Uitgerekend Januari 2020
maandag 13 mei 2019 om 17:06
Welkom! Kom gezellig kletsen en pas je eigen gegevens aan.
Naam: Januaribaby
Naam: Januaribaby
| Naam | Leeftijd (+prtnr) | Kindje | UD | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|
| zorrodesnorro | 25/27 | 1e | 01-01 | - |
| Togepi | 28/29 | 1e | 07-01 | Goede Nipt test gehad, 19-08 de 20 wkn echo |
| SusieFlower | nvt | 1e* | 08-01 | MK 13 wk - vroeggeboorte 21 wk |
| Vlindertje93 | 26/36 | 1e | 08-01 | |
| Frozen | 33/30 | 1e | 10-01 | |
| Gordijn | 31/33 | 3e | 16-01 | |
| Blauwbosbesje | 28 | 1e | 19-01 | 08-08 geslachtsecho |
| Yunaaislynn | 34/38 | 3e | 20-01 | |
| Articfox1 | 28/37 | 1e | 21-01 | 30-08 20w echo |
| lemon pledge | 34/33 | 1e | 21-01 | 29-08 de 20 wkn echo |
| neliba | 38/36 | 1e | 22-01 | Onder controle van gynaecoloog i.v.m. myoom en hoge bloeddruk, 23-08 controle + echo |
| Emili2004 | 33/34 | 1e | 23-01 | |
| deb84 | 35/38 | 2e | 23-01 | |
| Tinkeltje33 | 34/37 | 2e | 25-01 | |
| Unicorn123 | 32/30 | 1e | 28-01 | PCOS, zwanger dmv ovulatieinductie. MK 01-19 |
| Winterstarr | 31/30 | 1e | 29-01 | Mk feb ‘19, |
| Knotje_ | 30/29 | 2e | 30-01 | 04-09 controle, 11-09 20 weken echo |
| Tante89 | 30/34 | 1e | 31-01 | Zwanger dmv iui, |
| |
||||
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:12
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
96.31% gewijzigd
vrijdag 17 mei 2019 om 08:39
vrijdag 17 mei 2019 om 08:58
Ik gebruik de app Nurture van Glow. Echt leuk, er zit een heel forum met (voornamelijk) vrouwen van over de hele wereld achter. En mijn man heeft de app ook gedownload en onze accounts zijn gekoppeld, we zijn dus beide op de hoogte van wat er allemaal in mij gebeurt.
En natuurlijk allemaal gefeliciteerd!
En natuurlijk allemaal gefeliciteerd!
vrijdag 17 mei 2019 om 09:01
Ga ik doenArcticfox1 schreef: ↑17-05-2019 08:58Zou iemand mij in de tabel willen zetten? Ik forum mobiel en het wil niet lukken
Leeftijd 27/37
eerste kindje
Uitgerekende datum tussen 21-24 januari denk ik
vrijdag 17 mei 2019 om 12:23
Hoi allemaal!
Ik ben in verwachting van ons eerste kindje. Ik vind het enorm spannend. Ik heb vorige maand een miskraam gehad en ben meteen weer zwanger geworden. Ik ben nu 5,5 week op weg en volgens mijn telling uitgerekend op 14 januari 2020. Omdat de vorige keer verkeerd is afgelopen ben ik bang dat het weer mis gaat. De vorige keer verloor ik wel al vroeg bloed. Tot nu toe nergens last van, alleen regelmatig gespannen gevoel in mijn onderbuik en licht gevoelige borsten. Wanneer kregen jullie kwaaltjes? Ik heb 5 juni de eerste echo.. Duimen!!
Ik ben in verwachting van ons eerste kindje. Ik vind het enorm spannend. Ik heb vorige maand een miskraam gehad en ben meteen weer zwanger geworden. Ik ben nu 5,5 week op weg en volgens mijn telling uitgerekend op 14 januari 2020. Omdat de vorige keer verkeerd is afgelopen ben ik bang dat het weer mis gaat. De vorige keer verloor ik wel al vroeg bloed. Tot nu toe nergens last van, alleen regelmatig gespannen gevoel in mijn onderbuik en licht gevoelige borsten. Wanneer kregen jullie kwaaltjes? Ik heb 5 juni de eerste echo.. Duimen!!
vrijdag 17 mei 2019 om 14:38
Jeetje wat is hier veel geschreven de afgelopen dagen, welkom aan alle nieuwe zwangere dames.
Kunnen jullie al een beetje geloven dat je echt zwanger bent en er een baby in je buik groeit?
Dat besef is er bij mij nog steeds niet helemaal.
De misselijkheid was de laatste week weer wat minder, vanmorgen tegen het misselijke aan maar gelukkig niet hoeven overgeven
Ik ben wel echt ontzettend moe en vooral dat merk ik ‘Savonds. Eenmaal in bed kan ik dan weer niet slapen.
@gordijn; de eerste miskraam kwam vanzelf opgang na 6+4. Bij de tweede kwamen we er bij de echo achter dat er geen hartje klopte. Ook dat is rond de 5/6 weken gestopt.
Ik ben nu 6+2 dus nu ongeveer in dezelfde periode. Ik heb er echt pas vertrouwen in als ik een goeie echo heb gehad.
Ik denk dat we het dan ook met onze ouders gaan delen, voor nu is het nog ons geheimpje.
Kunnen jullie al een beetje geloven dat je echt zwanger bent en er een baby in je buik groeit?
Dat besef is er bij mij nog steeds niet helemaal.
De misselijkheid was de laatste week weer wat minder, vanmorgen tegen het misselijke aan maar gelukkig niet hoeven overgeven
Ik ben wel echt ontzettend moe en vooral dat merk ik ‘Savonds. Eenmaal in bed kan ik dan weer niet slapen.
@gordijn; de eerste miskraam kwam vanzelf opgang na 6+4. Bij de tweede kwamen we er bij de echo achter dat er geen hartje klopte. Ook dat is rond de 5/6 weken gestopt.
Ik ben nu 6+2 dus nu ongeveer in dezelfde periode. Ik heb er echt pas vertrouwen in als ik een goeie echo heb gehad.
Ik denk dat we het dan ook met onze ouders gaan delen, voor nu is het nog ons geheimpje.
vrijdag 17 mei 2019 om 17:39
Leuk zoveel nieuwe berichten!! Welkom iedereen!
Wat hebben al veel mensen een miskraam meegemaakt, verschrikkelijk!
Hier vallen de kwaaltjes heel erg mee! Merk wel dat ik wat meer pukkels heb op mijn rug en in mijn gezicht, ook ben ik wat sneller moe en heb ik pijnlijke borsten, maar ik klaag absoluut niet!
Soms 'vergeet'ik een beetje dat ik zwanger ben als ik bijvoorbeeld heel druk ben op mijn werk. Zo had ik gisteren best wel wat dropjes op, terwijl er wordt aangeraden maximaal 2 a 3 dropjes per dag te eten.
Wij willen het onze ouders vertellen na de eerste echo, eerst maar eens kijken of er een kloppend hartje te zien is! Ben al een beetje aan het bedenken hoe we het op een leuke manier kunnen vertellen!
Ik ben ook onwijs nieuwsgierig naar het geslacht, volgens de Chinese geslachtskalender zouden wij een meisje krijgen! Ben benieuwd of dit klopt. Meerdere mensen al stiekem gespiekt en klopte het bij een eerder kindje?
Wat hebben al veel mensen een miskraam meegemaakt, verschrikkelijk!
Hier vallen de kwaaltjes heel erg mee! Merk wel dat ik wat meer pukkels heb op mijn rug en in mijn gezicht, ook ben ik wat sneller moe en heb ik pijnlijke borsten, maar ik klaag absoluut niet!
Soms 'vergeet'ik een beetje dat ik zwanger ben als ik bijvoorbeeld heel druk ben op mijn werk. Zo had ik gisteren best wel wat dropjes op, terwijl er wordt aangeraden maximaal 2 a 3 dropjes per dag te eten.
Wij willen het onze ouders vertellen na de eerste echo, eerst maar eens kijken of er een kloppend hartje te zien is! Ben al een beetje aan het bedenken hoe we het op een leuke manier kunnen vertellen!
Ik ben ook onwijs nieuwsgierig naar het geslacht, volgens de Chinese geslachtskalender zouden wij een meisje krijgen! Ben benieuwd of dit klopt. Meerdere mensen al stiekem gespiekt en klopte het bij een eerder kindje?
vrijdag 17 mei 2019 om 18:06
Oeh lastig bijhouden zoveel nieuwe mensen. Maar welkom allemaal.
Wat een diverse verhalen allemaal. En zoveel miskramen. Spannende tijden zo allemaal. Ik ga duimen voor mooie echo's.
Hier beginnen de kwaaltje beetje te komen. Vind het wel apart en angstig want ken ze helemaal niet. Is dit dan een slecht teken of is het deze keer een meisje. Tsja... we zullen zien maar het blijft spannend hopelijk kunnen we hier samen alle mooie en soms minder mooie momenten delen. Ik ga proberen het allemaal bij te houden . Wij zitten momenteel in Frankrijk dus ga kijken of ik beetje bij kan blijven met lezen maar gaat wel goedkomen.
Wat een diverse verhalen allemaal. En zoveel miskramen. Spannende tijden zo allemaal. Ik ga duimen voor mooie echo's.
Hier beginnen de kwaaltje beetje te komen. Vind het wel apart en angstig want ken ze helemaal niet. Is dit dan een slecht teken of is het deze keer een meisje. Tsja... we zullen zien maar het blijft spannend hopelijk kunnen we hier samen alle mooie en soms minder mooie momenten delen. Ik ga proberen het allemaal bij te houden . Wij zitten momenteel in Frankrijk dus ga kijken of ik beetje bij kan blijven met lezen maar gaat wel goedkomen.
gordijn87 wijzigde dit bericht op 17-05-2019 20:43
12.77% gewijzigd
vrijdag 17 mei 2019 om 18:28
Ik heb al een paar dagen een gevoelige onderbuik en rug en last van branden maagzuur.
Wanneer wij het familie gaan vertellen weet ik nog niet zeker. Ik wil het denk ik eerst aan mijn moeder vertellen. Dan waarschijnlijk schoonouders broers en zussen wel voor we het de weide wereld in gooien.
Vriend en ik gaan het eerst even laten bezinken
Wanneer wij het familie gaan vertellen weet ik nog niet zeker. Ik wil het denk ik eerst aan mijn moeder vertellen. Dan waarschijnlijk schoonouders broers en zussen wel voor we het de weide wereld in gooien.
Vriend en ik gaan het eerst even laten bezinken
vrijdag 17 mei 2019 om 18:35
@togepi: ik heb net naar die Chinese kalender gekeken, mijn eerste had een jongen moeten zijn en is een meisje. Nu zeggen ze weer een jongen.
@vertellen: ik heb het mijn zusje verteld. De rest probeer ik mee te wachten tot de eerste echo.
En ik wil eigenlijk zon shirt kopen voor mijn dochter met ik word grote zus en dan langs gaan.
Klachten: ik heb pas vandaag positief getest, vanmiddag een clearblue gedaan en daar stond 2-3. Dus plus die 2 gratis weken ben ik dus 4-5 weken zwanger. Ik ruik wat beter, ik ben al een paar ochtenden een beetje flauw/misselijk en ook een paar nachten om 5 uur klaarwakker. Verder heb ik het erg warm.
Ik ga proberen jullie verhalen allemaal te lezen!
@vertellen: ik heb het mijn zusje verteld. De rest probeer ik mee te wachten tot de eerste echo.
En ik wil eigenlijk zon shirt kopen voor mijn dochter met ik word grote zus en dan langs gaan.
Klachten: ik heb pas vandaag positief getest, vanmiddag een clearblue gedaan en daar stond 2-3. Dus plus die 2 gratis weken ben ik dus 4-5 weken zwanger. Ik ruik wat beter, ik ben al een paar ochtenden een beetje flauw/misselijk en ook een paar nachten om 5 uur klaarwakker. Verder heb ik het erg warm.
Ik ga proberen jullie verhalen allemaal te lezen!
vrijdag 17 mei 2019 om 20:38
@deb en artifox wat heerlijk om te lezen dat ik dus niet de enige ben die kaarsrecht in bed zit midden in de nacht. Vanmorgen zat ik om 05.30 al beneden tv te kijken. Echt bizar zo wakker. Heb dit ook al 2 weken terwijl ik vorige week dinsdag positief heb getest.
En misschien iets heel stoms maar zweten s nachts. Nooit last van maar nu slaap ik ondertussen onder de dunste deken en zonder pyjama en nog heb ik het bloedheet s nachts.
Absoluut niet herkenbaar bij de andere 2 zwangerschappen maar wel fijn om te lezen dat ik dus niet de enige nachtbraker ben
En misschien iets heel stoms maar zweten s nachts. Nooit last van maar nu slaap ik ondertussen onder de dunste deken en zonder pyjama en nog heb ik het bloedheet s nachts.
Absoluut niet herkenbaar bij de andere 2 zwangerschappen maar wel fijn om te lezen dat ik dus niet de enige nachtbraker ben
zaterdag 18 mei 2019 om 09:34
https://www.lifestyle2love.nl/a-5099022 ... escription
Of
https://www.bol.com/nl/p/o-baby-by-paul ... 085153558/
Ik heb deze boeken op het oog. Durf er pas een te kopen als er een echo is geweest. Ik heb niet echt ergens last van (fijn!), maar daardoor voelt het ook allemaal heel onwerkelijk.
Arctic, fijn dat je test zo positief was!
Ik test morgen met een CB digitaal, denk ik. Ben dan vijf weken.
Frozen, is misselijkheid nu wel over?
Gordijn, deb, Arctic, jullie zijn vroege vogels!
Of
https://www.bol.com/nl/p/o-baby-by-paul ... 085153558/
Ik heb deze boeken op het oog. Durf er pas een te kopen als er een echo is geweest. Ik heb niet echt ergens last van (fijn!), maar daardoor voelt het ook allemaal heel onwerkelijk.
Arctic, fijn dat je test zo positief was!
Ik test morgen met een CB digitaal, denk ik. Ben dan vijf weken.
Frozen, is misselijkheid nu wel over?
Gordijn, deb, Arctic, jullie zijn vroege vogels!
zaterdag 18 mei 2019 om 09:47
Het was hier 3 uur vannacht!! Maar ook 4,5 en 7. Verbazingwekkend voel ik mij nog best oké haha.
Indd wel fijn te lezen dat ik niet de enige ben!
Artic: had je die test met wekenindicator gedaan?
@boeken: volgens mij heeft mijn vriend vorige keer: Help! Ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt, volgens mij niet heel educatief maar wel grappig.
Ochtendmisselijkheid: niet mega misselijk maar beetje weeïg, als jullie mij snappen.
Indd wel fijn te lezen dat ik niet de enige ben!
Artic: had je die test met wekenindicator gedaan?
@boeken: volgens mij heeft mijn vriend vorige keer: Help! Ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt, volgens mij niet heel educatief maar wel grappig.
Ochtendmisselijkheid: niet mega misselijk maar beetje weeïg, als jullie mij snappen.
zaterdag 18 mei 2019 om 09:48
Ik doe vrijwilligerswerk op zaterdagochtend, dus lekker vroeg uit de veren
Bedankt voor de tips, ik ga denk ook nog even wachten met een boek aanschaffen.
Maandag eerst maar de fertiliteit afdeling bellen. Waarschijnlijk heb ik mijn eerste echo daar
De timing os bij min trouwens wel kul.
Ik zit onverwacht sinds afgelopen maandag zonder werk.
Wel twee sollicitatiegesprekken deze week, maar ideaal is het niet. Maak ik mij toch wat zorgen om
Bedankt voor de tips, ik ga denk ook nog even wachten met een boek aanschaffen.
Maandag eerst maar de fertiliteit afdeling bellen. Waarschijnlijk heb ik mijn eerste echo daar
De timing os bij min trouwens wel kul.
Ik zit onverwacht sinds afgelopen maandag zonder werk.
Wel twee sollicitatiegesprekken deze week, maar ideaal is het niet. Maak ik mij toch wat zorgen om
zaterdag 18 mei 2019 om 09:56
Ik ben vlak na Pasen een nieuwe uitdaging aangegaan. Daar heb ik door het medische traject voor onze kinderwens heel lang mee gewacht, maar ik wilde niet meer dat mijn leven stil stond.BlauwBosbesje schreef: ↑18-05-2019 09:51Ahhh shit, Arctic... Hoe komt het dat je je baan bent kwijtgeraakt? Wel fijn dat je al meteen twee sollicitaties hebt! Het zal vast wel los gaan lopen, maar snap dat je er onrustig door wordt.
Ze hebben mijn contact opgezegd in de proeftijd zonder duidelijke reden
zaterdag 18 mei 2019 om 10:57
Het schijnt maar geen ervaring mee dat ontbijten voor je uit bed komt met een beschuit, crackers of rijstwafel kan helpen. Dus echt in je bed eerst even eten en dan daarna rustig op staan en nog een keer wat goed eten.*FRozen_Star* schreef: ↑18-05-2019 09:16Hier vanmorgen voor het eerst kennis gemaakt met het fenomeen ochtend misselijkheid. Wat een ellende is dat zeg.. als het dan moet dan maar liever wat later op de dag.
Gelukkig na wat gegeten te hebben al snel weer over.
zaterdag 18 mei 2019 om 11:02
O jeetje artic snap dat het geen prettige situatie is maar heb er vertrouwen in dat het goed komt. Ik welke sector werk je.... En wat sneu dat ze zonder duidelijke reden je contract hebben omgezet. Niet heel chique inderdaad.
Ik zou er niet teveel op inzitten (makkelijk lullen van mijn kant natuurlijk) maar de economie is boosting en er is heel veel werk. Je vind vast snel iets, en zeker met 2 sollicitaties in het vooruitzicht. Ik ga voor je duimen.
Ik zou er niet teveel op inzitten (makkelijk lullen van mijn kant natuurlijk) maar de economie is boosting en er is heel veel werk. Je vind vast snel iets, en zeker met 2 sollicitaties in het vooruitzicht. Ik ga voor je duimen.