uitgerekend januari 2016

03-09-2015 18:05 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey hallo!

Ik ben Elisa ben 34 jaar en zwanger van mn eerste. 2 jaar geleden ben ik "getrouwd" met mn mannetje.

Zijn er nog meer meiden uitgerekend in januari? Wat zijn jullie ervaringen? Hebben jullie al een 20 weken echo gehad? Enz enz.

Ben erg benieuwd naar jullie verhalen.

Groetjes Elisa
Tip: wijzig mannetje even in man voor je de kliek over je heen krijgt.
"Getrouwd"? Is dat code?
Goh wat een leuke reacties! Dank je.. ben.ook.heel blij met mn zwangerschap.
Hi lazysunday, ik zit zelf al in het groepje uitgerekend februari maar ik wilde je wel even feliciteren met je zwangerschap! En ja er zitten wel wat sarcastische types op het viva forum😁...
Ik ben ook in januari uitgerekend. De 17e! Maandag hadden we de 20 weken echo, die was helemaal goed en we verwachten een meisje :-). Heb jij de echo al gehad? Ik ben trouwens net 31, mijn man 36. Ook ons eerste kind.

Voel je de kleine al? Die van mij is behoorlijk actief. Ik voel haar sinds week 15. Ze wordt nu steeds krachtiger. Vannacht heeft ze me echt uit mijn slaap gehouden. Ik houd mijn hart (buik, eigenlijk), vast voor de komende 20 weken
@ladyday80 Dank je! Ja daar was ik inmiddels achter haha. Jij ook gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend?

@noctua Wat leuk! Ik de 13de. Mijn man is 37 en super trots. Wij hebben 24 aug. 20 wekenecho gehad. Alles was gelukkiggoed. Ook wij krijgen een kleine meid.

Ik heb alleen veel vruchtwater en de placenta ligt voor dus ik voel dr pas sinds kort en echt heel licht nog. Maaar ze is ook druk!! Heb ik gezien op de echo en al lekker een eigen.willetje

Wel een super mooie ervaring.
@ lazysunday: sorry helemaal vergeten te antwoorden ik ben 16 Februari uitgerekend..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven