Uitgerekend november 2019

04-03-2019 19:23 409 berichten
Hallo allemaal,

Wie vindt het ook leuk om samen te kletsen en is in november uitgerekend?

NaamLeeftijdKindjeGeslachtUitgerekendBijzonderheden
Vlindertjes29 33/33 2e ? 11-11 04-03 positieve test / 29-03 echo
Torrey87 31/34 1e ? 11-11 28-02 positieve test / 29-03 echo
vanzee 32/35 2e ? 06-11 02-02 positieve test / 20-03 echo :heart: / 04-04 echo
Thumper- 25/29 1e ? 15-11 08-03 positieve test / 25-03 echo
sneeuwball 28/29 2e ? 13-11 07-03 positieve test / 09-04 echo
Peertje80 35/36 3e ? 15-11 07-03 positieve test / echo :heart:
Miamora 37/39 1e ? 03-11 27-03 echo
Sweet899 2e ? 23-11 11-03 positieve test / 10-04 echo
koekie3 3e ? 04-11 21-03 echo :heart:
Konijntje999 31/36 2e ? 11-03 positieve test / 13-04 echo
Pluisje19 30/37 1e ? 03-11 24-02 positieve test / 12-03 echo :heart:
paperclip1985 33/36 1e ? 03-11 11-03 positieve test
Kate670 29/29 1e ? 17-11 13-03 positieve test

... :cheer:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-12-2020 15:45
Reden: Tabel moet gewoon open blijven!
82.17% gewijzigd
Oh ja voor de tabel: wij zijn 31 en 36 jaar oud
Alle reacties Link kopieren
Wat een vervelende ervaring lijkt me dat, konijntje. Hopelijk deze keer een betere ervaring. Zal voor je duimen, Kate,dat het bij jou ook meevalt (voor allemaal trouwens).
Hebben jullie s nachts ook van die bizarre dromen? Had het tijdens mijn vorige zwangerschappen ook, de boeven, scherpschutters en andere achtervolgers houden me s nachts goed bezig. Inmiddels al 4 collega's gehad die zeggen dat ik er zo moe uit zie. Fijn als ik straks open kan zijn over de oorzaak. Wanneer willen jullie het nieuws delen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eigenlijk totaal geen last van vreemde dromen. Slaap ook redelijk goed. Soms vroeg wakker, maar dan val ik wel terug in slaap.
Ben gedurende de dag wel heel de tijd misselijk en wat ‘zeurende’ buikpijn. Kan niet zeggen dat ik echt cravings heb ofzo.
Na een werkdag ben ik wel echt moe enwil ik wel even een uurtje gaan liggen :)
Alle reacties Link kopieren
Vreemde dromen heb ik ook😂 als ik slaap want slaap al een week heel weinig
Alle reacties Link kopieren
Wat bij mij helpt met bloedprikken is om het van te voren te ze zeggen dat je er tegen op ziet. Ik kreeg dat als tip en ik dacht eerst wat een onzin, maar voor mij werkt het. Ik ben erg moeilijk te prikken.

Dromen doe ik regelmatig veel van de dromen zijn het zelfde we krijgen een jongen en ik verf de babykamer groen :nut:

Koffie lust ik niet meer en het grappige is ik mis echt mijn bakje koffie. Zo grappig om nu zelf mee te maken hoe je smaak kan veranderen. Ik had vanochtend trek in een gebakken eitje.... niet te eten, maar vriend proefde geen verschil.
Alle reacties Link kopieren
Wat grappig dat jullie allemaal zo anders dromen ineens! Heb ik (nog) geen last van.

Bedankt voor alle tips rondom het prikken. Afwachten maar hoe het gaat. Gelukkig duurt het nog even.

Koekie, ik vind het ook lastig om het verborgen te houden. Mijn schoonmoeder was hier een paar dagen; vond het knap lastig een excuus te verzinnen voor mijn extreme vermoeidheid en misselijkheid. Vind het ook lastig een smoesje te verzinnen waarom ik niet gezellig een wijntje met haar mee dronk. Heb het maar op ‘niet fit’ gehouden. Vraag me af wanneer mensen wat gaan vermoeden, ook door mn opgezette buik. Ik denk niet dat ik het zal vertellen voor de echo. Ik denk dat ik eerst de bevestiging wil dat ik daadwerkelijk zwanger ben en een hartje kan zien. Denk dat ik toch zal wachten tot +/- 12 weken. En jullie?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben bij 7w5d een echo en dan willen we het wel wat mensen vertellen :) En verder denk ik richting de 12 weken.
Alle reacties Link kopieren
We hebben het vrijwel direct aan naaste familie verteld, maar zij wisten ook wanneer de iui was enzo. Mijn vriend heeft het ook aan al mensen verteld. Ik werd ineens gefeliciteerd door vrienden, dus dat is wel wat snel, maar aan de andere kant weten ze van de moeite die we deden om zwanger te worden en leefden ze erg mee. Dus nouja :) niks aan te doen, hopelijk gaat het goed. In de vriendengroep zijn veel miskramen geweest waar wisselend open over werd gedaan.

Ik wil bij een goede echo graag aan m'n vader vertellen, want ik moet nog veel verfwerk doen met slechte verf en ik speel nu al een paar weken verstoppertje daarvoor. Als alles goed is, ga ik me legaal onttrekken aan mn verfklus :)
Alle reacties Link kopieren
Wij willen ook de eerste echo afwachten, om eerst te zien dat alles goed is. Ik heb echt zo weinig syptomen dat ik erg bang ben voor de echo. Wel heb ik veel last van menstruatie krampen.

Dromen heb ik in mijn andere zwangerschappen echt heel erg gehad. Ik had het er maar druk mee toen😂. Helaas inderdaad alleen maar enge dromen.
Ik heb het trouwens wel al aan mijn moeder verteld, we spraken elkaar en ik kon het niet niet vertellen :)

Verder wacht ik ook de echo af.
Vanzee wat fijn dat jullie iui ook is gelukt. Bij ons was het de 10de (en ook de laatste) die eindelijk raak was.

Ik heb sinds een aantal dagen onrustige benen. Ook een beetje tintelachtig gevoel alsof ik net 10 uur in een vliegtuig heb gezeten haha.. herkent iemand dit?

En nog even een praktische vraag. Is er een manier om gelijk de “nieuwe” reacties te lezen? Nu moet ik elke keer scrollen en goed kijken welke ik nog niet heb gelezen. Ik ben nieuw op forum viva dus handige tips zijn welkom!
Tintende benen herken ik niet, ik heb wel vermoeide benen. Vooral later op de dag.

Wij hebben het mijn ouders en schoonouders verteld. Fijn om het er al met iemand over te kunnen hebben, en mocht het verkeerd gaan, dan hebben we ook steun aan ze.
Verder wachten we met vertellen tot echo of 12 weken.

Ik weet ook geen handige manier om reacties terug te lezen, ik scroll ook altijd maar.
Alle reacties Link kopieren
Je kan in de instellingen van je account nieuwste reacties eerst aanklikken, dan hoef je niet te scrollen :) ook heb ik dit topic gebookmarkt, dus als ik dan forum.viva.nl intik zie ik direct of er iets geschreven is.

Jeetje! De 10e iui is echt lang! Ook al die tijd hormonen gespoten? Hoelang heb je er dan in totaal over gedaan zwanger te worden, Pluisje?

Gelukkig bij bij ons de 2e iui gelukkig raak, want ik raakte zo van mn a propos van die hormonen, dat ik er er niet van plan was erg lang mee door te proberen. Bovendien ging er knap veel tijd en moeite in die ziekenhuisafspraken zitten en nog veel tijd en geld in acupunctuur en osteopaat en dieet en vitamines enzo, maargoed, hopelijk komt het nu goed :)

Nog 2 nachtjes voor de echo, vind het spannend, maar heb er ook veel zin in! :)
Alle reacties Link kopieren
Spannend vanzee, maar ook zo leuk!

Jeetje pluisje, de 10 poging heftig zeg.

Ik heb net bezoek gehad van iemand van moeders voor moeders. De zwangerschapstest van hun was ook positief. Blijft fijn steeds die bevestiging. Wat een lucht alleen die flessen hahaha.

Mijn moeder weet het ook en mijn twee naaste collega's. Zij wisten al dat ik er voor naar het ziekenhuis ging. Twee dagen voor mijn nod zei één van de twee jij bent zwanger hoor. Ik kreeg een afkeer voor brood, wat ik nog steeds heb.
Jaa wij zijn in totaal 3,5 jaar bezig geweest waarvan 2,5 jaar in het ziekenhuis. Bij beiden was alles goed echter raakte ik maar niet zwanger. Na de 7de poging (net 1 maand voor ivf) raakte ik natuurlijk zwanger, helaas een miskraam met 5 weken. Doordat ik op een natuurlijke wijze zwanger was geraakt hebben we ivf afgeblazen en gingen we weer voor maximaal 3 ronde iui’s. Net voor de laatste hebben we ons aangemeld voor ivf maar gelukkig raakte ik zwanger 😍. Alle 10 de rondes inderdaad met hormonenspuitjes. Mijn lichaam heeft dus volop mogen oefenen om hoe om te gaan met hormonen😂.

Wat spannend Vanzee dat je bijna echo hebt! Geniet er van en veel succes met de laatste daagjes!

Thumper super stoer dat je meedoet aan moeders voor moeders! Ik heb me ook aangemeld en heb een afspraak staan voor volgende week. Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
ik wil het eigenlijk ook pas vertellen met 12 weken. Maar mijn ouders weten het al wel.
bij mij valt het nogal op omdat ik normaal elke dag wel een wijntje drink en ik rookte. van het weekend een feest gehad, stiekem alcoholvrij bier gaan halen om het niet te laten opvallen. Als ze zien dat ik niks drink weten ze het meteen. hopelijk kan ik dit nog een paar weken volhouden..
Alle reacties Link kopieren
Pfff wat een tijd zijn sommige al bezig! Deze verhalen hoor je vaak niet, alleen maar als er iemand daadwerkelijk zwanger is...

Ik heb 1 goede vriendin verteld dat ik zwanger ben, maar verder niemand. Vorige keer mijn ouders in vertrouwen genomen en die hebben het meteen tegen broers en vrienden gezegd en toen ging het ook nog mis... dus, dat doe ik niet nog een keer.

Dromen herkenbaar, als ik tenminste slaap.... als ik 5 uur per nacht slaap, heb ik geluk. Hebben jullie datbook, ik word wakker van de misselijkheid en dit houdt de hele dag aan. Kan alleen maar hangen en overgeven en het ergste, niet werken :( Maar goed, hopelijk wordt het straks iets beter.

Vanzee, succes met de echo!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een lange tijd, Pluisje! Lijkt me een enorm heftig jaar geweest met al die hormonen.

Miamorra, wat vervelend dat je zo misselijk bent. Hopelijk gaat het snel over. Hou je wel iets binnen?

Vandaag viel het mij enorm op dat iedereen zo'n slechte adem had :-? Gelukkig rook ik ook extra goed de zee en de lente :)
Het goede ruiken heeft voor- en nadelen ;)
vanzee...morgen echo!
Toi toi toi! Ik hoop zo dat je een mooi knipperlichtje ziet.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik klets ook graag mee. Ben er afgelopen zaterdag achtergekomen dat ik in verwachting ben. Vind het naar om te zeggen gezien alle verhalen waarin het moeizaam ging, maar het was in 1 klap raak. Had ik nooit verwacht dus ben wel een beetje in shock. Heb eigenlijk alleen last van wat sneller moe zijn en heb last van buikpijn. Beetje als mijn menstruatie. Heb vandaag gehoord dat ik 15 april de eerste echo heb. Duurt nog lang en vind het erg spannend.... heb het alleen aan mn ouders en schoon moeder verteld. Lastig om het geheim te houden!!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het ook Vlindertje :)

Ik heb er ook moeite mee m'n mond te houden. Vandaag zei een vriendin tegen me dat deze of gene zwanger was en toen zei ik voordat ik het zelf in de gaten had: ik ook!

Maar gefeliciteerd Fluffy! Juist fijn dat het in 1x lukt toch? En geshockt zijn we allemaal, denk ik, na 32x verwacht je niet meer dat het ooit nog zal gebeuren ;)
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend, miamora. Vrees dat we de hoofdprijs hebben qua kwaaltjes. Niet fijn! Heb je je huisarts gevraagd naar iets tegen de misselijkheid? Ik heb nu primperan, had hiervoor iets anders en toen bleef ik net zo hard spugen als zonder. Hopelijk stopt het binnenkort.
Sommige hebben het lang geprobeerd, gelukkig met resultaat! :)

Succes allen met de kwaaltjes.. en vanzee, succes met de echo!
vanzee heel veel succes vandaag!

fluffy gefeliciteerd!🎉 wat fijn dat het snel raak is!
Alle reacties Link kopieren
Vanzee heel veel succes met de echo vandaag.

Fluffy gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik heb vrijdag een afspraak in het zh. Ik weet niet of ze dan al een echo gaan maken, stiekem hoop ik het wel. Ik zou volgens mijn eigen berekening precies 6 weken zijn. Ik weet niet of ze dan al wat zouden kunnen zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven