ik iedereen die zwanger is graag feliciteren!

Naam Mooneyglow
Leeftijd 24
Hoeveelste tweede kindje
Uitgerekend 10 augustus 2018
Bijzonderheden Nog niet.
Datum controle 22-12
Gefeliciteerd Mooneyglow!! Welkom :bye:
Hoe is t dames? Ik kan me op Mn werk echt niet concentreren... Haha. Moet echt wennen aan het idee dat ik zwanger ben! Blij en onwerkelijk tegelijk. Ik denk steeds: gaat dit echt over mij?? Is de eerste dus echt alles is nieuw :hihi: je wilt het van de daken schreeuwen... herkenbaar? Vandaag niet misselijk. Gisteren vlagen. Wel pukkeltjes.
Wauw iedereen van harte gefeliciteerd! Wat zijn er al veel aanmeldingen, gezellig!

Ik zou ook graag mee willen schrijven! Na bijna een jaar had ik dan toch opeens een positieve test afgelopen zondag! Uitgerekende datum is 5 augustus. Vind ik heel leuk, zomerkindje. Dit wordt ons tweede kindje, onze eerste komt het voorjaar van 2015.
15 december de eerste echo al, loop bij de gyn ivm vorige zwangerschap (moet nu helaas onder strenge controle) vertel later nog wel eens meer (en helaas daarvoor ook 2 miskramen gehad)
Maar ondanks dat sta ik er heel positief in en wil ik hier vooral kletsen over de leuke dingen!

Mij lijkt FB groep ook leuk, maar later met termijn van 14 weken ofzo.

De tijd gaat veel te langzaam nu hè? ;)
Alle reacties Link kopieren
bershka proficiat
Fijn dat je dan straks twee lente/zomer kindjes hebt

Ik was vanmorgen niet misselijk. Voelde me eigenlijk prima.
Begon al beetje ongerust te worden maar tegen de middag kwam het weer terug.
Vervelende licht misselijke gevoel.

Vriendinnen stelden net voor om zaterdag een "bounce parcour" te gaan doen.
Dat is een parcour met allemaal springkussens en hindernissen.
Lijkt me op zich super leuk maar weet niet of dat nu zo'n goed idee is.
Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
@bershka gefeliciteerd! Leuk dat je meeschrijft :daisy:
Zou ik ook nog mee mogen schrijven.
Vandaag mijn eerste positieve rest gedaan. En 1-2 weken zwanger 😀😀😀
Wel erg onzeker, vrijdag en maandag nog negatieve test en NOD was afgelopen weekend.

Beetje meer over mezelf.
Ik ben 38 jaar. Dit jaar 2 miskramen (mei en augustus) 1e kindje voor mij.vriend heeft er al 3.
Alle reacties Link kopieren
Olifantje, een bounce parcour 😀. Lijkt me normaalgesproken heel leuk, maar nu? ( borsten vasthouden tegen de pijn haha!) Ach als je je goed voelt kan het wel.

Kreukel, gefeliciteerd!

Ik voel me nog steeds prima. Gisteren werd ik zo onzeker dat ik nog een test heb gedaan. Die werd gelukkig direct positief. Stelt me dan wel weer gerust. Ik vind het zo spannend omdat ik niet zoveel voel behalve zere borsten.

Gisteren ook mijn eerste smoesje moeten gebruiken. S Avonds had ik een etentje met mijn werk. Iedereen aan de wijn. Mijn baas keek me net iets te lang aan toen ik zei dat ik het even bij fris hield, gelukkig vroeg ze niks 😄.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Mooneyglow, Bershka en Kreukel!

Haha Olifantje, ik moest lachen om je bounceparkoer plannen! Ik zou sowieso een goede sport-bh dragen als je gaat. Ik moet er nu boob-technisch echt niet aan denken ;-)

BlauweMolly, lastig he die etentjes! Ik heb er ook veel in december en ben niet zo goed met smoesjes merk ik. Gisteren ging ik eten met een vriendin en toen wilde ik weten welke toetjes ik wel kon eten van de kaart en toen heb ik het vlak voor de ober kwam even tussen neus en lippen door gezegd. Haha zo knullig!

Verder weten alleen mijn ouders het, er de rest willen we wachten tot we een goede echo hebben gehad. Al wordt het wel moeilijk, volgende week heb ik een etentje met vriendinnen en er wordt nu al geappt over welke cocktails er gemaakt gaan worden. Valt natuurlijk hartstikke op als ik niet drink.

Ik voel me ook nog steeds best goed. Wel moe en zere borsten, en heel soms een vlaag misselijkheid maar dat trekt steeds snel weg gelukkig. Ik kan de tijd wel vooruit kijken naar 19 dec, de eerste echo. Wachten is zo stom!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Kreukel, zo fijn om je hier terug te zien!

Net maar besloten om het bounce parcour zo te laten.
Met pijnlijke borsten, af en toe opkomende misselijkheid, bloeddruk die soms wat minder goed meewerkt en een blaas die steeds kleiner lijkt, leek het me toch niet zo'n goed plan.

Molly en peppadew etentjes zijn inderdaad lastig.
Gelukkig drink ik geen alcohol dus dat valt niet zo op.
Maar dessertjes kiezen is ook al best moeilijk.
Ben dol op tiramisu, dus als ik dat bij een etentje plots weiger valt dat toch wel op.
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_300093 wijzigde dit bericht op 06-03-2019 12:08
99.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh Olifantje! Waar kun je zo'n bounce parcours doen? Lijkt me echt fantastisch leuk! Ik :heart: springkussens!

Misselijkheid, ik zit er op te wachten na vorige hg zwangerschappen (Laatste keer plat gelegen van week 6 tm week 26, daarna echt lang nodig gehad om weer op te krabbelen en energie op te bouwen etc). Bij ieder vleugje misselijkheid nu ben ik bang dat de HG terug is en krijg ik een soort ptss. Maar ik probeer me niet te laden leiden door die angst, en zolang ik nog niet gespuugd hebt zit het nog goed.

Ik ben overigens nog steeds vrij snel aangebrand, kort lontje snel boos. Hoop niet dat dat blijft, maar alsnog liever boos dan weer hg.

Over 17 dagen heb ik een echo. Ik tel de dagen af.

Toen ik de positieve test deed, deed ik dat samen met mijn dreumes en peuter, en nu ben ik eigenlijk bang dat mijn peuter er ineens uitfloept tegen zijn oma dat mama een baby in haar buik heeft :-? Ik heb het hem allemaal uitgelegd en hij begrijpt het prima (zelfs de mvm kan en flessen). Hij lijkt er zelf niet heel erg mee bezig te zijn, heeft in een week tijd pas 1 keer gevraagd of mijn buik al dik werd, dus ik hoop dat hij nog even niks verklapt.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik bedacht me nog, in het kader van af te raden activiteiten: Gaan bowlen wanneer je 37 wkn bent. NIET ik herhaal NIET gaan doen. Mijn bekken hebben me gruwelijk gestraft en ik kon de dag erna alleen maar huilend me mijn bed uit laten vallen om naar de wc te tijgeren. Dat was echt 1 van mijn slechtste ideeen ooit, m’n verlof inluiden met bowlen :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Verschilt per persoon denk ik Smurfenhuisje, ik fietste tot op de dag van mn bevalling nog gewoon haha :rolling:
Van harte gefeliciteerd Kreukeltje, welkom! Wat zal het spannend voor je zijn na 2 miskramen. Bij mij was het ook de derde keer raak!! Hou moed! Wanneer is je eerste echo?

Och Smurfenhuisje ik hoop ook dat je geen HG krijgt! Lijkt me echt erg! Vooral met 2 kindjes. Hoe oud zijn ze?
De mijne is 2.5 en hij heeft volgens mij niks door.
Maar we gaan het ook pas laat aan iedereen vertellen, met 13 weken ofzo.

Ik heb wel kwaaltjes, grotere en gevoeligere borsten, 'bubbeltjes' ofzo in de onderbuik en iets meer moe.
Ben er toch ook continu mee bezig en leef ook tussen hoop en angst, omdat je toch al van alles hebt meegemaakt.
Konden we hier de tijd maar paar weken voor uit spoelen ;)
Alle reacties Link kopieren
Snurfenhuisje HG lijkt me echt de hel, wat een afschuwelijke aandoening is dat. Ik heb bij mijn vorige zwangerschappen weinig tot geen last gehad van misselijkheid, af en toe wat wee maar spugen hoefde gelukkig niet ( buiten een buikgriep met 34 weken om niet... en ook dat is geen aanrader)

Ik ben deze zwangerschap ontzettend onzeker. Bang voor een miskraam. Het ene moment denk ik dit zit helemaal goed, en t volgende moment denk ik dat t helemaal foute boel is.

Ik durf de verloskundige nog niet te bellen, misschien eind deze week
Alle reacties Link kopieren
Yaritza, fietsen kan ik ook nog prima tot aan het eind (moet wel, dichtstbijzijnde supermarkt is 3 km verderop) en dat gaat prima, maar voor bowlen maak je toch andere bewegingen.

Mijn kinderen worden in Maart 4 en in feb 2 :)

Och Jimbob, wat naar die angst nog! Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
smurfenhuisje mentale nota gemaakt :) , niet meer bowlen op einde van zwangerschap

HG lijkt me ook super rot. Hoop dat we daar allemaal van gespaard blijven.

Jimbob die onzekerheid herken ik. Hoewel ik geen miskraam heb gehad, ben ik toch echt bang dat gaat mislopen. Nu al twee dagen niet misselijk geweest en daar begin ik nu al over te piekeren :( .
Ga blij zijn als we eerste echo hebben gehad. We plannen dan ook meteen op zoek te gaan naar kinderopvang. Dat schijnt hier in de buurt niet zo makkelijk te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Jimbob, het is heel herkenbaar. Vervelend he zoveel onzekerheid? Had je dit bij je eerdere zwangerschappen ook? Goed idee om de vk te bellen, misschien kunnen ze je geruststellen of mag je even langskomen.

Smurfenhuisje, bowlen geeft normaal al superveel spierpijn, maar hoogzwanger... respect!

Hie is het eerste kwaaltje om de hoek komen kijken. Tussen 12 en 20 uur ben ik doodmoe. Ik lig nu lekker op de bank met poes op schoot, zo is het best gezellig. Hopelijk kan ik mijn werk een beetje volhouden deze week.

Vanochtend even gesport en sjonge, ik merk wel een verschil hoor. Normaal sport ik 4 keer per week, maar dat gaat wel minder worden denk ik. Het wil allemaal niet zo. En mijn hartslag is heel snel hoger. Maar fit blijven vind ik wel belangrijk, dus gewoon maar gaan. Morgenavond hardlopen met mijn groepje. Eens kijken hoe dat gaat. Hopelijk hou ik iedereen een beetje bij.

Sporten jullie, en hoe gaat dat?
Alle reacties Link kopieren
Ik sport niet, veel te lui voor, erg he 😂
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Welkom aan alle nieuwe, zo leuk!

Yaritza, al een datum voor de echo? Leuk!

Suuzze, hoe is het nu met je klachten?

Smurfenhuisje, wat spannend een test doen samen met je jonge kinderen! Ik heb mijn dochter de test laten zien, maar die is al zo groot, dat ze het wel snapt. De jongste weet nog niet niets hier.


Hier gaat het rustig door, “alweer” 5 weken. Mijn borsten staan echt op knappen, zo voelt het. En moe natuurlijk, zo moe.
Mijn moeder heeft vandaag voor het eerst mijn partner ontmoet, ging goed gelukkig.

Hebben jullie je al aangemeld voor Moeders voor Moeders? Ik wel, kreeg een mooie omslagdoek als cadeau, had niets meer van de andere 2, dus kwam goed uit. :D

Ik heb de tabel aangepast, als er iets mist, wil je het dan dikgedrukt vermelden? Lees ik er niet overheen.
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Alle reacties Link kopieren
leeftijd 40/38 vierde kind uitgerekende datum 9 augustus bijzonderheden vroege miskraam augustus 2017
Alle reacties Link kopieren
Jimbob schreef:
03-12-2017 15:32
Ik sport niet, veel te lui voor, erg he 😂
Nee hoor 😉.
Alle reacties Link kopieren
Mama30037 schreef:
03-12-2017 16:52
Hoi dames!

Welkom aan alle nieuwe, zo leuk!

Yaritza, al een datum voor de echo? Leuk!

Suuzze, hoe is het nu met je klachten?

Smurfenhuisje, wat spannend een test doen samen met je jonge kinderen! Ik heb mijn dochter de test laten zien, maar die is al zo groot, dat ze het wel snapt. De jongste weet nog niet niets hier.


Hier gaat het rustig door, “alweer” 5 weken. Mijn borsten staan echt op knappen, zo voelt het. En moe natuurlijk, zo moe.
Mijn moeder heeft vandaag voor het eerst mijn partner ontmoet, ging goed gelukkig.

Hebben jullie je al aangemeld voor Moeders voor Moeders? Ik wel, kreeg een mooie omslagdoek als cadeau, had niets meer van de andere 2, dus kwam goed uit. :D

Ik heb de tabel aangepast, als er iets mist, wil je het dan dikgedrukt vermelden? Lees ik er niet overheen.
Fijn dat de ontmoeting tussen je moeder en vriend goed ging. Weet ze al dat je zwanger bent?

Vindt het een mooie tabel! Klein detail, ik ben 35 ipv 25. Al vind ik 25 best ok hoor 😁.
Alle reacties Link kopieren
36 jaar, echo 14 december en het is mijn 2e kindje

Zo even mijn gegevens nog voor de tabel :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven