Uitgerekend in augustus 2019 (met tabel)

16-12-2018 11:56 926 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Voor iedereen die in augustus 2019 is uitgerekend en die hier graag komt meepraten.
Er waren al een aantal andere topics voor augustus die zijn overgegaan in fb of whatsapp, deze is om te blijven kletsen in het topic.

[/td]
NaamLeeftijdKindjeUitgerekendGeslachtBijzonderheden
workaholiccc24/281e3 augustusJongetje11 maart 20 weken echo
haoshi31/--1e3 augustus......
Avr199226/242 e05 Augustus... 1e echo gehad Termijnecho op 11 Januari
GoodmorningSunshine32/332e8 augustus......
mijnnaamislaura32/322e8 augustusmeisje
Appletree8632/333e14 augustusJongen
KoekoekK29/352e16 augustus...termijnecho gehad
sharebear28/301e18 augustus...termijnecho 25 januari
Ijs_monster31/312e18 augustus...1e echo/intake 8 januari
Songforyourheart24/292e19 augustus?...1e echo/intake 7 januari
Pienut25/291e20 augustus...26 maart 20-wekenecho
Twilight35/371e23 augustus?...1e echo/intake 16 januari
Sanne_A37/29/292e25 augustus...pretecho 13 maart
Herfstblaadje8929/322e27 augustusMeisje20 weken echo 5 april
sneeuwwitje8632/342e27 augustus2 jongetjestweeling, termijnecho gehad
Diamantje12330/231e27 augustusjongetjegeslachtsbepalingsecho 9 maart, 20 weken echo 8 april
Sterrewaterman33/342e30 augustus?Verrassing1e echo 17-01/intake 21-01, termijnecho 6 februari
Pinda :rose:, Juf_blauw :rose:, lenthe_ :rose: BdG88 :rose: justagirly :rose:

Wees welkom en zet jezelf in de tabel!
Inlog
Gebruikersnaam: Augustusbaby2019
Wachtwoord: augustusbaby2019
augustusbaby2019 wijzigde dit bericht op 28-03-2019 21:41
79.89% gewijzigd
Spannend Apple!

Al die krampjes en dingen zijn ook spannend he Sterre? Hier echt al een ruime week steeds voorweeen en indalingsweeen en zelfs al drie keer twijfel of het nu eindelijk gaat beginnen. Wat een lastig iets dat wachten! Haast nog lastiger dan bij de eerste.
Alle reacties Link kopieren
Spannend appletree! :)

Hier nog altijd niets "aan de hand" en ik ben nu wel een beetje ongeduldig. Wil hem zo graag ontmoeten! Maar ja, kan niet meer lang duren he. Ben benieuwd of wij vrijdag naar het ziekenhuis moeten voor een afspraak met de gynaecoloog.
Alle reacties Link kopieren
Vals alarm!
Ben weer thuis helaas...
Ah jammer appletree, toch nog even wachten op de kleine.

En haoshi, bij jou is het dus ook nog rustig en afwachten. Bij mij gaven ze aan bij de eerste dat je na 41 weken wel controles in het ziekenhuis kreeg om alles te checken maar ik had dan nog wel thuis kunnen bevallen als het zelf op gang zou kunnen.

En koekoekk, ja ik zit ook wel elke keer na te gaan wat ik nou voel. Net even dutje gedaan en denk dat ik toch iets te veel had gedaan, nu gelukkig weer rustiger onderin mijn buik. Ben wel benieuwd hoe het nu weer echt begint, vorige keer braken mijn vliezen en daarna toch wel duidelijke weeën en bij jou?
Balen Apple!

Ohh snap ik Haoshi; zeker als je die datum voor ik gaat. Ik mag echt niet klagen 🤭 ik weet niet goed hoe dat gaat.. vorige keer niet zo lang doorgelopen.

Even voor de tip; alle a merken zoet beleg zijn in de bonus met bij 4 pakken 40% korting; goedkope muisjes dus!! 😬

Sterre; bij mij is de vorige keer alles medisch gegaan. Er is eerst verweekt, gestript, vliezen gebroken en uiteindelijk ingeleid. Dus ik heb voor m’n gevoel nog steeds geen idee waar ik op moet letten 😅 ik voel me enorm onwetend merk ik en dat maakt me nu, zo aan het eind wat onzeker. Ik vind het wachten met een rondrennende peuter ook wel ingewikkeld merk ik. Ik wil zo graag nog iets leuks maken van ‘onze tijd samen’, maar ik vind het tegelijk ook enorm zwaar als ik met hem alleen ben. Daarbij is het denk ik zo fijn als het straks zichtbaar is voor hem wat er gaat gebeuren, dus ik kijk er gewoon vooral enorm naar uit!
Alle reacties Link kopieren
Jammer Apple wat hebben ze vanmiddag bij je gecontroleerd?

Koekkoek het blijfr toch altijd spannend of het nou je 1e of 2e is.

Haoshi bij jou is het ook al onrustig dus.
Hopelijk zet het snel door naar echte weeën.

Hier vanmiddag ziekenhuis bezoekje. Had sinds 11 uur last van hevige buik en rugpijn en harde buiken. Hartfilmpje gemaakt met de baby alles goed en geen weeën. Mn darmen wel echt zwaar van de leg door obstipatie dus nu aan de laxerende zooi.
Alle reacties Link kopieren
Jammer Appletree! Hopelijk gaat het toch snel beginnen!
Ben ook heel benieuwd hoe het met sneeuwwitje gaat :)

Diamantje hoe gaat het nu?

Wij gaan morgenmiddag naar het zkh voor controle/hartfilmpje baby en om evt inleiden volgende week te bespreken. Hopen maar dat hij toch zelf wil...
Alle reacties Link kopieren
Jaa ben ook benieuwd naar de tweeling!!

Heb een half uur aan de ecg gelegen en met een wattenstaafje hebben ze vloeistof afgenomen om te checken of het vruchtwater was of niet.. naja dat was dus negatief. Ze zei dat afscheiding heel dun (net als water) kon worden, dus zal het dat geweest zijn..

Heb nu ook alweer de middag dat ik beetjes water verlies, wordt daar wel onzeker van, want vind het best veel voor afscheiding.. maar durf ook niet zo goed weer te gaan bellen... ze zien me aankomen zeker..

Spannend wat ze gaan zeggen haoshi.
Gister in het ziekenhuis maar weer duidelijk aangeveven dat ik eerst ruggenprik wil en dan pas wee opwekkers en vliezen breken, met een weeenstorm lijkt het mij onmogelijk nog stil te zitten voor een ruggenprik..
Apple ik zou toch echt wel even bellen hoor als je twijfelt! Pech voor hen als ze het vervelend vinden!

Ik ben ook benieuwd naar de tweeling! Hoop dat Sneeuwwitje te druk is met genieten 😁
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de tip koekoekk, meteen 3 pakken muisjes ingeslagen net ;-D

Kijk steeds in dit topic of er al geboortes zijn, maar we zitten nog steeds in spanning.
Irritant appletree, snap dat je het vervelend vindt om weer terug te gaan met de kans dst het weer loos alarm is...

En veel succes morgen haoshi! Hoop voor je dat de baby toch besluit zelf te komen voor een eventuele inleiding.

Ik heb de laatste dagen echt last van lage krampen. Vind het wel spannend maar herinner me dat ik het bij mijn zoontje ook al weken voor de bevalling had, dus het hoeft niks te betekenen. Ben ook nog maar 37+2 natuurlijk. Twijfel wel of ik die matrasbeschermer alvast neerleg.
Herfstblaadje wanneer beviel je uiteindelijk van je zoontje? Bij mij is de vorige keer alles medisch gegaan en ik merk dat ik een beetje desperate op zoek ben naar ervaringsverhalen met al weken voorwerk 🙃

Ik hoop ook voor je dat een inleiding niet nodig is Haoshi! Zou fijn zijn als het zelf start.

Die muisjes in huis vind ik trouwens wel gevaarlijk 🤭 ik heb daar zooooooveel zin in!
Alle reacties Link kopieren
Haha ik heb ook zin in de muisjes, maar weet uit ervaring dat ze na een paar maanden je neus uitkomen!

Bij zoontje ben ik gestript met 40+4, weeën kwamen niet supergoed op gang dus wel weeenopwekkers gekregen, en met 40+5 bevallen.
Oeh ik kan echt denk ik wel een jaar muisjes eten 🤭 hahaha!

Hmm en vanaf wanneer had je voorwerk? Nahja je hebt het over weken dus zal lang geweest zijn.. vind dat best een verwarrend iets 😅
Ik blijf ook maar naar dit topic teurgkomen om te kijken of er al babynieuws is maar niks dus.
En bij de dames die controle hebben gehad dus ook nog niks als ik het zo lees.

Hier hebben we voor zoveel een jongetje als meisje muisjes in huis gehaald, maar even wachten met eten totdat de kleine er is voordat ik het verkeerde pakje open maak;-)

@koekoekk, bij mij is de bevalling spontaan begonnen bij 38+5.
Ik had in de weken ervoor vooral onderin mijn buik soms wat krampjes van het indalen.
Op de dag dat het begon in de ochtend wat van de slijmprop verloren. Rond zes uur waren mijn vliezen deels gebroken en om half 8 verloor ik echt een plens vruchtwater (waren we nog in een restaurant, laatste keer met zijn tweetjes uit eten, dus man snel afgerekend en naar huis gereden) :facepalm:
Toen ik thuis kwam kwamen de weeen al snel hefitger en sneller achter elkaar. uiteindelijk om kwart voor drie 's nachts thuis bevallen.

Tip leg ook een matje voor het breken van je vliezen in de auto, je weet maar nooit ;-)
Hahahaha iedereen zit te wachten op babynieuws! Hier ook nieuwsgierig 😄

Ja ik zit al een tijdje op een handdoek in de auto en heb er ook een vuilniszak liggen; had ik vorige keer ook, maar toen dus niet nodig gehad. En zo’n hoes met zo’n plastic onderlaag op bed. Die vond ik ook fijn voor de kraamtijd! Al dat gelek en die stolsels 🤦🏼‍♀️ Ik hoop zoo dat het spontaan begint dit keer! Vandaag wel echt extra last; maar dat is gevaarlijk, want ik merk dat ik er dan toch een beetje van uit ga dat er vannacht iets gaat gebeuren..
Alle reacties Link kopieren
SterreWaterman goede tip mbt de mat/handdoek in de auto!

KoekoekK - hier al sinds w37 een matrasbeschermer :D


Even een update - naar het zkh geweest, met de baby alles prima, uurtje hartfilmpje gemaakt, door naar de gyneacoloog voor een echo, ook alles prima. Zij gaf voor de echo aan dat ze evt. inwendig onderzoek kan doen, vond ik helemaal prima. 1cm ontsluiting dus kon zij mij ook gelijk even strippen.
Afgesproken voor het plaatsen van een ballon op zondag. Benieuwd of er nu wel iets gaat gebeuren of dat het echt inleiden wordt.
Alle reacties Link kopieren
Spannend haoshi!!
Ik stond ook gepland voor ballonnetje zondag en maandag inleiden, maar vliezen zijn toch echt gebroken..
Kom net bij t ziekenhuis vandaan. Alles ziet er goed uit, afwachten tot de weeen beginnen, en anders morgen 8 uur melden voor inleiden.
Vind het nu wel heel dichtbij komen en soannnend ook! Morgen komt ons mannetje sowieso!
Spannend Haoshi!

Ooh en Apple wat goed! Morgen hebben jullie gewoon je baby 💙
Alle reacties Link kopieren
Spannend, Appletree!
Had je dus gewoon gelijk dat het wel vruchtwater was.
Appletree, dan gaat het niet lang meer duren voordat jullie je kleintje mogen ontmoeten. Hopelijk komen de weeën zelf op gang.

En haoshi, bij jou gaat het dus ook niet lang meer duren. Spannend.

Ik kreeg voor de matrasbeschermer nog als tip, om niet het matje uit het kraampakket te gebruiken maar een molton waterdichte hoes van de action. Merk dat deze fijner ligt dan dat matje uit het kraampakket. Is wel 1 persoons maar vastgezet met veiligheidsspelden, dus mocht je dat matje niet fijn vinden is dit nog een alternatief.

En hoe gaat het met de andere dames?
Hier rustig tot nu toe.
Die hebben wij inderdaad ook sterre; veel fijner! Wij hebben een tweepersoons van de Ikea; was geloof ik 18 euro ofzo.

Hier wel veel gerommel; maar dat is al anderhalve week ofzo en wordt wel steeds iets meer; maar nog steeds geen echte weeën. van mij mag het op gang komen; maar daar denkt meneer anders over geloof ik haha!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk Appletree!

Hier na het strippen de slijmprop verloren, verder geen harde buiken oid.
Alle reacties Link kopieren
Is er al babynieuws hihi :sherlock:

Nog 10 nachtjes slapen hier en kan de klok wel vooruit kijken :heart:
Dacht even dat er babynieuws was doordat er een nieuw berichtje geplaatst was maar dus nog steeds geen nieuws. Kan nu echt niet lang meer duren.

Koekoekk, een twee persoonshoes is ook wel fijn inderdaad. Ben al blij met deze van de action vergelijken met dat matje hit het kraampakket. Ben benieuwd wanneer je voorweeën echte weeën worden!

Diamantje, is het nog wel vol te houden? Of ben je er klaar mee?

Haoshi, ik verloor in de ochtend wat van de slijmprop bij de eerste en in de avond kwamen de weeën maar ja soms verliezen vrouwen hun slijmprop wel een week voordat de bevalling op gang komt. Hoop voor jou dat je vandaag weeën krijgt, zodat je niet ingeleid hoeft te worden.
Alle reacties Link kopieren
Ja eindelijk baby nieuws!
Vanochtend 5 uu bevallen, alles is goed gegaan!

Doe later even uitgebreide update, type met 1 hand, baby aan de borst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven