Uitgerekend februari 2024

16-06-2023 10:11 230 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afgelopen zaterdag had ik een positieve test in mijn handen en het lijkt mij leuk om samen met anderen over de zwangerschap te kletsen. Wie is er ook in februari 2024 uitgerekend en vindt het leuk om mee te schrijven?

Nu met tabel!
NaamLeeftijdUDHoeveelste kindjeJ/MEcho/ afsprakenbijzonderheden
Wanderlust3330/12
Engeltjegirly325/22
HannieSolo389/21
Ninika3110/211/8
Frigg3313/2128/7
Luiwammes4115/2220/7
Uitgesproken3324/2231/7
Vekl283/3112/7
april88354vroeger ingeleid
Honingbij_322
Plantenknuffelaar :hug:
frigg wijzigde dit bericht op 12-07-2023 22:01
71.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
luiwammes schreef:
17-02-2024 17:32
Wow wat een bijzonder verhaal. En dan 6 cm zomaar cadeau haha. Ja en dan ben je er nog niet. Maar toch fijn dat het zo snel ging!

Hier is onze dochter inmiddels ook gearriveerd! Woensdagavond braken ineens de vliezen en we konden al snel naar het ziekenhuis. Om 5 uur in de ochtend lag er een kakelvers kindje op m’n buik. Het ging allemaal veel sneller dan ik had gedacht en ook heb ik het niet als zwaar ervaren. Zelfs de kraamweek valt me tot nu toe heel erg mee. Mss omdat we alles al een keer hebben meegemaakt en ik me er nu meer aan kan overgeven.
Gefeliciteerd!! Heel fijn dat het zo snel en goed verlopen is :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd allemaal! Klinkt als fijne bevallingen :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Joehoe ook hier baby nieuws! Ons zoontje is gister om 10.50 thuis in bad geboren. Vliezen braken waarschijnlijk in de nacht (had ik niet door) en rond 7.30 begon het met weeën, dus het is vrij rap gegaan. Ons dochtertje liep ook rond, was heel fijn en gezellig. Hij is alleen vrij zwaar voor zijn termijn ook haha, 4160g, dus in de middag gingen we voor de zekerheid toch naar het ziekenhuis voor glucose metingen, volgens advies/protoco, die waren allemaal goed en rond 23.30 waren we weer thuis. Lekker rommelig gezellig nachtje gehad met weinig slaap. Ben benieuwd hoe de komende week gaat zijn, maar tot nu toe heel bijzonder, gezellig, fijn :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Hee wat leuk dat dit topic weer actief is. Ik denk dat ik de "eerste" was... Mijn kleine meid is alweer 4 weken oud! Ze is met 39 weken gehaald met een geplande keizersnede. Ik ben zo ongelofelijk blij dat ze er is! Ze is gezond en heeft een goede portie haar :heart: Zo verliefd op haar!

De kraamweek was heel relaxed. Wij hadden een hele goede kraamhulp. Ze ontzorgde ons op zoveel vlakken en zorgde zelfs dat er avondeten klaar stond voor ons. En heerlijk dat het was! (Turkse keuken mmmm)

Hoe was jullie kraamweek en kraamhulp?

Hoe zijn de nachten bij jullie?
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Uitgesproken! Dat klinkt als een heel mooie bevalling!

Wanderlust, ook gefeliciteerd! En fijn dat de kraamweek zo relaxed was.

Hier was de kraamweek dus in het ziekenhuis. De eerste dagen waren lastig omdat borstvoeding niet goed lukte, en ik met die lange bevalling ook al dagen nauwelijks had geslapen. Toen we besloten voor flesvoeding te gaan, viel alle stress weg, kon ik slapen en eindelijk genieten.
Hier in België gaat het wat anders dan in Nederland. Mijn vriend heeft 5 weken thuis (20 dagen verlof + de krokusvakantie), wat heerlijk is. Kraamhulp komt pas als hij weer aan het werk gaat, 2x per week een paar uurtjes en ik denk ook dat we dat vooral gaan gebruiken om maaltijden te koken.

Mijn vriend is een echte nachtbraker en ik een ochtendmens, dus dat werkt wel goed. Wij hebben al wel wat last gehad van een moeilijke baby qua huilen, krampjes e.d. maar we zijn overgestapt op andere flessen en dat lijkt al wat te helpen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven