Uitgerekend rond augustus na één of meerdere miskramen

12-12-2018 11:52 718 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die in of rond augustus is uitgerekend na één of meerdere miskramen. Wat is het super om weer een positieve test in handen te hebben. Maar ooooh die onzekerheid... Laten we elkaar er doorheen slepen, oppeppen, moed inspreken en verdriet en blijdschap delen. En dan hopelijk straks in de zomer van 2019 heeeeel veel blakende baby's! :cheer2: :cheer2: :cheer2:


[/td] [table]
NaamUitgerekende datumGezinssituatieLeeftijd v/mBijzonderhedenEcho
Stippeltjesbehang13-82 bonuskinderen van vriend, 1e kindje samen37 en 43Mei 2018 MA bij 8 weken, September 2018 MA bij 8 weken7-1
Koekoekk17-8kindje van 2 jaar29/35Mei 2018 MA bij 9 weken, November 2018 MA bij 5,5 weken :heart: Kloppend hartje gezien
MargeSimpson18-81 zoontje33/352016 MA bij 7 weken, Augustus 2018 MA bij 5 weken :redrose:
Zot-837-8zoon van 2,5 en dochter overleden (jan '18) 35/40 :heart: :heart: Twee kloppende hartjes / 3 miskramen (2015 en 2x zomer 2018)17-12
-Anna89-Augustus
Alfirin24 julinog geen kinderen35/30Miskraam oktober 2018:heart: kloppend hartje
Mijnnaamislaura8 Augustus1 zoon van 1 jaar32/32ma in 2015 en 3 jaar moeten wachten op 1e :heart: klopt! 13-3 20 wk echo
Nijn-tje22/837/371 kind, eerste kind met vriendin 2018 2 miskramen (6 en 11 weken) :heart: Kloppend hartje gezien
SantaMaria[29-07] 1 zoon van 6 jaar 38/32 Miskraam september 2018, zoon geboren bij 29+3 18-12 kloppend hartje gezien, 7-1 12-wekenecho
*Frozen_Star*Nog geen kinderen33/30Miskraam september 20183-1 echo 4-1 intake
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:25
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
71.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nijn, wat had je als titel bedacht?
Dan kan ik het zo wel even proberen..

Biekie ik snap je onzekerheid, helemaal na alle berichten hier. Wanneer mag je weer voor een echo?
Alle reacties Link kopieren
Frozen, zaterdag. Had afgelopen zaterdag al gemogen, maar vriend had al iets staan en ik dacht, ach dat is 3 dagen na de vorige echo...

Ik zou t liefst in bed gaan liggen en er de eerste weken niet uit komen. Voel me verschrikkelijk. 4 x zwanger geweest in iets meer dan een jaar en elke keer misgegaan. T zal nu ook wel misgaan dan. Voel me opgefokt en geïrriteerd.
Voor de echo kon ik t nog wegstoppen, nu niet meer.

Het is gewoon te veel en te snel denk ik.
Ik weet ook echt niet of ik hierna nog een keer ivf wel trek.

Hoe gaat het met iedereen verder?
Alle reacties Link kopieren
Ach lieve Biekie.. 3x is scheepsrecht toch. Dan moet het nu toch wel goed zitten!

Hoe voelt deze zwangerschap vergeleken met je vorige zwangerschappen?
Kan je je verloskundige niet bellen en vragen of je misschien toch wat eerder terecht kunt omdat je zo onzeker bent? Of anders ergens zelf een echo boeken?
Alle reacties Link kopieren
Frozen, de 4e keer is t ook misgegaan, met 9 weken klopte het hartje ineens niet meer. Als het nu weer mis gaat is het mijn 5e x mis.

Ja, ik mag bellen als ik me onzeker voel en mag dan ook echt wel langskomen maar als t dan nog wel klopt dan is het de volgende dag toch weer stress. Dus ik wacht maar af. Het heeft geen enkele zin.
Alle reacties Link kopieren
Frozen, ik geloof dat ik dit bedacht had: hehaalde miskraam doormaken en verwerken of opnieuw miskraam doormaken en verwerken
Maar alles is prima hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ach lieve Biekie dat wist ik niet, sorry!

Ik wilde dat ik iets kon doen om je onzekerheid weg te nemen :hug:
Alle reacties Link kopieren
Frozen, daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, ik kan het ook niet van iedereen onthouden hoe en wat. Lief, wat je schrijft. Dank je.
Alle reacties Link kopieren
Biekie wat rot ik snap je helemaal. Ik heb er 3 in een jaar gehad en ben als de dood voor nr. 4 in de toekomst. Het is de angst dat je nooit je eigen kindje mag vasthouden. Maar weet dat je niks aan de miskramen kunt doen, het was niet jouw fout. Het is niemand zijn fout. Het is alleen wel verdomde hard om mee te maken en dan vertrouwen te hebben in een goede afloop. Dikke knuffel.

Ik weet niet meer wie het vroeg maar iemand vroeg naar mij. Dat is lief. Ik verwacht volgebde week mijn menstruatie. Officieel zouden we er niet voor gaan, maar op cd 11 per ongeluk wel. Heb wel een verwijzing naar het zh gekregen.

Hoop dat de zwangeren onder ons zwanger blijven. En dat ik samen met de anderen snel blijvend zwanger mag raken. Wat zou het bijzonder zijn als we toch allemaal 2019 uitgaan met een extra mensje!
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames het is gelukt om het nieuwe topic aan te maken; herhaalde miskramen, doormaken en verwerken.
Alle reacties Link kopieren
Kippetje, dat hoop ik zo voor iedereen hier, dat we allemaal 2019 uitgaan met onze armen vol geluk!

Hier sinds gisteravond behoorlijk krampen. Voelt een beetje zoals toen de laatste miskraam op gang kwam. Tja, maar geprobeerd te negeren en flink aan de schoonmaak gegaan tot ik het om 12.00 echt niet meer trok. VK gebeld en ik mocht even langskomen.
Hartje klopte nog gewoon gelukkig!
Voor nu even gerustgesteld, nu zaterdag nog echo en intake. Ik mag een paar x extra komen dat spreken we zaterdag ff verder door.

Ze heeft extra goed overal naar gekeken en alles zag er goed uit. Het duurt alleen nog ZO lang voor ik 12 weken ben...
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,

Ik zou echt niet weten wat ik moet zeggen. Ik vind het echt verschrikkelijk wat zoveel van jullie (weer!!) mee moet maken en inderdaad, het is zooo oneerlijk!!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik steeds mee lees, maar gewoon niet wist hoe ik moest reageren.
Gelukkig waren er ook een paar goede berichten!
Biekkie, wat een angst zul je gehad hebben!! En wat een opluchting dat je het mooie knipperlichtje vandaag weer zag!!
mijn naam is laura, een hele lieve meid, als je in m'n ogen kijkt, weet je niet welke kant je op moet kijken..
Alle reacties Link kopieren
@Biekkie Wat fijn dat je weer een mooie echo hebt gehad! Maar wat is dat rot he steeds die onzekerheid... Hoop dat deze weken voorbij vliegen voor je!

@Mijnnaamislaura Dank je wel voor je lieve woorden!

Het lijkt me prima om naar een ander topic te verhuizen. Het is ook niet de bedoeling dat anderen nog meer onzekerheid krijgen door ons verdriet.
Ik kom hier zeker regelmatig nog even spieken om te kijken hoe het met iedereen gaat. Hoop vanaf nu alleen nog maar blije berichten te lezen hier. Bedankt voor jullie steun meiden! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Wauw, wat ben jij sterk, stippel!
Maar ook de andere meiden!!
mijn naam is laura, een hele lieve meid, als je in m'n ogen kijkt, weet je niet welke kant je op moet kijken..
Alle reacties Link kopieren
Je bent welkom in het andere topic hoor Stippel :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Mag ik met jullie meekletsen?
Ik ben zwanger na 6 vroege miskramen. Paar weken geleden voor de eerste keer ooit een kloppend hartje gezien. Alleen de termijn klopte niet (7 weken ipv 7+6) m'n gyn was ook allemaal heel gehaast. Maar hij maakte zich hier geen zorgen om. Ik wel helaas.

Morgenavond heb ik een echo bij een verloskundige. Hoop zo dat ons kleintje er dan nog is.

Ben vandaag 9 weken en 5 dagen zwanger uitgerekend 16 augustus
Alle reacties Link kopieren
Net bij de verloskundige geweest en het blijft onverwacht toch nog heel spannend... Want nu was er toch wel een vruchtzakje te zien wat was gegroeid. Ook weer met hartactie en zelfs een dooierzakje. Alleen nog steeds geen duidelijke baby zichtbaar... De verloskundige gaat het overleggen met de gynaecoloog. Maar we mogen dus onverwacht toch ineens nog hoop hebben. Morgen wordt ik terug gebeld hoe of wat verder.
Heel bizar dit! Kan het niet geloven...
Wooooow stippel wat een nieuws! Hopelijk snel duidelijkheid!!
Alle reacties Link kopieren
Wow stippel wat bizar!! Ik ga heel hard voor je duimen. Hoe laat mag je?

Ik heb morgen de intake en weer een echo. Ben benieuwd of het hartje nog klopt. Ben dan 7.3 , ik denk dat ik het heel eng vind om een echo met 9 weken te krijgen omdat het toen net mis was. Merk dat ik ergens toch hoop begin te krijgen dat het goed gaat deze keer, en dan denk ik steeds denk maar aan wat anders ipv aan wanneer aan iedereen vertellen enzo. Klap wordt dan zo hard.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Lily!
6 x mk! Jeetje!! Fijn dat je nu een hartactie gezien hebt!!

Stippel!! Wat een bizar verhaal!! En het lijkt mij heel moeilijk om nu echt weer hoop te hebben/krijgen! Want je bent vast bang daarna weer teleurgesteld te worden! Maar het kan! En het mag!
Wat zal dit zwaar zijn voor jullie!

Bliekkie, dat geldt dus ook voor jou. Als je eenmaal van je roze wolk afgedonderd wordt durf je er niet goed meer op te klimmen!!

Ik zit eindelijk, na 11 weken op m’n roze wolk! Sinds woensdag durf ik blij te zijn! We hadden een prachtige echo :heart:
Met een prachtig schoppend en zwaaiend kindje! Ik was gister dus 11 weken en de vk zei ook, nu moet je er echt vanuit gaan dat het goed gaat. Als het nu nog mis gaat zou je wel ontzettend veel pech moeten hebben.
Ik zal binnenkort ff de tabel aanpassen want ik ben nu op 08-08 gezet als uitgerekende datum.
mijn naam is laura, een hele lieve meid, als je in m'n ogen kijkt, weet je niet welke kant je op moet kijken..
Oh Stippel, je wordt wel in spanning gehouden door die frummel zeg! Ik duim voor je mee!

Laura, wat fijn!

Hier vandaag 11.2 en na deze week 2 mooie echo’s begint hier wat vertrouwen te komen. Op de echo’s waren de kindjes steeds echt aan de kleine kant maar gisteren waren ze bijna helemaal bijgetrokken. Voor ons begint nu de volgende spannende periode, waarin het vorig jaar mis ging. Toen kwamen we er met 16,5 week achter dat er geen vruchtwater meer was en uiteindelijk is onze dochter met 24 weken geboren. Dinsdag is dat een jaar geleden...
Alle reacties Link kopieren
Oeh! Zot, dat wordt dan nu idd een hele spannende en dubbele periode! Zet hem op en toch ook sterkte.. :hug:
mijn naam is laura, een hele lieve meid, als je in m'n ogen kijkt, weet je niet welke kant je op moet kijken..
Alle reacties Link kopieren
@Lilly Welkom! Wat fijn al een mooi kloppend hartje :heart: Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Na een miskraam is onbezorgd zwanger zijn er sowieso niet meer bij... Maar als de gynaecoloog zich geen zorgen maakt, zou ik daar vertrouwen in proberen te hebben.
Hoe is je echo gisteren gegaan?

@Biekkie Ow wat moeilijk he om vertrouwen te hebben. Maar tot nu toe ziet het er echt goed uit voor je! Veel succes vandaag. Hoe laat mag je?

@Mijnnaamislaura Wat een mooi nieuws!! :heart:

@Zot-83 Wat fijn dat de echo er mooi uit ziet en ze het allebei goed doen! Kan me voorstellen dat dit nu een hele spannende periode is. Dinsdag lijkt me voor jullie ook een emotionele dag. Gaan jullie nog iets doen?

Hier vannacht geen oog dicht gedaan. Stuiter door het huis. Het is echt een roller-coaster! Het is allemaal weer rete spannend. Maar het voelt voor nu heel positief. Ik voel vooral blijdschap en dat laat ik lekker toe. Heb er toch geen invloed op wat er verder gebeurd. Dus kan maar beter positief blijven en genieten van deze onverwachte wending :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hey dames,

Sorry ff druk geweest hier!

Aantal keren extra echo's gehad ivm bruinverlies. Nu gebruik ik aspirine, fraxiparine dat zijn 2 bloedverdunners dus het was verlaarbaar, iedere eer was het na een echo of na intiem te zijn geweest met manlief. (die staat nu even op non actief in dat gebied vind het een rot mindfuck als je daarna wat verliest)

Afgelopen woensdag met zwetende handjes bij de gynaecoloog een echo gehad, ik was precies zover ik moest zijn (had met 8 weken en 2 dagen i.v.m. bruinverlies een echo en bleek 8 weken en 4 dagen erg fijn!) Dus ben nu 10 weken en 3 dagen...

Ik kan me haast niet voorstellen dat ik nu opnieuw zou moeten meemaken dat dit alsnog misgaat..Ik stop met 12 weken met de prednisolon en de fraxiparine en mag de aspirine tot 36 weken slikken. Ook krijg ik al vroeg een suikertest i.v.m. met de vorige zwangerschappen en 2 dochters van ruim 5 kg :hihi:

Ik las iets over een ander topic met herhaalde miskramen, ook ik heb 3x een miskraam gehad waarvan 1 missed abortion, ik ben daarna naar Gent gegaan die me hebben getest op allerlei dingen. ik bleek APS te hebben een stollingsprobleem dus vandaar mijn hele toestand aan medicatie (ik gebruk ook nog tot de 12 weken utrogestan) dus dames met nog meer miskramen laat je niet vertellen in nederland dat het pech is maar als het voor je zou kunnen vraag aan je zorgverzekering welk buitenlands ziekenhuis ze een contract mee hebben en neem die stap naar Gent of Düsseldorf.

Echt ik ben ze eeuwig dankbaar want zoals het er nu naar uitziet is het wel gelukt en we gaan positief zijn punt :thumbsup:

Stippel ik las grotendeels je verhaal jeminee wat een rollercaster :woa: laten we hopen dat alles goed blijft gaan :daisy:

Ik moet verder even teruglezen hoe of wat...dat onzekere by the way ik heb het ook echt met vlagen, zeker na een stomme droom maar ik weet ook heel zeker dat ik me totaal anders voel dan bij de keren dat het misging en daar hou ik me aan vast en ook aan de goede echo's natuurlijk ;)

Ik wil jullie gewoon allemaal het allerbeste wensen :heart: :heart:

Moet dit weekend werken en de komende 2 weken ook dus heb 26 jan termijn echo ik zal dan proberen een update te maken en ondertussen ff bij lezen

Liefs Anne :bigkiss:
Blijf jezelf ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik kom even spieken maar wat een wending stippel! Mijn duimen draaien overuren! Ik hoop het zo voor je! Was de echo qua beeld nu anders dan vorige week? Want toen zei je dat het echt nergens meer op leek. Zou het geen tweeling kunnen zijn waarvan de goede zich de vorige keer heeft verstopt achter de ander?

Koekoek en biekkie hoe gaat het met jullie? Houdt het vertrouwen aan?
Santamaria hoe is het met jou?

Welkom aan de anderen! Ook heftige tijden al achter de rug. Hopelijk blijft het nu goed gaan zodat er in de zomer prachtige mensjes worden geboren!
Alle reacties Link kopieren
Mogge!

Kippetje, gaat het met jou een beetje?

Annejill, al bijna in de veilige zone! Wat een gedoe met al die medicatie en bruinverlies... Bij mij is nu ook homocysteïne geprikt om te kijken of te laag b11, 6 12 een oorzaak is van de meerdere miskramen. 2 weken geleden geprikt, uitslag zal nog wel even duren.
Bij mij is leeftijd ook wel een dingetje.

Stippel ik las dat jij donderdag pas weer een echo mag, echt bizar hoor maar idd, hoop houden dan maar! Of juist nuchter blijven, wat er dan ook bij jou past haha.

Zot, knuffel voor jou, echt even zware weken nu... Fijn dat het tot nu goed gaat, ik duim heel hard dat dat zo blijft!

Laura, ah wat een fijn nieuws! Genieten nu! Heerlijk!

Lily, welkom! Ook heftig, 6 x al voor hartactie mis. De vorige keer had ik ook voor t eerst een kloppend hartje en helaas ging het nadat ik er eindelijk vertrouwen in kreeg toch mis dat vond ik zoveel heftiger dan de biochemische/hele vroege miskramen. Heb er echt een knauw van gehad.

Hier klopte het hartje net nog goed. Zagen zelfs al beentjes op de echo. Ik ga pas blij zijn als ik 12 weken ben maar het is wel moeilijk allemaal toch hoor.
Ik merk echt dat ik mezelf niet ben, normaal een nuchter mens maar nu bleghhh. Begrijpelijk, dat wel maar ik zal zo blij zijn als het 20 februari is en het dan nog goed gaat!

Heb hele fijne VK praktijk, ze snappen het helemaal en leven ook echt mee. Ik hoop dat ze straks ook mijn stralende blije ik kunnen zien ipv een labielig jankwijf hahahaha. Ik mag over 6 dagen gelukkig alweer langskomen en als er wat is mag ik altijd bellen. Zo fijn!

Vanmiddag maar lekker met de honden wandelen, tis al een paar weken of mijn vriend zijn beurt, of even snel een poep en pies rondje. De ene ligt steeds met zijn hoofd op mijn buik te slapen. Zo lief!

Fijn weekend allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven