Uitgerekend maart 2017

12-07-2016 09:06 552 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om de tabel overzichtelijk te houden, voegen we momenteel geen meiden meer toe.

Meeschrijven kan natuurlijk wel.

Meiden, wil je dat ik iets aanpas in de tabel? Gewoon even in het vetgedrukt plaatsten in jouw reactie en dan pas ik het aan.

NaamLeeftijd(en)UDVolgende afspraak gyn/vkJongen/meisjeBijzonderheden Sue 27/27 14 maart 26/10 derde kindje vnjkc 21 23 maart eerste kindje Mollie 26/30 midden maart 1/08 eerste kindje viajera26 31/33 14 maart 7/10 Geplande ks: 25/02 eerste kindje phlox39 24/28 21 maart 21/09 tweede kindje kokosnoot84 31/34 12 maart 17/10 eerste kindje Giggi1989 27/26 2 maart vk: 19/07 echo:30/07 tweede kindje MooieJurk 24/28 17 maart 24/08 eerste kindje MissMarie 24/25 20 maart 9/09 eerste kindje HappyMommy27 27/27 23 maart 29/08 tweede kindje Natas-V 30/29 25 maart 06/10 geslachtsbepaling eerste kindje Honingbijtje 31/31 21 maart 22/08 tweede kindje Fruitbuikje 31/33 21 maart vk: 9/08 echo: 17/08 eerste kindje KimJ25 26/25 19 maart 26/09:echo 29/09:vk eerste kindje KimberleySTH 27/37 22 maart 30/09 echo/geslachtsbepaling eerste kindje sjoko 35 18 maart echo: 25/08 intake vk: 30/08 tweede kindje
Hallo! Ook ik ben in maart uitgerekend, 17 maart denk ik nu zelf, maar dat kan altijd nog worden bijgesteld natuurlijk. Het is ons tweede kindje. Kan ik nog meeschrijven?

Kim, jij zat ook eerst in het septembertopic toch? Toen heb ik ook een miskraam gehad, en nu dus tegelijk weer zwanger (als ik de goede voor me heb), toevallig! Heel hard duimen dat het deze keer wel goed blijft gaan.

Ik vind het - zeker door die miskraam - wel echt ontzettend spannend, maar toch maar weer gewoon de verloskundige en Moeders voor Moeders gebeld. We kunnen op eigen kosten met 8 weken een echo laten maken. De vorige keer had dat voor mij niet gehoeven, had ik best op de termijnecho willen wachten, maar juist door die miskraam vind ik het nu toch wel heel fijn om te weten of het hartje klopt. 9 augustus dus hopelijk echt goed nieuws!
sjoko heee wat leuk! Jaa dat was ik.

Gefeliciteerd wat een toeval haha.

Wat spannend hé. Augustus klinkt nog zover weg voor mijn gevoel maar we gaan heel hard duimen dat we hier gewoon tot maart kunnen blijven!
Carpe diem
purdey wat naar ik snap je wel hoor heb dat gevoel ook wel.

Maar dit keer voelt het zo anders dan de vorige keer bij mij.

Ik hoop op goede echo's voor ons allemaal
Carpe diem
Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd ook! Super spannend voor iedereen.

Jaa aan de ene kant mag augustus heel snel komen maar aan de andere kant betekend dat dat men vakantie voorbij is haha

Ik kan jullie angst begrijpen. Tot nu toe geen ervaring zelf mee maar wel in men omgeving.

Hier vandaag lijkt het soms op wat last van men banden als ik nies of te snel opsta. Herken ik nog van men eerste zwangerschap. Ineens een steek... haha
Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd!! Fijn dat we zo elkaar er een beetje doorheen kunnen slepen

Ik heb mijn eerste echo op donderdag 4 augustus en ik kan ook echt niet wachten! Hoop zo dat alles goed is en dat we in maart ook echt ons kindje kunnen verwachten. Gelukkig heb ik genoeg afleiding de aankomende weken!
If you can dream it you can do it
Goedemorgen dames! Weer veel geschreven en veel nieuwen, we hebben een mooie grote groep welke rond de 20maart uitgerekend zijn!

Gisteravond hebben we het onze ouders verteld. De bedoeling was a.s. zondag, maar nu waren mn broer en schoonzus ook thuis.

Mijn broer was heeelemaal blij, wat ik ook verwacht had. Mn ouders vinden het ook geweldig! Mn schoonouders en schoonzus waren tot tranen aan toe. Mn man ging schoonvader vragen of hij binnenkort helpen wou met behangen van de babykamer, je moest die gezichten zien
Leef om te dromen, maak je dromen waar!
Oww wat super leuk @mooiejurk!!

Heerlijk dan om te zien!!! Geniet ervan!

ik moet hier nog men best doen om 3 weken te zwijgen en te liegen anders kan ik men eigen plannetje niet door laten gaan haaha en dat vinden men vriend en ik zo leuk.

Maar het liefst schreeuw ik het uit!! Hahaa
Wat leuk Mooiejurk!!! Lijkt me zo geweldig inderdaad om de gezichten te zien

Wij gaan het ook waarschijnlijk over 3 weken vertellen. Cant wait!!!
Super leuk MooieJurk! Wij hebben besloten dat we het toch aankomend weekend gaan vertellen tegen onze ouders en broers en zussen. Ik wil het gewoon super graag met ze delen en als het dan alsnog mis gaat hebben we steun aan ze. K heb er zooveel zin in!!

Voor in de tabel: 4 augustus hebben we de eerste echo! Zooo spannend, gelukkig duurt het niet zo heel lang meer!
Wij hebben het al best veel mensen verteld. Hadden we vorige keer niet gedaan, en toen kreeg ik een miskraam en wilden we dat alsnog delen met familie en goede vrienden. Het voelde heel stom om toen te vertellen 'ik was zwanger maar nu niet meer'. Deze keer hebben we dat dus anders gedaan. We weten dat het spannend is en iedereen die we het vertellen weet dat ook, maar nu kunnen ze in elk geval meeduimen en iedereen is heel blij voor ons. We hebben er verder niets bijzonders van gemaakt, na de miskraam wisten ze toch wel dat we graag een tweede wilden. Ik roep het nog niet van de daken trouwens, het blijft nog even in kleine kring, maar een echt geheim is het ook niet.
Ik heb eindelijk weer internet! Leuk alle nieuwe meeschrijvers. Grappig dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten. Wanneer gaan jullie het op je werk vertellen? Ik heb net een nieuwe baan dus ik stel het nog even uit ;)
Ik men werk na de echo denk ik aardbeitje. Ze zijn namelijk nu al aant roosteren tot met december. Haaha maar dan kunnen ze mss beetje rekening houden mee plannen

Hoe is het met de andere dames? Wel beetje stil hier he
Ik werk in een familiebedrijf. Als ik t dus aan mijn ouders vertel over 3 weken weet mijn werk het ook

Ik denk dat iedereen vandaag aan het genieten is van het weer
Ik heb het net m'n moeder en zusjes verteld.. zooo lief die reacties nu nog m'n andere zusje en dan wacht ik met vertellen aan m'n schoonouders tot de echo.. Zo benieuwd hoe die gaan reageren haha.

Werk vertel ik voorlopig nog niets, ben net begonnen dus dat houdt ik mooi nog even stil.
Carpe diem
Wat leuk Kim!! Weet je al wanneer je de eerste echo hebt?
8/8 lijkt nog een eeuwigheid te duren
Carpe diem
Haha erg he.

Pff ik heb vandaag echt een slechte dag. Zo ontzettend moe, soort van misselijk en totaal geen zin! Hoe gaat het met jullie kwaaltjes?
Hier ook een slechte dag. Ik zweet me helemaal kapot, m'n ogen zijn helemaal dik ik ben hartstikke moe , pijn in m'n rug en af en toe krampen in m'n buik bleeeeehhh. Is het al 5 uur
Carpe diem
De laatste dagen zo misselijk dat hier meeschrijven onderaan het lijstje kwam te staan.

Eergisteren teledoontje dat mijn afspraak op 2/8 bij een andere gynaecoloog zal zijn. Echt geen zin in. Straks eens terugbellen en de afspraak verzetten, denk ik.

Alleen naar die eerste spannende echo gaan vind ik al niets, laat staan bij een vreemde gynaecoloog.

Al moet ik toegeven dat ik de laatste dagen erg emotioneel reageer op alles dus mogelijks overdrijf ik. Hormonen...

Wij vertellen het onze oudste op zijn verjaardag (na een eerste goede echo). Als hij wil mag hij het op zijn feestje aan iedereen vertellen. Als hij dat niet wil, vertellen we het twee weken later aan de familie tijdens een etentje (geen verjaardagsfeest, gewoon gezellig samenkomen op het einde van de zomervakantie).

Leuk om al die enthousiaste reacties te lezen!

Hier zullen de mensen wat minder enthousiast zijn. Een derde is minder spannend dan een eerste kleinkind, denk ik.
Kim, Die misselijkheid komt me bekend voor. En het warme weer helpt dan niet echt, maar ben allang blij dat ik niet hoogzwanger ben met deze hitte.

Kimberly, ik werk ook in een familiebedrijf dus hier weten ze het ook gelijk, voel je jezelf niet opgelaten dat je het zomenteen zolang achter moet laten? ik wel namelijk.

sue, hahah laten we maar niet beginnen aan de hormonen, weet wel zeker dat me man al gek aan het worden is van me.

Ik zou bellen vragen wanneer je eigen gyn er weer is, en als dan redelijk snel is verplaatsen. Ik heb zelf bij de miskramen een andere gyn gehad en vond dit niet onprettig. Ik zou doen wat het beste voelt.

MissMarie, dan hebben we de echo op dezelfde dag staan, hoelaat heb jij je echo?

Mooiejurk, hadden ze het gelijk door toen je man dat zei of zag je ze nog even nadenken.

Honingbijtje, spannend heb je een vast contact gekregen?
@phlox nee jaarcontract, dus het zal mij benieuwen of het verlengd wordt.

Vandaag last van mijn banden, heb gisteren doordat ik nu weer internet heb een paar stressvolle berichten gehad :( Nu besloten dat ik me er niks van aan ga trekken allemaal, de wereld draait nog en er is geen groot drama dus gewoon even genieten van de vakantie en prille zwangerschap!
Phlox39, ik heb de echo om half 5. En jij? Hopelijk komen we dan allebei met goed nieuws terug!! Ik hoop dat de weken snel voorbij gaan...

Op m'n werk ga ik proberen om het tot 12 weken geheim te houden. Ik heb al wel een vast contract, maar ik wil liever eerst de 12-weken-grens bereikt hebben voordat k het vertel.

Sterkte voor alle meiden die last hebben van kwaaltjes!
Missmarie wij hebben om 10 over half 5 een afspraak, kunnen dus beide lekker zenuwachtig gaan doen. Weet uit ervaring dat ik dan ook al echt om 3 uur klaar sta haha.

Honingbijtje, ze mogen een zwangerschap natuurlijk niet als reden geven, maar weet uit ervaring dat ze dan wel wat anders verzinnen, echter waren ze bij mij een dag te laat met beindigen dus had alsnog werk( ben daar pas toen na 3 contracten weggegaan)
Phlox ik voel me inderdaad wel een beetje opgelaten. Het is toch anders als je persoonlijk zo betrokken bent bij een bedrijf. Maar doordat we al een traject waren ingegaan bij de fertiliteitsafdeling zijn mijn ouders al een langere tijd op de hoogte. Ze gaan echt zooo ontzettend blij zijn! Vooral als ze horen dat het ons toch zelf is gelukt

Sue je moet gewoon doen wat voor jou het fijnste aanvoelt. Hormonen of geen hormonen.

Lief dat jullie je oudste de keuze geven wanneer het vertelt gaat worden! Ben benieuwd waarvoor hij/zij gaat kiezen

Honingbijtje heel verstandig! Gewoon even lekker genieten van je vrije dagen! Die mailtjes lopen niet weg
Wij hebben vanmorgen 2 slabbertjes gekocht voor mijn schoonouders. Als de eerste afspraak bij de KV goed is, geven we de slabbertje ingepakt in een doos. Ben heel benieuwd naar hun reactie, nu aftellen tot 8 augustus!

Vind het vertellen op werk wel een dingetje. Onddanks dat ik er in oktober 2 jaar werk, voelt het nog best vroeg. Gek eigenlijk

Vanmorgen ook moeders voor moeders over de vloer gehad. Doen jullie ook mee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven