Uitgerekend December/Januari!

23-04-2018 20:40 1294 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij een topic voor iedereen die in december 2018/januari 2019 is uitgerekend.
Voel je vrij om mee te schrijven. Je kunt de tabel zelf bijwerken (zie gegevens hieronder)
of zet je gegevens dikgedrukt in het topic en vraag of iemand anders het voor je in de tabel verwerkt.
Veel schrijfplezier!

Inlognaam: Suzanne91_
wachtwoord: Suzanne91_
Nickname leeftijd Hoeveelste kindje uitgerekende datum geslacht Bevallen
Suusj91 27 eerste kindje 29 december 2018 jongen :flirting: 15 december
Bruschetta_ 29 eerste kindje 31december verrassing :flirting: 18 december
Bevallen van een zoon!
felyar90 27 Eerste kindje 21 December 2018 meisje :flirting: 25 november
ClaireSophie 29 eerste kindje 31 december 2018 meisje :flirting: 6 januari
Bakerloo 34 eerste kindje 27 december 2018 ?
Yellow002 31 eerste kindje 20 december 2018 verrassing :flirting: 28 december bevallen van een dochter!
DANIYL 27 eerste kindje 19 december 2018 onbekend
Sammie2636 26 eerste kindje 21 december 2018 jongen :flirting: 17 december
Jo_tasy 29 tweede kindje 7 januari 2019 meisje :flirting: 7 januari
Mama_30 30 derde kindje 24 december 2018 onbekend
MarisKF 25 eerste kindje 3 januari 2019 meisje :flirting: 28 december
Svea84 33 tweede kindje 6 januari 2019 jongen :flirting: 27 december
rose1 28 eerste kindje 5 januari 2019 verrassing
kersopdetaart 33 derde en vierde kindje 6 januari 2019 ?
Dreamboat 26 eerste kindje 12 Januari 2019 jongen
Sophie990 27 eerste twee kindjes 5 januari onbekend
Nausicaa 37 eerste kindje 11 december meisje :flirting: 2 december
Ingeb84 33/36 eerste kindje 27 februari onbekend
Renata83 36 tweede kindje 27 januari jongen
:rose: Ingeb84 :rose: ideetje88 :rose: Muisjemeisje :rose: Madderijn

Hoiii123, Bloem2222, Avocadopi87, zoonzoonbaby, localhero, bon28, MQ11: ik heb jullie uit de tabel gehaald i.v.m. inactiviteit. Mocht je weer mee willen kletsen, dan kun je je gegevens weer toevoegen.
anoniem_368334 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 09:55
94.50% gewijzigd
Owja en mn echo was uitwendig!
Wat goed Svea, gefeliciteerd! Wat is nu je uitgerekende datum ongeveer?

Hier vanavond gesprek met vk en komende maandag de termijnecho.. wil vooral heel graag dat het maandag is zodat we de 9 weken netjes gehaald hebben. Dat zou me wel veel meer gerust stellen ipv het stressen om veranderingen.
Svea84 schreef:
30-05-2018 13:28
Ik heb net mn echo gehad! Hartje klopte en ben ongeveer 7w en 2d. Volgende echo 26 juni! Heel blij!
Gefeliciteerd, mooi nieuws! :heart:
Yess! Mooi bericht Svea! :heart:
Wat fijn om te lezen Svea, gefeliciteerd!

Hier overigens ook al wel een wat 'bollere' buik, lekker beetje buikvet en alleen als ik iets heel straks aan heb kun je het denk ik zien. Het zal ons 'spruitje' (Prenatalapp) in ieder geval nog niet zijn, maar vooral darmen en misschien al baarmoeder.
Had gelezen/gehoord dat die al wel snel formaat grapefruit heeft namelijk.
:cry: :cry: wat een ellende vandaag. Letterlijk niets binnengehouden. Met iedere stap die ik zet een teiltje mee.
Overgeven maar daarna niet even minder misselijk zijn. Knallende hoofdpijn maar pijnstillers niet wegkrijgen. Ontzettende buikpijjn als bijwerking van die zetpillen. Man die er doorheen zit omdat hij ook uitgeput raakt van deze ellende. Al ruim een maand nu (met af en toe een redelijke dag).

Ik weet het... er groeit een klein hummeltje in mn buik en daar doen we het voor. Ik voel me zo schuldig dat op dagen als deze niet eens meer blij kan worden van die gedachte.

Ik ben op. Mijn man is op. Irl begrijpt blijkbaar niemand hoe het écht is. Dus vandaar dat ik uit pure ellende jullie maar weer lastig val.
O Yellow!
Wat valt het tegen als je goede vertrouwde avond niet de rust geeft die je verwacht!

Heb je iets waar je van kan ontspannen, ik denk dat dat helpt.
En als het echt niet gaat, dan naar de dokter voor een infuus. Donkere kamer, telefoon uit, lawaai uit. Slapen of niks doen. Saai? Ja. Maar als het helpt, veel waard!

Als je een rustpunt hebt, of een uitweg, dan is er hoop. En dat scheelt alles.
Ik hoop op vandaag een betere dag (en zo niet dat de dokter iets slims heeft). Klagen bij de dokter moet, want jij moet overeind blijven. En je man ook, trouwens.
:there: ach Yellow, wat ongelooflijk ruk...
"Helaas" is mijn HG niet ernstig genoeg voor een infuus dus val een beetje tussen wal en schip. Op internet lees ik ook verhalen van vrouwen die 30x per dag overgeven en dan valt dat van mij best mee. Gister slechts 9x. Maar dat zo intens ziek voelen al een maand lang breekt me op. Ik huil alleen nog maar en vraag me af of ik een depressie tegemoet ga...?

Veel slapen doe ik al wel. Al lukt dat niet altijd.

Ik had dit nooit gedacht. Een best wel lang gekoesterde wens gaat in vervulling en nu voel ik me alleen maar radeloos. En me daar vervolgens schuldig over :@@:

Tnxx Madderijn en ClaireSophie :heart:
Afschuwelijk Yellow! Het lijkt me heel goed om ook met de huisarts te bespreken hoe je je eronder voelt, zodat daar hulp bij ingeschakeld kan worden voor het erger wordt. Heel veel sterkte!
Oh Yellow ik heb zo met je te doen. Ik heb geen goede raad voor je, maar stuur je positieve gedachten :hug:

Svea gefeliciteerd met de goede echo!!
MarisKF schreef:
30-05-2018 13:35
Wat goed Svea, gefeliciteerd! Wat is nu je uitgerekende datum ongeveer?

Hier vanavond gesprek met vk en komende maandag de termijnecho.. wil vooral heel graag dat het maandag is zodat we de 9 weken netjes gehaald hebben. Dat zou me wel veel meer gerust stellen ipv het stressen om veranderingen.
Hoe was het gesprek gegaan trouwens ? En wilden ze niet al een echo maken gezien je bezorgdheid ?
Bruschetta_ schreef:
31-05-2018 08:10
Afschuwelijk Yellow! Het lijkt me heel goed om ook met de huisarts te bespreken hoe je je eronder voelt, zodat daar hulp bij ingeschakeld kan worden voor het erger wordt. Heel veel sterkte!
Tja ik denk dat ik het wel bespreekbaar moet gaan maken ergens. Eerst maar bij de verloskundige denk (HA is op vakantie en invaller heeft pas over een week ruimte)

Dankjewel ook Jo Tasy :-)
@yellow wat een ellende!! als je symptomen/misselijkheid weg gaat, dan maak je je zorgen.. maar dan voel je je in ieder geval goed. Wat jij meemaakt is gewoon niet vol te houden. Ik hoop ook echt dat iemand je kan helpen, dat moet toch zeker... anders is het voor niemand een gezonde situatie.

Lief dat je er naar vraagt! Gesprek ging goed, heel ontspannen. Een echo kon sowieso niet want het was laat in de avond en verder was iedereen weg. Ik heb voor mezelf maar besloten dat ik netjes nog een paar dagen wacht.. nog maar 4 te gaan! :)
Yellow002 schreef:
30-05-2018 22:17
:cry: :cry: wat een ellende vandaag. Letterlijk niets binnengehouden. Met iedere stap die ik zet een teiltje mee.
Overgeven maar daarna niet even minder misselijk zijn. Knallende hoofdpijn maar pijnstillers niet wegkrijgen. Ontzettende buikpijjn als bijwerking van die zetpillen. Man die er doorheen zit omdat hij ook uitgeput raakt van deze ellende. Al ruim een maand nu (met af en toe een redelijke dag).

Ik weet het... er groeit een klein hummeltje in mn buik en daar doen we het voor. Ik voel me zo schuldig dat op dagen als deze niet eens meer blij kan worden van die gedachte.

Ik ben op. Mijn man is op. Irl begrijpt blijkbaar niemand hoe het écht is. Dus vandaar dat ik uit pure ellende jullie maar weer lastig val.
Oh wat een ellende!
Ik kan begrijpen dat je even niet blij wordt van de gedachte, ben je wel al naar de huisarts geweest voor medicatie voor de misselijkheid?
Even een update van mij.

Gister hadden we de echo, en we hebben een goed kloppend hartje gezien/gehoord! ❤️
De verloskundige was erg tevreden.

We zitten nu op 7 weken en 2 dagen.

Ze had alleen wel een cyste gespot bij mijn eierstok, als die groeit moet ik wel naar de gynaecoloog.

Tot nu is mijn uitgerekende datum 15 januari.

28 juni hebben we de volgende echo.
anoniem_6523579a190dd wijzigde dit bericht op 31-05-2018 10:36
1.08% gewijzigd
Wat fijn Dreamboat, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Dreamboat !! ♡
Yellow002 Echt super vervelend dat je je steeds zo ellendig voelt :cry: Fijn dat je dan hier tenminste nog even je frustraties kwijt kan. Hopelijk is het echt snel voorbij :rose:

Gefeliciteerd Dreamboat met je goede echo. Is toch altijd weer een geruststelling.

Ik heb inmiddels de termijnecho achter de rug en onze ukkepuk is al weer flink gegroeid sinds de 1e echo twee week geleden.
Hij/zij zwaaide zelfs al even naar ons op de echo :cheer:

Ik ben nu 10 + 5 en de uitgerekende datum is 22 december
@Yellow, ik sluit mij aan bij de andere dames, ik zou zeer zeker een afspraak maken bij de huisarts voor lichamelijk en mentaal advies. Je moet nog een heel aantal maanden, je mag hier niet aan onder doorgaan hoor. En wat je zegt, negatieve gedachten en een depressie liggen op de loer als het zo uitzichtloos is. :rose:

Vind het zó zó zó naar voor je!
Wat bijzonder Felyar! Over 1.5 week mogen wij ook weer, hoop zo dat onze dan ook beweegt en dat we het langzaam aan iedereen kunnen vertellen :D.

Ik ben echt extreeeeem moe deze week, nu 9w5d en heb het idee alsof ik constant in slaap kan vallen. Hebben jullie dat ook? Voel me echt uitgeput.
Update: mijn superlieve verloskundige heeft me naar het ziekenhuis gebracht. Net bloed afgenomen en als het goed is zo een infuus. Ik dacht dat ik niet in aanmerking kwam maar zij vond het mooi geweest na een maand aanmodderen.
Wat fijn Yellow! Hopelijk voel je je daarna snel beter.
Goed zo verloskundige!

Ik ben ook zo vreselijk moe Bruschetta, niet normaal. Gaat vast weer over, en als ik niet op tijd ga slapen ben ik superberoerd.

Dreamboat, fijn, goede echo!

Ik mag 11 juni weer kijken, termijnecho. Zin in!
Infuus zit erin na 4x proberen. Bloedwaarden zijn nog wel goed.
Baby doet het ook nog (voordeel van een ziekenhuisopname, nóg een keer babyspieken ♡) mn man is er zo. Daarna naar een andere afdeling en dan lekker slapen hoop ik.
Tnxx voor jullie support dames. Doet me goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven