Uitgerekend eind juni-begin juli 2020
vrijdag 1 november 2019 om 13:56
Hoi,
Aangezien het juni-topic ontzettend veel schrijfsters heeft wil ik daar liever niet meer aansluiten.
Zijn er dames die eind juni/begin juli zijn uitgerekend en willen meeschrijven?
Schrijfsters:
Drominique, 1e kind: uitgerekend 23/6
Mutsje, 3e kind: uitgerekend 23/6
Justagirly, 3e kind: uitgerekend 24/6
Lila_lilly, 1e kind: uitgerekend eind juni
Juf-1985, 2e kind: uitgerekend 27/6
Aardbei_86, 1e kind: uitgerekend 26/6
SanPellegrino, 2e kind: uitgerekend 7/7
Hoppipolla, 1e kind: uitgerekend 23/6
IWI, 1e kind: uitgerekend 27/6
Dekentje11, 2e kind: uitgerekend 23/6
Siniwonder, ? Kind: uitgerekend?
Aangezien het juni-topic ontzettend veel schrijfsters heeft wil ik daar liever niet meer aansluiten.
Zijn er dames die eind juni/begin juli zijn uitgerekend en willen meeschrijven?
Schrijfsters:
Drominique, 1e kind: uitgerekend 23/6
Mutsje, 3e kind: uitgerekend 23/6
Justagirly, 3e kind: uitgerekend 24/6
Lila_lilly, 1e kind: uitgerekend eind juni
Juf-1985, 2e kind: uitgerekend 27/6
Aardbei_86, 1e kind: uitgerekend 26/6
SanPellegrino, 2e kind: uitgerekend 7/7
Hoppipolla, 1e kind: uitgerekend 23/6
IWI, 1e kind: uitgerekend 27/6
Dekentje11, 2e kind: uitgerekend 23/6
Siniwonder, ? Kind: uitgerekend?
drominique wijzigde dit bericht op 14-11-2019 18:17
Reden: Aanpassing
Reden: Aanpassing
48.67% gewijzigd
donderdag 9 januari 2020 om 09:58
donderdag 9 januari 2020 om 10:31
Leuk Lila en mutsje! En grappig zoveel jongetjes inderdaad! Bij mij in de straat zijn er in het afgelopen half jaar ook al vijf geboren en geen enkel meisje. Misschien moet ik dan voor wat balans zorgen, haha. We zullen het zien.
En dat snap ik wel justagirly. Tuurlijk staat de gezondheid voorop en ben je blij met beide, maar ik kan me best voorstellen dat na 2 dochters een zoon ook wel leuk is.
En dat snap ik wel justagirly. Tuurlijk staat de gezondheid voorop en ben je blij met beide, maar ik kan me best voorstellen dat na 2 dochters een zoon ook wel leuk is.

donderdag 9 januari 2020 om 20:07
Wat super leuk dat jullie het allemaal al weten!! Voelen jullie je goed? Nu maar flink aan de shop?
Wij vandaag voor het eerst naar het hartje geluisterd! Altijd weer leuk! Alles lijkt prima te gaan! Ik heb alleen bijna iedere avond erg hoofdpijn. Daardoor reageer ik hier minder, maar lees wel alles! Wij hebben pas over 4 weken de 20-weken echo en ik denk dat we zolang wachten om ook het geslacht te horen.
Wij vandaag voor het eerst naar het hartje geluisterd! Altijd weer leuk! Alles lijkt prima te gaan! Ik heb alleen bijna iedere avond erg hoofdpijn. Daardoor reageer ik hier minder, maar lees wel alles! Wij hebben pas over 4 weken de 20-weken echo en ik denk dat we zolang wachten om ook het geslacht te horen.
vrijdag 10 januari 2020 om 06:36
Ja, hoewel er nog genoeg tijd is, voel ik me nu goed en heb ik genoeg energie om naar winkels te gaan. Dus daar wil ik nu gebruik van maken.Aardbei_86 schreef: ↑09-01-2020 21:10Haha ja ik denk ook dat ik ga shoppen als ik het geslacht woensdag weet. Heb er wel zin in om dingetjes te kopen.

vrijdag 10 januari 2020 om 13:07
Ha nou ik ben toch ook wel erg nieuwsgierig geworden en heb mijzelf een echo cadeau gedaan voor mijn verjaardag volgende week! Ben vooral benieuwd of daar binnen alles goed gaat, want ik voel nog niks (of misschien toch wel heel soms...?).
Kleine tip: je kan van vrienden/familie vaak ook dingen lenen. Badje, wipstoeltje, box, kleertjes, maxi cosi (als er geen ongelukkig zijn gebeurd). Scheelt enorm in kosten (en beter voor milieu). Bevalt ons in elk geval erg goed, omdat je veel spullen maar kort gebruikt!
Kleine tip: je kan van vrienden/familie vaak ook dingen lenen. Badje, wipstoeltje, box, kleertjes, maxi cosi (als er geen ongelukkig zijn gebeurd). Scheelt enorm in kosten (en beter voor milieu). Bevalt ons in elk geval erg goed, omdat je veel spullen maar kort gebruikt!
zaterdag 11 januari 2020 om 22:34
Vandaag eerste rompertje gekocht voor de baby. Verder ga ik vd week eerst de kleertjes/spulletjes van mn zoontje van zolder halen..heb ik wel veel van bewaard..kijken hoe dat er nog bij ligt en wat nog goed bruikbaar is. Denk dat ik wel veel weer kan gebruiken alleen hij is van half september dus gingen al snel t wat koudere weer in..nu in eind juni dus verwacht ook wel wat meer kort/dun spul nodig te hebben. Dus daar kan ik nog wat voor shoppen

zondag 12 januari 2020 om 06:34
Wij kunnen gelukkig ook veel overnemen van vrienden om ons heen die ‘klaar’ zijn.
Dat scheelt inderdaad behoorlijk in de kosten.
Wat ik qua kleertjes nu in de winkels zie is voornamelijk winterspul (logisch ook). Maar wij krijgen allemaal zomerkindjes natuurlijk. Ik moet ook echt nog even kijken hoe dat allemaal zit met maten enzo. Ik heb echt geen idee.

Wat ik qua kleertjes nu in de winkels zie is voornamelijk winterspul (logisch ook). Maar wij krijgen allemaal zomerkindjes natuurlijk. Ik moet ook echt nog even kijken hoe dat allemaal zit met maten enzo. Ik heb echt geen idee.
anoniem_387894 wijzigde dit bericht op 12-01-2020 19:08
0.27% gewijzigd
zondag 12 januari 2020 om 17:05
Wij zijn (helaas) ongeveer de eerste in onze familie en vriendengroep, dus ik denk dat het er vooral op neer komt dat anderen van ons dingen kunnen lenen, haha.
Ja dat viel mij inderdaad ook op Lila. Veel lange mouwen en vestjes/truien enzo, dus dat is niet zo handig denk ik. Hopelijk komt de nieuwe collectie lente/zomerkleding ook binnenkort
. Het heeft nog geen haast, maar ik vind het toch wel leuk om binnenkort te gaan kijken.
Ja dat viel mij inderdaad ook op Lila. Veel lange mouwen en vestjes/truien enzo, dus dat is niet zo handig denk ik. Hopelijk komt de nieuwe collectie lente/zomerkleding ook binnenkort

zondag 12 januari 2020 om 20:11
Ik heb al wel wat gekocht. 2 shirtjes, 1 broekje en een rompertje.
Wij hebben al een dochter dus daar kan ik vrij weinig van gebruiken.
Als iemand een dochter krijgt hier, ik heb nog 2 dozen vol met meisjes spul. Wil het niet helemaal gratis weg doen, maar dat valt wel te overleggen.
Dit weekend een migraine aanval gehad, nog nooit eerder gehad. Het was vreselijk, hele weekend op bed gelegen, kon niks! Het gaat gelukkig nu weer beter.
Wij hebben al een dochter dus daar kan ik vrij weinig van gebruiken.
Als iemand een dochter krijgt hier, ik heb nog 2 dozen vol met meisjes spul. Wil het niet helemaal gratis weg doen, maar dat valt wel te overleggen.
Dit weekend een migraine aanval gehad, nog nooit eerder gehad. Het was vreselijk, hele weekend op bed gelegen, kon niks! Het gaat gelukkig nu weer beter.
dinsdag 14 januari 2020 om 17:01
Hoe ver ben je nu? Dit had ik met 14/15 weken.justagirly schreef: ↑14-01-2020 09:07Soms voel ik wel wat.... denk ik....
Ik heb opeens weer twijfels, buik gaat niet snel, borsten weer minder gevoelig, zal blij zijn als we vrijdag een echo krijgen, ik voel me op 1 of andere manier niet zo zwanger meer![]()
En vanaf een week of 7/8 geloof ik waren de pijnlijke borsten helemaal verdwenen (gelukkig).
dinsdag 14 januari 2020 om 17:24
Ik ben donderdag 17 weken.
Pijn was bij mij eerst weg, toen weer terug, en nu weer weg...
En dat gevoel gaf mij juist zekerheid.
Toen ik een mk kreeg merkte ik ook dat dat pijnlijke gevoel verdween.
Iets later ging het dus mis.
Het zal er wel bij horen, ik probeer maar positief te blijven en vertrouwen te houden tot vrijdag ochtend.
Pijn was bij mij eerst weg, toen weer terug, en nu weer weg...
En dat gevoel gaf mij juist zekerheid.
Toen ik een mk kreeg merkte ik ook dat dat pijnlijke gevoel verdween.
Iets later ging het dus mis.
Het zal er wel bij horen, ik probeer maar positief te blijven en vertrouwen te houden tot vrijdag ochtend.
donderdag 16 januari 2020 om 08:22
Het komt vast goed! Succes vrijdag! 
Ik heb al een aantal rompertjes/kleertjes gekocht. Nu las ik dat je die eerst moet wassen. Ok geen probleem, ik wilde het dus bij de reguliere was in stoppen. Maar op ouders van nu las ik dat je dit met ph neutraal wasmiddel moet wassen. Is dat echt nodig denken jullie?

Ik heb al een aantal rompertjes/kleertjes gekocht. Nu las ik dat je die eerst moet wassen. Ok geen probleem, ik wilde het dus bij de reguliere was in stoppen. Maar op ouders van nu las ik dat je dit met ph neutraal wasmiddel moet wassen. Is dat echt nodig denken jullie?
donderdag 16 januari 2020 om 16:16
Daar vraag je ook wel om met zo'n profielnaam natuurlijk.justagirly schreef: ↑16-01-2020 14:45Nooit gedaan hoor, ph neutraal gewassen .
Wat leuk, ik wil ook een jochie hahaha zul je zien dat wij weer een meisje krijgen![]()

donderdag 16 januari 2020 om 17:58
Daar zeg je wat, hellup!!!

Zo wassie niet bedoeld toen ik het account aanmaakte!!