Uitgerekend begin juli 2019

29-10-2018 20:27 488 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om het overzichtelijk te houden, is de tabel momenteel VOL!

Voor iedereen die begin juli 2019 is uitgerekend en graag wil meeschrijven :-D.
Naam Lfd (v/m) Kind UD :heart:/ :duckie: J/M Afspraken Bzh
Vissen86 32/33 Eerste 1 juli :heart: 2 miskramen, maart '18 en juni '18
Nooit1blijvenzitten 34/32 Eerste 1 juli :heart: 31 december standaard controle Miskraam augustus 2018
Romy1982 36/ Vierde 2 juli :heart:
Piglet86 32/39 Eerste 4 juli :heart:
BB87 31/30 Tweede 9 juli ❤️❤️ 24 dec 11 wk echo
--smile-- 31/31 derde 6 juli 21 nov echo & vk
LadyLiz87 31/39 Eerste 6 juli :heart: 3 dec VK, 20-12 20 weken echo
Twijfelkontje 33/34 Tweede 7 juli :heart: 20 november, echo 7w2d
viajera87 31/33 Tweede 8 juli :heart: 18 dec echo, 19 dec vk
Bowie79 39 Derde 8 juli :heart: 14 dec termijnecho
Yaqui 34/36 Tweede 8 juli :heart: Volgende echo: 6 december
WeerZwanger90 28/30 Tweede 11 juli :heart: 24 dec tweede echo
Hoera2012 32/33 derde 7 juli :heart: 15 januari verloskunde afspraak
Bippie- 28/29 tweede 17 juli 10 december 1e echo
Meggie78 Derde
Pavo07 :hug: , Zand82 :hug:


Je kunt je met deze gegevens toevoegen in de tabel.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:29
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
67.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier enorm ongeduldig, nog 12(!) nachtjes... tik-tak, tik-tak.

Pff en duidelijk dat mijn lichaam me weer wil laten aankomen. Even niet gegeten, dan schreeuwt het om eten. Want anders voel ik me licht in mijn hoofd of misselijk. Gelukkig nog niet zo misselijk dat ik er ziek van wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat ongeduldige is hier ook zo!! Op zich wel veel afleiding van dochter, maar alsnog duurt het lang.

Mijn borsten groeien! Sommige bh's staan niet zo charmant meer :rofl:. Bij dochter kon ik mijn eigen bh's gewoon aan de gehele zwangerschap...
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal!
Even geleden dat ik geschreven heb, maar wel trouw meegelezen.
Mooi om hier zo met elkaar samen te zijn. Zoveel verschillende vrouwen, zoveel verschillende verhalen! Iedereen maakt zijn eigen afweging voor de NIPT, voor het wel of niet weten van het geslacht, voor het vroeg of later vertellen aan anderen.
Ik vind het zo ontzettend leuk en leerzaam om die dingen met elkaar te delen.
Gefeliciteerd voor de mensen die ik nog niet gefeliciteerd had!
Hier gaat het goed. Voel me bij vlagen erg weeeig en moet goed op tijd eten. Na een dag werken ben ik uitgeteld en ik merk dat ik wat feller ben door de hormonen. Merken jullie daar ook wat van? 🤪
Ongeduldig en onzeker ben ik ook. Nog 9 dagen tot onze echo en ik kijk er echt naar uit. Daarnaast zou ik nog steeds wel willen testen om te kijken of die 2 streepjes er nog steeds staan!! Mijn verstand zegt dat het me niks opgaat leveren, alleen maar evt onzeker kan maken mocht hij lichter uitvallen.
Dusssss..... 'gewoon' nog een paar dagen wachten.

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Haha hormonen in overvloed hier, dus helemaal herkenbaar twijfelkontje.
Als het je gerust stelt, zou ik gewoon nog een keer over een staafje piesen hoor. ;)

Ik had gisteren een slechte dag. Overal spierpijn, last van mn rug, hele dag kotsmisselijk, intens moe en toen bleek mijn reis naar huis vanaf werk ook nog 1.5 uur langer te duren. Even flink gehuild bij thuiskomst en vroeg naar bed. T was nodig haha.

@Bb dat eten herken ik heel erg. De hele dag misselijk en houd ik me op de been met yoghurt en soep, maar avondeten kan is alles weg en heb ik gewoon echt honger. Ik ga vanavond roti maken voor de hele familie dus hoop dan lekker wat binnen te kunnen krijgen.

@pavo, hier ook! Dankzij het afvallen was ik op borstgebied niet tevreden maar nu zijn ze flink voller al haha. Ik had nooit gevoelige borsten, maar zou nu het liefste 24/7 een bh dragen.

Mn lieve vent doet hard zn best met "de situatie" om te gaan en is heel lief voor me. Hij moet vanmorgen heel vroeg werken en appte me of ik lekker geslapen had. Schreef vervolgens: "Toch raar dat lichaam van een vrouw, lijkt wel een natuurlijk afweermechanisme; raak je zwanger en je hele lijf komt in opstand".
Ach mannen.. Ik hou van hem haha.
Alle reacties Link kopieren
hallo dames,
Ik kom heel voorzichtig meeschrijven. Ik weet nu sinds een week dat ik (ongepland) zwanger ben van onze derde. We hebben een zware week achter de rug. Mijn partner wilde echt geen derde meer maar hij begint een beetje aan het idee te wennen. Wat de uitkomst gaat zijn (en of het gezond is met onze leeftijd) weet ik nog niet, maar ik begin toch een beetje hoop te krijgen dat we begin juli een derde wondertje zullen krijgen. Voor mij is het welkom.
Hebben jullie ook constant zo'n grote dorst? Ik drink liters water. Precies of ik ben totaal uitgedroogd.

Gefeliciteerd aan de nieuwe dames!

Meggie, indien je van '78 bent, dan ben je dit jaar 40? Volgens mijn gynaecologe is er een kantelpunt vanaf de 41 wat betreft de eitjes. Dus nog ruimschoots op tijd. :D Hoe leuk! Een derde kindje. Hoe oud zijn je andere kindjes?

Vissen, wat een schattig berichtje van je man. Enne...Morgen, rond welk uur heb je afspraak?

Twijfelkontje, ik reageer ook veel feller dan voorheen. Nu kunnen we ons dat wel permitteren, hé. :p

Ik heb donderdagochtend afspraak voor eerste echo. Als alles goed gaat, dan zet ik me nadien in de tabel.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inderdaad al 40. Mijn jongste is net 8, dus wel een groot leeftijdsverschil straks. Ze is wel helemaal gek op babies en kleine kindjes :)
Ik vind het wel heel spannend of alles wel goed is. Omdat het onverwacht was was ik ook niet al foliumzuur aan het slikken. Daar ben ik wel meteen toen ik er achter kwam mee begonnen.
Bij mij valt dorst wel mee (ik drink altijd al veel thee). Ik heb vooral continu honger. Als is de misselijkheid nu net vandaag echt begonnen. Wel al eerder vlagen van misselijkheid gehad, maar nu voelt het heftiger. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik altijd een bepaalde trigger met eten (bij de eerste werd ik misselijk van yoghurt, bij de tweede van fruit), nu lijk ik telkens misselijk te worden na het douchen. Dat kan ik toch niet echt vermijden.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik zou ook graag mee willen schrijven. Volgens mijn eigen berekening was 28 juni m’n uitgerekende datum. Maar de echo vandaag zegt 2 juli. En aangezien m’n laatste 2 kindjes allemaal wat langer bleven plakken dan de uitgerekende datum denk ik dat het wel een juli kindje wordt.

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Romy. Ik ben 36. Ik heb 3 kinderen uit mijn vorige relatie. Zij wonen de helft van de tijd bij hun vader en de andere helft bij mij. Ze zijn 12, 11 en 7 jaar oud. Dit is dus m’n 4e. Voor m’n vriend is het de eerste. heel spannend allemaal.
Ik heb eind september dit jaar een vroege miskraam gehad met 5 weken. En ben toen direct weer zwanger geraakt. Dus dat kloppende hartje bij de echo vandaag was een hele grote opluchting!
Alle reacties Link kopieren
Welkom allemaal, leuk en vooral herkenbaar om alles zo te lezen!

Bij mij is de misselijkheid deze week ook weer terug helaas, maar kleine beetjes eten helpt. Droge mond herken ik niet.
Ik merk wel dat ik op bepaalde geuren veel sterker reageer.
En dat ongeduld herken ik ook, nog 1,5 week wachten....
Gefeliciteerd Romy met het kloppende hartje! Jij bent de eerste van de groep, denk ik?

Meggie, vervelend dat je steeds zo misselijk bent.

Ook jij Piglet, jammer van die misselijkheid. Ik zou graag met je wisselen, hoor. :high5: Het enige waaraan ik merk dat ik zwanger ben, is dat ik geen vlees meer binnenkrijg. Vreselijke smaak. Tijdens de vorige zwangerschap had ik net hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden,

Wat is dit een ontzettend spannende tijd! Ik kijk zo uit naar de eerste echo, het moment waarop ik bevestiging hoop te krijgen en de blijdschap iets meer kan toelaten.

Ik heb mijzelf aangemeld voor Moeder voor Moeders en de flessen zijn inmiddels binnen.

Kan iemand mij helpen me in de tabel te zetten?
Leeftijd 31/39, eerste kindje, uitgerekend 6 juli, afspraken: 22 nov echo en 3 dec VK

Wij hebben besloten het nieuws al met onze naaste familie te delen, mocht het toch anders lopen dan zullen ze er ook voor ons zijn. De blijdschap was erg groot!

Sinds gister vlagen van misselijkheid, verder weinig kwalen hier, hoe gaat het bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Welkom nieuwe dames! Ik heb jullie (LadyLiz en Romy) alvast in de tabel gezet.

@Meggie, dat zal vast even schrikken zijn geweest. Hopelijk went je partner ook snel meer aan het idee en mogen jullie een gezond kindje krijgen straks!

Hier valt de misselijkheid (nog) wel mee gelukkig. Af en toe wat vlagen. Wel pak ik vaker een boterham dan havermout in de ochtend.. Krijg havermout nu niet goed weg haha.
Alle reacties Link kopieren
Als ik voor iemand wat kan aanpassen/toevoegen in de tabel, zet het maar dik gedrukt. Ik vind het niet erg om het even aan te passen!
Alle reacties Link kopieren
Welkom nieuwelingen en gefeliciteerd!

Wij hadden zojuist een kloppend hartje :heart: :flirting:
Ben enorm opgelucht en gelukkig op dit moment.
We denken erover het aan onze ouders te vertellen, maar gaan nog even overleggen over een leuke manier.
Gyn zet hem voor nu op 7w2d, maar daar wordt op 10 weken een duidelijkere meting voor gedaan. Over 3 weken mogen we dus nog een keer!

Helemaal op een roze/blauwe wolk hier
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Vissen, dat moet een mooi moment geweest zijn!
Woaw Vissen, gefeliciteerd met het kloppende hartje! :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Ah heerlijk vissen, geniet er lekker van na!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Vissen een kloppend hartje ❤

Ik moet mij nog steeds gaan aanmelden bij de verloskundige.

Yaqui ik luste in mijn eerste zwangerschap ook geen vlees, zelfs van de geur van gebakken vlees ging ik al over mijn nek. Heel handig als je net voor kerst zwanger wordt en gaat gourmetten en nog niets wil laten weten.... Gelukkig ben ik nu (nog) niet misselijk. Al ging ik net bijna over mijn nek van de spruitjes omdat manlief het had over beestjes in de spruitjes bij het schoonmaken. Ik heb mijn bord niet meer leeg gegeten....
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel! Helemaal happy op dit moment :D
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Allereerst wil ik jullie allemaal feliciteren met jullie zwangerschap! Mooi nieuws!

Zelf weet ik nu iets meer dan een week dat ik ook zwanger ben. Mijn laatste menstruatie begon 6 oktober, dus zou ik 13 juli uitgerekend zijn. Niet helemaal begin juli, maar wel in de eerste helft. Zou ik me bij jullie mogen aansluiten?

Groeten,
Dame
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Pavo!

Meggie, spannend hoor. Hier was het wel gepland maar alsnog een hele schok voor vriendlief. Hij had het niet zo snel verwacht.

Vissen, wat een mooi gezicht he dat kloppende hartje!

Hoera, ik heb hetzelfde. De geur van vlees kan ik echt niet meer uitstaan bah! Maar ook gebakken aardappels enzo krijg ik niet door m’n keel.
Fruit gaat dan gelukkig wel weer heel goed.

Yaqui, ik geloof dat ik inderdaad een van de eersten ben ja.. maar m’n zoon kwam 3 dagen na de uitgerekende datum en m’n jongste dochter 6 dagen erna. Dus ik verwacht dat dit beebje ook wat langer blijft plakken.

Ik heb vandaag m’n eerste positiebroek gekocht. M’n broeken passen nog redelijk maar ‘s avonds plof ik er echt uit. Dan zet m’n buik helemaal op. M’n jongste is gisteren 7 jaar geworden dus ik heb echt helemaal niks meer aan kleding en spullen. Lekker weer helemaal opnieuw beginnen :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Hey dames!!

Is er nog een plekje vrij voor mij?

Na een negatieve test donderdag en een toch wegblijvende menstruatie vanavond opnieuw getest..
En nu een dikke vette streep !

Volgens mijn menstruatie app zou ik 17 Juli uitgeteld zijn :heart:
Alle reacties Link kopieren
Jaaa Vissen, te gek!! Ik kwam even lezen of er al nieuws was van jou😍 zou blij voor je!!

Welkom alle nieuwe meiden! Als 't aan mij ligt is iedereen welkom hoor! Gezellig! Bij mijn dochter hadden we een groep die begon met ongeveer 15meiden en we zijn nu 5jaar later nog over met een stuk of 8, zo waardevol!

Ik heb helemaal geen afkeer voor vlees, vandaag 1e zeurende misselijke dag. Telkens na een uur ofzo alweer trek en dat schiet echt niet op haha! Nu net zelfde nog een 2e beetje avondeten gegeten omdat ik weer honger kreeg, maar met avondeten kregen ik dan weer bijna niks op #vaag

Werken jullie allemaal? Ik ben benieuwd hoelang ik nog 'niks' kan zeggen op 't werk. Ik sta voor de klas en kinderen zien zooo veel.

Bij mij in de tabel mag eventueel mijn vk afspraak en echo 21november

Ik heb nog een 'domme' vraag, hoe zet ik dit topic ook alweer zo dat de nieuwe berichtjes bovenaan staan? Nu miet ik steeds naar beneden scrolled op de telefoon.
Alle reacties Link kopieren
Bij je account kun je je voorkeuren instellen!

Welkom nieuwe dames! Wat mij betreft prima. Zullen we het op 15 houden? Dan blijft het wel een beetje overzichtelijk.

@Vissen, wat een heerlijk nieuws ! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het pas sinds vandaag en mijn ‘beste’ collega weet het al :facepalm:
Ik werk in de zorg en weet van mijn vorige zwangerschap dat ik het in de ochtendzorg ‘zwaar’ kan hebben qua geuren e.d.
Als collega’s er zo achter komen helaas pindakaas.

Ik heb dus héel erg gespannen borsten, daardoor durfde ik opnieuw te testen.
Hebben jullie al veel kwaaltjes ??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven