Uitgerekend november 2019

maandag 4 maart 2019 om 19:23
Hallo allemaal,
Wie vindt het ook leuk om samen te kletsen en is in november uitgerekend?
...
Wie vindt het ook leuk om samen te kletsen en is in november uitgerekend?
Naam | Leeftijd | Kindje | Geslacht | Uitgerekend | Bijzonderheden |
Vlindertjes29 | 33/33 | 2e | ? | 11-11 | 04-03 positieve test / 29-03 echo |
Torrey87 | 31/34 | 1e | ? | 11-11 | 28-02 positieve test / 29-03 echo |
vanzee | 32/35 | 2e | ? | 06-11 | 02-02 positieve test / 20-03 echo ![]() |
Thumper- | 25/29 | 1e | ? | 15-11 | 08-03 positieve test / 25-03 echo |
sneeuwball | 28/29 | 2e | ? | 13-11 | 07-03 positieve test / 09-04 echo |
Peertje80 | 35/36 | 3e | ? | 15-11 | 07-03 positieve test / echo ![]() |
Miamora | 37/39 | 1e | ? | 03-11 | 27-03 echo |
Sweet899 | 2e | ? | 23-11 | 11-03 positieve test / 10-04 echo | |
koekie3 | 3e | ? | 04-11 | 21-03 echo ![]() | |
Konijntje999 | 31/36 | 2e | ? | 11-03 positieve test / 13-04 echo | |
Pluisje19 | 30/37 | 1e | ? | 03-11 | 24-02 positieve test / 12-03 echo ![]() |
paperclip1985 | 33/36 | 1e | ? | 03-11 | 11-03 positieve test |
Kate670 | 29/29 | 1e | ? | 17-11 | 13-03 positieve test |
...

moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-12-2020 15:45
Reden: Tabel moet gewoon open blijven!
Reden: Tabel moet gewoon open blijven!
82.17% gewijzigd
donderdag 28 maart 2019 om 19:37
Gefeliciteerd voor alle meiden die een mooie echo hebben gehad!
Paperclip, rot dat je zo misselijk bent. Het honger gevoel herken ik heel erg en ik eet nu ook wel meer dan normaal. Probeer er heel erg op te letten dat ik dan wel ‘gezonde’ extra’s neem, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Heb vanaf het begin al een heel erg opgezette buik gehad, maar nu toch maar eens op de weegschaal.
Miamora, ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk dat voor je zal zijn. Een goede echo, maar het uitblijven van de blijdschap. Ik hoop voor jou dat dat gevoel nog komt.
Paperclip, rot dat je zo misselijk bent. Het honger gevoel herken ik heel erg en ik eet nu ook wel meer dan normaal. Probeer er heel erg op te letten dat ik dan wel ‘gezonde’ extra’s neem, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Heb vanaf het begin al een heel erg opgezette buik gehad, maar nu toch maar eens op de weegschaal.
Miamora, ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk dat voor je zal zijn. Een goede echo, maar het uitblijven van de blijdschap. Ik hoop voor jou dat dat gevoel nog komt.

zaterdag 30 maart 2019 om 17:12
Balen Torrey, maar maandag schiet ook al op.
Zoon is ziek, heeft oorontsteking en huiduitslag.
Daar bovenop ben ik ook ziek. Heb gister niets gegeten en kon ook niets binnen houden. En dat terwijl ik helemaal nog niet misselijk was geweest, daarbij had ik wel 38 graden koorts dus zal niet alleen aan de zwangerschap liggen.
Nu knap ik weer wat op, maar als moeder kan je niet ziek zijn
Hoe gaat het met jullie meiden?
Zoon is ziek, heeft oorontsteking en huiduitslag.
Daar bovenop ben ik ook ziek. Heb gister niets gegeten en kon ook niets binnen houden. En dat terwijl ik helemaal nog niet misselijk was geweest, daarbij had ik wel 38 graden koorts dus zal niet alleen aan de zwangerschap liggen.
Nu knap ik weer wat op, maar als moeder kan je niet ziek zijn

Hoe gaat het met jullie meiden?

zondag 31 maart 2019 om 09:05
zondag 31 maart 2019 om 10:57
Hee meiden ik was even een weekje afwezig. Ik ben de laatste weken zo moe en misselijk. Afgelopen week heb ik me ook een dagje ziek gemeld op het werk en aan mijn baas verteld dat ik zwanger ben.
Vorige week een echo gehad en daar was duidelijk een hartje te zien.
10 april heb ik een nieuwe echo dit keer bij de verloskundige.
Sterkte sneeuwbal. Het hoeft niet iets te betekenen maar ik begrijp je zorgen.
Honger gevoel heb ik ook maar alleen in de middag. Vanaf de avond draait mijn maag om voor eten.
Vorige week een echo gehad en daar was duidelijk een hartje te zien.
10 april heb ik een nieuwe echo dit keer bij de verloskundige.
Sterkte sneeuwbal. Het hoeft niet iets te betekenen maar ik begrijp je zorgen.
Honger gevoel heb ik ook maar alleen in de middag. Vanaf de avond draait mijn maag om voor eten.
zondag 31 maart 2019 om 12:28
Ik begrijp dat je je zorgen maakt, Sneeuwball. Was het zomaar een keer? Heb je alweer iets gehoord van de verloskundige? Hopelijk is het allemaal goed!
Fijn van de goede echo Thumper!
's Avonds heb ik ook minder trek, maar probeer wel gezond door m'n misselijkheid heen te eten. Ik lig 's avonds wel steeds om half 9 te slapen
Fijn van de goede echo Thumper!
's Avonds heb ik ook minder trek, maar probeer wel gezond door m'n misselijkheid heen te eten. Ik lig 's avonds wel steeds om half 9 te slapen

zondag 31 maart 2019 om 14:58
sneeuwbal begrijp echt dat je je zorgen maakt maar zoals de vlk heeft gezegd hoeft het echt niets slechts te betekenen. Tijdens mijn eerste echo zagen ze ook wat “vocht” en dat kon dus als oud bloed nog komen. Ze gaven toen ook aan dat ik niet direct hoef te schrikken als dat gebeurt. Had jij al een eerste echo gehad?

zondag 31 maart 2019 om 20:12
Ik ben bij de verloskundige geweest. Er was niets aan de hand. Een mooi kloppend hartje. De uitgerekende datum blijft ook nog 13-11.
Ik ben gerustgesteld.
Verloskundige zei dat dit vaker voorkomt bij vrouwen die al een kindje hebben gehad, dat de bloedvaten in de baarmoederwand dunner zijn daardoor en dus wat is gesprongen, en dat bloedde.
Ik ben blij dat ik zo snel terecht kon en met de verloskundige die mijn zorgen helemaal snapten.
Thumper: fijn van je goede echo! Hopelijk zakt je misselijkheid en moeheid snel.
Ik ben gerustgesteld.
Verloskundige zei dat dit vaker voorkomt bij vrouwen die al een kindje hebben gehad, dat de bloedvaten in de baarmoederwand dunner zijn daardoor en dus wat is gesprongen, en dat bloedde.
Ik ben blij dat ik zo snel terecht kon en met de verloskundige die mijn zorgen helemaal snapten.
Thumper: fijn van je goede echo! Hopelijk zakt je misselijkheid en moeheid snel.

donderdag 4 april 2019 om 15:05
donderdag 4 april 2019 om 15:55

donderdag 4 april 2019 om 19:07

maandag 8 april 2019 om 09:43
Hoi hoi,
Hier ook alles goed gelukkig! Deze week hebben we de derde echo
, ben benieuwd!
kate jaaa ik heb daar ook zo een last van. Ik heb bij de hema van die bh achtige topjes gehaald zodat ik toch wat aan heb en mijn borsten niet zo’n pijn doen bij het omdraaien in bed.
torrey wat leuk dat je het hartje heb mogen horen. Ben zo benieuwd wanneer wij het een keer mogen horen
ik lees overal dat ze het pas vanaf 12 weken doen maar heb na deze week pas weer met 16 weken een echo.. wat dus betekent dat ik dan pas het hartje mag horen..
sneeuwbal ik ga het mijn leidinggevende denk ik volgende week ergens vertellen, dan ben ik 11,5 weken. Collega’s mogen het daarna ook wel weten hihi
Hier ook alles goed gelukkig! Deze week hebben we de derde echo
kate jaaa ik heb daar ook zo een last van. Ik heb bij de hema van die bh achtige topjes gehaald zodat ik toch wat aan heb en mijn borsten niet zo’n pijn doen bij het omdraaien in bed.
torrey wat leuk dat je het hartje heb mogen horen. Ben zo benieuwd wanneer wij het een keer mogen horen
sneeuwbal ik ga het mijn leidinggevende denk ik volgende week ergens vertellen, dan ben ik 11,5 weken. Collega’s mogen het daarna ook wel weten hihi
maandag 8 april 2019 om 16:04
Oh echt Pluisje? Dan hebben we wel echt geluk gehad denk ik
Ik dacht overigens ook dat het 'standaard' was met de termijn echo, maar dat is dan misschien ook niet.
Voor ons was het echt een verrassing hoor! We zagen het hartje al knipperen en daarna ging het geluid aan. Kwartje viel eerst nog niet, maar daarna kwam ook het ritme in beeld.
Wel leuk, de derde echo! Wij hebben 19-4 (ZKH, ivm uitgestelde intake, haha) en daarna 23-4 (NIPT info en termijn echo), dus best kort op elkaar.

Ik dacht overigens ook dat het 'standaard' was met de termijn echo, maar dat is dan misschien ook niet.
Voor ons was het echt een verrassing hoor! We zagen het hartje al knipperen en daarna ging het geluid aan. Kwartje viel eerst nog niet, maar daarna kwam ook het ritme in beeld.
Wel leuk, de derde echo! Wij hebben 19-4 (ZKH, ivm uitgestelde intake, haha) en daarna 23-4 (NIPT info en termijn echo), dus best kort op elkaar.
dinsdag 9 april 2019 om 09:14
Bij ons zijn die ook zo kort op elkaar over twee weken, maar dan afsluiting ziekenhuis en termijnecho. Maargoed, elke kans om even in mn buik te spieken grijp ik 
Met 16 weken willen we een geslachtsbepaling doen, ook omdat er dan een hele tijd geen echo's zijn en je nog niks voelt. En omdat ik natuurlijk de nieuwsgierigheid zelve ben
Gaan jullie ook zoiets doen? Willen jullie weten wat het wordt? En hou je dat dan voor jezelf of mogen anderen het ook weten?

Met 16 weken willen we een geslachtsbepaling doen, ook omdat er dan een hele tijd geen echo's zijn en je nog niks voelt. En omdat ik natuurlijk de nieuwsgierigheid zelve ben

Gaan jullie ook zoiets doen? Willen jullie weten wat het wordt? En hou je dat dan voor jezelf of mogen anderen het ook weten?
dinsdag 9 april 2019 om 13:00

dinsdag 9 april 2019 om 14:05
Ik heb vandaag mn echo.
En ik vind dat je erbij hoort, ook met 30 okt hoor miamora!
Waarom is ruggenprik/keizersnee al besproken?
Ik heb dat gehad bij de eerste bevalling. Ik vond het allemaal wel prima, het werd dan ook een spoedkeizersnee en zat al helemaal in mn eigen wereld.
Het zetten van de ruggenprik was wel lastig maar heb geen pijn ervaren. Of ben het al vergeten
En ik vind dat je erbij hoort, ook met 30 okt hoor miamora!
Waarom is ruggenprik/keizersnee al besproken?
Ik heb dat gehad bij de eerste bevalling. Ik vond het allemaal wel prima, het werd dan ook een spoedkeizersnee en zat al helemaal in mn eigen wereld.
Het zetten van de ruggenprik was wel lastig maar heb geen pijn ervaren. Of ben het al vergeten