Uitgerekend januari 2021

22-05-2020 11:54 405 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle dames die januari (en begin februari ) 2021 oftewel nog voor de coronapandemie zijn uitgerekend en willen meeschrijven over het wel en wee van de zwangerschap.

Allereerst: Gefeliciteerd! :cheer2:

Je kan zelf je gegevens toevoegen aan de tabel.

Wachtwoord: doet het niet meer ofzo
Naam: udjan2021

NaamLeeftijdKind UD :heart: Afspraak VKBijzonderheden
Jaxx89 30 2 25 januari 2021 ? 12-8 geslachtsbepaling echo ...
FrozenYogurt 26 1 29 januari 2021 ? 7 juli intake, 10 juli termijnecho
Lola611 27 1 29 januari 2021 17 juni
Zebra123 31 1 24 januari 2021 ? 19 juni intake 14 juli 1e echo...
Lynnes 36 1 19 januari 2021 ? 12 juni ...
Leesgraag 29 1 31 januari 2021 ? ? ...
mijo1989 31 3 30 januari 2021 verassing 20w echo 03/09 ...
HartjeJynx 25 1 12 januari 2021 ? Intake en eerst echo 03-6 ...
Jekeek 27 1 24 januari 2021 ? 15 juni ...
Snunnie 29 1 28 januari 2021 ? 6 juli ...
MissBeany 32 1 25 januari 2021 ? 15 juni ...
Varenna 28 2 17 januari 2021 ? 8 juni ...
Hilde 40 3 17 januari 2021 ? 15 juni ...
mri123 29 1 29 januari 2021 ? 23 juni ...
zonderling 32 1 14 januari 2021 ? 6 aug ...
anoniem_398266 wijzigde dit bericht op 24-10-2020 21:21
51.05% gewijzigd
Hey Lola !

Wat klote zeg dat HG...
Gelukkkg gaat de baby goed!

Maar hg en suiker lijkt me echt lastige combinatie.. dus ik hoop dat de test goed is meis

Hier drama met me bekken elke keer als ik denk dat het niet erger kan, blijkt het toch wel te kunnen
Hoi allemaal,

Hoe gaat het met jullie? Hier de laatste loodjes, inmiddels 36 weken zwanger. Gelukkig was de glucose tolerantie test goed! De misselijkheid blijft helaas.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend Lola, veel beterschap!
Hier 38 weken zwanger, ben de 14e uitgerekend en heel benieuwd wanneer onze tweede zoon komt! Ook zo benieuwd hoe onze dreumes het allemaal gaat vinden, hij is in ieder geval erg geïnteresseerd in mijn dikke buik en in de babykamer.
Ik mag niet klagen qua klachten, maar slaap niet meer zo lekker, dus wat dat betreft mag hij wel komen. Dan zal de slaap er niet per se beter op worden, maar hebben we er in ieder geval wat moois voor terug! Heb echt zin in ongelimiteerd heerlijk knuffelen met- en snuffelen aan een baby. :heart:
Varenna, echt de laatste loodjes dus! Spannend zeg, hij kan ieder moment komen. Het slapen zal inderdaad misschien niet veel beter worden, maar alles voor het goede doel.
Het is hier ellende maar we tellen gelukkig af. De 20e krijg ik me keizersnede

Er zijn in de fb groep al 2 babies geboren !
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik ben een van de gelukkigen uit de Facebook groep! Onze dochter is op 28 december geboren, ik ben uiteindelijk ingeleid met 38+0 vanwege mijn zwangerschapsdiabetes. Ze doet het erg goed en is vandaag alweer twee weken oud :heart:. Vandaag was eigenlijk ook mijn uitgerekende datum, gek idee..

Hoe gaat het met jullie? Al meer babynieuws? :)
Alle reacties Link kopieren
HartjeJynx gefeliciteerd met je dochter!
Hoe heb je de kraamweek beleefd?
Ik ben nu 38+1, begin het zo langzamerhand wat zat te worden moet ik zeggen. Zo nieuwsgierig naar de baby ook vooral!
zebra123 wijzigde dit bericht op 17-01-2021 19:13
0.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd, hartjeJynx!
Eigenlijk wel jammer dat er zoveel mensen zijn overgestapt naar de Facebookgroep, terwijl we hier met z'n allen begonnen.
Hier inmiddels 40+3 en nog geen baby helaas! We zijn zo benieuwd en het wachten duurt zooo lang. :lol: Afgelopen vrijdagochtend kon ik nog niet gestript worden, misschien bel ik morgen om te vragen of ze 't nog eens willen proberen. Er staat in ieder geval al een afspraak in 't ziekenhuis gepland met 41 weken voor een hartfilmpje en inleiden te bespreken. Ik ben benieuwd of het voor die tijd zelf op gang komt, vandaag wel m'n slijmprop verloren!
Alle reacties Link kopieren
Spannend Varenna! Voel je je goed?
Hopelijk is die afspraak in het ziekenhuis niet nodig!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het ook! Ik voel me heel goed, waar ik eerst hier en daar een kwaaltje had, heb ik nu eigenlijk nergens last van, behalve van de grote zware buik tijdens het omdraaien in bed haha.
Hoe is het met jou, al een teken van een naderende bevalling? ;-)
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je je goed voelt! Haha dat omdraaien inderdaad, ik had niet verwacht dat het zo ongemakkelijk zou zijn!
Voel me verder ook goed :-D
Nog niks aan de hand hier. Wel veel harde buiken maar die zijn niet pijnlijk.
Wordt je buik ook zo hard tijdens de weeën vroeg ik me af?

Tis voor jou de tweede zie ik, zie je erg op tegen de bevalling? Aangezien je het al eens hebt meegemaakt..
Alle reacties Link kopieren
Haha nou ik heb volgens mij nog nooit een harde buik gehad (of niet opgemerkt..) en ik herinner me niet dat mijn buik heel hard was tijdens de weeën van onze eerste, maar dat is denk ik puur doordat ik gefocust was op het gevoel en het onder controle houden van m'n ademhaling etc. Volgens mij is het inderdaad zo dat je buik hard is tijdens de weeën. Fijn dat je er geen last van hebt!
Ik weet dat mijn vorige bevalling ontzettend veel pijn heeft gedaan en toch zie ik er (nu nog) niet tegenop. Ik was toen ook relaxt en helemaal in m'n eigen wereldje, we kunnen dit echt allemaal. En daarna.. Tsja, alle clichés zijn waar. ;-) Ben je het zo allemaal weer vergeten als dat kleine hummeltje op je borst ligt. :love:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook nog hoor! Alleen niet zoveel energie om ergens te reageren. Vandaag 38,2 en helaas ook zwangerschapsdiabetes.
Gelukkig wel alles onder controle en val ik weer onder de verloskundige. Aan de ene kant heel fijn! Maar aan de andere kant zorgt dat er ook voor dat als ik pech heb ik gewoon tot week 41 rondloop i.p.v ingeleid worden met 38 weken en dat is mentaal wel een dingetje!

Varenna die kleine van jou laat je wel wachten zeg! Erg ongeduldig? Wel fijn dat je niet veel klachten hebt.

Zebra ook nog even geduld dus! Gelukkig het einde in zicht! Harde buiken heb ik zelf geen last van, wel een super drukke baby die via de buik naar buiten wil geloof ik :-P
Alle reacties Link kopieren
Ha snunnie, gezellig dat je ook meeschrijft! :-) Inderdaad enerzijds fijn om onder je eigen verloskundige te vallen, maar snap de andere kant ook heel goed. Hopen dat de kleine besluit snel te komen! Hoe voel je je?

Ik ben vandaag om 16:00 gestript en heb sinds 19:00 wel krampen in mijn onderbuik en onderrug, ik hoop dat ze gaan doorzetten!! M'n geduld wordt zeker op de proef gesteld. :facepalm: Mijn verloskundige heeft ingeschat dat onze jongen inmiddels ongeveer 4300 gram weegt, dus dat wordt een heerlijk flinke baby!
Alle reacties Link kopieren
Oeh spannend zeg! Hopelijk zet het door vannacht! 4300 is een mooie grote baby!

Hoe ik me voel, vooral erg moe. Slaap eigenlijk de hele zwangerschap al slecht. Verder wat kleine kwaaltjes als sneller last Van de bekken en een buik die in de weg zit, maar mag daarover niet zo klagen want dat is allemaal prima te handelen. Ik vrees alleen zelf dat de kleine meid nog wel even op zich laat wachten, en geeft haar ook eens ongelijk met dit weer.... dan zou ik ook liever warm binnen zitten haha.
Alle reacties Link kopieren
Varenna, hoe is het? Heeft het doorgezet?

Snunnie vervelenddat je zo slecht slaapt. Kan je overdag een beetje bijslapen?

Ik heb sinds gisterentijdens het lopen hele scherpe pijnlijke steken aan de onderkant. Holy shit alsof er een mes insteekt. Denk dat de baby is ingedaald.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad slopend dat slechte slapen, snunnie, vervelend dat je daar zo'n last van hebt. Heeft meteen zoveel invloed op je dagen.

En Zebra, ook niet fijn! Is het geen bandenpijn? Daar heb ik aan het begin van mijn verlof een paar dagen veel last van gehad, toen ik helemaal stopte onze zoon te dragen verdween de pijn. :-) Blijkbaar nog iets te actief geweest.

Helaas hebben de weeën niet doorgezet, ze stopten zelfs precies toen we om 22:00 naar bed gingen. :'( Voor de nachtrust was dat wel lekker, maar had 't graag anders gezien. Vandaag ook nauwelijks iets gevoeld, dus toch weer afwachten... Pff!
Hey dames !!

20.01.2021

Mooie dag om te bevallen allemaal !

Ik word rond half 1 geopereerd!
Vandaag 38.4 ik vind het goed zo haha
Helemaal klaar met de zwangerschap en klaar voor de kleine. Me lichaam is echt op

Hopelijk hebben jullie ook snel de kleine vast

:heart:
Alle reacties Link kopieren
Succes vandaag en lekker genieten van je kindje, mijo!
Hier sinds een uur om de zes minuten flinke weeën, dus ook goede hoop.
Alle reacties Link kopieren
Succes dames! Hopelijk mogen jullie je kleintje snel in de armen sluiten!
Alle reacties Link kopieren
mijo1989 schreef:
20-01-2021 05:34
Hey dames !!

20.01.2021

Mooie dag om te bevallen allemaal !

Ik word rond half 1 geopereerd!
Vandaag 38.4 ik vind het goed zo haha
Helemaal klaar met de zwangerschap en klaar voor de kleine. Me lichaam is echt op

Hopelijk hebben jullie ook snel de kleine vast

:heart:
Geplande sectio dus? Spannend joh, succes en veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Varenna schreef:
20-01-2021 05:56
Succes vandaag en lekker genieten van je kindje, mijo!
Hier sinds een uur om de zes minuten flinke weeën, dus ook goede hoop.
Oh kijk! 2e kindje dus kan snel gaan! Succes!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn vanochtend om 10:15 ouders geworden van onze tweede prachtige zoon! Het gaat goed met ons.
Om 14:00 naar huis gegaan, liggen al de hele middag heerlijk in bed met 'm. Zometeen wordt onze oudste thuis gebracht en mogen de broertjes kennismaken. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven