Uitgerekend maart 2021

28-06-2020 14:12 394 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien het topic eind februari/begin maart vol zit, een nieuw topic voor alle dames die in maart 2021 zijn uitgerekend en willen meeschrijven over de zwangerschap.

Allereerst: Gefeliciteerd! :cheer2:

Je kan zelf je gegevens toevoegen aan de tabel.

Wachtwoord: maart2021
Naam: udmaart2021
NaamLft#kindUD hartje :heart: nipt :duckie: Afspraak VK/gynBijz.
Jasmijn-20193111 maart:heart:echo 9 juli
Konijntje7773223 maart:heart: :duckie: 19 augustus
Bankkussen2712 maart :heart: :duckie: geslachtsbepaling 9 sep, 20w echo 5 okt2 miskramen, (door corona gestopt) iui traject, toch natuurlijk zwanger geworden
Mona873213 maart:heart:
Sunne3723 maart:heart: :duckie: pretecho 15 sep, 20w echo 7 okt
Nickii2811 maart:heart: :duckie:controle 16 sep, pretecho 17 sep
Goudhaartje8337210 maart?echo 3 aug
Leeuwtje1234532210 maart :heart:20 julimissed abortion feb 2019, zwanger geworden met Clomid
Sophie99029311 maart :heart:9 julizwanger na een tweeling (van 1.5)
Lala-bloem :redrose:
87_Bloem_ :redrose:
MadameCurie :redrose:
anoniem_399411 wijzigde dit bericht op 28-08-2020 13:37
51.42% gewijzigd
Vervelend Bankkussen van de misselijkheid! Hopelijk helpt een dagje thuis.
Veel succes morgen met de echo Jasmijn! Ben je zenuwachtig of heb je er ook wel zin in?

Ik heb mij vorige week aangemeld voor MvM en inmiddels ook de flessen in huis!
Ik mag/moet nog steeds thuis werken en vind het nu stiekem wel fijn. Bij m'n eerste veel moeten overgeven op mijn werk, dat doe ik toch liever gewoon thuis. Tot nu toe valt de misselijkheid reuze mee dus ik hoop gewoon dat het nu minder is!
Bankkussen wat vervelend dat je zo misselijk bent! Hoop dat het in de loop van de dag een beetje weggetrokken bent.

En Jasmijn en Sophie morgen allebei je echo, wat spannend! Ik hoop dat jullie met een gelukzalig gevoel en een dikke glimlach op je gezicht daarna weer thuis komen.

Konijntje lijkt me lastig idd, als je zo uitgedaagd wordt terwijl je je niet goed voelt. Knap als je toch gaat sporten vanavond!

En wat goed dat een aantal van jullie MvM doet! Ik ga even de eerste echo afwachten en als dat goed zit zal ik me daar ook voor aanmelden
Alle reacties Link kopieren
Succes morgen Jasmijn en Sophie! :heart:

Ik ga me net als bloem na de eerste echo aanmelden denk ik

Misselijkheid vind ik helemaal niet vervelend hoor. Daardoor denk ik alleen maar woehoe ik ben zwanger :cheer2:. Is wel weer redelijk weggetrokken. Soms komt het weer opzetten. Wel vervelend dat ik ook totaal geen eetlust heb en mijn eten met moeite op krijg. Niet per se omdat ik misselijk ben maar omdat ik ineens heel snel vol zit ofzo. Herkenbaar voor anderen? Ei lust ik al niet meer, vind de structuur rubberachtig😂
Alle reacties Link kopieren
Sophie en Jasmijn: succes morgen, spannend!
Alle reacties Link kopieren
Succes met de echo's morgen, ik duim voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
Ha lieve meiden,

Even een update vanuit hier. Ik merk dat ik erg zenuwachtig ben voor de echo. Ik ben heel druk op mijn werk, maar daar ben ik nu erg blij mee. Weinig tijd om op die dagen stil te staan bij wat er mis kan gaan. Want ik ben heel erg bang voor een miskraam.. Ik voel minder kwalen dan tijdens de vorige zwangerschap. Toen spuugde ik elke dag. Nu ben ik soms wat misselijk en moe, maar niet extreem of zo. Misschien maakt t uit dat t toen een tweeling was... hopelijk stelt de echo gerust, want ik maak mezelf echt gek.

Konijntje, mocht je een tweeling krijgen.. Ik heb genoeg tips voor je hoor.;)

Bankkussen, vervelend van die misselijkheid. Maar wel een goed teken he!
Alle reacties Link kopieren
Sunne, fijn dat de test echt knalde!

Bankkussen, naar dat het ondertussen zo erg was dat je je ziek moest melden, maar wel een prettige geruststelling, de kwaaltjes! Hoe gaat het nu?
Dat gevoel van snel vol zitten en minder eten daardoor heb ik ook ja!

Konijntje, vervelend dat je zo moe was afgelopen dagen. Heb je nog kunnen sporten gisteren?

Jasmijn en Sophie, succes met de echo vandaag!
Sophie, ik snap je angst voor de echo. Heb je hem vroeg vandaag of moet je nog lang wachten?

Ik ben gisteren teruggebeld door MvM en morgen krijg ik de spullen!
Alle reacties Link kopieren
sophie ik snap je spanning voor de echo heel goed! Ik heb dat namelijk ook. Ik ben nu al behoorlijk zenuwachtig voor de echo, bang voor een slechte uitslag.
Succes vandaag!

bankkussen nee ik ben maar niet meer gaan sporten echt te weinig energie. Ben nu ook al weer hartstikke moe en het is pas 12 uur geweest. Word weer een lange dag op het werk haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom steeds spieken of er al nieuws is...

Sophie, ik snap je! Ik probeer maar te onthouden dat elke vrouw, elk lijf en zelfs elke zwangerschap anders is. Hopelijk heb je inmiddels een mooi hartje gezien.

Fijn Nickii dat het geregeld is met MvM!

Oh ja Konijntje die vermoeidheid kan er zo in hakken he! Op tijd rust nemen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Zit in de wachtkamer...!

Probeer later op de dag op iedereen te reageren.😘
Alle reacties Link kopieren
nickii dat is nog best snel gegaan met MvM of niet? Fijn dat het herkenbaar is. Heb vandaag maar droge biscuitjes en bouillon gekocht. Voelde me na de bouillon wel een stuk beter. Wil zo graag gezond eten, maar moet maar doen wat ik kan

Konijntje rustig aan, gelukkig is het bijna weekend! :cheer2:

Sophie ik zit ook al de hele tijd te kijken of er nieuws is. Hopelijk is je echo goed! Helemaal zenuwachtig voor je haha
Alle reacties Link kopieren
Ah lief van jullie!
Geen kloppend hartje, helaas. Ze schatte me op 5.1 weken. Had mn eerste positieve test op 30 juni, dus zou wel kunnen kloppen maar had verwacht iets verder te zijn. Dus ik weet niet zo goed wat ik moet denken nu. Er was wel een dooierzakje en vruchtzakje te zien. Over 2 weken terug... Dan moet er wel iets te zien zijn... Ik weet niet zo goed wat ik moet voelen nu. Geen idee hoe het zich gaat ontwikkelen verder.
Alle reacties Link kopieren
Bankkussen, weet niet wat normaal is voor mvm. Heeft anderhalve week geduurd voor ze belden.
Fijn dat het met droge biscuitjes en bouillon wat beter gaat! Snap dat je graag gezond wilt eten maar als dit is wat je binnenhoudt, moet dat maar even lijkt me.

