Uitgerekend november 2019

maandag 4 maart 2019 om 19:23
Hallo allemaal,
Wie vindt het ook leuk om samen te kletsen en is in november uitgerekend?
...
Wie vindt het ook leuk om samen te kletsen en is in november uitgerekend?
Naam | Leeftijd | Kindje | Geslacht | Uitgerekend | Bijzonderheden |
Vlindertjes29 | 33/33 | 2e | ? | 11-11 | 04-03 positieve test / 29-03 echo |
Torrey87 | 31/34 | 1e | ? | 11-11 | 28-02 positieve test / 29-03 echo |
vanzee | 32/35 | 2e | ? | 06-11 | 02-02 positieve test / 20-03 echo ![]() |
Thumper- | 25/29 | 1e | ? | 15-11 | 08-03 positieve test / 25-03 echo |
sneeuwball | 28/29 | 2e | ? | 13-11 | 07-03 positieve test / 09-04 echo |
Peertje80 | 35/36 | 3e | ? | 15-11 | 07-03 positieve test / echo ![]() |
Miamora | 37/39 | 1e | ? | 03-11 | 27-03 echo |
Sweet899 | 2e | ? | 23-11 | 11-03 positieve test / 10-04 echo | |
koekie3 | 3e | ? | 04-11 | 21-03 echo ![]() | |
Konijntje999 | 31/36 | 2e | ? | 11-03 positieve test / 13-04 echo | |
Pluisje19 | 30/37 | 1e | ? | 03-11 | 24-02 positieve test / 12-03 echo ![]() |
paperclip1985 | 33/36 | 1e | ? | 03-11 | 11-03 positieve test |
Kate670 | 29/29 | 1e | ? | 17-11 | 13-03 positieve test |
...

moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-12-2020 15:45
Reden: Tabel moet gewoon open blijven!
Reden: Tabel moet gewoon open blijven!
82.17% gewijzigd
woensdag 20 maart 2019 om 09:27
Vanzee, heel veel plezier vandaag!
Voor alle dames die zo lang bezig zijn geweest, echt super fijn dat het nu gelukt is! Ik kan me niet voorstellen hoe rot het geweest moet zijn om elke maand maar weer ongesteld te worden. Kan er wel inkomen dat jullie het nieuws al met een paar mensen gedeeld hebben. Die hebben waarschijnlijk erg met jullie meegeleefd en hoe mooi is het dan om goed nieuws te kunnen brengen! Miamora, volgens mij zou mijn schoonmoeder ook in staat zijn gelijk de hele familie te bellen, dus die vertellen we het nog maar even niet.
Heb met jou en Koekie te doen, zo misselijk
hoop echt dat jullie er over een paar weken van af zijn en de draad weer een beetje op kunnen pakken. Wat hormonen wel niet met je lichaam kunnen doen, bizar!
Fluffy, gefeliciteerd!
Ik heb gisteren contact gehad met de verloskundige. 17 april mogen we langs komen, dan ben ik denk ik 9 weken.
Voor alle dames die zo lang bezig zijn geweest, echt super fijn dat het nu gelukt is! Ik kan me niet voorstellen hoe rot het geweest moet zijn om elke maand maar weer ongesteld te worden. Kan er wel inkomen dat jullie het nieuws al met een paar mensen gedeeld hebben. Die hebben waarschijnlijk erg met jullie meegeleefd en hoe mooi is het dan om goed nieuws te kunnen brengen! Miamora, volgens mij zou mijn schoonmoeder ook in staat zijn gelijk de hele familie te bellen, dus die vertellen we het nog maar even niet.
Heb met jou en Koekie te doen, zo misselijk

Fluffy, gefeliciteerd!
Ik heb gisteren contact gehad met de verloskundige. 17 april mogen we langs komen, dan ben ik denk ik 9 weken.
woensdag 20 maart 2019 om 18:55

woensdag 20 maart 2019 om 20:52
woensdag 20 maart 2019 om 21:12
Gefeliciteerd rougelove! Wat ontzettend snel achter elkaar, maar ook wat gaaf!
Ik heb het ook zo onbehoorlijk koud Sneeuwball. Echt niet chill! Veel thee drinken maar
Tijdens mn werk begon het een beetje te landen dat ik nu echt een kindje krijg ipv een positieve test heb. Waar ik eerst vooral iets wilde, wil ik nu dit kleine frutseltje met kloppend hartje
Ik heb het ook zo onbehoorlijk koud Sneeuwball. Echt niet chill! Veel thee drinken maar

Tijdens mn werk begon het een beetje te landen dat ik nu echt een kindje krijg ipv een positieve test heb. Waar ik eerst vooral iets wilde, wil ik nu dit kleine frutseltje met kloppend hartje

woensdag 20 maart 2019 om 21:13

woensdag 20 maart 2019 om 21:55
En ik dacht dat ik de enige was.. ik had kou nooit als kwaaltje gelezen haha.
Welkom fluffy en rougelove. Heel pittig lijkt me dat rougelove, 2 zwangerschappen zo kort op elkaar. Ik kreeg na de 1e echt het advies om minimaal een jaar te wachten (helemaal na keizersnee)
Wel leuk, een klein verschil in leeftijd!
Welkom fluffy en rougelove. Heel pittig lijkt me dat rougelove, 2 zwangerschappen zo kort op elkaar. Ik kreeg na de 1e echt het advies om minimaal een jaar te wachten (helemaal na keizersnee)
Wel leuk, een klein verschil in leeftijd!

woensdag 20 maart 2019 om 22:29
Yeeey Vanzee wat een goed nieuws
geweldig!!
geniet er lekker van!
Fluffy jaa ik had dat ook heel erg, vooral voordat ik mijn echo had. Ik dacht ik word elk moment ongesteld, dit is niet goed. Maar nu is het steeds minder, heb het nu vooral smiddags op werk maar lang niet zoals in het begin.
rougelove gefeliciteerd!
peertje heel veel succes vrijdag! Denk wel dat je een echo krijgt. Ik had mijn (inwendige) echo met 6 weken en 2 dagen en zagen al een kloppend hartje, dus wie weet! Misschien kun je het gewoon vragen als ze het zelf niet doen.
Fluffy jaa ik had dat ook heel erg, vooral voordat ik mijn echo had. Ik dacht ik word elk moment ongesteld, dit is niet goed. Maar nu is het steeds minder, heb het nu vooral smiddags op werk maar lang niet zoals in het begin.
rougelove gefeliciteerd!
peertje heel veel succes vrijdag! Denk wel dat je een echo krijgt. Ik had mijn (inwendige) echo met 6 weken en 2 dagen en zagen al een kloppend hartje, dus wie weet! Misschien kun je het gewoon vragen als ze het zelf niet doen.
donderdag 21 maart 2019 om 12:11
Grappig. Koud en dan warm heb ik (ook). Had alleen het idee dat ik grieperig was haha. Afgelopen week een mega jankbui op het werk gehad. Vreselijk!! Zo NIET mij haha.
Volgende week (7w5d) intake / echo en dan ga ik het wellicht op werk vertellen.
Merk dat ik soms echt een volle buik heb ofzo. En lichte krampen / buikpijn. En natuurlijk hele dag misselijk.
Ik slaap gelukkig nog wel goed!
Volgende week (7w5d) intake / echo en dan ga ik het wellicht op werk vertellen.
Merk dat ik soms echt een volle buik heb ofzo. En lichte krampen / buikpijn. En natuurlijk hele dag misselijk.
Ik slaap gelukkig nog wel goed!
donderdag 21 maart 2019 om 14:01
Gefeliciteerd vanzee! Wat heerlijk om te zien dat het goed zit.
Afscheiding heb ik inderdaad ook meer.
Krampen ook maar volgens mij zijn dat echt mijn darmen ik heb daar zo last van gekregen.
Het aftellen voor de echo begint bij ons nu ook. Maandag heb ik een echo en dinsdag een telefonische afspraak met de gyn. Ik moest anders een week wachten om langs te komen, dus ik heb geregeld dat het de dag erna telefonisch kan.
Afscheiding heb ik inderdaad ook meer.
Krampen ook maar volgens mij zijn dat echt mijn darmen ik heb daar zo last van gekregen.
Het aftellen voor de echo begint bij ons nu ook. Maandag heb ik een echo en dinsdag een telefonische afspraak met de gyn. Ik moest anders een week wachten om langs te komen, dus ik heb geregeld dat het de dag erna telefonisch kan.
donderdag 21 maart 2019 om 14:22
@koekie, morgen belt de HA ivm medicatie (tenminste hoop dat ik die krijg) en heb de naam opgeschreven, thx! Heb jij het in de nacht ook zo erg? Nou ja, hopelijk morgen medicatie. Want niet slapen is ook niet gezond. Maar die meds werken goed voor jou?
@Kate, hahaha heb ook een schoonmoeder die ik niets vertel. Dan kan ik net zo goed het plaatselijke sufferdje bellen. Hahaha..
19 april, spannend! Dan al 9 wk. Ik heb woensdag ook 9 wk echo.
@vanzee, wauw! Een kloppend hartje, wat fijn. Geeft weer wat geruststelling. Wanneer mag je weer?
@thumper, jij gaat een lang weekend tegemoet. Maandag echo, super spannend! Duim voor je.
@Kate, hahaha heb ook een schoonmoeder die ik niets vertel. Dan kan ik net zo goed het plaatselijke sufferdje bellen. Hahaha..
19 april, spannend! Dan al 9 wk. Ik heb woensdag ook 9 wk echo.
@vanzee, wauw! Een kloppend hartje, wat fijn. Geeft weer wat geruststelling. Wanneer mag je weer?
@thumper, jij gaat een lang weekend tegemoet. Maandag echo, super spannend! Duim voor je.
vrijdag 22 maart 2019 om 10:45

vrijdag 22 maart 2019 om 18:00