Uitgerekend eind januari 2018 (deel 2)

01-06-2017 19:31 1132 berichten
Hier is deel 2 (als vervolg op ons oude topic: zwanger/eind-januari-2018-uitgerekend/l ... #p27149399) Nu met tabel!
Iedereen die zwanger is en eind januari is uitgerekend, kan hier meeschrijven :cheer2:

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
stellarules
(32/26)
Tweede 28 januari Meisje! :love: 22 december bevallen! :heart:
Januari-2018
(22/27)
Eerste 25 januari Jongen! :love: 12 januari bevallen! :heart:
Sophie
(26/32)
Eerste 23 januari Meisje! :love: 22 januari bevallen! :heart:
Die-ene
(29/31)
Eerste 29 januari Meisje! :love: 23 januari bevallen! :heart:
wahaki
(33/34)
Tweede 21 januari Jongen! :love: 24 januari bevallen! :heart:
Duikmuis87
(30/33)
Eerste 23 januari Jongen! :love: 26 januari bevallen! :heart:
Huismussie
(33/35)
Tweede 23 januari Jongen! :love: 27 januari bevallen! :heart:
flower29
(33/39)
Tweede 22 januari Jongen! :love: 2 februari bevallen! :heart:
Bibi30
(?/?)
Eerste 29 januari Meisje! :love: 6 februari bevallen! :heart:
Phlee87
(27/30)
Eerste 17 januari Jongen! :heart: :duckie:
sammie81
(36/33)
Eerste 31 januari Meisje! :heart: :duckie: IVF; mk dec '16
.
Jufjenn, Masjeel, Adaline, Rowiee_17. Bouvrie. Noor1807. Lin1402, Baby-nummer3, Fannetje, Knorretje2 & Viva-vida: jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen/-schrijven kunnen jullie jezelf altijd weer toevoegen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:28
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
92.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Huismussie: dat is wel erg weinig! Ik kan nog steeds wel gewoon eten, maar ik merk wel dat het veel langzamer lijkt te zakken.

Geboortekaartjes zijn we nog niet mee bezig geweest, maar hopelijk hebben we nog even. ;)

Hik van de baby nog niet gevoeld, lijkt me wel erg grappig om te voelen.

Goed om jullie ervaring met kraambezoek te horen. Plan was sowieso rustig aan doen, maar het mag dus nog rustiger. :P

Weekend was heerlijk. We hebben weinig gedaan, en dat beviel erg goed. Nu weer de drukte van verhuizen in. Nog even en dan is het gelukkig achter de rug. Kreeg al van de VK op mijn kop dat ik teveel deed, nog maar een tikje rustiger aan doen dus.
Is het gelukt om een leuk geboortekaartje te vinden Huismussie? Wat je zegt over die wereldreis herken ik wel. Alsof onze kant op komen een stuk verder is dan andersom haha. Ik twijfel over wel of geen kraamreceptie. Ben bang dat mensen dan alsnog voor de deur staan dus dat het alleen maar dubbel is. Nu klinkt het net alsof ik belangstelling voor de baby niet leuk vind :facepalm: Dat is zeker niet zo. Maar ik vond die eerste maanden zó heftig.

Heerlijk Die ene! Nu de laatste loodjes voor wat betreft de verhuizing dus? Succes hoor!

Hoe gaat het met jullie zwangerschapskilo's? Ik weeg (bewust) alleen bij de controles. Volgende week moet ik weer. Laatste keer was ik +8.
Bah wat is het weer koud! O_O
Straks weer de autoruiten krabben heb ik al gezien.
Ik heb zo'n hoes gekocht voor de auto, maar dan moet ik hem er wel om doen hé :P

Hier hebben we afgelopen weekend voor geboortekaartjes gezeten.
Ik heb er zelf een ontworpen en een proefdruk laten maken, ben benieuwd.
Wat kraamvisite betreft, daar moeten we het nog over hebben. Liever niet gelijk en teveel visite, alleen is mijn zoon in dezelfde week jarig als de uitgerekende datum..

Ik heb nog geen hik gevoeld, maar weet nog van de vorige zwangerschap dat het grappig voelde. :P
Ondertussen kijken we toch voor een andere woning, al hebben we echt geen haast.
Dit omdat de box nog in de kamer moet en ik al claustrofobisch word want het is allemaal al zo krap.
We hebben al een paar woningen bekeken, gewoon om te zien 'wat zoeken we nou echt'

Ik heb vorige week op mn nieuwe weegschaal gestaan. Nou.... Die doet het o_o
Ik ben 12,5 kilo aangekomen.

Toch wil de vk dat ik voor een groeiecho ga, want ze had gewild dat mn baarmoeder verder boven mn navel zou zitten of zo.
Ik vind het echt onzin, want voor ons gevoel gaat het prima.
En Ja, wat als een beentje een week op groei achter zou lopen? Dan heb ik voor mijn gevoel alleen maar wéér een zorg erbij terwijl dat helemaal misschien niet hoeft...
Maar goed. Ik vind sowieso dat het heel erg anders gaat allemaal dan toen met mn vorige zwangerschap.
En heb je de proefdruk al binnen Flower? Ik denk dat ik het kaartje wel heb gevonden. Ook weer afgevinkt :mrgreen:

Hopelijk lukt het om nog iets te vinden op korte termijn. Tja en anders zal het zichzelf ook wel wijzen. Mooi excuus om niet teveel mensen tegelijk op visite te krijgen: ruimtegebrek ;-)

Wat je zegt over dat het zo anders is als bij de vorige zwangerschap herken ik wel. Prikje voor dit, check voor dat, meting hier, meting daar. Heel medisch, waardoor je ook weer meer "zorgen" hebt. Zelf vind ik al die controles wel fijn, maar dat komt omdat ik niet zoveel vertrouwen meer heb in mijn lijf. Wanneer heb je die groeiecho?

Andere dames: meld u! Wat is het stilletjes zeg. Toch allemaal naar Facebook? :cry:
We zijn uit het geboortekaartje, nu nog nadenken over de tekst. En oja, de naam. Bijzaak :facepalm:

Hoe gaat het met verhuizen die ene, zijn jullie al over?

Vervelend Flower, die extra zorgen rondom de groei. Hopelijk valt het met de echo toch allemaal mee. Hoe gaat het mentaal met je?
Mijn zoontje is ook jarig in de week dat de baby verwacht wordt, handig ahum. We gaan zijn kinderfeestje maar een week of 3 eerder doen en op dag zelf hooguit alleen nog de opa's en oma's. Maar kan me voorstellen dat het bij jouw tiener anders zal gaan.

Controle bij vk was allemaal goed, ook ijzer geprikt en was in orde. Ik moet wel wat rustiger aan gaan doen van de vk, het aantal uren niet-misselijk per dag neemt nu nóg extra af, meestal nog maar 1-2uur "fijne" uren per dag.. en aangezien dat gelinkt is bij mij aan vermoeidheid, is het wel een teken om op te letten. Maarja wil nog zoveel doen in huis.. omdat ik niet werk heb ik maar met mezelf afgesproken dat ik eind nov met verlof mag 😉 8 weken vooraf lijkt me netjes in mijn situatie, ipv de 4-6 weken bij gezonde zwangeren. Hopelijk helpt die deadline een beetje voor me haha.
Blijft toch heftig he dat flink stijgende gewicht. althans ik blijf dat een dingetje vinden. Afgelopen week ook weer meer dan een kilo aangekomen. Merk dat ook wel echt aan mijn buik. die is ook flink gegroeid. Probeer suiker zoveel mogelijk te vermijden en echt veel meer dan normaal eten doe ik ook niet. ga er dan maar vanuit dat het er straks ook weer af gaat....

Wat leuk flower dat jij zelf iets ontworpen hebt voor geboortekaartje. Wij zijn ook begonnen deze week. En best idd gek dat je dan voor groeiecho moet, maar wellicht kan je het als iets leuks zien, om weer even naar kleintje te kijken.

@ stella, hoezo heb je niet zoveel vertrouwen in je lijf?

@ huismussie, wat vervelend zeg die misselijkheid. Hopelijk gaat het beter als je iets rustiger aan kunt doen. Lijkt me heel goed idee in jouw geval om wel soort moment met jezelf af te spreken dat je met "verlof" gaat.

Hier gaat alles wel zijn gangetje. Wij hebben niet echt extra controles. Moest alleen bloedprikken vanwege ijzer en antistoffen rhesus factor. ijzer was goed. Rhesus nog niet bekend. Kleintje ligt sinds aantal dagen lekker met kont en benen onder mijn ribben, au! Maar daardoor voel ik haar wel zo ongeveer hele dag. Na vandaag nog maar 6 weken werken tot de kerst. Wat een lekker idee. Dit weekend gaan we weer verder klussen voor kamer en maar eens hard nadenken over namen.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Die ene: Fijn dat jullie zon leuk weekend hebben gehad :)

Flower: Vervelend dat de verloskundige denkt dat je kindje misschien te klein is. Hopelijk komt er niks uit de groeiecho en blijk alles gewoon goed :)

Stella: Nee hoor we zijn niet allemaal naar facebook. Ik denk dat de meesten van ons gewoon erg druk zijn. Die laatste paar weken voor het verlof. De laatste dingen die geregeld moeten worden etc. Ik denk dat zodra de verloven in gaan het een stuk drukker gaat worden :)

Huismussie: Je moet inderdaad gewoon je gevoel volgen en als jouw gevoel zegt dat je beter al met 32 weken verlof kunt nemen moet je dat lekker doen. Misschien ga je je dan ook beter voelen als je veel meer rust kunt houden. En ookal heb je misschien geen betaalde baan, het huishouden is ook zwaar. Ik doe ook het huishouden en doe dus twee middagjes in de week vrijwilligers werk maar ik las ook verlof voor mezelf in hoor :)

Sammie: Ik heb het net als jij ook rustig qua controles. Fijn dat het zo goed gaat.

Gewicht: Ik ben nu 12 kilo aangekomen (de laatste keer dat ik het woog en dat was bijna 3 weken geleden) maar ik kan het heel goed van me af zetten en bedenken dat het allemaal voor een goed doel is.

Hier is het inderdaad erg druk daarom ben ik minder aanwezig. De laatste dingen nog regelen voor de baby en daarna zal ik tot rust kunnen komen en weer wat meer aanwezig zijn. Wij zijn nu een lang weekend weg en dit is de eerste keer dat ik weer puf en energie heb om echt achter de laptop te duiken en te reageren hihi. Qua zwangerschap gaat alles dus zn gangetje. Geen extra controles tot nu toe en alles lijkt volgens het boekje te gaan gelukkig.

Hopelijk snel meer en vaker updates dames!
Fijn dat de controle goed was Huismussie. En slim dat je op tijd 'verlof' neemt. Je voelt zelf het beste wat je nog kan hebben denk ik. Weet je al wat je gaat doen met het kinderfeestje?

Toch wel he Sammie. Ik weeg op jullie advies ook niet meer thuis. Ik moet aanstaande week weer. Dan zijn er 5 weken voorbij. Kan dan ook zomaar rond die 12 kilo uitkomen natuurlijk. Ik merk dat +10 mentaal wel echt een dingetje is. Noem het oppervlakkig, maar ja. We zullen zien. Uiteraard is de gezondheid en groei van de baby het belangrijkste.

Zijn jullie uit de naam nu?

Zou dat het zijn Januari? Het voelt nog helemaal niet als de laatste loodjes voor verlof. Zowel thuis als op het werk is het druk. Ik hoop in december wat praktische zaken te kunnen regelen en dan in januari écht even tot rust te komen. Maar ja wat je zegt, zes weken. Dat is ook zo om natuurlijk!

Over twee weken is de intake van de kraamzorg. Iemand dat al gehad? Of gepland staan?
Hallo allemaal, even een klein berichtje. Heb de afgelopen dagen af en toe even meegelezen maar door alle drukte niet kunnen reageren. We zijn inmiddels gelukkig verhuisd, en ben nu behoorlijk moe. Zal begin van de week even rustig oalle berichtjes reageren. :)
Die ene: fijn dat de verhuizing voorbij is! Nu lekker tot rust komen en alles babyklaar maken :)

Stella; ik heb de intake vorige week gehad. Was een erg aardige vrouw. Ze kwam voornamelijk vragen wat onze wensen zijn en vertellen welke dingen er in huis moeten zijn voor de 37e week. Ook een klein verhaaltje over mn zorgverzekering en wat deze precies allemaal vergoed. Erg aardige vrouw en het was bovenal gezellig en heb veel informatie gekregen :)
Leuke berichten allemaal weer om te lezen. Het zijn allemaal voorbereidingen voor als we straks alleen nog maar kunnen waggelen hihi. Wij zijn gister even lekker uiteten geweest samen. Ook omdat we straks nu ff drukke tijd hebben beide op werk en niet weet of het er nog van komt.
Vergeet dit niet dames nu kan je inpricepe zo nog ff overal heen.
Geniet !
Ik heb een aantal weken geleden al een intake gesprek gehad van het kraamburo.
Volgens mij was ik hier een van de eersten.

Over de naam zijn we nog niet uit.
Kaartje is dus wel al ontworpen. Maar de naam.. Nee...
Ja,mijn vriend heeft het al helemaal bedacht, maar ik heb er niet het wow gevoel bij, maar dat heb ik bij geen enkel jongetjes naam, dus waarschijnlijk wordt het de keuze van mijn vriend.

Ik heb geen idee wanneer ik die groeiecho afspraak heb. Die moet ik nog steeds maken, maar om heel eerlijk te zijn vergeet ik dat ook steeds want ze is maar 3 dagen per week bereikbaar.
Ik heb ook nog geen bericht gehad over het bloed prikken van rhesus c, dus ik ga er van uit dat dat wel goed zit.

Die ene, wat fijn dat jullie verhuisd zijn. Nu lekker settelen en de boel een plekje geven :-]
Zo, weer even dew rust om op jullie te reageren. Verhuizen is allemaal gelukt. Er zijn nog wel wat dingetjes die moeten gebeuren, maar het grootste deel is achter de rug. Nu genieten van de ruimte en de babykamer inrichten. :)

Zwangerschapskilo's: tot nu toe ben ik iets van 11 kilo aangekomen. Misschien inmiddels wel een stuk meer, de laatste 2 weken bestonden uit veel koekjes en kant-en-klaar maaltijden. :-?

Flower: Wat leuk dat jullie zelf een geboortekaartje ontworpen hebben! Hoe is de proefdruk geworden?
Handig getimed, de verjaardag van je zoon en de uitgerekende datum in dezelfde week. :P Is je zoon op een leeftijd dat je zijn verjaardag een maandje later zou kunnen vieren oid?
Spannend hoor, verhuisplannen! Willen jullie eventueel al voor de baby geboren is verhuizen? Of pas daarna? Zelf vond ik nu verhuizen veel pittiger dan gedacht, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Groeiecho zou ik me niet druk om maken. Heb gelezen dat groei die een week voor of achter zou lopen vrij weinig zegt na de eerste 12(?) weken. De ene baby is nou eenmaal groter dan de andere. Bij 'mijn' praktijk is het standaard. Vind het zelf wel leuk, kans om even naar de baby te kijken. :)

Stella: Leuk dat jullie een kaarje hebben gevonden!

Huismussie: Jullie ook al een geboortekaartje, leuk zeg! Naam heb je gelukkig nog even voor. Wij hebben allebei nog niet. :P
Haha, jij hebt ook al het 'geluk' dat de uitgerekende datum en een verjaardag in dezelfde week vallen. Snap dat je het klein wil houden.
Heftig van je misselijkheid. Hopelijk helpt eerder met zwangerschapsverlof gaan. Eind november is al bijna!

Sammie: Fijn dat alles zijn gangetje gaat. Vervelend kan dat zijn he? Als de baby net onprettig ligt en lekker trappelt. Succes met het verzinnen van namen! Hebben jullie al wel een idee of shortlist oid?

Januari: Heb je een fijn weekendje weg gehad? Herken het stuk van veel dingen nog 'even' moeten regelen. Dat vreet ongemerkt heel veel tijd.

Kraamzorg hebben wij nog niets van gehoord. Volgens mij kwamen ze met 7 maanden langs, dus dat zou binnenkort moeten zijn. Zou het ook niet erg vinden als ze een paar weken later kwamen, het huis is nu nog niet echt baby-proof. :P
Fijn dat jullie over zijn Die ene, nu rustig aan settelen in jullie nieuwe huis!

We hebben de naam weer besproken. Man wist niet meer waarom hij laatst ineens was gaan twijfelen aan de naam die we al een jaar hebben😅 we zijn het ook niet eens over een andere naam dus nu afgesproken toch deze naam aan te houden haha.

Mijn gewicht is juist aan het afnemen de laatste weken.. niet veel, maar er komt iig niets aan 😞 niet de bedoeling, maar wel logisch nu met de toegenomen misselijkheid.

Kraamzorg zou hier met 30 weken langs komen. Vorige keer hebben ze amper naar het huis gekeken dus geen haast hoor Die Ene met huis babyproof maken! Ben wel benieuwd want we hebben dit keer voor een kleine kraamzorg organisatie gekozen en het gesprek is dus ook al met degene die hier komt kramen, ipv met een leidinggevende ofzo.

Stella, ik ben niet van plan een echt kinderfeestje te gaan geven, kleuter kent dat alleen nog van naam en heeft nog geen idee wat het inhoudt. Daar ga ik mooi dit jaar gebruik van maken haha. We doen dus gewoon taart, kaarsjes blazen, kadootjes en thuis spelen, ouders (vnl mijn vriendinnen) mogen er ook bij blijven. Lekker simpel dus, nu kan het nog en meer zie ik ook echt niet zitten.
Sorry dames even een egopost tussendoor. Ik voelde al bijna 2 dagen de kleine man amper tot niet. Heb hiervoor de verloskundige gebelt en lig op dit moment aan de CTG in het ziekenhuis. Hierna gaan ze ook een echo maken om zn ligging/grote te controleren en het vruchtwater. Ik maak me niet direct heel veel zorgen maar het is toch wel even spannend. Later uiteraard een update van mij!
Hallo Januari. Hoe is het gegaan?
Ik heb gisteren en eergisteren ook in het ziekenhuis gelegen aan de ctg en echo gehad.
Alles is goed. Ik hoop bij jou ook?

Ze verklaarde me dat de baby meer met de ledematen naar binnen lag en ik dus waarschijnlijk daardoor niks tot minder voelde. Ook krijgt het minder ruimte en zou dat het kunnen zijn.
Hou je ons op de hoogte?

Zoals bovenstaande al zegt, ik heb net als januari ook weinig tot geen activiteiten waargenomen, maar inmiddels wel weer gelukkig.
Ze hebben gelijk echos gemaakt en ook een groeiecho ( wouden ze eerst niet doen, maja, als ik er dan toch lig...)
Baby groeit goed. Boven gemiddeld zelfs, dus dat valt weer mee.

Proefdruk van het geboortekaartje is echt erg leuk geworden.
Alleen nog kleine aanpassingen en dan klaar!

Hier verder geen nieuws.
Dat is schrikken Flower en Januari! Fijn dat jullie kleine het toch goed heeft Flower. En met de groei niks mis is. Hoe is het met jou en je knulletje Januari? Hopelijk alles in orde!!

Wat heerlijk dat de verhuizing erop zit Die ene! Lekker aanrommelen nu. Voor de kraamzorg zou ik geen haast maken met het kamertje hoor. Lekker kijken naar wat jullie willen. En de tijd nemen om het naar wens te maken.

Fijn dat jullie uit de naam zijn Huismussie. Beetje hetzelfde verhaal als bij ons haha. Je oudste zit nog maar net op de kleuterschool dan? Hier zou kinderfeestje schrappen geen optie zijn. Maar groot gelijk dat je het klein houdt hoor. Zeker in jouw toestand. Eind deze maand is het bij ons zover. Met zes kinderen naar de sneeuw. Dat wordt nog wat :mrgreen:

Januari laat je even wat weten? Ik duim dat er niks mis is.
Hoi dames het was een lange avond gister en ben bij thuiskomst direct in slaap gevallen. Hier hetzelfde als Flower. Alles goed met de kleine man en waarschijnlijk ligt het inderdaad aan zijn houding en de ruimte dat ik hem nu minder voel.
Hij was prima qua grootte (ze schatten hem nu op 1500 gram) en alles zag er verder goed uit. Wel ligt de kleine nogsteeds in stuit dus dat willen ze even in de gaten gaan houden aangezien hij tot nu toe bij alle echos in stuit heeft gelegen maar dit is gelukkig geen gevaar voor zijn gezondheid haha!
Jeetje Januari en Flower, dat is even schrikken. Gelukkig bij beide alles goed. Fijn dat beide kleintjes het verder goed doen en goed groeien.

Fijn die ene dat je nu lekker kunt gaan rommelen voor de babykamer nu jullie over zijn.

Wat heerlijk huismussie dat jullie uit de naam zijn. Blijft toch best een hele beslissing, dus snap de twijfel wel. Op een gegeven moment moet je idd maar gewoon knoop doorhakken, zeker als er niets leukers op jullie pad komt.

Wij hebben 6 december intake van kraamzorg. Ben benieuwd. Gaan dit weekend laatste dingen ophangen in babykamer. Die is dan zo goed als af. Verder niet veel nieuws. Gaat allemaal lekker zijn gangetje en vol me nog heel fit. slaap ook laatste tijd beter (op vannacht na), daardoor minder moe.
Oei Januari en Flower, wat schrikken! Gelukkig is toch alles in orde met jullie kleintjes. Dan is een extra echo toch wel fijn.

Succes alvast Stella met het kinderfeestje ;) hoe oud wordt jouw kleuter? Mijne wordt 5, maar 2 scholen gehad dit jaar ivm verhuizing, dus nog geen kinderfeestje meegemaakt. Scheelt weer haha.

Fijn dat je je zo goed voelt Sammie, heerlijk! Lekker van genieten :)
Jee Januari en flower, wat schrikken zeg! Gelukkig maar dat alles goed is!

Huismussie: leuk dat jullie uit een naam zijn! Snap dat je geen kinderfeestje gaat geven. Gewoon feestje is ook heel leuk, en een stuk rustiger voor jullie.

Flower: fijn dat ze ook meteen die groeiecho hebben gedaan en dat de baby goed groeit. Dan ben je daar meteen weer vanaf.

Stella: alvast succes en veel plezier met het kinderfeestje!

Sammie: fijn dat je beter slaapt en je nog zo fit voelt, geniet ervan!

Hier druk bezig met inpakken en inrichten. Langzamer dan ik zou willen, want mijn lichaam fluit me meteen terug als ik teveel doe. Maar met langzaam lukt het ook. :)
Gelukkig Januari! Fijn dat alles ok is. Ons kindjes worden even zwaar geschat zie ik! Hopelijk draait je ventje nog. Heeft ze daar niks over gezegd?

Leuk vooruitzicht dit weekend dus Sammie! Fijn ook als de babykamer af is. Veel plezier. Wordt het echt een meisjeskamer? Of wat neutraler?

Dankjewel Huismussie. 6 jaar. Tweede keer kinderfeestje. En de combinatie met sinterklaas maakt het nogal een intensieve periode. Understatement. :mrgreen:. Prima oplossing toch zoals jullie het nu doen!

Zo is dat Die ene! Niet stressen. Je hebt nog een week of tien. Waar heb je last van als je teveel doet? Pas maar een beetje op jezelf!
Kan me voorstellen dat dit een pittige periode is stellarules met sinterklaas en kinderfeestje. Wel superleuk voor jullie kindje dat je dit jaar wel gewoon kinderfeestje doet, ook al is het pittig. Gelukkig dient de 2e zich als het goed is, ruim na de feestdagen aan!

Die ene, rustig aan hoor. Je hebt er echt zo niets aan om nu over je grenzen te gaan. Blijft wel moeilijk he, zo'n veranderend lichaam.

Handig huismussie dat je nog dit jaar geen kinderfeestje hoeft te organiseren. Scheelt weer een hoop.

Ja superleuk om kamertje af te maken. Werd net toevallig ook gebeld dat de gordijnen die we wilde weer leverbaar zijn. hoeven we gelukkig niet over alternatieven na te denken. Kamertje is in principe redelijk neutraal. Wil graag als het ons gegeven is om nog een 2e kindje te krijgen, de eerste doorschuiven naar andere kamer en dan kan babykamer bijna zelfde blijven met andere accessoires. Heb nu lambrisering van grijze verf gemaakt op een wand. en verder zijn de kleuren: wit, zwart, oker, mint en roze. Het ziet er tot nu toe erg gezellig uit.
Stella: verjaardag en sinterklaasperiode tegelijk, pittig hoor! Maar misschien is kind daarna zo moe dat jullie daarna een hele rustige kerstvakantie hebben? :P

Sammie: leuk dat jullie al zo ver zijn met de kinderkamer!

Blijft inderdaad moeilijk om minder te doen dan je gewend bent. Elke nacht wakker worden helpt daar niet echt aan mee. Maak er nu maar gebruik van door rustig een berichtje te tikken. :P
Als ik teveel doe krijg ik last van mijn bekken en ga ik steeds langzamer lopen. Als ik dan weer een paar dagen rustiger aan doe gaat het weer stukken beter.
Klinkt als een kleurrijk kamertje Sammie. Leuk! Fijn ook dat de gordijnen leverbaar zijn. Als je die al in je hoofd hebt als leukste is het moeilijk om iets anders te vinden.

Haha Die ene zo werkt het helaas niet. Het lastigst vind ik inspiratie voor kadootjes op den duur. Maar ja, meestal lost het zichzelf ook wel weer op.

Ik heb nu al een paar avonden last van maagzuur. Irritant! Nog iemand? Als ik in bed ga liggen overigens niet meer. Maar ik slaap ook zo snel in dat ik amper de tijd heb om het te merken :rolling:

Vervelend van je bekken Die ene. Wordt het erger naarmate de zwangerschap vordert of dat niet echt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven