Uitgerekend rond augustus na één of meerdere miskramen

12-12-2018 11:52 718 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die in of rond augustus is uitgerekend na één of meerdere miskramen. Wat is het super om weer een positieve test in handen te hebben. Maar ooooh die onzekerheid... Laten we elkaar er doorheen slepen, oppeppen, moed inspreken en verdriet en blijdschap delen. En dan hopelijk straks in de zomer van 2019 heeeeel veel blakende baby's! :cheer2: :cheer2: :cheer2:

[/td] [table]
NaamUitgerekende datumGezinssituatieLeeftijd v/mBijzonderhedenEcho
Stippeltjesbehang13-82 bonuskinderen van vriend, 1e kindje samen37 en 43Mei 2018 MA bij 8 weken, September 2018 MA bij 8 weken7-1
Koekoekk17-8kindje van 2 jaar29/35Mei 2018 MA bij 9 weken, November 2018 MA bij 5,5 weken :heart: Kloppend hartje gezien
MargeSimpson18-81 zoontje33/352016 MA bij 7 weken, Augustus 2018 MA bij 5 weken :redrose:
Zot-837-8zoon van 2,5 en dochter overleden (jan '18) 35/40 :heart: :heart: Twee kloppende hartjes / 3 miskramen (2015 en 2x zomer 2018)17-12
-Anna89-Augustus
Alfirin24 julinog geen kinderen35/30Miskraam oktober 2018:heart: kloppend hartje
Mijnnaamislaura8 Augustus1 zoon van 1 jaar32/32ma in 2015 en 3 jaar moeten wachten op 1e :heart: klopt! 13-3 20 wk echo
Nijn-tje22/837/371 kind, eerste kind met vriendin 2018 2 miskramen (6 en 11 weken) :heart: Kloppend hartje gezien
SantaMaria[29-07] 1 zoon van 6 jaar 38/32 Miskraam september 2018, zoon geboren bij 29+3 18-12 kloppend hartje gezien, 7-1 12-wekenecho
*Frozen_Star*Nog geen kinderen33/30Miskraam september 20183-1 echo 4-1 intake
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:25
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
71.16% gewijzigd
Ik weet dat er twee zijn teruggeplaatst, maar toch had ik zelf ook liever een test gehad als die. En over snel HcG aanmaken; onze fertiliteitsarts gaf aan dat het vruchtje daar voor zorgt dus dat het niet zo kan zijn dat ‘jouw lijf’ dat doet; klinkt vaag, maar als in; als het vruchtje niet oke is maak je langzaam HcG aan.. ik vroeg haar namelijk of het niet gewoon aan m’n productie daarvan kon liggen dat het mis ging; dat kan dus blijkbaar niet.
@Biekkie Lief van je! Alleen de echo vandaag gaat niet door omdat ik afgelopen maandag al een echo heb gehad. Nu pas 7 januari dus nog even geduld...

En dat geduld valt niet mee. Mijn gevoel wordt heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees. Aangestoken door alle test foto's hier toch vandaag de laatste test uit mijn voorraad gedaan. Niet dat dat garanties geeft. Maar nu de teststreep zelfs feller was dan de controle streep, geeft het toch weer even rust. Nu ga ik echt echt echt niet meer testen. Feller dan dit wordt ie toch niet

Afbeelding
Koekoekk, heel hoog hcg kan ook slecht zijn...

Stippel, ah ik keek in de tabel, vandaar😅 mooie test ook!
Fijn dat je test wel goed oploopt Stippel! Lastig he die onzekerheid? Hoop dat de dagen tot 7/1 snel gaan! 😘
Dat ziet er een prima test uit, Stippel.
En nu stoppen met testen! :-D
Stippel prachtige test maar lieverd, echt stoppen nu! Met een bepaalde hoogte wordt de test juist minder duidelijk omdat het te hoog is, dus het kan ook weer tot ónzekerheid leiden. Inzetten op vertrouwen nu!

Hier is het eerste bloed gespot. Het mocht niet zo zijn.
Ach lief kippetje, wat ontzettend oneerlijk :hug:
Kippetje, ah nee.... Hele dikke knuffel
Kippetje :hug:
Lief dat jullie zo meeleven! Hoop hier vanaf nu alleen maar mooie echo's te zien! Ga hard voor jullie duimen. Ik kom af en toe spieken hoor!
Goed.. ik geloof dat ik officieel vertrouwen begin te krijgen; dikke bandenpijn vandaag, misselijk, vooral zoute en zoete dingen willen eten.. Jullie al gekke dingen qua eten? Ik wil eigenlijk alleen maar ansjovis, pizza en ontbijtspek met zo zoet mogelijk sap ernaast 🤭
@Kippetje_s Ah neeee ik hoopte zo dat het vals alarm was! Hou je ons op de hoogte hoe het met je gaat? Want ook dat mag je hier van je afschrijven hoor! Niet alleen de leuke dingen hoeven gedeeld te worden ;-)

Ik beloof plechtig dat ik niet meer zal testen. Heb echt mazzel dat hij vandaag zo knalt, maar inderdaad kan het ook wisselen. Dus na deze super knaller stop ik dan toch echt met testen. Ik heb ze ook niet meer in huis dus dat scheelt :thumbsup:

Heb nog niet echt hele gekke dingen kunnen ontdekken qua eten. Maar wel dat ik naar andere dingen neig als eerst: veel soep en yoghurt met warm fruit en minder naar brood.
Nu ik er over nadenk at ik dat eerst nooit, dus das dan toch wel gek.
Heb nog geen dingen kunnen ontdekken die ik nu ineens niet meer lekker vind.
Juist nog steeds heel veel (lekkere) trek. Maar dan ook weer snel misselijk als ik teveel heb gegeten. Oja en maagzuur!!
Hoera voor het vertrouwen Koekoekk! :yes: Hier soms ook lichte bandenpijn.

Qua eten zijn er voorlopig nog geen specifieke dingen waar ik naar snak. Ik eet gewoon VEEL. Lege maag = misselijk, dus er zit niets anders op dan een hele dag door eten. :-D
Ik begin wel erg vermoeid te geraken. Hoe komen jullie de dag door als je je voelt alsof je overreden bent door een bulldozer? :-|
Hey dames,

Mijn drukke week zit er ook op dus heb weer eventjes bijgelezen.

Kippetje; dikke knuffel!

Stippel; ik snap wat je bedoeld met het onzeker worden van de testen hier.
Ik heb sinds vorige week ook niet meer getest, toen was mijn controle streep nog donkerder dan de teststreep dus nu maak ik me daar ook weer druk om.

Verder weinig symptomen hier.
Misselijk ben ik niet heel vaak, vermoeidheid valt mee maar vanmorgen voelde ik me wel alsof ik door een vrachtwagen was overreden, alleen de zere borsten (en jeukende tepels) zijn constant aanwezig.
Ik heb nu sinds vanavond een beetje een zeurderig gevoel in m’n buik.

Vandaag ben ik 6 weken en de vorige keer ging het in deze periode mis. Hopelijk gaat deze week snel voorbij. Ik ben nu al zenuwachtig voor de echo van donderdag. Eerst maar zien of t goed gaat tot die tijd
Spannend als je rond die periode zit frozen! Ik vond die dagen het meest lastig tot nu toe.. en nu inderdaad weer spannend richting echo! Wat je omschrijft klinkt trouwens herkenbaar en volgens mij ook goed 😉

Hier net een beetje te enthousiast chips gegeten en een partij misselijk nu, bah!
KIppetje, nee toch... Hoe is het nu? Zet het bloeden door? En ook krampen erbij? :hug:

Frozen, gelukkig is je drukke week voorbij! Spannend he als je nu op de termijn zit waar t de vorige keer mistig.
Ik nu ook 6 weken (en 1 of 2 dagen) en bij de eerste miskraam ging het ook nu mis. Toen begon het met enorme krampen. Vannacht dus ook even maar had al snel door dat het m’n darmen waren, pff!!

Haha Koekkoek, dat eten en dan misselijk worden herken ik! Alleen van lekkere dingen..

Stippel, wat een knaltest, en idd donkerder wordt hij niet!!

Marge, nee dat gevoel door een bulldozer overreden zijn herken ik niet!! Vooral gewoon moe Savonds. Maar maak nu goede nachten want vakantie en kindje is bij vader. Dus goede nachten slaap helpt enorm!

Hier nog misselijk maar te doen in vergelijking met de vorige keer. Ik voel me nu zoals ik me voelde toen het de laatste keer mis ging, qua misselijkheid dan. Toen werd het ineens draaglijk. Mijn doemscenario is nu dan ook dat er wel war groeit maar dat het niet helemaal goed gaat. :facepalm: Heel stom, hoeft helemaal niet.
Nog 2 dagen en we weten meer!!!
Ohh Nijn dat herken ik wel; dat je denkt jaaa het groeit wel, maar vast te langzaam. Nare gedachte he? Fijn dat he maandag mag!! Kan ook niet wachten tot het woensdag is 😁
@MargeSimpson Dat gevoel van die bulldozer herken ik wel! Alleen begin ik daar juist de dag mee en naarmate het avond wordt, voel ik me juist wat beter. Lekker efficiënt maar niet heus... Gelukkig heb ik nu vakantie dus doe het rustig aan.
Maar alle kwaaltjes zijn welkom dus ik klaag niet :cheer2:

@Nijn-tje en Koekoekk He bah wat een naar gevoel he die onzekerheid... Hoop dat deze dagen voorbij vliegen voor jullie en dan een mooie echo! :hug:

@Kippetje_s Hoe gaat het met jou meis?

@Frozen Dat klinkt echt wel lekker zwanger hoor! :cheer:
Ik heb toch ook nog maar een test gedaan, en dit was gelukkig ook echt een knaltest. Teststreep donkerder dan de controle streep dus ben voor nu weer even gerust gesteld.

Wat veel echo’s staan er gepland voor de komende week, spannend!

Hebben jullie trouwens ook zo’n slechte conditie momenteel?
Ik ben echt buiten adem wanneer ik 2 trappen oploop naar de wasmachine
Ja Frozen, herkenbaar dat buiten adem zijn! Conditie is WEG! Thuis een trappen, dat scheelt ;)
En fijn dat de test zo duidelijk was.

Lekker dat je vakantie hebt Stippel! Mooi rustig aan doen.

Echt goed misselijk nu. Eten wordt weer een functionele aangelegenheid;)
T is wel goed voor m’n vertrouwen :worship:
Ik ben vooral een enorme gare tv zombie geworden; heeft vast met die conditie te maken 😂
Tv: check. Vooral TLC.

Eten doe ik ook erg veel. Ik heb de hele dag zin in vettigheid. Vriendlief maakt vooral veel salades en fruit klaar voor me nu.

Spannend alle echo's binnenkort. Hopelijk allemaal goede berichten.

Heb je niet zo'n test van clearblue frozen? Die met weken erbij.
Stippel: jouw test is duidelijk als wat. 😀

Ik heb maar geen test meer gedaan en wacht wel tot de volgende echo.
Misschien ben ik erg nuchter hoor, maar als het vruchtje sterk is, dan blijft hij/zij toch wel aan me vast zitten.
Vandaag heb ik zelfs alvast een zwangerschapsbroek gekocht. Niet dat die al nodig is, maar hij was best leuk.
Ha leuk SantaMaria al shoppen! Ga ik doen zodra de echo goed is, want kan nu alleen nog jurkjes en rokjes aan, wil ook wel weer gewoon een fijne spijkerbroek hebben! Mooi even bestellen dan 😁 leeeeuk ook weer lekker kleren shoppen 🙌🏻 Wij betalen dat soort dingen altijd zelf, maar zwangerschapskleren mogen van de gezamenlijke pot 🎉 nu al zin in 😂
Ik heb vandaag een stretchy spijkerbroek gekocht bij de c&a voor maar €15,-. Zit heerlijk moet ik zeggen, dus misschien een tip voor het strakke broeken probleem.

Santa; ik heb geen clearblue test met aantal weken. Vond ze zo duur vorige keer voor iets wat maar 24 uur zichtbaar blijft.
Bovendien heb ik nu al 6 (shame on me) testen gedaan welke steeds duidelijker werden. Nu geen testen meer in huis dus kan nu ook niet meer testen.
Het lukt me ook niet om een foto te uploaden hier.

Ik heb sinds gister ook steeds krampen in m’n buik alsof ik ongesteld moet worden, dat roept de onzekerheid weer op.

Verder ook echt ontzettend moe, snachts word ik een aantal keer wakker en ‘savonds ben ik helemaal uitgeteld.
Mogge!

Frozen, hier ook moe, ik moet snachts wel minstens een x plassen en ik droom raar. Soms lukt in slaap vallen ook niet echt. Idd, heel snel buiten adem. Fijn, die broek!

Foto uploaden kan via tinypic.

Koekoekk, haha jij hebt echt trek in rare dingen!

Marge, bulldozer, check!

Nijn, ik duim keihard voor een mooie echo morgen!

Ik heb weer slecht geslapen vannacht. Werd wakker om te plassen, werd wakker van die @&-+_##&- buren die om 4.40 uitgebreid buiten afscheid van iemand namen, werd wakker van rare dromen... En ik ben al zo moe.

Ben wel blij met de kwaaltjes hoor, niks voelen met zoveel miskramen lijkt me nog moeilijker. Maar mijn reukvermogen... Dat mocht wel minder zijn eigenlijk. Bah zeg.

Ik zweet ook heel erg en ruik mezelf dan. Dus ik spring nu maar weer onder de douche.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven