Uitgerekend eind december 2020/begin januari 2021

21-04-2020 13:35 1381 berichten
Voor alle dames die eind 2020 of begin 2021 zijn uitgerekend en willen meeschrijven over het wel en wee van onze mooie winter baby’s! :heart:

Je kan kon zelf je gegevens toevoegen aan de tabel. Door misbruik van algemene accounts zoals deze is het wachtwoord weggehaald. Wil je het wachtwoord weten stuur dan voor nu een pb naar DaSilva.


NaamLeeftijdKind UD Bevallen J/MBijzonderheden
Pinkie81 38 2 24 december :cheer2: Meisje
DaSilva86 34 2 27 december :cheer2: Meisje
KS week 39
MK begin 2020
Ikhaatgeduld 38 2 30 december :cheer2: Meisje 3 MK Asherman
Molly .. 1 30 december :cheer2: jongen
ElleBowie 30 2 30 december :cheer2: Meisje
Onslow 34 2 31 december :cheer2: jongen
Birdist 31 2 4 januari :cheer2: Meisje hogere kans MK week 6-9
Janna 35 2 5 januari :cheer2: Meisje
anoniem_650bfdde9be72 wijzigde dit bericht op 06-01-2021 11:20
62.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,
Mag ik hier ook meeschrijven?
Ik ben 25 december uitgerekend (denk ik ;-))..
Het is mijn tweede kindje (zoon is nu 8).
Ben zelf 32 jaar, en was in 1 ronde zwanger.
Wel spannend aangezien ik bijna 2 jaar geleden een conisatie aan m’n baarmoederhals heb ondergaan.
Daarom ook 14 mei eerste echo in het ziekenhuis.
Tot op heden weinig kwaaltjes, af en toe van die krampen die voelen als ongesteld worden..

Ik hoop dat het bij iedereen goed blijft gaan 😃🍀
Alle reacties Link kopieren
SanSan1988 schreef:
23-04-2020 13:28
Hoi meiden,
Mag ik hier ook meeschrijven?
Ik ben 25 december uitgerekend (denk ik ;-))..
Het is mijn tweede kindje (zoon is nu 8).
Ben zelf 32 jaar, en was in 1 ronde zwanger.
Wel spannend aangezien ik bijna 2 jaar geleden een conisatie aan m’n baarmoederhals heb ondergaan.
Daarom ook 14 mei eerste echo in het ziekenhuis.
Tot op heden weinig kwaaltjes, af en toe van die krampen die voelen als ongesteld worden..

Ik hoop dat het bij iedereen goed blijft gaan 😃🍀
Welkom, leuk dat je meeschrijft!
Alle reacties Link kopieren
SanSan1988 schreef:
23-04-2020 13:28
Hoi meiden,
Mag ik hier ook meeschrijven?
Ik ben 25 december uitgerekend (denk ik ;-))..
Het is mijn tweede kindje (zoon is nu 8).
Ben zelf 32 jaar, en was in 1 ronde zwanger.
Wel spannend aangezien ik bijna 2 jaar geleden een conisatie aan m’n baarmoederhals heb ondergaan.
Daarom ook 14 mei eerste echo in het ziekenhuis.
Tot op heden weinig kwaaltjes, af en toe van die krampen die voelen als ongesteld worden..

Ik hoop dat het bij iedereen goed blijft gaan 😃🍀
Wat leuk! Welkom & Gefeliciteerd nog even 3 weekjes afwachten tot de echo :-?
Welkom en gefeliciteerd @Sansan!
Hadden jullie al langer een wens voor een tweede? Ik ben benieuwd hoe je het leeftijdsverschil straks vindt!

Hier inderdaad ook af en toe wat lichte krampen.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel!
Leuk om meiden te spreken die even ‘ver’ zijn...
Mijn eerste kindje is niet van dezelfde papa, hij was 3 toen we uit elkaar gingen..

Voor degene die zwanger zijn van de 2e of 3e, krijgen jullie ook al nu eerder een buikje?
Hoi hoi, ik zou ook graag willen meeschrijven als dat mag :) gister een positieve test in handen gehad! Vind het wel erg spannend allemaal. Dit is ons eerste kindje dus ik heb geen idee wat te verwachten. De clearblue gaf 2-3 weken aan dus wil volgende week even kijken of het naar 3+gaat en dan een afspraak maken.

Heb voornamelijk veel energie, opvliegers en veel honger :hyper:

Ik denk dat ik 1 januari uitgerekend ben, ik weet alleen niet hoe ik dit kan invullen in het schema :-D
@Sansan: Ah vandaar! Bijzonder om dan nu weer de babytijd in te gaan.

Bij mijn eerste had ik bij 20 weken nog geen echt zichtbare buik en bij mijn tweede was dat niet veel anders volgens mij. Misschien dit keer dan ;-) Maar een kleine buik heeft ook voordelen, met name richting het einde ;-D
anoniem_397164 wijzigde dit bericht op 23-04-2020 19:22
2.73% gewijzigd
Welkom Molly! Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Je kunt inloggen met de gegevens van UDdec20 en het wachtwoord uit de OP. Dan kopieer jen plak je zo'n regels met al die [] dingen en noteer je jouw gegevens. Zet hem op ;-)
Hmm ik krijg het niet voor elkaar op de een of andere manier hihi. Zal het straks nog eens proberen.
anoniem_63dbcec638923 wijzigde dit bericht op 23-04-2020 19:30
91.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Molly66 schreef:
23-04-2020 19:18
Hoi hoi, ik zou ook graag willen meeschrijven als dat mag :) gister een positieve test in handen gehad! Vind het wel erg spannend allemaal. Dit is ons eerste kindje dus ik heb geen idee wat te verwachten. De clearblue gaf 2-3 weken aan dus wil volgende week even kijken of het naar 3+gaat en dan een afspraak maken.

Heb voornamelijk veel energie, opvliegers en veel honger :hyper:

Ik denk dat ik 1 januari uitgerekend ben, ik weet alleen niet hoe ik dit kan invullen in het schema :-D
Jaaaa molly zo leuk!! ❤

Grappig hoe enorm dat kan verschillen, ik heb juist al dagen GEEN eetlust. Maar echt helemaal 0. Moet mezelf forceren te eten haha
Alle reacties Link kopieren
Molly:
Welkom hier! Leuk dat je komt meeschrijven..
En uiteraard gefeliciteerd met je zwangerschap! 🤗

Drijfzand
Lucky you, ik had bij m’n zoon ook pas later een buik, ook niet extreem groot..
Hopelijk dit keer weer..
Hoe oud zijn jouw andere kinderen?
Alle reacties Link kopieren
Molly66 schreef:
23-04-2020 19:18
Hoi hoi, ik zou ook graag willen meeschrijven als dat mag :) gister een positieve test in handen gehad! Vind het wel erg spannend allemaal. Dit is ons eerste kindje dus ik heb geen idee wat te verwachten. De clearblue gaf 2-3 weken aan dus wil volgende week even kijken of het naar 3+gaat en dan een afspraak maken.

Heb voornamelijk veel energie, opvliegers en veel honger :hyper:

Ik denk dat ik 1 januari uitgerekend ben, ik weet alleen niet hoe ik dit kan invullen in het schema :-D
Gefeliciteerd en leuk dat je mee schrijft :lol:
Ik heb ook heel veel honger :facepalm:
@Sansan, ik heb er een van bijna 2 en een van 4. Ze zijn heel gezellig samen :) Ben erg benieuwd hoe zij een derde gaan ervaren.

Ik heb minder honger. Of door spanning, of daadwerkelijk ochtendmisselijkheid, maar kreeg vanochtend geen boterham weg. Had ik bij mijn jongste ook in lichte mate.
Grappig hoe dat dan kan wisselen he per zwangerschap hihi. Ik ben ergens wel blij iets te voelen, vooral omdat de 1e echo nu langer zal duren. Ik krijg het trouwens niet voor elkaar om het schema in te vullen helaas, het inloggen wil niet lukken op de een of andere manier..
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Kan ik nog meeschrijven?
Ik ben 28 en geheel onverwachts zwanger van mijn derde kindje.

De vader is niet mijn vriend maar gewoon een vriend, die ik al een tijd goed ken. We zijn in bed beland een paar keer. Netjes anticonceptie gebruikt.

En nu de 20e toch een positieve test!
Na de eerste schok zijn we wel enthousiast nu.

Volgens de berekeningen van internet en mijn app ben ik nu 4 weken en 5 dagen. En daarna 26 december uitgerekend.
Alle reacties Link kopieren
AtLast2018 schreef:
24-04-2020 08:42
Hallo allemaal,

Kan ik nog meeschrijven?
Ik ben 28 en geheel onverwachts zwanger van mijn derde kindje.

De vader is niet mijn vriend maar gewoon een vriend, die ik al een tijd goed ken. We zijn in bed beland een paar keer. Netjes anticonceptie gebruikt.

En nu de 20e toch een positieve test!
Na de eerste schok zijn we wel enthousiast nu.

Volgens de berekeningen van internet en mijn app ben ik nu 4 weken en 5 dagen. En daarna 26 december uitgerekend.
Gefeliciteerd! 🍀
AtLast, gefeliciteerd. Fijn dat jullie er nu toch zin in hebben samen! Lijkt me best lastig.

Veel snelle zwangeren. Omdat de MM trajecten stil liggen, is de kans op een meeschrijver uit de medische molen ook erg klein/nihil. Vreemde realisatie. Lijkt me zwaar om nu te moeten wachten vanwege corona. Sorry, zijsprongetje.
Drijfzand_ schreef:
24-04-2020 10:42
AtLast, gefeliciteerd. Fijn dat jullie er nu toch zin in hebben samen! Lijkt me best lastig.

Veel snelle zwangeren. Omdat de MM trajecten stil liggen, is de kans op een meeschrijver uit de medische molen ook erg klein/nihil. Vreemde realisatie. Lijkt me zwaar om nu te moeten wachten vanwege corona. Sorry, zijsprongetje.


Ja dat lijkt mij ook heel moeilijk. Ik ben al een hele dag teleurgesteld als mijn echo pas over 2 maanden is. Ik kan mij niks voorstellen bij zo lang moeten wachten op een baby.

Kwaaltjes: ik ben moe en sloom. Zwanger zijn kost mij veel energie. Als het kon zou ik af en toe lekker onder de wol kruipen. Bij mijn eerste zwangerschap deed ik dat ook vaak. Maar nu hebben we al een kindje. En ik laat scheten o_o Stond ook bij de week berekening van 24baby als een symptoom.
Ik heb de tabel trouwens aangevuld met .. zodat nieuwe schrijfsters zich makkelijker toe kunnen voegen. Ik heb de nieuwste schrijfsters toegevoegd Welkom! Ook heb ik de tekst van 15 Max toegevoegd. Mijn ervaring is dat 15 nog lekker schrijft en 20 onoverzichtelijk wordt. Maar zijn jullie het hier mee eens?
@Atlast welkom!

Het lijkt me inderdaad moeilijk als je nu in de mm zit..het wachten is al vreselijk en als het dan ook niet helemaal zelf wil lukken..ik ben echt dankbaar en bewust dat het snel raak is, hoop dat alles goed blijft gaan :)

Ik vind 15 trouwens ook prima!
15 max lijkt me prima DaSilva.

Hier ook moe en soms nergens zin in. Beetje aanlummelen in en om het huis. Helemaal coronaproof. Af en toe ook snel geïrriteerd. Ik vind het wel een fijne bevestiging.
Alle reacties Link kopieren
15 is idd prima!

Hopen dat we allemaal een heerlijk zorgeloze zwangerschap gaan meemaken
Alle reacties Link kopieren
DaSilva86 schreef:
24-04-2020 11:44
Ik heb de tabel trouwens aangevuld met .. zodat nieuwe schrijfsters zich makkelijker toe kunnen voegen. Ik heb de nieuwste schrijfsters toegevoegd Welkom! Ook heb ik de tekst van 15 Max toegevoegd. Mijn ervaring is dat 15 nog lekker schrijft en 20 onoverzichtelijk wordt. Maar zijn jullie het hier mee eens?
Ik denk dat je mij prongelijk heb verwijderd ?
Lissiebiss schreef:
24-04-2020 12:56
Ik denk dat je mij prongelijk heb verwijderd ?


Oeps! Sorry! Ik had jouw regel als voorbeeld gebruikt en had het niet door dat ik je daarmee helemaal weg heb gehaald.

Wat stond er? Dan vul ik je weer in.
Alle reacties Link kopieren
DaSilva86 schreef:
24-04-2020 12:58
Oeps! Sorry! Ik had jouw regel als voorbeeld gebruikt en had het niet door dat ik je daarmee helemaal weg heb gehaald.

Wat stond er? Dan vul ik je weer in.
Haha , UD 29 dec. 1e kindje 21 jaar oud
Echo 12 mei

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven