Uitgerekend eind juni-begin juli 2020

01-11-2019 13:56 664 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Aangezien het juni-topic ontzettend veel schrijfsters heeft wil ik daar liever niet meer aansluiten.
Zijn er dames die eind juni/begin juli zijn uitgerekend en willen meeschrijven?

Schrijfsters:
Drominique, 1e kind: uitgerekend 23/6
Mutsje, 3e kind: uitgerekend 23/6
Justagirly, 3e kind: uitgerekend 24/6
Lila_lilly, 1e kind: uitgerekend eind juni
Juf-1985, 2e kind: uitgerekend 27/6
Aardbei_86, 1e kind: uitgerekend 26/6
SanPellegrino, 2e kind: uitgerekend 7/7
Hoppipolla, 1e kind: uitgerekend 23/6
IWI, 1e kind: uitgerekend 27/6
Dekentje11, 2e kind: uitgerekend 23/6
Siniwonder, ? Kind: uitgerekend?
drominique wijzigde dit bericht op 14-11-2019 18:17
Reden: Aanpassing
48.67% gewijzigd
Siniwonder26 schreef:
21-11-2019 11:52
Hormonen doen ook gekke dingen met een mens.
Hebben jullie ook hele rare dromen? Vannacht wilde een oud vrouwtje mij opeten en mijn baby meenemen. Nou werkelijk...
Ik droom ook echt heel maf.
En ook ontzettend levendig, als ik wakker wordt zou ik bijna denken dat het gewoon echt is 😂

Lilla, ik heb ook geen voorkeur maar wil het wel graag weten. Gelukkig vindt man het gat tussen de termijn en 20 weken echo sowieso te groot, dus die pretecho gaat wel lukken!
drominique schreef:
21-11-2019 12:51
Ik droom ook echt heel maf.
En ook ontzettend levendig, als ik wakker wordt zou ik bijna denken dat het gewoon echt is 😂

Lilla, ik heb ook geen voorkeur maar wil het wel graag weten. Gelukkig vindt man het gat tussen de termijn en 20 weken echo sowieso te groot, dus die pretecho gaat wel lukken!
Kijk, dat bedoel ik nou! Waarom vindt mijn man dat niet ook? (6)
Dat gat is toch ook gewoon veel te lang?! Ik ga hem nog wel overtuigen. :clown:
Misschien moet hij eerst de termijnecho meemaken en vindt hij het dan wel heeeeeeel leuk om wat eerder weer te gluren? Mannen zijn soms rare wezen 🤣
Lila_Lilly_ schreef:
21-11-2019 15:28
Kijk, dat bedoel ik nou! Waarom vindt mijn man dat niet ook? (6)
Dat gat is toch ook gewoon veel te lang?! Ik ga hem nog wel overtuigen. :clown:
Vast wel!
Mijn man wilde liever kinderen dan ik, dat helpt vast mee. We hebben er 3 jaar over gedaan om zwanger te worden, toen een miskraam en nu eindelijk weer zwanger. Hij is er enorm mee bezig maar drijft me daar wel mee tot waanzin hoor.
Ik mag nog geen wasmand tillen als het aan hem ligt, moet zoveel vis eten enz enz.
drominique schreef:
21-11-2019 18:06
Vast wel!
Mijn man wilde liever kinderen dan ik, dat helpt vast mee. We hebben er 3 jaar over gedaan om zwanger te worden, toen een miskraam en nu eindelijk weer zwanger. Hij is er enorm mee bezig maar drijft me daar wel mee tot waanzin hoor.
Ik mag nog geen wasmand tillen als het aan hem ligt, moet zoveel vis eten enz enz.
Hahahaha

Die van mij is er juist helemaal niet zo mee bezig. Al doet hij wel echt veel voor me. Zeker nu ik zo moe ben steeds. En hij vraagt bij veel dingen ook 'mag jij dat wel hebben?'. En ik mag de kattenbak absoluut niet meer aanraken van hem haha. :cat:
@justagirly dat moet een heftige periode voor jullie zijn geweest. Maar het zegt natuurlijk ook wel wat dat jullie daar samen doorheen zijn gekomen! Komt vast allemaal goed. Had trouwens helemaal niet door dat je 39 bent. Wat leuk dat je dan nu zwanger bent!

@siniwonder ik heb geen rare dromen gehad tot nu toe. Ik droom wel erg levendig. Heb wel het idee dat ik lichter slaap ofzo. Ben best vaak tussendoor wakker. En als ik dan wakker ben kan het zo ook maar een uur duren voordat ik weer in slaap val.

@lila_lilly als je me vanmiddag gevraagd had of ik emotionele buien heb dan had ik nee gezegd. Tot net. Er was iets kleins voorgevallen op werk gisteren. Iets waar ik normaal geen last van zou hebben, alleen deze keer kwam het veel harder binnen en had ik net zomaar een huilbui. Heb er nu nog last van.

@voorkeur geslacht. Ik weet dat het bijna een taboe is om te zeggen maar, ja ik heb stiekem wel een voorkeur voor een meisje. Ben natuurlijk ook blij met een jongetje! Maar stiekem hoop ik op een meisje. Heb nog niet echt een grote drang om het te weten. Man en ik hebben het er ook niet over gehad of we een pretecho doen of wachten tot de 20 weken. Duurt ook nog zo lang haha.
Wij hebben vandaag een mooie goede echo gehad!! Zo blij!! Ik was heel rustig, maar toen ik eenmaal op die bank lag en ze van die gel op mijn buik spoot, dacht ik: ohhh zul je zien dat er niets zit!!! Zo geweldig om een klein mensje te zien en een fel knipperend hartje! Helemaal opgelucht.

Mijn man was ook mee uiteraard en ook super blij! Hij is er ook niet zo erg mee bezig als ik, maar zo’n echo is dan wel weer even heel echt!

Qua dromen, ik droom helemaal niet, eigenlijk nooit.. ik word wel vaak wakker ‘s nachts en kan dan maar moeilijk weer in slaap vallen.

Over drie weken mogen we voor de termijnecho! Kan niet wachten!!
Juf-1985: super hè!! :cheer2: Gaaf!!
Goed nieuws juf! Super!
Wauw goed om de horen juf! Fijn!

Mijn termijnecho begint ook steeds dichterbij te komen, nog anderhalve week. Kijk ik ook echt naar uit :).
Gister een mooie echo gezien met kloppend hartje en een soort dansend wezentje van 2 centimeter.
Was echt veel veranderd sinds vorige week.

Mini armpjes (meer stompjes) die heen en weer gingen :rofl:
Erg blij mee en weer helemaal gerustgesteld.

Ook wel leuk om te laten weten dat man en ik weer superlief zijn naar elkaar en ook in love :heart: Zo blij mee!

Oh, en die dromen, nou had er laatst wel 1 ja. Echt extreem spannend verhaal, had het zweet overal toen ik wakker schrok en was erg blij dat het maar een droom was hahahaha.
Iets met collega, illegale dingen doen, politie die erbij kwam en wij op de vlucht, echt, hoe kom je erop!!! :P
Wat leuk om te lezen, die mooie echo's! Ik heb aankomende week mijn termijnecho en merk dat ik het toch wel erg spannend vind. De kans is natuurlijk heel klein dat (net als vorige zwangerschap) het hartje niet meer klopt en ik heb er een goed gevoel over, maar krijg die knager niet uit mn hoofd 😅
Ik hoop dat je positieve gevoel je knagertje op afstand kan houden, sini!

Justagirly ik ben stikjaloers op jou.
Bij mij zijn mijn pijnlijke borsten ineens foetsie en ik heb gewoon nog geen seconde van mijn zwangerschap kunnen genieten door de angst op een nieuwe miskraam.
Zou ik maandag de verloskundige bellen voor overleg?
Ja, doe dat gewoon Drominique!!
Daar zijn ze ook voor hoor.
Hé bah meis, vervelend zo.... :hug:
Dan van die borsten kan heel normaal zijn hoor!

Het komt vast goed!!
:there:

Waarom moet jij nog zo lang wachten dan....?
Heb al een echo gehad met 7.3 en moet nu wachten op de termijn echo: 11.3
Nou, zou willen dat ik je wat meer gerust kan stellen.. zo'n gevoel is echt niet leuk!
Ik hoop dat het gewoon gauw weggaat! :rose:
Dank je justagirly!
Ik hoop het ook, ga maandag in elk geval bellen wanneer ik me zo blijf voelen.
Wat rot Drominque! Je kan altijd een extra echo op eigen verzoek en kosten laten doen, ter geruststelling. Begrijp dat je je zorgen maakt.

Duimen voor mooie echo’s allemaal!
Drominique, hoe gaat het nu? Volgens mij is het normaal dat de gevoelige borsten afnemen vanaf een week of 9. Je lichaam went aan de hormonen heb ik me laten vertellen. Bij mij was dit vorige week ook ineens zo. Dit kan later nog wel weer terugkomen geloof ik!
Ga je morgen bellen voor een extra afspraak? Altijd doen als je je zorgen maakt.
Bij mij namen de gevoelige borsten ook in week 9 af! Ik ben nu 10 weken. Deze week de tweede termijnecho. Ik kan niet wachten. :heart:
Jullie stellen me wel gerust!
Ik wacht vannacht ff af. Als ik het ‘s nachts van me af kan zetten en goed kan slapen dan is het te handelen.
Ik vraag me nl af of een echo me gaat helpen. Ja een dag tot een week en dan speelt de angst weer op tot nu toe.

Bedankt voor jullie goede tips, ik denk er even over.

Vraagje: wat doen jullie qua voeding?
Extra groenten? Vis? Meer gevarieerd? Enz?
Ik eet meer fruit, omdat ik er echt zin in heb.
Verder gewoon net als anders, ik probeer wel wat meer te drinken maar die 3 liter wat vk zei heb ik laten varen hoor. Haal bijna 2 liter als ik mijn best doe en vind dat genoeg.
Ik heb helaas zin in slecht meuk en geef er ook iets te vaak aan toe. Zorg wel dat ik groenten en fruit goed binnen krijg en probeer calorieën onder controle te houden en te blijven sporten.
Wat doe je voor sport, San?
Dat zin in meuk herken ik, maar mag pas meuk na 2 ons groente en 2 stuks fruit van mezelf. Valt niet mee kan ik je zeggen.

Justagirly die 2 liter lijkt me heel goed!
Zeker wanneer je normaal stukken minder drinkt.
@drominique gewoon even bellen morgen en even overleggen. Het is ook een onzekere periode. Ik vraag me ook steeds af of alles wel goed gaat. Ik zit nu ook in week 9 en mijn borsten zijn ook steeds minder gevoelig.

@eten en drinken. Ik heb ook vaak zij in ongezonde dingen. Friet, pizza, chips, taart. Ik geef er ook te vaak aan toe helaas. Krijg het nog niet onder controle. Vandaag wel extra groente in het avondeten gedaan. Scheelt misschien iets. Qua drinken kom ik al bijna niet aan de 2L ben ik bang. Ik was altijd gek op thee en dronk het ook vaak. Maar nu staat thee me zo tegen. Ik drink alleen water en af en toe ice tea green. Heb helaas nu ook een blaasontsteking dus zou eigenlijk meer moeten drinken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven