Uitgerekend maart 2021

28-06-2020 14:12 394 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien het topic eind februari/begin maart vol zit, een nieuw topic voor alle dames die in maart 2021 zijn uitgerekend en willen meeschrijven over de zwangerschap.

Allereerst: Gefeliciteerd! :cheer2:

Je kan zelf je gegevens toevoegen aan de tabel.

Wachtwoord: maart2021
Naam: udmaart2021
NaamLft#kindUD hartje :heart: nipt :duckie: Afspraak VK/gynBijz.
Jasmijn-20193111 maart:heart:echo 9 juli
Konijntje7773223 maart:heart: :duckie: 19 augustus
Bankkussen2712 maart :heart: :duckie: geslachtsbepaling 9 sep, 20w echo 5 okt2 miskramen, (door corona gestopt) iui traject, toch natuurlijk zwanger geworden
Mona873213 maart:heart:
Sunne3723 maart:heart: :duckie: pretecho 15 sep, 20w echo 7 okt
Nickii2811 maart:heart: :duckie:controle 16 sep, pretecho 17 sep
Goudhaartje8337210 maart?echo 3 aug
Leeuwtje1234532210 maart :heart:20 julimissed abortion feb 2019, zwanger geworden met Clomid
Sophie99029311 maart :heart:9 julizwanger na een tweeling (van 1.5)
Lala-bloem :redrose:
87_Bloem_ :redrose:
MadameCurie :redrose:
anoniem_399411 wijzigde dit bericht op 28-08-2020 13:37
51.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuk, een appgroepje! Ik ben voor! :) Wil je mij ook toevoegen, Bankkussen? Als het goed is heb je een pb ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook een berichtje gestuurd Bankkussen, sluit me graag aan.

Zojuist terug van de termijnecho en alles zag er goed uit. Datum staat nu op 8 maart.
Daarna meteen bloed laten prikken voor de nipt en voor algemeen bloedbeeld. Uitslag van de NIPT is er met 10 werkdagen, vond ik vrij snel.

Over 4 weken, op 21 september mag ik weer voor een echo (extra controle ivm m'n gezondheid). Heb toen maar meteen gevraagd of ze dan iets langer willen inplannen en willen kijken naar het geslacht. Anders had ik met de geslachtsbepaling gewacht tot de 20 weken echo, maar nu dus al eerder.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil me ook graag aansluiten bij het whatsapp groepje. Ik zal mn nummer zo via een pb sturen bankkussen!

Wat fijn de goede uitslagen van de nipt! Ik ben gisteren ook gebeld en ook alles goed! (De donderdag ervoor geprikt, dus echt mega snel de uitslag. Toen ik zag dat de verloskundige had gebeld kreeg ik helemaal stress, want ik had verwacht dat het langer zou duren dus was bang voor slecht niets... slecht nieuws moet vaak snel gebracht worden was mn redenatie haha)
Alle reacties Link kopieren
Sunne, vindt die geslachtsbepaling spannend ja! Maakt me echt niets uit wat het is, maar wil het zo graag weten :D

Cervixlengte meting heb ik nog niets over gehoord, bankkussen. Ik stuur je een pb trouwens!

Fijn de goede termijnecho, Goudhaartje!

En mona, voor jou ook al snel de uitslag van de nipt, fijn!
Alle reacties Link kopieren
Moest even bijleren want hele drukke weken op mijn werk gehad.

Fijn dat er al een goede nipt uitslag is. Hopelijk volgt de rest snel. Doet iedereen de nipt? En fijn dat er mooie echo’s zijn geweest.

Madame curie, hopelijk voor jou ook snel weer goed nieuws.

Net naar het lab geweest voor de nipt en de andere bloedprik dingen. Heel benieuwd of het allemaal goed is. Hier nog steeds heel erg moe. Inmiddels ook volledig over naar de gynaecoloog ivm hoge bloeddruk vorige zwangerschap en laag geboorte gewicht. Nu ook aan de ascal. Fijn dat er meer echo’s zijn maar wel een stuk minder persoonlijk. Verloskundige heeft voorgesteld een gemixt traject op te zetten. Dus dat ga ik 14 september overleggen met de gyn. Ben benieuwd of ik op die afspraak ook het geslacht te weten kom. Ben overigens naar voren gezet. Uitgerekende datum is nu 26 feb

Ik wil ook wel graag meedoen met een app groep. Stuur straks na werk even een pb
Alle reacties Link kopieren
Mijn nipt is ook binnen gekomen en helemaal goed, ook geen nevenbevindingen :heart:

Fijn dat je ondertussen de nipt hebt kunnen doen, Guria. Hopelijk komt jouw uitslag ook snel. En wel prettig dat er goede controle is nu, maar wel jammer dat het minder persoonlijk is dan. Hopelijk biedt zo'n gemengd traject uitkomst voor je.
Alle reacties Link kopieren
Leeuwtje, hoe gaat het met jou? Nog steeds zo ziek of gaat het ondertussen iets beter?
Alle reacties Link kopieren
Hi Nickii, lief dat je er naar vraagt! Het gaat inmiddels gelukkig iets beter! We zijn op vakantie geweest en toen heb ik nog af en toe middagen en avonden op bed moeten liggen, maar sinds ik terug ben gaat het eigenlijk best goed. Moet nog wel af en toe spugen, maar het totale plat moeten liggen door de misselijkheid lijkt er vanaf! Wel nog steeds met behulp van sterke medicatie, die ik ook echt uit voel werken. Gelukkig kruipen we steeds meer naar de 16 weken - dat was de vorige keer het keerpunt! Hoe gaat het met jou?
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het al een stuk beter gaat! Op naar die 16 weken, hopelijk ook dit keer weer het keerpunt!
Fijn dat jullie nog wel op vakantie konden even.

Met de dingen rondom zwangerschap gaat het goed bij mij, mag echt niet klagen, vooral nog heel snel heel moe en daar kan ik wel misselijk van worden. Verder is mijn oma net gisteravond overleden, dus voel me nu gewoon heel emotioneel en moet steeds zonder duidelijke aanleiding huilen. Gelukkig bood werk vanochtend afleiding en zijn ze verder heel begripvol dat ik gewoon wat meer rust moet nemen of even weg kan van werk als het niet gaat. Grootste gedeelte werk ik nog thuis, dus dat gaat gemakkelijk dan
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames, hoe is het hier? Een tijd geleden heb ik gevraagd of ik mee kon schrijven. Toen werd t angstvallig stil maar ik zou graag weer de draad willen oppakken. Inmiddels ben Ik 13 weken zwanger en alles gaat gelukkig goed. Wel enorm misselijk. Maar dat neemt ook een hoop zorgen weg 😉. Mocht ik mij nog kunnen aansluiten bij een WA groepje dan graag! Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Oh Nickii, wat ontzettend verdrietig. Gecondoleerd. Lijkt me dan best logisch dat je af en toe moet huilen, het verdriet én hormonen zijn ook niet makkelijk. Hoe gaat het nu met je?

Aster, leuk dat je erbij komt! Ik zit niet in het WA groepje, en het is hier best rustig. Maar je kan vast via een van de andere dames toegevoegd worden.
Alle reacties Link kopieren
Leeuwtje, wat fijn dat het inmiddels iets beter met je gaat! Hopelijk blijft dat zo.

Guria: vind je het vervelend dat je in het ziekenhuis loopt? Ik word uiteindelijk ook overgedragen aan de gyn, ivm zwangerschapssuiker bij de vorige en m’n keizersnede. Ik heb het ziekenhuis de vorige keer helemaal niet als vervelend ervaren.

Aster: welkom terug.
De meeste van ons kletsen inderdaad in de WA groep. Ik heb me daar aangemeld door een privebericht naar bankkussen te sturen met m’n nummer.

Met mij gaat het sinds een week een stuk beter. Geen last van misselijkheid meer en ik krijg langzamerhand ook iets meer energie, hoewel er ook nog genoeg dagen tussen zitten waarop ik nog moe ben! Hoop dat het elke week wat beter gaat met m’n energie.

Vorige week uitslag nipt gehad en die was goed. Over een kleine twee weken geslachtsbepaling, ben heel benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Aster, leuk dat je de draad weer op wil pakken! Lekker dat je ook voorbij de 12 weken bent. Hopelijk verdwijnt je misselijkheid snel. Ik heb je toegevoegd in de groep.

Leeuwtje wat fijn dat jij je iets beter voelt. Hopelijk heb je nog wel een lekkere vakantie gehad ondanks dat je het rustiger aan moest doen. Mocht je je nog willen aansluiten in de whatsapp groep, zie ik je PB wel verschijnen. Als je het niet wil, ook helemaal prima natuurlijk!

Hier vanmorgen geslachtsbepalingsecho gehad. Nu wachten tot volgende week met weten. Gaat een lange 1,5 week worden O_O. Volgende week controle bij vk, die week erna een extra pretecho ingepland en 1,5 week daarna alweer de 20 weken echo
Alle reacties Link kopieren
Leeuwtje, gaat nu wel een stukje beter. Ik kan het steeds beter een plekje geven.

Aster, leuk dat je ook (weer) mee komt schrijven!

Ik begin nu preventief met aspirine slikken (i.v.m. hellp in familie). Nog een weekje wachten tot de geslachtsbepaling!
Ga jij die nog doen Leeuwtje, of willen jullie het geslacht niet weten? (Of wacht je gewoon tot de 20 weken, kan ook natuurlijk). Hoop dat het ondertussen weer een stukje beter met je gaat! Bijna bij de 16 weken!
Alle reacties Link kopieren
We hebben gisteren de geslachtsbepaling gedaan en we krijgen weer een jongetje! Ben in de wolken (was ik ook geweest bij een meisje haha). Weet jij het al?
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk leeuwtje! :flirting: ik heb het even gemist maar had je zelf ook al een voorgevoel?
Alle reacties Link kopieren
Super leuk, Leeuwtje! :cheer2:

Wij hebben donderdag de geslachtsbepaling, nog even wachten dus!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat een jullie een jongetje krijgen @leeuwtje 12335

Spannend de geslachtsbepalingsecho’s, is dat ook een soort pret echo?

Hier morgen weer een afspraak voor 16 weken bij de gyn. Hoop stiekem dat ze wil vertellen wat get wordt naar vrees dat we moeten wachten tot 20 weken.

@goudhaartje83, ik vind de benadering in het ziekenhuis heel onpersoonlijk. Ik heb ook echt een fantastische vk dus misschien kont het ook wel daardoor
Alle reacties Link kopieren
Dames, ivm misbruik van algemene nicks is het wachtwoord door ons aangepast. Jullie kunnen via mail ons om het wachtwoord vragen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven