Uitgerekend eind augustus / begin september 2016

20-12-2015 15:40 2250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Kindje Geboren Geslacht Bijzonderheden
Eenhoornn Derde 1 augustus 2016 Jongen! Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden :rose:
Meme86 Eerste 23 augustus 2016 Meisje!
Suze27 Eerste 27 augustus 2016 Meisje!
Zjuulz84 Eerste 27 augustus 2016 Meisje! Baby 2 is onderweg! :heart:
Deadpool Eerste 29 augustus 2016 Meisje!
Cillr Tweede 31 augustus 2016 Meisje!
Thisisit Eerste .. augustus 2016 Baby 2 is onderweg! :heart:
Bubje Eerste 6 september 2016 Meisje!
Fitzgerald Eerste 7 september 2016 Jongen!
Dootje2 Tweede Jongen!
Crazycatlady Eerste Jongen!
:hug: Dikke knuffel voor: Zus1987, Bloempje300 & Wolkje82

Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
Marie! Heb je een BBZ? Daar lijkt het heel erg op. Hoop natuurlijk op een goede afloop maat wat het ook is: komt goed met jou!!! Probeer jezelf niet zo op te vreten als is dat bijna onvermijdelijk. Sterkte!!
Ja dat vond ik ook Psycho, maar ik dacht dat al uitgesloten was... Hopelijk vinden ze de oorzaak en komt alles goed!

Edit: even terug gelezen en ze heeft al een echo gehad waarbij ze de embryo in de baarmoeder hebben gezien zei ze.

Echt Marie m'n duimen draaien nog steeds op volle toeren voor je!
Ben nog steeds bezig, allemaal onderzoeken... Ze denken aan niersteen, heb ik het idee. Maar moet nog wachten op de arts die elk moment kn komen. Hoop vanavond nog naar huis te kunnen. Heeft iemand ervaring mer niersteen in begin zwangerschap?
Marie, veel sterkte! Dikke knuffel!!

Ik ben zelf opgegroeid met een familielid met down. Ik zou het kindje daarom nooit weg kunnen halen, maar mocht ik een kindje met down krijgen zou ik het wel van tevoren willen weten.
@marie-Louise: jee, wat vervelend voor je! Ik weet alleen van nierstenen dat het helse pijnen zijn... Ik hoop voor je dat je snel van de pijn af bent!

Ik forum even mobiel, dus kan niet ver teruglezen, ik zal later uitgebreider reageren.

Gisteren mijn schoonmoeder en zwager ingelicht en die waren superblij en enthousiast, echt heel leuk!! Nu zaterdag nog mijn eigen familie vertellen, daar verheug ik me ook op! Verder met mij alles goed, alleen ontzettend moe! Ik sta 'S ochtends al moe op en vraag me af hoe ik de dag door kom. En toen ik net thuiskwam al even op de bank geslapen, ik hield mijn ogen niet meer open. Verder vandaag ook even geschrokken, heb weer de hele dag wat bruinverlies gehad... Maar ik probeer me niet druk te maken, hoewel het wel een beetje door mijn hoofd blijft spoken.

Voor de tabel: 18 januari heb ik de tweede echo in het ziekenhuis en 20 januari de intake bij de verloskundigepraktijk met de luxe van weer een echo!

Ik hoop dat alles goed blijft gaan!!
Jeetje spannend zeg Marie Louise!!

Duim mee!!

Wij zullen ook de combinatie test laten uitvoeren. Uitslag ligt nog een beetje in het midden wat we dan gaan doen.
quote:Marie-louise93 schreef op 07 januari 2016 @ 18:19:

Ben nog steeds bezig, allemaal onderzoeken... Ze denken aan niersteen, heb ik het idee. Maar moet nog wachten op de arts die elk moment kn komen. Hoop vanavond nog naar huis te kunnen. Heeft iemand ervaring mer niersteen in begin zwangerschap?

Helse pijnen en bloed in urine kan heel goed niersteen zijn!!! Een vriendin van me had het laatst ook die moest ook naar het ziekenhuis want die klapte helemaal dubbel en werd gillend gek van de pijn. Maar het goede nieuws zou dan zijn dat je bloed daarvandaan komt en niks met je zwangerschap te maken heeft en dat zou dan op zich mooi nieuws zijn ondanks dat je door een hel gaat.

Duimen draaien!!!
Ik voor de tabel: volgende echo 13-01!

Hier nu echt misselijk. Sinds gisteren al een beetje maar vandaag echt stukken meer. Bah. Heb dan trek en wil eten. Eenmaal begonnen krijg ik nooit meer dan de helft op. Alleen een fris Granny appeltje ging er volledig in.
@Wolkje, leuk he om te vertellen? En dan die reacties 😊 Is toch altijd mooi nieuws, baby nieuws!!

Ik heb weleens een galsteen gehad en dat was echt vreselijk!! Verschrikkelijk veel pijn doet dat.

@Psycho, naar he die misselijkheid. Ik heb het ook met dat eten. Trek in de raarste dingen die ik in geen tijden op heb. Vandaag was dat Brinta 😂 En ik herken de appel, dat werkt ook goed. Of een boterham met appelstroop.
Net echo gehad, daar gaat het gelukkig allemaal goed mee. Is nu 11mm, alleen nu is de vraag of ik een blindedarm ontsteking heb... Gaat van het ene naar het andere inmiddels al 4 uur in het ziekenhuis. Pffff
Gelukkig zitten ze er wel bovenop Marie-Louise!!

Hoop dat ze iets vinden zodat je er ook weer veilig vanaf kunt.
Sterkte Marie! Ik hoop dat er gauw duidelijkheid is.

@de rest; ik lees alles mee maar ik heb echt even geen puf om naast alle werkzaamheden mee te schrijven op dit moment.

Nog 4 dagen dan hebben we de intake en echo. Daarna willen we het (als alles goed is) aan beide ouders gaan vertellen. Dat zal mij veel rust geven. Omdat zitten kost het me echt enorm veel energie om niets te laten merken en ik voel me echt zo moeeeee... Bij vlagen misselijk, een soort onbestendig gevoel en laat van de darmen. Heb ik eten gemaakt voor ons, staat het er, krijg ik geen hap door mijn keel. Het is dat ik weet waar het voor is want anders...🙈
Marie wat een spanning! Fijn dat het goed is met de kleine, hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Leuk dat er nog meer echo's aankomen!

Suze als je de tabel update wil je dan ook bij Marie een hartje zetten? Was ik vergeten toen ik haar erin zette.

Ik ben ook hardloper, maar ben nu overgestapt op yoga. Dat doe ik 2-3 keer in de week en uk vind het heerlijk.
Weer effe een update: na tot 6 uur lang in het ziekenhuis geweest te zijn, en er allemaal bloed en urine onderzoeken zijn gedaan en buikecho en inwendige weten ze nog niet wat er aan de hand is. Ik moet morgen om 08:00 in de ochtend weer terug komen, gaan ze weer bloedprikken. Het is een nare onzekerheid, vooral omdat de pijn zo hoog is. Hoop dat ik zo toch nog kan slapen.. En dan maar afwachten!
He wat vervelend Marie! Hopelijk ben je de nacht een beetje doorgekomen en komen ze er vandaag achter wat er mankeert!
J
Ja dat lees je vaak inderdaad Psycho. Doe waar jij je fijn bij voelt. Bloeding heb ik niet gehad, maar het klaarkomen Laat ik voorlopig wel even. Man wat een krampen heb ik gehad, was echt niet leuk 😉
Oei! Nee dat had ik niet gelukkig maar nu dus wel even schrik om nog seks te hebben.
Ja daarom, haha laat maar even. Deed echt pijn en duurde ook een paar uur. Dan is de lol er snel af.

Maar Marie hoe gaat het bij jullie? Al meer duidelijkheid?
Voor de tabel 25 januari termijnecho als onderdeel combinatietest

@ Meme86 hier staat seks ook op een laag pitje omdat er voor mij geen bal aan is zo. Ik kan niet klaarkomen want dan heb ik een uur gruwelijke kramp. Dus om me dan gigantisch te laten opgeilen terwijl ik er verders niks mee kan nee bedankt. Maar ik heb mijn man voorgehouden dat dit als het goed is alleen in het begin gaat zijn tenminste dat zei de VK en dat ik daarna waarschijnlijk niet meer te houden ben haha.

@ Psycho mijn VK heeft gezegd bloedverlies = bellen. Wellicht toch een idee ter geruststelling?
Ja heb gebeld, de assistente zei dat het vast niks is maar word wel teruggebeld door de dokter strakjes. Ik heb nu echt niks, alleen super lichtbruin als ik plas maar dat is vast gewoon het restant. Met het weekend dat eraan komt is het toch spannend.
Ja vaak is het de baarmoederrand die iets beschadigd raakt en nu extra doorbloed is. Maar to be sure wel fijn om het ff te weten.
Nou na een ochtend in het ziekenhuis weer hebben moeten wachten, hebben ze geen idee. Maar waar we wel achter zijn gekomen dat de vele pijn die ik heb wat naar me benen doorgaat te maken heb met bekkeninstabiliteit,, dit al met 7 weken... Heel vreemd! Moet nu Fyshio en dan hopen dat het met 12 weken minder wordt....

@psycho Ik hoop voor je dat ze even een echo maken, lijkt me toch wel prettig om te weten waar het vandaan kwam... Maar ik durf ook niet echt seks te hebben het liefst gaat die boven op en kan ik hem tegenhouden niet te diep te gaan ahah maar dat vind hij niet zo aantrekkelijk:p dus was het gauw afgelopen. Haha
Wat, kan dat serieus nu al? Ik dacht dat dat een beetje een 30+weken kwaal was... Aan de ene kant fijn dat alle ernstige dingen uitgesloten zijn, maar ik zou graag duidelijkheid hebben wat het wel is. En bekkeninstabiliteit is op een CT scan te zien, vraag is alleen of dat niet schadelijker is voor de embryo.
Ze wouden idd mri scan doen, dit mag alleen niet in de eerste 3 maanden. Ik vind het ook niet belangrijk, ik heb zelf altijd al gedacht aan bekkenstabiliteit, het komt heel zelden voor in het begin maar het is zeker mogelijk. Maar me buik groeit nu ook echt al, in de ochtend zonder wat te eten heb ik al echt een buikje, en savonds met alle darmgassen erbij lijk ik al wel 4 maanden zwanger..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven