Uitgerekend December/Januari!

23-04-2018 20:40 1294 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij een topic voor iedereen die in december 2018/januari 2019 is uitgerekend.
Voel je vrij om mee te schrijven. Je kunt de tabel zelf bijwerken (zie gegevens hieronder)
of zet je gegevens dikgedrukt in het topic en vraag of iemand anders het voor je in de tabel verwerkt.
Veel schrijfplezier!

Inlognaam: Suzanne91_
wachtwoord: Suzanne91_
Nickname leeftijd Hoeveelste kindje uitgerekende datum geslacht Bevallen
Suusj91 27 eerste kindje 29 december 2018 jongen :flirting: 15 december
Bruschetta_ 29 eerste kindje 31december verrassing :flirting: 18 december
Bevallen van een zoon!
felyar90 27 Eerste kindje 21 December 2018 meisje :flirting: 25 november
ClaireSophie 29 eerste kindje 31 december 2018 meisje :flirting: 6 januari
Bakerloo 34 eerste kindje 27 december 2018 ?
Yellow002 31 eerste kindje 20 december 2018 verrassing :flirting: 28 december bevallen van een dochter!
DANIYL 27 eerste kindje 19 december 2018 onbekend
Sammie2636 26 eerste kindje 21 december 2018 jongen :flirting: 17 december
Jo_tasy 29 tweede kindje 7 januari 2019 meisje :flirting: 7 januari
Mama_30 30 derde kindje 24 december 2018 onbekend
MarisKF 25 eerste kindje 3 januari 2019 meisje :flirting: 28 december
Svea84 33 tweede kindje 6 januari 2019 jongen :flirting: 27 december
rose1 28 eerste kindje 5 januari 2019 verrassing
kersopdetaart 33 derde en vierde kindje 6 januari 2019 ?
Dreamboat 26 eerste kindje 12 Januari 2019 jongen
Sophie990 27 eerste twee kindjes 5 januari onbekend
Nausicaa 37 eerste kindje 11 december meisje :flirting: 2 december
Ingeb84 33/36 eerste kindje 27 februari onbekend
Renata83 36 tweede kindje 27 januari jongen
:rose: Ingeb84 :rose: ideetje88 :rose: Muisjemeisje :rose: Madderijn

Hoiii123, Bloem2222, Avocadopi87, zoonzoonbaby, localhero, bon28, MQ11: ik heb jullie uit de tabel gehaald i.v.m. inactiviteit. Mocht je weer mee willen kletsen, dan kun je je gegevens weer toevoegen.
anoniem_368334 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 09:55
94.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Yellow, veel sterkte vanmiddag. Ik denk aan je en hoop dat alles goed is :heart:
Alle reacties Link kopieren
Yellow002,
Ik wil je veel succes voor vanmiddag wensen! Spannend zeg! Ik duim dat alles goed mag gaan!!
Alle reacties Link kopieren
Spannend Yellow, fijn dat je zo snel terecht kan!
Ik heb bewust geen testen meer gedaan na 3 positieve op 3 verschillende dagen week geleden; niet gelet op donkerheid van streep, ander merk; dus kan vast gewoon zo zijn... wel ook de onzekerheid, maar volgens mij heeft iedere vrouw dat. Al heb ik dat hongergevoel, steken in en gevoelige borsten, ontlasting moeilijker dan normaal, meer plassen, meer dromen en voel ik me gewoon soort ‘anders’;-). Maar heb ooit een burn-out gehad en ben bekend met angststoornis, dus ik weet ook hoe ik mijn lichaam voor de gek kan houden hahaha mn vriend zegt dan, nee joh... ik heb alle vertrouwen, met al die kleine kwaaltjes en de positieve testen.
Vanavond iemand van MvM, dus wel prettig dat ze dan nogmaals testen Haha
En volgende week dinsdag al echo bij echocentrum en daarna intake verloskundige:-), dus dat is fijn! Dan ben ik 8+3 denk ik zelf.

Ik duim voor je mee yellow! Alles is vast goed als je verder geen bloedverlies of echte pijn hebt gehad.

Ik voel continu vanalles gebeuren in mn buik trouwens, maar maak me daar niet zo druk om. T weekend enorme krampen, maar herkende het van mn darmen wat ik precies hetzelfde had voordat ik zwanger was...
je baarmoeder is aan t groeien, alles moet weer zn positie vinden enz, dus niet gek dat je vanalles voelt daar;-)
Alle reacties Link kopieren
Succes Yellow, hopelijk is alles goed! Ik duim mee!
Inge, wat fijn dat jij ook al zo snel terecht kan! Ik heb een intake + echo als ik 9 weken ben...

Duurt lang! Termijnecho bij 12+5.

Als de 9 weken voorbij zijn (en positief is) gaan we het vertellen aan onze ouders, familie en vrienden.

Yellow! Nogmaals: ik denk aan je!
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel meiden.

@ingeb: de enige reden dat ik een test deed is omdat de dame van mvm dat morgen ook zou doen en ik zeker niet zat te wachten op een lichte test bij haar.

Verder hier nog steeds misselijk en slaap en al 1.5 kg afgevallen in 4 dagen. Nu kon dat niet per se kwaad maar dan mag ik toch hopen dat uk het gewoon doet straks. Spannend!!
Ik reageer later weer op jullie :-)
Alle reacties Link kopieren
Oeh spannend Yellow! Ook ik duim heel hard voor je mee hier en hoop dat alles goed gaat! Laat je snel wat weten? Je bent de eerste, dus we leven mee hier!

Ik had vannacht trouwens supererge krampen.. ik had even gelezen dat het normaal is en dat je darmen zich verplaatsen ofzo. Maar ik ging echt kapot en was heftiger dan normale (ongesteldheids- of zwangerschaps)krampen. Gelukkig zakte het na half uur weer, maar was wel redelijk in paniek even. Ik dacht ook meteen aan bevallen en hoe heftig weeën dan wel niet moeten zijn O_O
Alle reacties Link kopieren
Voorlopig positief. Vruchtje mét kloppend hartje te zien. Gemeten termijn is 5+6 of 6+0 dus 4 a 5 dagen minder ver dan ik dacht te zijn. Maandag nieuwe echo om te zien of hartje nog klopt en of het vruchtje wel voldoende groeit...
Verder zetpillen gekregen tegen de misselijkheid en als het niet helpt, infuus voor vocht. Hopelijk gaan die pillen wat doen.

Ik ben voorzichtig positief maar wel enige zorg om de kortere termijn...
Alle reacties Link kopieren
Yellow wat fijn dat je meteen wat laat weten, had de pagina al een paar keer opnieuw geladen.

Fijn dat er een kloppend hartje en vruchtje te zien was, maar kan me voorstellen dat het spannend blijft! Wel fijn dat je volgende week weer mag terugkomen.. al duurt zo’n week superlang! Blijf voor je duimen!
Alle reacties Link kopieren
Yellow002 schreef:
01-05-2018 16:23
Voorlopig positief. Vruchtje mét kloppend hartje te zien. Gemeten termijn is 5+6 of 6+0 dus 4 a 5 dagen minder ver dan ik dacht te zijn. Maandag nieuwe echo om te zien of hartje nog klopt en of het vruchtje wel voldoende groeit...
Verder zetpillen gekregen tegen de misselijkheid en als het niet helpt, infuus voor vocht. Hopelijk gaan die pillen wat doen.

Ik ben voorzichtig positief maar wel enige zorg om de kortere termijn...
Wat fijn! Voor nu goed nieuws dus!
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig goed nieuws nu yellow. Blijft spannend zeg hopelijk is het gauw maandag. Ik duim dat de pillen zijn werk gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijn nieuws Yellow002! Hopelijk gaat de tijd snel voorbij en is het gauw maandag!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat er in ieder geval een kloppend hartje was! Heb je ook gezien/meegekregen hoe snel het klopte? Dat schijnt een goede voorspeller te zijn voor een goed verloop, misschien ter geruststelling.
Alle reacties Link kopieren
Eventjes niet op het forum gekeken en is al weer zoveel geschreven! Alles maar weer eventjes terug gelezen!

Leuk dat er nu al een leuke groep bij elkaar is.

Wel veel van jullie zijn al erg misselijk! Hopelijk wordt dat snel beter, je voelt je er gelijk zo rot en zwak door. En met werken is het zo lastig.
Gelukkig heb ik er nog bijna geen last van!

Yellow, wat fijn dat je zo snel langs kon komen voor de echo en dat de echo positief was en dat je volgende week nog een keer mag komen. Duimen dat het dan ook weer gewoon goed is.

Volgens mij vroeg jij ook of er al veel mensen met kinderen in onze omgeving zijn. Eigenlijk niet, wij zijn de eersten binnen vriendenkring/familie die zwanger zijn.
We zijn al heel wat jaartjes bij elkaar, 2 jaar geleden getrouwd en wonen nu net in ons eerste eigen huis. Het voelt nu gewoon heel goed en we wouden allebei altijd wel jong ouders worden :-)
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Yellowstone!
Nu zorgen dat je genoeg kunt drinken, als dat erin blijft voel je je ook beter.
Lukt waterijs nog?

Hier moe, en dan weer minder, en obstipatie. Terwijl ik veel drink, vezel eet en beweeg. Pfff.

Gelukkig regelmatig misselijk en geen bloedverlies nog.
Over een week eerste echo, dan denk ik 7+2 te zijn. Als hij veel kleiner is dan maak ik me zorgen, anders niet. Denk ik nu.
Alle reacties Link kopieren
Ah fijn Yellowstone! Echt knap ook, dat ze dat in dit stadium al allemaal kunnen zien op een echo.

Hier ook nog steeds helemaal geen misselijkheid, eerder hongeriger dan normaal (soms zelfs hangry :hihi: ) Vanaf wanneer sloeg bij jullie de misselijkheid toe?

Hoe hebben jullie trouwens je verloskundige uitgezocht? Mijn huisarts gaf aan dat ik maar een aantal websites moest bekijken en op basis hiervan een afspraak moest maken. Helaas heb ik geen vriendinnen/familie met ervaringen in mijn stad.
Yellow, precies zoals je het omschrijft, voorzichtig positief! Ik blijf duimen voor je! :heart:

@avocadopit: ik heb mijn verloskundige praktijk uitgezocht op basis van gevoel en de website. Heb wel wat vriendinnen uitgehoord en zij waren allen minder tevreden over de praktijk in het dichtstbijzijnde dorp, dus ik heb gekozen voor een praktijk verderop (15 auto rij minuten). Dame aan de telefoon was ontzettend vriendelijk en discreet, nam bijvoorbeeld, toen ze de eerste keer terugbelde, op met: 'hallo met (naam) ik bel voor een afspraak die je hebt gemaakt via de site, bel ik gelegen?' Ipv door de telefoon gelijk de naam van de praktijk te roepen en de kans bestaat dat collega's dat horen....

Maar verder: puur gevoel, ik ga het zien!
Alle reacties Link kopieren
Yellow, fijn te horen en hopelijk blijft het goed gaan!

@avocadopit, als je verloskundigepraktijken googled vind je over de meesten wel recensies op zorgverzekeraar sites. Ook heb ik naar de website zelf gekeken, of het me aanspreekt. Heb nu weer dezelfde vk als bij de eerste.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Yellow!! En prettig dat je direct volgende week weer mag!

Hier is net informatrice van MvM geweest, aardige relaxte vrouw. En ik hoef echt niet op mn werk ook met het kannetje te gaan lopen:-).
Super donkere streep op de test, dus vroeg mn vriend voor de grap of dat kan duiden of het misschien een tweeling kan zijn... zegt ze doodleuk dat t idd goed kan als er zoveel hcg in mn urine zit (gewoon middagurine na normaal drinken enz...) oefff ben benieuwd! Haha
Volgende week vitaliteitsecho, dus dan zullen we het weten! Was wel even superleuk om openlijk erover te kunnen praten met iemand die er verstand van heeft én ons eerste kadootje binnen, zo’n lekker zacht badhanddoekje:-)

Zóveel zin om familie en goede vrienden te verrassen met het leuke nieuws, maar we wachten netjes nog even tot eind volgende week als we die eerste vitaliteitsecho hebben gehad en een hartje hebben zien kloppen:-)

Ik heb de verloskundige via internet en daarna huisarts om ervaring gevraagd, we hebben er maar eentje zitten in t dorp hier..;-) recensies op Facebook zijn goed! Wel prettig!
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Mag ik ook meeschrijven of is het al te druk? Ik had gister een positieve test! Gewoon in 1x raak! Net als bij onze eerste (hebben al een dochter van 1,5 jaar). Dus we zijn blijkbaar een erg vruchtbaar stel.

Ik ben denk ik 4/5 weken zwanger. Wel erg pril dus ben voorzichtig met mn enthousiasme.

Vraagje over jullie krampen; wat voel je precies en waar? Ik heb het namelijk hoog in mn buik (denk mn darmen) boven mn navel. En veel winden (hihi) herkenbaar?
Oh Inge, dat zou wat zijn: een tweeling! :proud:. Hier een grotere kans dan gemiddeld, ikzelf heb een tweelingbroer, mijn oma (inmiddels overleden) heeft een tweeling gekregen en ook aan mijn vaders kant twee tweeeige tweelingen maar eerlijk gezegd: ik vind één écht prima! :)

Svea, welkom! :heart:
Ronde 1, wat heerlijk rap! Wij gaan dan bijna gelijk op. Ik ben vijf weken + 1 vandaag!

Ik vertrek morgen met het vliegtuig naar het hoge noorden, uitwisseling van de studie, ik vind het nu extra spannend, als alles maar goed blijft gaan! :daisy:
Alle reacties Link kopieren
Welkom Svea!

Veel plezier ClaireSophie! Ga je lang weg? Wel lekker als afleiding ook.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames! Ook ik ben weer n paar dagen offline geweest!

Nou ik kan melden dat ik vandaag voor het eerst telefoontje heb gekregen van ouders van nu of ik interesse had in hun tijdschriften. Nou nee dank je vraag het wel aan de huisarts of lees het wel online hier hahaha
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Iets later, maar ik sluit graag nog aan! :-) Fijn idee dat je allemaal een beetje in hetzelfde schuitje zit. Hopelijk gaat alles bij iedereen goed (ook bij jou Yellow).

Bij mij afgelopen zaterdag op 4 teseten dikke strepen positief.. ik gok inmiddels 4+6 of 5 maar ik had een onregelmatige cyclus, dus lastig te zeggen (uitgerekend rond 3 januari)

Ik heb nog nergens last van, ook geen krampen zoals veel van jullie omschrijven. Misschien daardoor voelt het ook zo onwerkelijk en tegelijkertijd zit ik er helemaal in. Inclusief alle zorgen waar je jezelf gek mee maakt (en je hebt er niks aan). Wel super fijn als je wat kwijt kunt hier, aangezien nog niemand het weet.. (irritant!!)

We vertellen het waarschijnlijk tegen onze ouders eind mei en ik verwacht pas een afspraak te hebben bij de vk begin juni (rond de 10/11 weken), maar probeer eerst nog een vroege echo te plannen (7/8) weken. Dat kan blijkbaar ook en lijkt me wel zo fijn..

Oja en ik ben trouwens 25 en mijn vriend 27, eerste kindje :-)
Alle reacties Link kopieren
6 juni heb ik de intake bij de VK! En de week ervoor dan een 8 weken echo. Spannend!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven