Uitgerekend begin augustus 2018

24-11-2017 21:30 693 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,

Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen. :) 3e kindje[/td][/tr]
Mama3003730 jaarUitgerekend 4 augustusEcho: 8 januariBijzonderheden: Net samen 3e kindje
Kleine liefde35 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Suuzze32 jaarUitgerekend 2 augustusEcho: 11 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Springtouw27 jaarUItgerekend: 3 augustusEcho:1e kindje
Peppadew33 jaarUitgerekend 3 augustusEcho:26 januari Bijzonderheden Tweeling 3 en 4e kindje
Blauwe Molly35 jaarUItgerekend 6 augustus1e kindje
Smurfehuisje31 jaarUitgerekend: 28 juli
Koekie33 jaarUitgerekend: 2 augustusEcho Bijzonderheden: Miskraam gehad2 kindje
Linn8730 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 18 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad1e kindje
Lesa Uitgerekend: 2 augustusBijzonderheden: Miskraam gehad1e
Olifantje8928 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: 1e kindje
Lilly198036 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: 18 januariBijzonderheden: Zwanger via IVF 2ekindje
Freydis25 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Siemm1130 jaar Uitgerekend 6 augustusEcho Bijzonderheden: 1e kindje
Mooneyglow24 jaar Uitgerekend 10 augustusControle Bijzonderheden: Miskraam geahd2e kindje
Bershka30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Kreukel38 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: Vriend heeft al 3 kinderen1e kindje
Lesal24 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Sandra987l36 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 11 januariBijzonderheden: 2e kindje
Foodiesl28 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 8 jan Bijzonderheden: 1e kindje
Zomer28l35 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Sneeuwvrouw30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: Conroles bij gyn 2e kindje
Precious baby 4 jaar Uitgerekend 8 augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Discover midden 20 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
mama30037 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 18:31
91.37% gewijzigd
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit mee in de FB groep maar kijk hier ook nog wel regelmatig.
Mijn gegevens staan ook in de tabel.

Turbovlinder wat een heftige periode voor jullie. En zo super dat laatste poging gelukt is. Moeder met jongdementie lijkt me ook bijzonder heftig. Begrijpt ze dat je zwanger bent?

Mijn uitgerekende datum is ook 1 augustus maar momenteel zit ons meisje twee weken voor op schema. Al zou dat weinig zeggen over wanneer we ze mogen verwachten.
Qua kwaaltjes valt het ook goed mee. Fysiek kan ik de meeste dingen nog goed.
Wel wat last van maagzuur en ook traag en kortademig :) .

Plus beetje emotioneler als normaal, bijvoorbeeld huilbui op sandalen die stuk zijn :facepalm:
Hoi Olifantje,

hoe word ik eventuel lid van die FB groep?
We weten niet echt of mam t begreep. Keer dat ik haar vroeg of ze oma wilde worden was t heel hard "Nee", maar of dat kwam omdat ze t echt neit wilde of omdat ze t niet meer begreep weten we niet. Heeft vroeger wel aangegeven niet perse oma te willen worden (itt schoonmoeder :biggrin: ).
Ze is een maand geleden overleden, en volgens haar zus begreep ze t wel een beetje (maar ze praatte allang niet meer echt dus tja).

Ik heb zelfs geen last van homonale huilbuien, geloof dat mijn vriend t erg makkelijk heeft met me. Hij is ondertussen wel al zo ver dat ie me zware dingen uit handen neemt, maar t liefst zou ik alles nog zelf doen..;-)

Mini onsje ligt precies op schema geloof ik, alles was gisteren bij groei-echo zo gemiddeld als maar zijn kan. Hoop toch van harte dat ie nog even blijft zitten, we gaan over 2 weken nog weekje naar Tenerife ;-) :cheer2: .
Alle reacties Link kopieren
Oh leuke vooruitzichten. Nog even heerlijk met twee (drie) ertussen uit.

Sterkte nog met het verlies van je mama!
Leuk dat schoonmoeder er enorm naar uitkijkt.
Hier zijn de grootouders ook super enthousiast.
Al is schoonmoeder beetje terughoudender, oma klinkt volgens haar zo oud :)

Als je me een persoonlijk berichtje stuurt met je naam in of een link naar je facebook pagina probeer ik je toe te voegen.
Nog dames hier?

heb vandaag echt even een offdag. gisteren en eergsiteren en dagen ervoor eigenlijk net iets teveel gedaan... stond op met harde buik en ben al 4x gaan liggen vandaag (en stiekem geslapen). omslag van t weer werkt ook niet mee. en een blaasontsteking.. en beetje stress voor t vliegen komende dinsdag....

. merk dat ik t een beetje zat begin te worden. En moet nog 8 weken whahaha...
Alle reacties Link kopieren
Oei lastig zijn offdag.
Hier vandaag ook een suffe dag.
Is laatste tijd super druk geweest op het werk en moet nu ook dit weekend en maandag nog werken :(.

Buik voelt ook wat gespannen aan.
Kan me ook moeilijk voorstellen dat we nog 8 weken moeten :).
Voel me nu al zo giga.
zooo dat was de vakantie.. met een ziekenhuisopname.. en een geannuleerd hotel, en ziek van de reispilletjes in t vliegtuig (wat dan wel weer grappig was achteraf).. maar blij dat we geweest zijn. tis wel ineens een stukje zwaarder geworden zeg, alsof die kleine 300 gram per dag bijkomt... uurtje op en dan alweer ff liggen omdat buik strak staat... had mezelf voorgenomen pas 4 weken vantevoren te stoppen emt werken, maar tbh ga ik morgen de arboarts maar ff bellen dat dit niet meer echt gaat. Uur heenrijden (als ik geluk heb zonder file), 4 uur werken en dan uurtje terug.. en dan is mijn dag wel weer op haha. Hoe gaat t bij jullie nu?
Alle reacties Link kopieren
Turbovlinder wat heftig een ziekenhuis opname! What happened? Lijk me verstandig om dan eerder te stoppen ja. Herkenbaar ook, ben er ook echt aan toe. Volgende week mijn laatste week. Bij dochter ook met 6 weken van tevoren met verlof gegaan en merkte toen ook echt dat het nodig was.
Wordt steeds zwaarder he (letterlijk en figuurlijk :-) )
Moet je thuis nog veel doen of wel al klaar?

Olifantje jij dus ook last gehad. Gaat het nu beter? Ook al met verlof? En nog steeds zo emotioneel :proud:

Ik ben gisteren weer bij de verloskundige geweest en alles was prima. Ben wel getipt door een vriendin die onlangs is bevallen dat ze in Rdam lachgas gebruiken. Wilde eerst net als de eerste keer weer in Dordrecht gaan bevallen. Maar ik vond mijn bevalling echt heel heftig. En lachgas schijnt een redelijk onschuldige pijnstiller te zijn. Aanstaande dinsdag heeft Rdam een open avond, dus ga ik even kijken daar :) Voor de rest druk geweest met de babykamer en alles wassen, nu zo goed als klaar. Hoop met verlof echt met de pootjes omhoog te kunnen :proud: alhoewel ik ook nog een dreumes heb rondlopen.
Hoi Lilly,

had ineens bloedverlies. en niet wat druppeltjes. Zaten in parkeergarage in auto en dacht echt dat mn vliezen waren gebroken.. Maar waarschijnlijk teveel gedaan, teveel gebukt/ gehurkt gezeten en 2 nachten niet slapen werkte ook niet mee. Zaten van 18:00 tot 2 uur 's nachts, mochten toen gelukkig naar huis. Daarna ook geen last meer van gehad gelukkig. En annulering was gelukkig snel opgelzost, mochten in tweede hotel langer blijven (met gratis upgrade :cheer: ).
Thuis valt echt nog wel wat te doen, maar das altijd. Ons huis is nooit helemaal opgeruimd whahaha. Moeten babykamer nog definitief neerzetten..en nog wat losse spullen halen. Maar ik moet of echt druk bezig zijn (dan voel ik buik niet), of gewoon om de 20 minuten ff liggen... En dan ben ik verder lichamelijk in topconditie hellup...

Jij gaat dus in ziekenhuis bevallen? Gepland of moetje? Ik heb maar aangegeven thuis te willen proberen, kan redelijk goed met pijn overweg (denk ik dan maar hahah).
Zeg dames, vraagje: weten jullie al hoe je t gaan doen met kraambezoek. Vriendlief en ik hadden besloten eerste week voor onszelf te houden, omdat we gewoon een hele heftige tijd hebben gehad en ik vaak meer tijd nodig heb om aan nieuwe dingen te wennen. Geldt dus ook voor schoonouders...Of ze een hele week moeten wachten weten we nog niet, maar niet meteen op de stoep aub (ook niet dag 1 of 2). Schoonmoeder helemaal over de rooie toen we t vertelden. Dat we dat niet kunnen maken, dat het normaal is dat ouders meteen komen etc.
Snap haar reactie heel goed, voor hen is t hele traject ook spannend geweest ed, maar uiteindelijk is het ons moment en voor ons de grootste verandering. (schoonouders heben al 2 kleinkids bij wie ze ook bij bevalling mocht zijn).

Hoe zien/ doen jullie dat?
anoniem_639488ae6b055 wijzigde dit bericht op 18-06-2018 10:56
Reden: te negatief
83.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
turbovlinder schreef:
14-06-2018 14:17
Heb je een bericht gestuurd :)
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het goed. Uiteraard gaat alles wel beetje trager maar verder wel goed.
Emotionele is gelukkig weer overgewaaid.

Hier pas verlof op week 39, dus nog even doordoen (niet in NL).
Kraambezoek weten we nog niet goed.
Ouders en broers en zussen gaan waarschijnlijk onmiddellijk er staan.
De rest van het volk komt hopelijk wat later op bezoek.
We hebben hier ook geen kraamzorg dus hoop dat ouders toch ook wel een beetje gaan helpen.
Hoi Olifantje,

wow dan hebben we t in NL toch wel erg goed... Niks geen schoonmoeders die "moeten"komen kraamzorgen... en fijn 6 weken vantevoren verlof...
Alle reacties Link kopieren
turbovlinder, vind je het leuk om mee te schrijven in de fb groep?
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Mama30037 schreef:
26-06-2018 21:03
turbovlinder, vind je het leuk om mee te schrijven in de fb groep?
ja graag! mijn account: https://www.facebook.com/suzanne.verhoeven1
Mama30037 schreef:
26-06-2018 21:03
turbovlinder, vind je het leuk om mee te schrijven in de fb groep?
hoihoi, kan je mij niet vinden( of ben je ondertussen belangrijkere zaken aan t doen, van kleintje genieten ;-))?
Iemand nog hier? of allemaal aan t proberen de hitte te overleven? jullie ook t gevoel dat je ontploft? hou zoveel lucht vast
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels bevallen, turbovlinder? :)
Viviennee schreef:
14-08-2018 23:14
Inmiddels bevallen, turbovlinder? :)
ik wel ;-) moest ook wel haha, anders was ie 3,5 week te laat geweest. Mooi gezond lief jongetje ;-) en jij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven