Uitgerekend December/Januari!

23-04-2018 20:40 1294 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij een topic voor iedereen die in december 2018/januari 2019 is uitgerekend.
Voel je vrij om mee te schrijven. Je kunt de tabel zelf bijwerken (zie gegevens hieronder)
of zet je gegevens dikgedrukt in het topic en vraag of iemand anders het voor je in de tabel verwerkt.
Veel schrijfplezier!

Inlognaam: Suzanne91_
wachtwoord: Suzanne91_
Nickname leeftijd Hoeveelste kindje uitgerekende datum geslacht Bevallen
Suusj91 27 eerste kindje 29 december 2018 jongen :flirting: 15 december
Bruschetta_ 29 eerste kindje 31december verrassing :flirting: 18 december
Bevallen van een zoon!
felyar90 27 Eerste kindje 21 December 2018 meisje :flirting: 25 november
ClaireSophie 29 eerste kindje 31 december 2018 meisje :flirting: 6 januari
Bakerloo 34 eerste kindje 27 december 2018 ?
Yellow002 31 eerste kindje 20 december 2018 verrassing :flirting: 28 december bevallen van een dochter!
DANIYL 27 eerste kindje 19 december 2018 onbekend
Sammie2636 26 eerste kindje 21 december 2018 jongen :flirting: 17 december
Jo_tasy 29 tweede kindje 7 januari 2019 meisje :flirting: 7 januari
Mama_30 30 derde kindje 24 december 2018 onbekend
MarisKF 25 eerste kindje 3 januari 2019 meisje :flirting: 28 december
Svea84 33 tweede kindje 6 januari 2019 jongen :flirting: 27 december
rose1 28 eerste kindje 5 januari 2019 verrassing
kersopdetaart 33 derde en vierde kindje 6 januari 2019 ?
Dreamboat 26 eerste kindje 12 Januari 2019 jongen
Sophie990 27 eerste twee kindjes 5 januari onbekend
Nausicaa 37 eerste kindje 11 december meisje :flirting: 2 december
Ingeb84 33/36 eerste kindje 27 februari onbekend
Renata83 36 tweede kindje 27 januari jongen
:rose: Ingeb84 :rose: ideetje88 :rose: Muisjemeisje :rose: Madderijn

Hoiii123, Bloem2222, Avocadopi87, zoonzoonbaby, localhero, bon28, MQ11: ik heb jullie uit de tabel gehaald i.v.m. inactiviteit. Mocht je weer mee willen kletsen, dan kun je je gegevens weer toevoegen.
anoniem_368334 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 09:55
94.50% gewijzigd
Hoi MarisKF, welkom! Van harte gefeliciteerd! Super mooi nieuws maar ook spannend, die eerste weken!

Wat fijn dat de optie 'vroege' echo er is.
Mijn praktijk maakt pas echo's bij 8 weken tenzij medische achtergrond/oorzaak of indicatie.

Nog even afwachten dus!

@Svea, yesss, de afspraak staat. Ik vond dat vorige week helemaal tof, hahaha, heel kansloos. Ik hing daarna ook op en dacht, oké, nou tot over vijf weken dan. Maar toch, alsof de voorpret kan gaan beginnen!

Ik ben inmiddels gearriveerd in Estland, rustige vlucht, wel hongerig nu, zo lekker de stad in met klasgenoten.

Ik vroeg mij af: wie van jullie is sinds vijf weken ook zó vroeg (klaar) wakker? Man, om 05:00 uur heb ik energie voor tien...
Om vervolgens om 16:00 uur 's middags in te kakken.

Ohhhh en pukkels :-o o_o
NIET normaal!
Welkom MariskF!
@clairesophie vroeg wakker niet, maar wel bizar realistische rare dromen! En sinds vandaag licht misselijk. Hopelijk wordt het niet erger.
Veel plezier in Estland, vind je het lastig verborgen te houden voor je klasgenoten?
Clairesophie, de pukkels... Ik herken het. Ik had er steeds al last van op een bepaald moment tijdens mijn cyclus. Hoopte ervan af te zijn als ik dan zwanger was. Helaas nog niet het geval..

Vroeg wakker zijn herken ik niet, elke keer schrik ik weer van de wekker. 'S avonds ben ik dan wel weer sneller moe.

En juist absoluut geen last van obstipatie. Eerder het tegenovergestelde. Dat was bij mij het eerste symptoom dat ik dacht "mijn lichaam doet anders dan anders, zou het?"

Voor het uitzoeken van de verloskundige heb ik op internet gezocht. In mijn plaats niet veel keuze, dus dat beperkt het wel weer. Maar heb nu wel een goed gevoel bij de website/eerste telefonische gesprek.
Hier ook last van pukkeltjes haha en ‘s avonds al heeel vroeg moe.

Afgelopen week voelde ik elke dag wat krampjes, maar nu een stuk minder. Dan ga ik mezelf een beetje gek maken en me afvragen of alles nog wel goed zit :p
Dankje @clairesophie! Het is een apart echocentrum dat voor €30 vanaf week 7 een echo kan maken om te controleren of alles goed gaat.. inderdaad wel een hele fijne optie! Morgen maar eens bellen.. ik kan nu al niet wachten om iets meer te weten dan een positieve test..

Ik hoop niet dat de pukkels hier nog gaan komen, maar als het zo is.. dan moet het allemaal maar :x
Hey... hier gaat het iets beter inmiddels. Iemand kwam met de waterijstip en dat werkt heel goed! :-) nog wel heel weinig energie maar ga later weer proberen inhoudelijk op jullie te reageren.

Welkom nieuwe dames!
Wat fijn yellow!

Ik ga naar bed, ik ben gisteren ook al niet te laat gegaan.
Vanaf vier uur ben ik moe, nu ook nog koud. Scheelt dat ik vandaag thuis was met de kinderen, werken is toch rustiger soms.
Hier gelukkig geen pukkels, moeheid valt me alles mee:-)
Mn borsten zijn echt super stevig, niet perse groter al;-), en heb t idee mn baarmoeder te voelen van buitenaf onderin mn buik (normaliter niet bewust), gekke gewaarwording:-)

Sinds dit jaar wordt de vitaliteitsecho rond de 8/9 wkn vergoed door de zorgverzekeraar uit je basisverzekering zei mn verloskundige! Soms kan die ook al 7wkn, maar er kan dan een teleurstelling zijn dat er toch wat te weinig te zien is.
Voel me gelukkig wel steeds meer echt ‘zwanger’, dus onzekerheid neemt daarin iig wat af tov eerste weken dat ik niks merkte..

Spannend allemaal he!! De hele dag gaat t continu door mn hoofd, terwijl niemand nog iets weet behalve wij... Kben fysio, dus wordt nog wat als mn buik gaat groeien straks;-).
Yellow002 schreef:
02-05-2018 19:54
Hey... hier gaat het iets beter inmiddels. Iemand kwam met de waterijstip en dat werkt heel goed! :-) nog wel heel weinig energie maar ga later weer proberen inhoudelijk op jullie te reageren.

Welkom nieuwe dames!
Ik kreeg trouwens ook de tip van mijn moeder om psi bandjes te gebruiken bij misselijke dagen

https://www.deonlinedrogist.nl/sea-band ... IKEALw_wcB

Zelf nog niet uitgeprobeerd omdat ik er gelukkig geen last meer van heb maar ben benieuwd of het werkt!
Ik heb het idee dat ik ook steeds misselijker word.. Vannacht zelfs over gedroomd, en waar ik eerst juist enorme trek had krijg ik nu m'n ontbijt amper naar binnen. Als het nog erger wordt probeer ik die bandjes misschien wel een keer tegen de tijd dat iedereen het weet!

Laatst ergens gegeten met een vast menu, en er werd biefstuk geserveerd :( Zoooo kut ik heb m dus doorbakken opgegeten, terwijl ik juist een mega rood vlees liefhebber ben. Hoop dat niemand het door had maar denk haast van wel.
https://datayze.com/miscarriage-reassurer.php

Dit vind ik een fijne miskraam berekening trouwens! Het is een beetje een obsessie om dit elke ochtend in te vullen haha. Toch fijn hoe te zien hoe het risico met de dag daalt.
Ben benieuwd of zulke bandjes werken. Hopelijk zal ik ze niet nodig hebben!
Bruschetta aan die berekening ga ik niet beginnen na de vorige keer, maar wil wel steeds graag testen doen om te zien of ik echt echt echt zwanger ben! Hoe vaak hebben jullie getetst? Hier een keer of 8 :facepalm:
Testen heb ik alleen in het begin gedaan en daarna niet meer.. Met name omdat het toch niks zegt, omdat hcg lang in je lichaam blijft toch?

Heb je al eens eerder een miskraam gehad?
Ik heb 5 weken geleden een miskraam gehad en nu direct weer zwanger. Ik test dus ook om te zien of mijn hcg oploopt en niet nog in mijn lijf zit van de miskraam. Pff kan niet wachten tot de echo en we meer zekerheid hebben
suusj91 schreef:
02-05-2018 23:29
Ik kreeg trouwens ook de tip van mijn moeder om psi bandjes te gebruiken bij misselijke dagen

https://www.deonlinedrogist.nl/sea-band ... IKEALw_wcB

Zelf nog niet uitgeprobeerd omdat ik er gelukkig geen last meer van heb maar ben benieuwd of het werkt!
Heb ze besteld! Krijg ze morgen het goed is. :-D Ik probeer gewoon alles tegen die misselijkheid nu :frusty:
Jij nog zo misselijk ook?
Jo_tasy schreef:
03-05-2018 09:49
Ik heb 5 weken geleden een miskraam gehad en nu direct weer zwanger. Ik test dus ook om te zien of mijn hcg oploopt en niet nog in mijn lijf zit van de miskraam. Pff kan niet wachten tot de echo en we meer zekerheid hebben
Ahh ja natuurlijk dat stond een paar pagina's terug, sorry. Kan me voorstellen dat je daar heel onzeker van wordt dan :( Afwachten duurt ook zo lang hè.
Welkom alle nieuwe dames, gezellig druk aan het worden hier!

@Bruschetta en @jo_tasy killing is dat hè, die onzekerheid. Ik had nog 1 test liggen en die heb ik eergisteren gedaan, dikke vette strepen na 10sec al. En ik kan niet wachten tot 14 mei de eerste echo, ik droom er snachts zelfs van. Denk dat ik echt pas meer rust heb als die echo maar geweest is.. wanneer hebben jullie meer duidelijkheid?
Ik heb voor nu een eerste vroege echo staan op 17 mei..

Konden we de tijd maar een paar weken vooruit spoelen!
Wat is er druk bijgepraat, leuk! Welkom aan iedereen die is aangesloten, had al even niet meer gereageerd..

Ik heb de meter toch even ingevuld Bruchetta, kon het niet laten, al snap ik zeker dat je dit door eerdere ervaring overslaat. Bizar hoeveel procent het elke dag toeneemt en de kans minder wordt.

Ik heb in totaal 4 testen gedaan, nu wacht ik op de echo volgende week. Maar het wachten duurt zo ontzettend lang! Dus ik zou de tijd ook wel vooruit willen spoelen. Die bandjes heb ik ook ooit gezien bij automisselijkheid.. schijnt te helpen! Ik hoop het voor je Yellow! Ik heb het gelukkig nog niet nodig..
Yellow002 schreef:
03-05-2018 09:50
Heb ze besteld! Krijg ze morgen het goed is. :-D Ik probeer gewoon alles tegen die misselijkheid nu :frusty:
Jij nog zo misselijk ook?
Gelukkig weinig last van!

Heb nu vooral last van een harde buik en heel de dag al van die ei boertjes en scheetjes laten continu.. minder erg als misselijk maar wel af en toe flink irritant. Ach we moeten maar zo denken, we moeten wat over hebben voor zo n lief schattig kleintje die rond december in je armen ligt
Ik heb de tabel weer even aangevuld met wat ik kon vinden. Als je wil dat ik nog dingen toevoeg die ik niet kon vinden, geen probleem. Graag even dikgedrukt zodat ik er niet overheen lees. Of zelf doen kan ook natuurlijk :-)

Oja stond nog ingelogd :facepalm:
Maar ik ben undercover yellow :sherlock: ;-)
Hi allen!
Ik denk dat ik het niet bij kan houden hier op het viva forum. Je mag me wel uit de tabel halen. Ik zal zeker mee blijven lezen!

We vinden het nog steeds heel bizar zo snel zwanger te zijn. Het voelt ook heel onwerkelijk om de verloskundige en mvm te bellen. De eerste afspraken staan binnen 3 weken.
Begin wel vaker te denken of het misschien niet te snel is geweest. Heb wel zin om het van de daken te schreeuwen :cheer:
..............................................
Hi dames,

Wat naar dat sommige al zo rap klachten ontwikkelen en daar ook zo'n last van hebben! Ik klop af!

Klasgenoten appen zojuist een foto door: met zijn allen in de cocktailbar naast het hotel. En oma hier lekker in bed. Ze vermoeden niks, ik drink sowieso niet en afgelopen nacht slecht geslapen, dus nu inhalen.

Wil het ze gráág vertellen, denk dat ze heel blij voor mij zijn. Het is ook raar om vanavond te praten over essay's, onderzoeken en onze komende scriptie in december terwijl in mijn hoofd maar plek is voor één gedacht: 'ik word moeder' :love:

Die gedachte is zo alles overheersend, bizar hoe dat gaat en vooral zo snel al. Mijn leven gaat gewoon 180 graden veranderen... :heart:
Hey dames. Hier nog steeds hetzelfde als vanmiddag nog steeds last van veel winderigheid en sinds vanavond ook aan de diarree gepaard met n harde buik welke de laatste dagen nog wat harder geworden is..

Hopelijk wordt dat morgen weer iets minder, af en toe is het wel vervelend maar we doen ons best
Lastig he Suus, die kleine aparte klachtjes.. maar idd voor een goed doel!

Zijn jullie (nog) lekker aan t sporten? Ik ben een hockeyer, dus ook weer lekker getraind.. helaas duurt het wedstrijd seizoen nog tm ik 14wkn zwanger ben.. dus zal mn team straks teleur moeten stellen, want wil eigenlijk na 12wkn niet meer het risico lopen... al moet ik dan even zien hoe ik me voel en hoe mn buik al is. Tot nu toe is t ook juist wel lekker om even te rennen over t veld:-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven