Uitgerekend rond augustus na één of meerdere miskramen
woensdag 12 december 2018 om 11:52
| Naam | Uitgerekende datum | Gezinssituatie | Leeftijd v/m | Bijzonderheden | Echo | [/td]
| Stippeltjesbehang | 13-8 | 2 bonuskinderen van vriend, 1e kindje samen | 37 en 43 | Mei 2018 MA bij 8 weken, September 2018 MA bij 8 weken | 7-1 |
| Koekoekk | 17-8 | kindje van 2 jaar | 29/35 | Mei 2018 MA bij 9 weken, November 2018 MA bij 5,5 weken | |
| MargeSimpson | 18-8 | 1 zoontje | 33/35 | 2016 MA bij 7 weken, Augustus 2018 MA bij 5 weken | |
| Zot-83 | 7-8 | zoon van 2,5 en dochter overleden (jan '18) | 35/40 | | 17-12 |
| -Anna89- | Augustus | ||||
| Alfirin | 24 juli | nog geen kinderen | 35/30 | Miskraam oktober 2018 | |
| Mijnnaamislaura | 8 Augustus | 1 zoon van 1 jaar | 32/32 | ma in 2015 en 3 jaar moeten wachten op 1e | |
| Nijn-tje | 22/8 | 37/37 | 1 kind, eerste kind met vriend | in 2018 2 miskramen (6 en 11 weken) | |
| SantaMaria | [29-07] | 1 zoon van 6 jaar | 38/32 | Miskraam september 2018, zoon geboren bij 29+3 | 18-12 kloppend hartje gezien, 7-1 12-wekenecho |
| *Frozen_Star* | Nog geen kinderen | 33/30 | Miskraam september 2018 | 3-1 echo 4-1 intake |
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:25
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
71.16% gewijzigd
dinsdag 22 januari 2019 om 07:27
Bloed hier... Dat is miskraam nr 5.
Belde de VK op, maar degene die dienst heeft kent mij en mijn geschiedenis volgens mij niet dus dat was niet zo'n goed gesprek. Ze wilde me vertellen dat het niets hoefde te betekenen bladiebla.
Ik zou moeten afwachten of het bloeden stopt enzo. Was ik het niet zo mee eens dus nu belt degene die straks dienst heeft me om 9.00 op.. maar goed echo is eigenlijk ook niet nodig ik weet het al. Had gisteren behoorlijk migraine, niets ingenomen maar toen dacht ik al dit is foute boel.
Gelukkig was ik nog niet happy zwanger. Scheelt een klap.
Zot, knuffel ik denk aan je vandaag.
Belde de VK op, maar degene die dienst heeft kent mij en mijn geschiedenis volgens mij niet dus dat was niet zo'n goed gesprek. Ze wilde me vertellen dat het niets hoefde te betekenen bladiebla.
Ik zou moeten afwachten of het bloeden stopt enzo. Was ik het niet zo mee eens dus nu belt degene die straks dienst heeft me om 9.00 op.. maar goed echo is eigenlijk ook niet nodig ik weet het al. Had gisteren behoorlijk migraine, niets ingenomen maar toen dacht ik al dit is foute boel.
Gelukkig was ik nog niet happy zwanger. Scheelt een klap.
Zot, knuffel ik denk aan je vandaag.
dinsdag 22 januari 2019 om 07:48
Biekie, nee. Men wat verschrikkelijk is dit voor je zeg! Ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet. Vind het zo oneerlijk dat het steeds dezelfde mensen treft. Ik hoop toch dat het vals alarm is maar ja, je kent je lichaam en de signalen als beste. Ik duim dat je vandaag op echo mag komen.
Sterkte hele dikke knuffel.
Sterkte hele dikke knuffel.
dinsdag 22 januari 2019 om 09:03
Ah lief zijn jullie. Ze is onderweg naar een bevalling dus belt mij eind van de ochtend en dan mag ik langskomen voor een echo. Ze zei ook van hoeft niets te betekenen maar ik voel dat het mis is.
Vriend is wel naar zijn werk gegaan maar komt terug als ik voor een echo mag.
T is niet anders... Ik ga zo maar lekker douchen. Ben wel verdrietig maar ik had er al rekening mee gehouden dat het weer mis zou gaan dus het gaat wel. Ik hoop alleen dat het minder pijn doet als vorige keer.
In het uitgerekend in april topic was ik ook de laatste, dus ik hoop voor jullie dat dat nu ook zo is! Ik laat het vanmiddag nog wel weten.
Vriend is wel naar zijn werk gegaan maar komt terug als ik voor een echo mag.
T is niet anders... Ik ga zo maar lekker douchen. Ben wel verdrietig maar ik had er al rekening mee gehouden dat het weer mis zou gaan dus het gaat wel. Ik hoop alleen dat het minder pijn doet als vorige keer.
In het uitgerekend in april topic was ik ook de laatste, dus ik hoop voor jullie dat dat nu ook zo is! Ik laat het vanmiddag nog wel weten.
dinsdag 22 januari 2019 om 11:04
Ik ben in shock, alles was gewoon goed! Nou dat hadden we echt niet verwacht.
Ik loop nu 2 dagen voor, je kon heel goed beentjes zien en het beweegt ook.
Totaal niet verwacht. Ze komen n ook geen oorzaak vinden voor het bloedverlies. Ik moest gister wel vaak achter elkaar niezen dat zou een oorzaak kunnen zijn... Echt compleet flabbergasted hier.
Ik loop nu 2 dagen voor, je kon heel goed beentjes zien en het beweegt ook.
Totaal niet verwacht. Ze komen n ook geen oorzaak vinden voor het bloedverlies. Ik moest gister wel vaak achter elkaar niezen dat zou een oorzaak kunnen zijn... Echt compleet flabbergasted hier.
dinsdag 22 januari 2019 om 11:39
dinsdag 22 januari 2019 om 14:03
@Biekkie Wow wat een roller-coaster zeg!! Had je bericht eerder niet gezien en zat met ingehouden adem te scrollen... Wat een opluchting! 
Hier donderdag om 14:30 de echo. Vind het zo ontzettend spannend!
De echo anderhalve week geleden bleek totaal niet te kloppen. De (vervangend) verloskundige toen zag een rommelig beeld en geen vruchtzakje meer. Ik kon ieder moment beginnen met bloeden zei ze. Toen dat bloed na een paar dagen maar niet kwam en ik wel volop symptomen hield kreeg ik er al een raar gevoel bij. Maar ik dacht dat ik mezelf voor de gek hield...
Mijn intuïtie bleek dus toch te kloppen want afgelopen donderdag was er een heeeeeel ander beeld bij mijn eigen verloskundige. Geen bloed te zien en een mooie gegroeide vruchtzak met dooierzakje en pulserende doorbloeding.
Hopelijk krijgen we donderdag antwoord op de vraag of er een baby groeit of niet. Alles wijst er wel naar. Maar waarom zien we hem dan niet??
Het is echt zo bizar en surrealistisch dit.
Hoe gaat het met de rest?
Hier donderdag om 14:30 de echo. Vind het zo ontzettend spannend!
De echo anderhalve week geleden bleek totaal niet te kloppen. De (vervangend) verloskundige toen zag een rommelig beeld en geen vruchtzakje meer. Ik kon ieder moment beginnen met bloeden zei ze. Toen dat bloed na een paar dagen maar niet kwam en ik wel volop symptomen hield kreeg ik er al een raar gevoel bij. Maar ik dacht dat ik mezelf voor de gek hield...
Mijn intuïtie bleek dus toch te kloppen want afgelopen donderdag was er een heeeeeel ander beeld bij mijn eigen verloskundige. Geen bloed te zien en een mooie gegroeide vruchtzak met dooierzakje en pulserende doorbloeding.
Hopelijk krijgen we donderdag antwoord op de vraag of er een baby groeit of niet. Alles wijst er wel naar. Maar waarom zien we hem dan niet??
Het is echt zo bizar en surrealistisch dit.
Hoe gaat het met de rest?
dinsdag 22 januari 2019 om 14:37
Wat fijn dat het toch Goes is Biekkie! Wauw!
Stippel wat een spanning, wat moet je een geduld hebben pff!
Hier moe en daardoor weinig tijd en energie voor andere dingen dan thuis en werk. Wel wat krampjes maar dat kan natuurlijk vanalles zijn. Gelukkig donderdag weer een echo. Spannend blijft het voorlopig allemaal nog wel..
Stippel wat een spanning, wat moet je een geduld hebben pff!
Hier moe en daardoor weinig tijd en energie voor andere dingen dan thuis en werk. Wel wat krampjes maar dat kan natuurlijk vanalles zijn. Gelukkig donderdag weer een echo. Spannend blijft het voorlopig allemaal nog wel..
dinsdag 22 januari 2019 om 16:58
Jeetje wat een heftige berichten!!
Biekkie, wat fijn dat het toch de goede kant op lijkt te gaan en het worden idd nog hele spannende weken!!
Stippel, ook voor jouw blijf ik duimen, ook een bijzonder verhaal!!
Op naar bijzonder mooie kindjes! (Zonder te vroeg te juichen natuurlijk!)
Donderdag ben ik 12 weken! Kan niet wachten tot het zo ver is!
Biekkie, wat fijn dat het toch de goede kant op lijkt te gaan en het worden idd nog hele spannende weken!!
Stippel, ook voor jouw blijf ik duimen, ook een bijzonder verhaal!!
Op naar bijzonder mooie kindjes! (Zonder te vroeg te juichen natuurlijk!)
Donderdag ben ik 12 weken! Kan niet wachten tot het zo ver is!
mijn naam is laura, een hele lieve meid, als je in m'n ogen kijkt, weet je niet welke kant je op moet kijken..
donderdag 24 januari 2019 om 08:49
Zot, woensdag weer. Dan ben ik precies 9 weken en dat was de vorige keer de echo waar het hartje ineens niet meer klopte dus ik vind het spannend.
Gister nog wat bloedverlies gehad, niet veel. Met uitrekken flinke steek rechts onder, deed echt pijn. Durf nu niet meer uit te rekken en niet meer te niezen. Nou ja ik weet nu in elk geval dat dat bloed niet erg is maar leuk is anders.
Laura, yesss je bent 12 weken
Gister nog wat bloedverlies gehad, niet veel. Met uitrekken flinke steek rechts onder, deed echt pijn. Durf nu niet meer uit te rekken en niet meer te niezen. Nou ja ik weet nu in elk geval dat dat bloed niet erg is maar leuk is anders.
Laura, yesss je bent 12 weken
donderdag 24 januari 2019 om 16:59
Geen goed nieuws hier 
Aan de hand van mijn HCG zou er nu echt wat te zien moeten zijn, maar er was alleen een dooierzakje zichtbaar.
Ook was het vruchtzakje al aan het afbreken dus dat was heel duidelijk.
Woensdag kan ik bij de gynaecoloog terecht.
Ben ontzettend verdrietig. Door de hoop die we hadden voelt het nu echt alsof we voor de tweede keer een klap krijgen en deze moeten verwerken. Het voelt even heel erg oneerlijk allemaal
Aan de hand van mijn HCG zou er nu echt wat te zien moeten zijn, maar er was alleen een dooierzakje zichtbaar.
Ook was het vruchtzakje al aan het afbreken dus dat was heel duidelijk.
Woensdag kan ik bij de gynaecoloog terecht.
Ben ontzettend verdrietig. Door de hoop die we hadden voelt het nu echt alsof we voor de tweede keer een klap krijgen en deze moeten verwerken. Het voelt even heel erg oneerlijk allemaal
maandag 28 januari 2019 om 23:42
Hey dames! Hoe gaat het met iedereen? Stippel, speciaal voor jou, hoe gaat het met je?
Hier gaat alles goed. Morgen mag iedereen weten dat we dit jaar een kindje verwachten. Zin in, maar ook wel spannend!
Hier gaat alles goed. Morgen mag iedereen weten dat we dit jaar een kindje verwachten. Zin in, maar ook wel spannend!
mijn naam is laura, een hele lieve meid, als je in m'n ogen kijkt, weet je niet welke kant je op moet kijken..