Ik zit ook de hele tijd te checken voor nieuws! Hoe ging het Sophie?
Alle reacties Link kopieren
Oh post kruiste net. Wat naar Sophie! Maar 5+1 is ook erg vroeg nog voor een hartje toch. Dat hartje kan echt nog wel komen! :hug:
Maar toch erg naar bericht, ik duim voor jullie. En in zo'n geval wel heel vervelend dat je twee weken voor vervolg moet wachten!
Alle reacties Link kopieren
Sluit me aan bij wat Nickii zegt. 5+1 is nog wel heel vroeg voor een hartje :hug:. Wanneer was je laatste ms en weet je wanneer je eisprong was? Kan me voorstellen dat 2 weken wel erg lang is om te wachten. Misschien heb je ook minder kwaaltjes omdat je nog niet zo ver bent en komt dat nog?
Ooh he Sophie, dat is vast even slikken geweest. Niet waar je op hoopte. Ik hoop dat dooierzakje en vruchtzakje een goed teken was en dat het gewoon nog even tijd kost. Hoe stond de verloskundige daarin? Was zij positief over hoe het eruit ziet, gezien dat het zo vroeg/pril is? Nou bah, ik hoop dat je de komende twee weken zonder al te veel zorgen door komt en over 2 weken wel een kloppend hartje ziet! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Oh, niet waar je op hoopte Sophie :( Maar het is echt nog wel vroeg! Ik had vorige keer met (volgens mij) 5+6 ook alleen nog een vruchtzakje en een vermoedelijk dooierzakje. Wel echt rot dat je nu nog zo lang moet wachten op bevestiging.
Dacht je zelf wel dat je verder was dan 5+1?
Alle reacties Link kopieren
De verloskundige was gewoon positief hoor. Ik heb gewoon een hele onregelmatige cyclus en ben nu helemaal niet zo met zwanger worden bezig geweest, dus heb ook geen idee wanneer ik een eisprong had. Ik had op 21 juni een negatieve test en op 30 juni een positieve test. Dus vorige week. Ze zei dat het er goed uit zag voor een termijn van 5 weken en dat dit inderdaad niets hoeft te betekenen, maar dat we meer zekerheid hebben bij een kloppend hartje. Ik ga morgen eerst twee weken op vakantie en hoop het dan een beetje los te kunnen laten. Geruststelling Sunne, dat je de vorige keer ook net te vroeg was met de echo. Ik ga daar voor nu maar vanuit en zal proberen het een beetje los te laten. Lief dat jullie zo meeleven! Hopelijk snel beter nieuws! Ik merk trouwens dat m'n hoofd erg vol zit dus ik reageer nu even niet verder op anderen hoor, sorry! Komt later weer!
Alle reacties Link kopieren
Ja zelfs als je een aantal dagen voor 30 juni al positief getest zou hebben dan ben je nu nog niet verder dan 6 weken, Dus sowieso heel vroeg nu en grote kans dat het over 2 weken gewoon goed is. Wel fijn dat je in de tussentijd op vakantie gaat. Hoop dat je het een beetje los kan laten, veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Oh wat vervelend Sophie, maar zoals de rest al zegt, het is nog best vroeg. Komt vast goed als je over twee weken terug mag. Hopelijk kan je genieten van jullie vakantie.


Ik heb vanmorgen toch maar gebeld met het ziekenhuis voor een eerste afspraak. Heel verhaal, maar het komt erop neer dat de intake en eerste echo toch bij de VK is, daarna word ik door hen doorgestuurd naar het ziekenhuis. Afspraak bij de VK is op 3 augustus, ik ben dan ongeveer 9 weken.
Alle reacties Link kopieren
sophie wat spannend nog zeg! Gelukkig was de verloskundige positief! Hopelijk een goede uitslag over 2 weken.
Sophie wat spannend nog! Maar het is inderdaad nog vroeg dus alles komt vast goed. Ik hoop dat je alsnog kunt genieten van je vakantie :hug:

Goudhaartje oh! Dat is nog wel een poosje wachten. Had je verwacht dat je in het ziekenhuis eerder terecht zou kunnen?
Alle reacties Link kopieren
Lala: nou niet eerder, maar ik had verwacht dat ik meteen in het ziekenhuis mocht komen. Maar de eerste controle (intake, bloed prikken enz) wordt standaard door de VK gedaan en die verwijst me dan door. Prima op zich hoor.

Ik kon daar met 8 weken terecht maar de data die ze voorstelde kon ik echt niet, daarom een weekje later. Vind ik zelf helemaal geen probleem. Als het goed zit, zit het goed, zo niet...naja dan is dat ook vast met een reden. Die ene week langer maakt daarin ook geen verschil.

Bijna weekend dames, geniet ervan allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Sophie, hopelijk kan je het op vakantie een beetje loslaten en genieten! Bij terugkomst dan hopelijk een heel mooi hartje :heart:
En dat je even niet op iedereen reageert is nu heel begrijpelijk hoor! :hug:

Goudhaartje, jammer dat je nog tot 3 augustus moet wachten, duurt dus nog even. Gelukkig kan je daar zelf redelijk positief in staan.

Jasmijn, hoe was jouw echo?
Alle reacties Link kopieren
Hè spannend Sophie! Kan me voorstellen dat dat even een teleurstelling is. Maar wat de verloskundige ook zegt, waarschijnlijk is het nu gewoon nog te vroeg en krijg je over twee weken een prachtig kloppend hartje te zien :heart:
Ik hoop dat je het tijdens je vakantie lekker los kunt laten. Gaan jullie wat leuks doen?

Wij hadden gister een goede echo! Het hartje klopt en alles zit op de goede plek! Heel bijzonder om zo voor het eerst te zien :love:
En een hele opluchting ook; ik vond het toch allemaal wel rete spannend en dit geeft toch weer een wat zekerder gevoel.
Ik hoop dat er allemaal mooie echo’s voor jullie gaan volgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven