Uitgerekend eind juni-begin juli 2020

01-11-2019 13:56 664 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Aangezien het juni-topic ontzettend veel schrijfsters heeft wil ik daar liever niet meer aansluiten.
Zijn er dames die eind juni/begin juli zijn uitgerekend en willen meeschrijven?

Schrijfsters:
Drominique, 1e kind: uitgerekend 23/6
Mutsje, 3e kind: uitgerekend 23/6
Justagirly, 3e kind: uitgerekend 24/6
Lila_lilly, 1e kind: uitgerekend eind juni
Juf-1985, 2e kind: uitgerekend 27/6
Aardbei_86, 1e kind: uitgerekend 26/6
SanPellegrino, 2e kind: uitgerekend 7/7
Hoppipolla, 1e kind: uitgerekend 23/6
IWI, 1e kind: uitgerekend 27/6
Dekentje11, 2e kind: uitgerekend 23/6
Siniwonder, ? Kind: uitgerekend?
drominique wijzigde dit bericht op 14-11-2019 18:17
Reden: Aanpassing
48.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Allemaal mooie echo’s gewenst!

Ik heb 2 nette pantalons uit m’n kast geplukt die hoog zitten en genoeg ruimte hebben! Dus kan dan ook een blouse in mijn broek stoppen. Een doorbraak uit mijn lichte kleding crisis, joehoe! Even delen hahaha
Alle reacties Link kopieren
Fijn dan hè! Ik heb nu na veel irritaties gewoon weer een elastiekje door knoopsgat en dan om knoop gedaan. 2 shirtjes die ik laatst gekocht hebben zitten hier lekker en goed bij. Gelukkig! Want de stapel kleding wat niet past of lekker zit is groter dan de andere.

Leuk, al die skinny kleding hahaha 🙄
Alle reacties Link kopieren
Haha ja herkenbaar justagirly!

Al mooie 20 weken echo’s gehad?

Ik gisteren even hartje geluisterd, alles goed gelukkig :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik nog niet, moet nog even geduld hebben!!
Morgen 19 weken.

De laatste dagen voel ik de baby opeens regelmatig :cheer2:

Daar ben ik echt superblij mee :heart:
Alle reacties Link kopieren
Pff..nou kan hier echt niet zonder de zwangerschapsbroeken hoor! Vind het onvoorstelbaar om te lezen dat sommige nog in hun gewone kleding lopen...haha...zo zie je maar dat het bij iedereen weer verschillend is.

Voor aarbei en drominique..ik hoop dat jullie je gauw beter gaan voelen dames!

Ik heb morgenochtend de 20 weken echo...kijk er erg naar uit en tegelijkertijd is het ook weer een beetje spannend..
Alle reacties Link kopieren
20 weken echo was helemaal goed. Mooi om ons mannetje weer even te kunnen bewonderen. T wordt allemaal weer veel 'echter' zo. Zin in..straks weer zo'n klein hummeltje :heart:
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn mutsje06!! :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn mutsje! Wij hebben hem gister ook gehad en ook hier was alles goed! Zo blij mee! :heart: :heart: :heart:
Wat fijn van de goede echo’s meiden!! Weer een hele geruststelling lijkt me.
Wij vandaag hartje geluisterd en bloeddrukcontrole. Alles was goed. Woensdag hebben we de 20 wekenecho! Spannend en leuk!

Ik heb nog 1 broek die past, die was eigenlijk gewoon een beetje aan de grote kant. Verder wel zwangerschapsbroeken. Truien en andere bovenkleding past nog wel. Ik ben nu 3 kg aangekomen en de verloskundige vroeg of ik wel goed eet 👀!
Haha ik eet echt de hele dag en sla niets lekkers over.... hoe gaat dat bij jullie?

Sterkte voor de dames die zich niet zo fijn voelen..
Alle reacties Link kopieren
Ik eet ook errug goed, en veel, ben nu 7 kilo zwaarder. Voel me kiplekker!
Alle reacties Link kopieren
Fijn al het goede nieuws!

Hier ook net de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit!

Ik ben ook ongeveer 3 kilo zwaarder dan voor mijn zwangerschap, maar ben in het begin zo’n 1.5 kilo afgevallen door de misselijkheid. Dus als ik dat er bij zou tellen zit ik nu op 4.5. Mijn eetlust is gelukkig wel weer terug sinds dit jaar, maar ik eet niet veel meer dan eerst.
Alle reacties Link kopieren
Ik voelde me gelukkig snel weer beter. Het was dus vooral obstipatie. Gelukkig na 3 dagen alles weer beter. Hier ook weinig klachten verder behalve al weken een verstopte neus. Gelukkig heb ik daar nu neusspray voor op doktersrecept dus die kan ik gewoon blijvem gebruiken.

Vanmiddag even lekker geshopt. Heb al een hele tijd zwangerschapskleding aan. Broeken passen echt niet meer. Shirts zijn te kort enzo. Het zit ook echt niet meer lekker. Heb vanmiddag weer wat jurkjes erbij gehaald. Die vind ik het lekkerst zitten. Hier ool veel beweging al. Vind het wel grappig om te voelen. Voor de rest heb ik niks met mn buik. Vind het niet prettig dat die zo groeit. Constant opmerkingen van mensen erover. Lief en goedbedoeld, maar ik voel me er echt ongemakkelijk bij. Zal alleen nog maar erger worden ben ik bang.

Over 1,5 week hebben wij de 20 weken echo. Vanwege mijn medisch geschiedenis krijgen we schijnbaar een uitgebreide echo. Staat 45 min voor gepland. Geen idee hoelang een standaard 20 weken echo duurt?

Fijn om te horen dat er al veel goeie 20 weken echos geweest zijn:-)
Alle reacties Link kopieren
Bij mij duurde het ongeveer een half uur/veertig minuten. Maar alles was makkelijk te zien en dus makkelijk af te vinken. Volgens mij is drie kwartier helemaal niet extreem lang hoor (denk ik).

Ik voel ook echt veel beweging!

Wat je zegt over je buik snap ik wel. Ik heb er thuis geen probleem mee maar op het werk doe ik liever losse bovenkleding aan, geen strakke trui bijvoorbeeld (thuis wel). Ik begrijp je soort van 'schaamte' ofzo wel. Dat heb ik dus ook wel, geen idee waar dat vandaan komt want iedereen reageert gewoon beel positief.
Hey dames!

Wij hebben vandaag de 20-weken echo gehad en alles was goed! We krijgen een jongetje, we hebben al een meisje! Super leuk, van beide één straks!
We moeten nog wel een keertje extra komen omdat het hartje niet goed vast te leggen was. We hebben wel gezien dat het er allemaal goed uitzag, alleen bewoog onze baby zoveel dat ze het niet goed kon vastleggen en dat is wel nodig voor hun administratie ofzo.. de echo duurde een uur en een kwartier!! Omdat hij dus zo beweeglijk was, moest ze goed haar best doen alles te kunnen zien. We zijn zo blij!! Vooral omdat alles goed is!

Hoe gaat het met jullie? Nog nieuws? Hebben jullie al veel gekocht? Wij hebben vandaag een knuffeltje gekocht, die mocht onze dochter uitpakken en zo wist ze dat het een broertje wordt! Nu maar eens oriënteren op de jongenskleding!
Alle reacties Link kopieren
Lila_Lilly_ schreef:
31-01-2020 18:58
Bij mij duurde het ongeveer een half uur/veertig minuten. Maar alles was makkelijk te zien en dus makkelijk af te vinken. Volgens mij is drie kwartier helemaal niet extreem lang hoor (denk ik).

Ik voel ook echt veel beweging!

Wat je zegt over je buik snap ik wel. Ik heb er thuis geen probleem mee maar op het werk doe ik liever losse bovenkleding aan, geen strakke trui bijvoorbeeld (thuis wel). Ik begrijp je soort van 'schaamte' ofzo wel. Dat heb ik dus ook wel, geen idee waar dat vandaan komt want iedereen reageert gewoon beel positief.
Aardbei en Lilalilly, ik heb dat ook, al die aandacht soms, laat mij maar lekker!!
En op het werk draag ik ook ruim zittende truien 😂 Thuis als ik vrij ben het liefst jurkjes.
Ik voel ook dagelijks beweging nu, zo leuk.
Morgen 20 weken, gister het hartje gehoord en a.s maandag voor de 20 weken echo.
Nog steeds niks gekocht nee, ik wil eerst weten wat het wordt!
Alle reacties Link kopieren
Nou meiden,
We hebben een hele leuke en goed uitziende 20 weken echo achter de rug :cheer2:

En wij krijgen een JONGETJE :hello: :thumbsup:

Ben echt heel erg blij!! :flirting: :applause:
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn, zo’n mooie echo! En een jongen! Gefeliciteerd hoor :-)

Wij hebben morgen de 20 weken echo, zin in!
Alle reacties Link kopieren
Hier een goede echo :-) Niet alles was te zien, want ze lag er lastig bij, dus volgende week even terug komen voor de laatste puntjes
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te horen dat alle echo’s goed zijn!
Hier is de echo na 3x opnieuw ook goed.
Alles in orde, gelukkig.
Wel hartstikke ziek nog steeds...
Alle reacties Link kopieren
Niks aan Drominique, beterschap!!

Ik ben inmiddels 9 kilo zwaarder trouwens, de meeste mensen zeggen dat ik er goed uitzie :D
Altijd leuk om te horen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Fijn al die goede echo's. Wij krijgen een meisje! 💖💖💖
Alle reacties Link kopieren
Siniwonder26 schreef:
11-02-2020 20:21
Fijn al die goede echo's. Wij krijgen een meisje! 💖💖💖
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Siniwonder26 schreef:
11-02-2020 20:21
Fijn al die goede echo's. Wij krijgen een meisje! 💖💖💖
Leeeuuukkkk!!
Alle reacties Link kopieren
@siniwonder leuk!!! Een van de weinig meisjes in dit topic volgens mij.

@drominique vervelend dat je nog steeds ziek bent. Hopelijk voel je je snel beter.

Wij hebben gisteren ook een goede 20 weken echo gehad. Had stiekem ook niet anders verwacht, maakte me er ook geen zorgen over. Maar toch, je weet het nooit. Maar alles is dus goed:-)
Alle reacties Link kopieren
Beterschap drominique!

En leuk, ook een meisje siniwonder! Zijn er inderdaad weinig in dit topic.

Ik ben nu heerlijk twee weken op vakantie. Een gek idee dat dit voorlopig de laatste vakantie met z’n tweeën wordt, maar ook wel weer gezellig straks :). Ik voel ons meisje inmiddels dagelijks, mijn vriend voelt het ook regelmatig.

En dat van die buik ook wel een beetje herkenbaar hoor. Mijn buik begint nu wel echt een beetje te groeien, maar het ziet er niet uit als een zwangerschapsbuik vind ik. Vooral met kleren aan lijk ik eerder gewoon een beetje dik dan zwanger. Niet heel charmant...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven