Uitgerekend eind augustus / begin september 2016
zondag 20 december 2015 om 15:40
| Naam | Kindje | Geboren | Geslacht | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|
| Eenhoornn | Derde | 1 augustus 2016 | Jongen! | Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden |
| Meme86 | Eerste | 23 augustus 2016 | Meisje! | |
| Suze27 | Eerste | 27 augustus 2016 | Meisje! | |
| Zjuulz84 | Eerste | 27 augustus 2016 | Meisje! | Baby 2 is onderweg! |
| Deadpool | Eerste | 29 augustus 2016 | Meisje! | |
| Cillr | Tweede | 31 augustus 2016 | Meisje! | |
| Thisisit | Eerste | .. augustus 2016 | Baby 2 is onderweg! |
|
| Bubje | Eerste | 6 september 2016 | Meisje! | |
| Fitzgerald | Eerste | 7 september 2016 | Jongen! | |
| Dootje2 | Tweede | Jongen! | ||
| Crazycatlady | Eerste | Jongen! |
Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
zaterdag 9 juli 2016 om 08:59
zaterdag 9 juli 2016 om 09:36
Ik wilde aankomende week met het wassen beginnen maar mijn moeder staat erop om de hele bups mee te nemen en het over 2 weken gewassen weer mee terug te nemen omdat ze zo graag wat voor me wil doen dus denk dat ik daar maar op in ga. Al was ik het net zo lief zelf omdat ik blij word van rommelen in haar kamertje.
zaterdag 9 juli 2016 om 11:34
Mooi weer zou zeker fantastisch zijn. Lekker met een boekje in de tuin, zo had ik mij de vakantie voorgesteld.
Ik weet sowieso nog dat ik aan het begin van de zwangerschap dacht: ah, lekker in de zomer hoogzwanger. Dan hoef ik alleen maar een jurkje en slippers aan en klaar. Maar ik sta me nog dagelijks in allerlei bochten te wringen om mijn schoenen en kleding aan te krijgen. :')
Ik ben maar meteen begonnen met wassen. Ik was eigenlijk een beetje huiverig voor mijn nesteldrang, bang dat ik het dan na zoveel weken weer te lang vond liggen en het nog een keer wilde wassen. (Tsja... )
@Deadpool: Hmmm ik zou gewoon de saaie dingen meegeven dan (lakentjes bijvoorbeeld) en zelf de kleertjes doen. Tenminste, ik kijk er echt naar uit om weer te zien wat we allemaal al gekocht hebben enzo aan kleding.
Ik ben maar meteen begonnen met wassen. Ik was eigenlijk een beetje huiverig voor mijn nesteldrang, bang dat ik het dan na zoveel weken weer te lang vond liggen en het nog een keer wilde wassen. (Tsja... )
@Deadpool: Hmmm ik zou gewoon de saaie dingen meegeven dan (lakentjes bijvoorbeeld) en zelf de kleertjes doen. Tenminste, ik kijk er echt naar uit om weer te zien wat we allemaal al gekocht hebben enzo aan kleding.
zondag 10 juli 2016 om 00:54
zondag 10 juli 2016 om 10:23
Wat leuk Crazycat! Lief he dat ze dat voor je organiseren!
Ik ben jaloers op jullie hoor! Oh, ik heb ook was- en strijkkriebels! Maar mijn huis ligt nog in puin. Gelukkig verloopt de verbouwing voorspoedig en wordt er komende week gestuct. geduld geduld maar ik vind het lastig!
Gister met mijn zusje mijn laatste inkoop lijstje afgewerkt dus alles is in huis. Dat is dan wel weer fijn!
Ik ben jaloers op jullie hoor! Oh, ik heb ook was- en strijkkriebels! Maar mijn huis ligt nog in puin. Gelukkig verloopt de verbouwing voorspoedig en wordt er komende week gestuct. geduld geduld maar ik vind het lastig!
Gister met mijn zusje mijn laatste inkoop lijstje afgewerkt dus alles is in huis. Dat is dan wel weer fijn!
zondag 10 juli 2016 om 14:27
Fijn dat de verbouwing goed gaat. Nog even volhouden en dan kun je ook wassen en strijken. Ik ben gisteren gelijk begonnen. Eigenlijk valt het me nog best wel mee wat we aan kleertjes verzameld hebben. Ik heb zelfs zoiets van: dit en dat is ook nog wel handig erbij.
Zo, net op tijd mijn trouwring af gedaan vandaag. Mijn vingers vinden de warmte niet zo chill.
Zo, net op tijd mijn trouwring af gedaan vandaag. Mijn vingers vinden de warmte niet zo chill.
maandag 11 juli 2016 om 15:54
Succes nog met de verbouwing, fijn dat het opschiet. Ik zou er nu niet aan moeten denken om nog in een verbouwing te zitten.
Trouwring heb ik al een maand af aangezien ik bang was ineens op te zwellen met alle gevolgen van dien.
De groei echo was allemaal goed. Ze zat eerst boven de curve en nu netjes erop. Haar bovenlijf is wat langer en de beentjes zijn iets te kort en daar was die echoscopiste maar over door aan het zaniken terwijl ik zoiets had ja hallooow kijk dan ik heb ook een lang bovenlijf en korte pootjes. Was echt een stom mens vandaag bah. Maar dit is de laatste echo dus dat is tegelijk wel een raar idee dat de eerstvolgende keer dat ik haar zie ze gewoon geboren is.
Nu morgen nog naar de gynaecoloog om te horen of ik wel/geen keizersnede krijg.
Trouwring heb ik al een maand af aangezien ik bang was ineens op te zwellen met alle gevolgen van dien.
De groei echo was allemaal goed. Ze zat eerst boven de curve en nu netjes erop. Haar bovenlijf is wat langer en de beentjes zijn iets te kort en daar was die echoscopiste maar over door aan het zaniken terwijl ik zoiets had ja hallooow kijk dan ik heb ook een lang bovenlijf en korte pootjes. Was echt een stom mens vandaag bah. Maar dit is de laatste echo dus dat is tegelijk wel een raar idee dat de eerstvolgende keer dat ik haar zie ze gewoon geboren is.
Nu morgen nog naar de gynaecoloog om te horen of ik wel/geen keizersnede krijg.
maandag 11 juli 2016 om 16:14
Ja ik was zo enorm verrast, echt super lief!!!
Nu kan ik weer een hoop dingen afstrepen die ik nog nodig had.
Nu nog even spieken voor een leuk boxkleed, een luieremmer en dan zijn we er!
Ohhh Suze, respect! Zou er even niet aan moeten denken aan een verbouwing. Overal stof met nesteldrang. Hoe houdt je het vol?
Wel fijn dat het einde in zicht komt.
Deadpool, ze schijnen dat erg goed te kunnen. Je onrustig te maken om niets. Waarschijnlijk lijkt ze gewoon op haar mama!
Waar gaat je voorkeur zelf naar uit? Keizersnede of op de normale manier?
Nu kan ik weer een hoop dingen afstrepen die ik nog nodig had.
Nu nog even spieken voor een leuk boxkleed, een luieremmer en dan zijn we er!
Ohhh Suze, respect! Zou er even niet aan moeten denken aan een verbouwing. Overal stof met nesteldrang. Hoe houdt je het vol?
Deadpool, ze schijnen dat erg goed te kunnen. Je onrustig te maken om niets. Waarschijnlijk lijkt ze gewoon op haar mama!
Waar gaat je voorkeur zelf naar uit? Keizersnede of op de normale manier?
Zoals de poes thuis miauwt, miauwt zij nergens.
maandag 11 juli 2016 om 16:33
quote:Meme86 schreef op 11 juli 2016 @ 16:15:
Oh deadpool ik hoop zo voor je dat je een ks kan krijgen!
Ja ik ook. Ik slaap al nachten slecht en heb gewoon buikpijn bij het idee dat ze mijn wens niet inwilligen. Helaas moet ik daar morgen alleen heen want mijn man kon geen vrij krijgen.
@Crazycatlady klinkt echt als een gezellige middag en dat had je zo verdiend!
Oh deadpool ik hoop zo voor je dat je een ks kan krijgen!
Ja ik ook. Ik slaap al nachten slecht en heb gewoon buikpijn bij het idee dat ze mijn wens niet inwilligen. Helaas moet ik daar morgen alleen heen want mijn man kon geen vrij krijgen.
@Crazycatlady klinkt echt als een gezellige middag en dat had je zo verdiend!
dinsdag 12 juli 2016 om 09:40
Nou die afspraak viel compleet in het water want ze hadden me nog niet besproken in het overleg want dat zat de vorige keer vol. En toen ben ik beetje gebroken en heb daar keihard zitten janken wat niks voor mij is. Vanmiddag is er weer een overleg dus ik mag later op de dag terugkomen. To be continued.
dinsdag 12 juli 2016 om 10:38
Nou ik zou vandaag het geboorteplan bespreken (wat Dory de vis dus thuis in de printer had laten liggen) en ze zouden mijn geval tijdens hun 2 wekelijks overleg hebben besproken zodat ik hopelijk meer duidelijkheid zou krijgen over een eventuele KZ. Dus ik kwam daar als een chaoot binnen en er was dus nog niks besproken want de agenda zat tijdens hun vorige overleg vol.
Maar op dit moment is er een nieuw overleg en ik mag zo terugkomen om alsnog mijn geboorteplan te bespreken en hopelijk eindelijk wat meer te weten te komen. Ondertussen weer helse nacht gehad dus ik ga nog even snel een half uurtje slapen want ben kapot.
Maar op dit moment is er een nieuw overleg en ik mag zo terugkomen om alsnog mijn geboorteplan te bespreken en hopelijk eindelijk wat meer te weten te komen. Ondertussen weer helse nacht gehad dus ik ga nog even snel een half uurtje slapen want ben kapot.
dinsdag 12 juli 2016 om 11:24