Uitgerekend november 2019

04-03-2019 19:23 409 berichten
Hallo allemaal,

Wie vindt het ook leuk om samen te kletsen en is in november uitgerekend?

NaamLeeftijdKindjeGeslachtUitgerekendBijzonderheden
Vlindertjes29 33/33 2e ? 11-11 04-03 positieve test / 29-03 echo
Torrey87 31/34 1e ? 11-11 28-02 positieve test / 29-03 echo
vanzee 32/35 2e ? 06-11 02-02 positieve test / 20-03 echo :heart: / 04-04 echo
Thumper- 25/29 1e ? 15-11 08-03 positieve test / 25-03 echo
sneeuwball 28/29 2e ? 13-11 07-03 positieve test / 09-04 echo
Peertje80 35/36 3e ? 15-11 07-03 positieve test / echo :heart:
Miamora 37/39 1e ? 03-11 27-03 echo
Sweet899 2e ? 23-11 11-03 positieve test / 10-04 echo
koekie3 3e ? 04-11 21-03 echo :heart:
Konijntje999 31/36 2e ? 11-03 positieve test / 13-04 echo
Pluisje19 30/37 1e ? 03-11 24-02 positieve test / 12-03 echo :heart:
paperclip1985 33/36 1e ? 03-11 11-03 positieve test
Kate670 29/29 1e ? 17-11 13-03 positieve test

... :cheer:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-12-2020 15:45
Reden: Tabel moet gewoon open blijven!
82.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vanzee, heel veel plezier vandaag!

Voor alle dames die zo lang bezig zijn geweest, echt super fijn dat het nu gelukt is! Ik kan me niet voorstellen hoe rot het geweest moet zijn om elke maand maar weer ongesteld te worden. Kan er wel inkomen dat jullie het nieuws al met een paar mensen gedeeld hebben. Die hebben waarschijnlijk erg met jullie meegeleefd en hoe mooi is het dan om goed nieuws te kunnen brengen! Miamora, volgens mij zou mijn schoonmoeder ook in staat zijn gelijk de hele familie te bellen, dus die vertellen we het nog maar even niet.

Heb met jou en Koekie te doen, zo misselijk :| hoop echt dat jullie er over een paar weken van af zijn en de draad weer een beetje op kunnen pakken. Wat hormonen wel niet met je lichaam kunnen doen, bizar!

Fluffy, gefeliciteerd!

Ik heb gisteren contact gehad met de verloskundige. 17 april mogen we langs komen, dan ben ik denk ik 9 weken.
Dank jullie wel.

Jullie uiteraard ook allemaal gefeliciteerd dames!!

Vanzee succes met de echo!

Peertje 80. Spannend vrijdag! Hopelijk krijg je inderdaad een echo!
Ik heb een mooi kloppend hartje gezien :) ben er zo ongelofelijk blij mee! Het maakt het wel echt zo :)
Jaaa super vanzee! :D
Jaaaa :love:
Jaaaaa! Ik ben erbij!
Zeven weken vandaag, vrijdag echo.

Dit wordt mijn tweede. Sterker nog tweede in een jaar...
Vorige is afgelopen december geboren
(Licht paniekerig, stomme hormonen)

Maar we gaan ervoor. Al heb ik de misselijkheid niet gemist!
:yes: vanzee
Super!!
Super vanzee! Wat ontzettend fijn :heart:
Vanzee heerlijk!! :cheer2:
wat fijn vanzee!

Zijn er meer meiden die last hebben van menstruatie achtige onderbuikpijn? Ik heb het voornamelijk s'avonds.

En een stuk meer afscheiding dan normaal...
@ fluffy ik heb inderdaad ook last van menstruatie krampen. Heel vervelend.
Ik heb geen krampen, wel meer afscheiding.

En ik vind het heel vervelend, ik heb het vooral koud. Het is warm in huis, heb warme kleren aan, zit onder een dekentje. En ik ben gewoon koud. Het voelt alsof ik van binnen koud ben. Nu een paar weken :( hopelijk gaat het snel over.
Gefeliciteerd rougelove! Wat ontzettend snel achter elkaar, maar ook wat gaaf!

Ik heb het ook zo onbehoorlijk koud Sneeuwball. Echt niet chill! Veel thee drinken maar :)

Tijdens mn werk begon het een beetje te landen dat ik nu echt een kindje krijg ipv een positieve test heb. Waar ik eerst vooral iets wilde, wil ik nu dit kleine frutseltje met kloppend hartje :)
Ooh Yes vanzee! Superfijn van je mooie echo! Ben je op dezelfde termijn gebleven of obv de echo nog wat verschoven?

Ik heb het ook al dagen continu koud, brrr... lig met een dikke pyjama en sokken in bed o_o :lol:
Verder gelukkig nergens last van.

Welkom en gefeliciteerd ook Fluffy29 en rougelove.
En ik dacht dat ik de enige was.. ik had kou nooit als kwaaltje gelezen haha.

Welkom fluffy en rougelove. Heel pittig lijkt me dat rougelove, 2 zwangerschappen zo kort op elkaar. Ik kreeg na de 1e echt het advies om minimaal een jaar te wachten (helemaal na keizersnee)
Wel leuk, een klein verschil in leeftijd!
Afscheiding en pijn in onderbuik heb ik ook.
Bij de vorige zeiden ze dat afscheiding normaal is, alleen de kleur doet er toe. Als het heel bruin is ofzo.
Die pijn kan het hechten van de eicel zijn werd mij verteld.
Yeeey Vanzee wat een goed nieuws🎉 geweldig!! 😍 geniet er lekker van!

Fluffy jaa ik had dat ook heel erg, vooral voordat ik mijn echo had. Ik dacht ik word elk moment ongesteld, dit is niet goed. Maar nu is het steeds minder, heb het nu vooral smiddags op werk maar lang niet zoals in het begin.

rougelove gefeliciteerd! 🎉

peertje heel veel succes vrijdag! Denk wel dat je een echo krijgt. Ik had mijn (inwendige) echo met 6 weken en 2 dagen en zagen al een kloppend hartje, dus wie weet! Misschien kun je het gewoon vragen als ze het zelf niet doen.
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Je gaat toch overal aan twijfelen. Die kou lijkt me ook vervelend zeg!

Hopelijk horen we steeds meer positieve verhalen na de eerste echo's!
Grappig. Koud en dan warm heb ik (ook). Had alleen het idee dat ik grieperig was haha. Afgelopen week een mega jankbui op het werk gehad. Vreselijk!! Zo NIET mij haha.
Volgende week (7w5d) intake / echo en dan ga ik het wellicht op werk vertellen.

Merk dat ik soms echt een volle buik heb ofzo. En lichte krampen / buikpijn. En natuurlijk hele dag misselijk.
Ik slaap gelukkig nog wel goed!
Gefeliciteerd vanzee! Wat heerlijk om te zien dat het goed zit.

Afscheiding heb ik inderdaad ook meer.
Krampen ook maar volgens mij zijn dat echt mijn darmen ik heb daar zo last van gekregen.

Het aftellen voor de echo begint bij ons nu ook. Maandag heb ik een echo en dinsdag een telefonische afspraak met de gyn. Ik moest anders een week wachten om langs te komen, dus ik heb geregeld dat het de dag erna telefonisch kan.
@koekie, morgen belt de HA ivm medicatie (tenminste hoop dat ik die krijg) en heb de naam opgeschreven, thx! Heb jij het in de nacht ook zo erg? Nou ja, hopelijk morgen medicatie. Want niet slapen is ook niet gezond. Maar die meds werken goed voor jou?

@Kate, hahaha heb ook een schoonmoeder die ik niets vertel. Dan kan ik net zo goed het plaatselijke sufferdje bellen. Hahaha..
19 april, spannend! Dan al 9 wk. Ik heb woensdag ook 9 wk echo.

@vanzee, wauw! Een kloppend hartje, wat fijn. Geeft weer wat geruststelling. Wanneer mag je weer?

@thumper, jij gaat een lang weekend tegemoet. Maandag echo, super spannend! Duim voor je.
Fijn bericht, vanzee. Wij hebben gisteren ook een hartje gezien en gehoord😊
Miamora, hopelijk krijg je iets tegen het spugen. Ik ben begonnen met emesafene, dat is iets minder heftig dan primperan.
Succes voor alle dames met echo's de komende dagen!
Ook fijn, koekje! En hopelijk slaan de medicijnen aan.

Ik heb ook de verloskundige gebeld en krijg weer een echo over 1,5 week :)
Super fijn koekie! En hopelijk slaat de medicatie aan!

Weer een echo vanzee! Is er een reden dat je snel een echo had en nu weer gauw een?
Omdat ik nog steeds geen echo heb en pas over 2 weken de eerste haha.
Heel erg veel sterkte voor de dames met veel last van spugen/misselijkheid!!! Heb dat de vorige keer heel erg gehad en weet hoe naar het is :hug:

Kon echt niet nog 3 weken wachten en heb een pretecho ingepland voor volgende week donderdag. Ben heel erg benieuwd!

Fijn weekend iedereen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven