Uitgerekend tweede helft van november 2019

12-03-2019 20:56 389 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Hier op 9 dpo een positieve zw test gehad en vandaag ben ik dan ook precies 4 weken zwanger.
Door een eerdere miskraam en missed abortion heb ik veel behoefte om het van mij af te schrijven en hopelijk straks ook leuke dingen te kunnen delen.

Meer dames die willen meeschrijven?

Ik ben 19 november volgens mijn berekening uitgeteld nu. Bewust gekozen voor een topic voor tweede helft van november, zodat het groepje niet te groot wordt.



Van jullie hebben we al lang niks gehoord: Mosredna. Lotus87, Geertje_, mollyk, budgy86, Minke19842019
Jullie zijn uit de tabel gehaald voor het overzicht. Voel je welkom om weer mee te schrijven.
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje UD Echo J/M/? Bijzonderheden
Mamavaneenboefje 29/30 2 15-11-2019 ? - -
Nikkinikki84 35/31 1 16-11-2019 27-5 - -
vicky*bloom 34/33 1 17-11-2019 ? - -
Loes123456 29/31 3 17-11-2019 22-5 O -
lenthe_ 32/34 1 18-11-2019 1-6 Mk januari '19
xLau 27/28 1 18-11-2019 21-5 M? mk 4w5d (8-2018) & MA 10w4d (12-2018)
Alatariël 27/41 1 18-11-2019 ? J -
Loes23 26/? 2 23-11-2019 ? J -
Sannts 32/32 1 29-11-2019 20-5 - -


tozie :hug: KirstenvdVeen :hug: Vavavoem :hug: Lin-1978 :hug: Mama-nurse :hug:
xlau wijzigde dit bericht op 20-05-2019 12:32
67.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nogal drukke dagen gehad, dus heb hier nog niet kunnen laten weten dat we een goede termijnecho hebben gehad!
Heel erg fijn! Morgen 11 weken en de datum is op 18 november gezet. Zijn nu ook mensen aan het inlichten geweest. Heel leuk, maar eerlijk gezegd ook soms moeilijk want heb aardig wat mensen in mijn omgeving met miskramen/moeilijk zwanger worden. Dus heb iedereen gebeld, maar fijne reacties gekregen van iedereen!

Voel me wel steeds minder goed, de slechte eetlust en misselijkheid zijn erg aanwezig.

Ala , hoe gaat het met jouw misselijkheid?

Loes en MveB, wat fijn dat bij jullie ook de meest kritieke tijd voorbij is!

Vicky, hoe was je koningsdag en ben je nog bekenden tegen gekomen?

MN, heel veel succes dinsdag ! Zo te lezen je eerste echo?

Lau, hoe gaat het? Hoe was de echo? Hopelijk waren de klachten veroorzaakt door spanning en heb je goed bericht gehad!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn lenthe_ dat alles goed was!

@Mama-nurse: Jeetje je eerste echo pas? Wat een geduld heb je dan moeten hebben! Maar wel heel bijzonder als je dan ook al echt een kindje ziet op de echo dinsdag.

Hier was alles gelukkig goed. Ze heeft er meteen de termijnecho van gemaakt en ben nu op 18 november uitgerekend.
Helaas wel veel bekkenpijn bij inspanning, dus ik ga mij morgen aanmelden bij de fysio al.

Hoe is het bij de rest?
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn al die mooie echo’s!!
Wat vervelend xLau dat je al zo’n last heb van bekkenpijn, hopelijk kan de fysio veel voor je betekenen.

Hier gaat alles hetzelfde. Vermoeidheid steekt wel soms ineens enorm de kop op. En ik word de laatste tijd wel wat misselijk als ik als bijrijder in de auto zit.

Hier pas 6 mei weer een echo.
Ben benieuwd! :)

Wat fijn om te horen dat bij veel de klachten wat verdwijnen.

Hoe gaat het met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Oh YES wat fijn die mooie echo's, zo bijzonder! En heerlijk dat de klachten al wat lijken te nemen bij sommigen.

Wat heftig Lenthe dat je juist iets minder goed voelt. Ik had dat vorige week dus ook ineens, heel vervelend. Nu voel ik me iets beter maar het is nog erg wisselvallig.

Vrijdag termijnecho, ik vind het nu het dichterbij komt nog weer enger, maar kan tegelijkertijd natuurlijk niet wachten. Ik weet niet precies wanneer ik zwanger ben geworden, dat vind ik ook spannend. Ach haha, ik vind alles spannend geloof ik.

Wat naar die bekkenpijn xLau, en goed om je nu al aan te melden bij de fysio en hopelijk er nog een beetje op tijd bij te zijn. Gelukkig betekende het niks vreselijks deze keer, maar het is zo storend om daar veel te last van te hebben. Hopelijk kan de fysio iets voor je betekenen!

En veel succes morgen mama-nurse!!
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel! Ben nu wel strontzenuwachtig🙈 buikpijn van😝 vanmiddag om 13:15 moet ik heen..

Hebben jullie ook zo’n last van verstopping? Pfoe tis hier echt drama van de week uit nood(omdat ik nog op de camping zit) maar de movicolon zakjes van Mn zoon opgedronken maar er komt nog weinig los.. gister lactulose erbij gehaald en wat n geborrel in Mn buik🙈

Sorry als ik niet op iedereen apart reageer maar vind t erg lastig bij te houden🙈

Alatariel hoe is het met je.. nog thuis?
Alle reacties Link kopieren
Enn Mama-nurse? Hoe was het???

Hier niet echt last van verstopping gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Helaas ga ik ook de groep verlaten..
Net echo gehad en hartje is blijkbaar 2 weken geleden gestopt met kloppen😢 ben zo verdrietig en het is zo onwerkelijk..

Iedereen hele fijne zwangerschap gewenst en als het zover is geniet van de lieve baby’s!👶🏼

Liefs
Mama-nurse
Mama-nurse, wat ongelooflijk verdrietig... Dit is wel het laatste nieuws dat ik zag aankomen, ik kan nauwelijks onder woorden brengen hoe erg ik het voor je vind... Je leeft zo met elkaar mee, ook al ken je elkaar niet echt. God, ik wens je echt zo ontzettend veel sterkte toe lieve schat. Ik hoop dat je in de toekomst snel je hartenwens in vervulling kan laten komen, en voor nu hoop ik dat je veel sterkte vindt in de armen van je man, familie en vrienden :cry: :hug: :hug: :hug:

Voor de mensen die het nog vroegen: met mij gaat het al bij al best behoorlijk nu. Als ik vandaag goed doorkom, heb ik officieel een week niet meer moeten overgeven dus dat stelt me wel gelukkig. Anderzijds heb ik nog steeds absoluut geen eetlust en blijf ik me behoorlijk lamlendig voelen. Ik lijk me te hard te focussen op hoe belabberd ik me nog steeds voel, in plaats van optimistisch te zijn en te denken hoeveel beter het tenminste intussen gaat. Moet zeggen dat het emotioneel wel best zwaarder is dan ik had kunnen inschatten! Ik begin ook enorm uit te kijken naar de echo volgende week. Je hoort toch best vaak dat het omstreeks 10 - 11 weken toch nog fout loopt, dus ik ben best weer bezorgd en vooral heel erg aan het aftellen om ein-de-lijk die akelige 12-weken echo achter de rug te hebben en in de "veilige" zone terecht te komen.

xLau wat vervelend van je bekken, ik hoop dat je bij de fysio snel wat beterschap kan vinden! Wanneer is je volgende echo nu? Zou je misschien de tabel weer wat kunnen updaten zodat we weer weten wanneer wie aan de beurt is en de kritische periode door is? :D Ik hoop zo voor je dat je stilaan wat kan loslaten en kan gaan genieten lieverd, dit is gewoon écht een plakker hoor!

Lenthe wat jammer dat je je slechter voelt! Net wanneer de meesten zich net wat beter gaan voelen, krijg jij nog een dikke beproeving er bovenop! Alvast veel sterkte!
Anderzijds wel fijn dat je er een goede echo op zitten hebt, het lijkt me dat jij alvast over de ergste gevarenzone heen bent :cheer: En heerlijk om ook mensen te gaan inlichten, hoewel het vast niet altijd simpel moet zijn als ik hoor dat je best wat mensen in de omgeving hebt waarbij het gevoelig ligt! Ik hoop natuurlijk dat iedereen van hen snel hun wens in vervulling mag gaan, maar jij mag intussen natuurlijk wel héérlijk gaan zweven op die roze wolk ;-)

Sannts nog even aftellen naar 6 mei, nog minder dan een week en je ziet je prutsje weer! Hoever zou je dan moeten zijn?

Ik vraag me overigens af hoe het nog met de meiden zit die we al een tijdje niet meer gehoord hebben, Nikki bijvoorbeeld?? Er zijn er nog wel een aantal die al enkele weken stil zijn, ik hoop dat het goed gaat met jullie en met de zwangerschappen dames! En dat jullie niet allemaal in puin in het ziekenhuis liggen door het spugen!


Even terzijde trouwens, ik zag in het wachtbankje topic dat KirstenvdVeen, die helaas haar vruchtje zeer vroeg verloren is in ons groepje, opnieuw zwanger is deze maand!! Dat is alvast zeer fijn nieuws en ik hoop dat al onze meiden die zo kutnieuws hebben gekregen afgelopen tijd ook snel weer verder kunnen met goed nieuws :love: :redrose:
Alle reacties Link kopieren
@mamanurse wat superverdrietig om te lezen heel veel sterkte gewenst.

Ik lees nog wel heel regelmatig mee, maar vind het moeilijk bij te houden en op iedereen te reageren. Maar wel naar om te lezen om te lezen dat sommigen van jullie zo veel klachten hebben, voel me ook niet altijd top hoor dat niet maar t gaat wel, hopelijk wordt het na de eerste termijn voor iedereen wat beter!

Ik heb gisteren de termijnecho gehad ben nu 11w3d (ud 16/11) en alles was gelukkig goed, heb nu pas over 4 weekjes echo (27/5) en een week erna geslachtsecho. Nog lang wachten dus!
Alle reacties Link kopieren
Ook gelijk nipt gedaan dus ook aan het wachten op de uitslag, hopelijk komt deze snel! Overigens aan (schoon)ouders/ werk nog niet verteld, maar het valt ze ook nog niet op. Hoe zijn jullie buikjes is het al zichtbaar of nog vrij weinig te zien?
Ik hoop op werk nog verborgen te kunnen houden na de nipt uitslag maar denk wel dat ik een beetje m’n buik moet ga inhouden in de loop van de dag🤭
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Mama-nurse, ongelofelijk, wat vreselijk verdrietig. Heel veel sterkte voor jullie in deze moeilijke tijd :hug:
Alle reacties Link kopieren
Ach mama-nurse wat verdrietig. Ik vind het heel erg voor jullie. Veel sterkte de komende tijd.

Fijn Alatariël, je gaat gelukkig de goede kant op.
Ik ben op 6 mei bijna 10 weken zwanger, volgens de berekening bij de eerste echo. Zelf dacht ik dat ik al verder was dus ben heel benieuwd hoe het er dan uitziet.
Jeetje mamanurse, wat een afschuwelijk en ontzettend verdrietig nieuws. Ik sluit me helemaal aan bij de lieve woorden van Alatariël. Vergeet niet de tijd te nemen om het te verwerken. Het is niet niks :(
Verder heb ik een weekje niet gereageerd omdat mijn laptop het loodje had gelegd (en die vind ik toch fijner typen dan m'n telefoon).

Het gaat bij mij voorzichtig aan ook de goede kant uit. Ik spuug lang niet meer elke dag gelukkig. Alleen dacht ik dat ik een paar dagen terug dat ik wel wat minder medicatie kon nemen, maar dat bleek toch wat te vroeg gejuicht. Nouja, als die stijgende lijn maar gewoon doorzet...

Mijn termijnecho is 8 mei, dan ben ik als het goed is 11+2. Ik vind het reuze spannend, maar minder dan die met 8 weken. Dat komt vooral omdat ik in het verleden met die termijn een slechte echo heb gehad en het nog nooit (haha, n=1) mis is gegaan met 11 weken :p Laten we maar hopen dat dat gewoon zo blijft.

Ik pas nog in mijn gewone broeken, maar niet heel lang meer... vorige keer was ik met 12 weken al een paar kilo aangekomen. Nu niet, maar het is wel duidelijk dat mijn buik nog weet waar 'ie heen moet... Het begint mijn vriend op te vallen, maar laten we hopen dat hij gewoon een 'geoefende kijker' is ;-)

Fijn om te horen dat er ook weer een paar goede echo's zijn geweest. Nog een paar weekjes en dan zijn we allemaal de engste periode voorbij!
Alle reacties Link kopieren
@Mama-nurse: Wat onwijs verdrietig =( Heel veel sterkte komende tijd.
Weet je al wat je gaat doen? Wachten op de miskraam, medicatie of curettage?
Voel je vrij om je hier nog van je af te schrijven als je daar behoefte aan hebt!

@Alatariel; ik heb het zelfde hoor. Vooral heel moe bij alles wat ik doe, veel bekkenpijn waardoor ik waarschijnlijk op korte termijn geen hele diensten meer kan draaien.
Verheug mij ook echt op de echo na 12 weken en op hopelijk een goede NIPT uitslag. Hier blijft de onzekerheid toch overheersen elke keer weer.

Hoor je vaak trouwens dat mensen na een miskraam snel weer zwanger zijn:)

@Nikki: gewoon af en toe een egopost mag ook hoor;) Ik kijk op een gegeven moment hoe lang iemand niet meer gereageerd heeft en diegene haal ik dan uit de tabel. Dus je bent nu weer safe haha.
Zou je niet met de NUB theorie een pretecho willen maken voor t geslacht?

@Buikjes: Ik merk hier vooral boven het schaambeen dat het wat dikker wordt. Verder ben ik verhoudingsgewijs denk ik wat afgevallen door de verminderde eetlust. Hoop wel gauw een zwangerbuikje te krijgen.

@NIPT: Hier ook NIPT laten prikken inclusief nevenbevindingen. Jammer dat de uitslag 10 werkdagen op zich laat wachten. Nog meer die op de uitslag aan het wachten zijn? En met of zonder nevenbevindingen gedaan?

@Tabelaanpassen: Voor iedereen die het nog niet doorgegeven heeft, graag even de nieuwe echo en UD datum erbij zetten!

@vicky: veel plezier vandaag met je echo, laat je wat van je horen?!
Alle reacties Link kopieren
Yes, vanmorgen de echo gehad, alles was goed! Pff, echt best wel eng allemaal. Zo opgelucht! Hopelijk wordt de onzekerheid nu echt iets minder :) Niet handig om de hele week al die NIPT verhalen te lezen ook, maar goed, dat hoort er nu een beetje bij natuurlijk. Ik heb vandaag bloedonderzoek gehad ook, dus ook hier 10 dagen wachten.

Hoe is het met de onzekerheid bij de rest?

Ik verbaas me er een beetje over maar best veel kleding zit eigenlijk al vrij matig of past gewoon niet meer. Komt deels ook door mijn nog groter geworden liefde voor chips en kaaskoekjes vermoed ik, maar toch met een klein echt buikje wel. Ik wilde net twee fijne broeken naar onze kleermaker brengen om elastiek in te laten zetten, maar uiteraard in alle spanning vanmorgen vergeten. Gaan jullie veel echte zwangerschapskleding kopen, of wat basics en de rest met wat je zolang het past kan dragen?

En hoe zitten jullie qua gevoel over of je een jongen of meisje krijgt, doen jullie überhaupt aan voorgevoel? Ik ga eens naar die NUB theorie kijken :fortune:

Nou succes met alle moeheid en onzekerheid, hopelijk brengt het weekend leuke afleiding!

Oh, en @xLau mijn uitgerekende datum is 17 ipv 16 november. Wat ook eigenlijk klopt qua tijdstip van conceptie, maar in mijn hoofd was het toen nog de dag ervoor hahaha. (TMI dit, maar goed)
Mama-nurse wat ongelofelijk verdrietig zeg! Sterkte!! :hug:

Hier nog steeds erg moe en deze week ook weer spugen. Zondag 12 weken en hoop zo dat het snel minder gaat worden. Met 2 kids is die vermoeidheid gewoon niet zo handig! Gelukkig doet mijn vriend ook erg veel.

Hier al wel een buikje al zeggen anderen dat je nog niks ziet voor mijn gevoel is het al een hele buik :facepalm:

Wij hebben geen nipt gedaan en willen het geslacht deze keer niet weten (wisten het bij de eerste 2 wel). Heb wel op 22 mei een pretecho gepland omdat zoontje en de oma's dan mee gaan. Mijn zoontje is er zo mee bezig! Wanneer ik iets eet zegt hij mama lust de baby dat wel die mag toch alleen maar melk :rofl:

Dit weekend word dochtertje 2 en 1,5 week later zoontje 4 en vieren het zondag dus hoop dat ik me dit weekend redelijk goed voel!

Lau wat vervelend die bekkenpijn! Hopelijk helpt de fysio en anders op tijd rustig aan gaan doen.
Hey!

Ik reageer binnenkort weer op iedereen hoor, maar wou even laten weten dat ik dan toch weer in het ziekenhuis lig wegens uitdroging.
Jongens toch, wat ben ik dit beuuuuu....
#egopost
Alle reacties Link kopieren
@ Vicky, yes!! Gefeliciteerd met je goede echo, wat fijn!

@ xLau, hopelijk helpt de fysio. Ik ga binnenkort ook beginnen maar dan ter ondersteuning van mijn rug. Heb 3 jaar geleden een hernia gehad en het blijft een enorme zwakke plek.

@ Alatariël, jeeeeee het houd ook niet op zeg! Wat enorm vervelend en ik snap dat je het helemaal beu ben. Wat hoop ik voor jou dat alle kwaaltjes binnenkort als sneeuw voor de zon verdwijnen.

Hier maandag echo, als die goed is gaan we het de ouders en broers/zussen vertellen.

Alvast van harte Loes met je dochter en veel plezier zondag!
Alle reacties Link kopieren
@xLau gelukkig🙈 ja begin het nu weer wat beter te kunnen volgen.
Sterkte met je bekkenpijn, super vervelend😬
Ik heb 3/6 pas weer een echo (geslachts dus extra) week daarvoor was alleen hartje luisteren ik had het verkeerd begrepen dus als ik niet voor de geslachtsecho had gekozen had ik pas met 20 weken erg lang! Baby lag vorige x op ze kop en voor de zekerheid wil ik na de nipt nog een keertje spieken maar dat raadde de assistente af, mocht wel x extra hartje komen luisteren, twijfel of ik toch niet bij een ander bureau zal doen van haar kreeg ik het idee of zij dachten dat het schade kon. Hoe denken jullie daarover?

Ik heb nipt met nevenbevindingen gedaan hoop dat het volg week binnen is. Weer zo’n ding waar ik idd ook weer onzeker van wordt hoor 😐

En ik ben juist aangekomen denk door vermeerdere eetlust en ik door misselijkheid juist blijf eten 🤭 maar wonderbaarlijk passen mn broeken nog. ik wil zo lang ik nog red vooral met eigen kleding doen, draag niet erg strakke bovenkleding en voor de zekerheid wel al een zwangerschapsbroek aangeschaft.

@vicky wat superfijn! Nub heb ik ook al veel naar gekeken, maare denk toch maar dat ik die van 16 weken mr aanhoud als zekerheid, op afgelopen echo was iig niets te zien baby lag er helemaal niet goed voor en heb helemaal geen idee jongen/meisje jullie? Zeg automatisch hij maar misschien zegt iedereen dat sneller?🤔

@loes gefeliciteerd, hopelijk voel je je idd goed dit weekend lijkt me wel pittig hoor zwanger en al kids 🤭 heb daar afgelopen tijd wel n paar x aan gedacht hoe je dat dan moet doen als je je zo slecht voelt.

@alatariel wat supervervelend zeg jeetje je blijft bezig😬 heel veel beterschap hopelijk mag je heel snel weer lekker naar huis en voel je je beter

@Sannts leuk maandag, aftellen!

Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
He meiden, zou ik ook nog met jullie mee mogen schrijven?

Ik ben nu 11.1 zwanger. Heb in januari een miskraam gehad, toen eerst een menstruatie afgewacht en de ronde daarna direct zwanger. Inmiddels al 2 mooie echo's gehad maar het blijft spannend. Daarom heb ik me ook niet eerder aangemeld bij een uitgerekend topic. Vorige week zelf een geopend maar iedereen is al voorzien. Jullie zijn ook niet zo'n grote groep, dus ik hoop dat ik mee mag schrijven! Ik ben 23 november uitgerekend.

Ik heb woensdag een counselingsgesprek voor de nipt en vrijdag met 11.6 de termijnecho. Ik twijfel nog erg over het wel of niet testen van de nevenbevindingen. Het kan zijn dat er iets uitkomt waar je nooit iets van zal merken, en ik ken mezelf, daar zal ik dan altijd stress van hebben. Maar anderzijds is dit ook de enige kans om dit te laten onderzoeken. Waarom hebben jullie wel/niet gekozen voor nevenbevindingen?
Alle reacties Link kopieren
@Vicky: Wat fijn dat alles goed is!!
Geen idee qua zwangerschapskleding. Heb nog zwangerschapsbroeken van vorige zwangerschap, dus ze liggen paraat. Ik durf nog niet echt te shoppen, ook niet voor de baby.

@Loes123456: lijkt mij heel zwaar met nog 2 kinderen. Wel fijn dat je vriend veel helpt!
En als zoontje 4 wordt, betekent dat dus dat hij naar school gaat?! Dat scheelt straks wel weer een beetje gelukkig.
Vanwaar de keuze om het dit keer niet te willen weten t geslacht?
Fijne verjaardag gehad vandaag?

@Alatariel: He potverdorie.. Elke keer als je denkt dat t klaar is.. pff. Sterkte weer!

@Sannts: Verstandig dat je ook start met fysio! Veel plezier morgen, laat jet wat weten?? <3

@Nikki: Lijkt mij onzin dat het schadelijk ofzo voor een kindje is. Ik heb nu al zoveel echo's gehad ;) Dan zouden ze het wel zeggen als t niet goed was. Hartje luisteren doen ze bij ons namelijk niet voor de 12 weken. Dat is mogelijk wel schadelijk.

@June: Je bent zeker welkom om mee te schrijven. Begrijp je onzekerheid, maar gewoon van je afschrijven!!
Ik heb met nevenbevindingen gekozen. Hier kunnen namelijk ook kwaadaardige cellen e.d. van de baarmoeder opgespoord worden begreep ik, maar ook andere chromosoom afwijkingen. Bij sommige weten ze inderdaad hoe het zich gaat uiten, en bij andere niet. Ik neem dat dan maar voor lief. Als je weet dat er mogelijk dan iets met de ontwikkeling van t kindje anders kan zijn, kun je daar ook eerder op anticiperen later.
Daarnaast had de verloskundige bij ons nog maar 1 iemand gehad waar iets uit de nevenbevindingen kwam, dat vond ik ook wel geruststellend.

Ik ben hier dit weekend super onzeker weer. Voelde even weer helemaal niks meer in mijn baarmoeder, terwijl je juist zou denken met 12 weken dat het hard aan t groeien zou moeten zijn. Ik twijfel dan ook nog of ik morgen weer een pretecho in zou plannen.. maar dat zou dan alweer de 3e worden.. Mag wat kosten dus.. Vrijdag de gewone echo bij vk.
Voelen jullie veel aan de baarmoeder en banden?
Alle reacties Link kopieren
Welkom June!

Wij gaan ook voor de nipt test met nevenbevindingen. Ik denk er precies hetzelfde over als xLau.

Ik heb sinds vorige week last van slapeloosheid. Maak maar zo’n 3/4 uur per nacht. Morgen even vragen of hier iets mee kan. Op internet heb ik tegenstrijdige verhalen gelezen over homeopatische middeltjes. Liefst wil ik gewoon een slaappil maar dat mag vast en zeker niet :)

Ik heb af en toe pijnlijke steken, vooral als ik te snel opsta enzo, geen flauw idee of dat mijn banden zijn. Toen ik jaren geleden longontsteking had en veel moest hoesten had ik precies dezelfde klachten dus denk eigenlijk dat het niks met de zwangerschap te maken heeft.

Spannend xLau, als je je prettiger voelt met nog een extra echo dan zou ik dat lekker doen.

Hoe gaat het Alatariël?

Ik laat morgen weten hoe de echo was, fijne avond!
Hey lieve schatten!

Ik ben weer terug bij de levenden :hyper: Vandaag is ook echt de eerste dag sinds 6 weken dat ik me eindelijk weer eens een dagje gewoon zoals mezelf voel. Ben ook net 12 weken, zou wel heel grappig zijn als alle symptomen zoals beloofd als sneeuw voor de zon gaan verdwijnen op de 12 weken grens, maar klagen zou ik niet doen!! Ga straks ook eindelijk nog eens een keertje voorzichtig gaan zwemmen, zal wel heel rustig aan worden na de volle 6 weken letterlijk enkel in bed te liggen...

@June Welkom!! Ik heb je steeds in het wachtbankje topic zien schrijven en las dat jij er ook een pittige weken met veel misselijkheid op zitten hebt, hoe gaat het nu nog met je?

@Sannts: Vandaag weer echo, joepie! Laat je ons weten hoe het ging?

@xLau: Ach meid. Ik zou de echo laten voor wat het is, vrijdag zal er ook snel genoeg zijn en je hebt tot nog toe geen enkele reden gehad om je ongerustheid te voeden. Ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, en ik pieker soms ook best veel, maar die 2 dagen maken toch niet zo'n verschil? Je heb gewoon een lekker rustig kindje in je baarmoeder zitten en een zwangerschap met weinig klachten zoals de jouwe zou ik eigenlijk ondertussen voor lief nemen :-) Hou vol, je bent de ergste periode voorbij en voor je het weet komt die roze wolk aandrijven...
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je weer terug bent Alatariel! En zou inderdaad wel fijn zijn als de symptomen verdwijnen precies rond de 12 weken.
Ik merk dat hier ook wel. Veel minder misselijk, meer eetlust e.d.

Ik heb geen afspraak gemaakt voor de echo.. maar waren 4 dagen ertussen hoor anders, geen 2 :-D
Maar ja mocht t wel mis zijn, dan maken die 4 dagen ook niks meer uit.. en dan liever dat t gezien wordt bij de vk dan een pretechobureau.

Geen rustig kindje hoor, hij bewoog flink op de echo.. maar dat voelen we natuurlijk nog niet.
En weinig klachten valt ook wel tegen haha. Hoef gelukkig niet over te geven zoals jullie, maar was wel vaak misselijk, heeeel veel moe, veel hoofdpijn.
Maar ik vrees dat mijn erge periodes nog komen met mijn bekken helaas :"-(

Hopelijk kan jij nu eindelijk een beetje gaan genieten Alatariel!

@Sannts: Klinken wel als je banden hoor! Ik herken t wel.. Ook bij niezen o.i.d.
Slapeloosheid schijnt ook wel weer een symptoom te zijn van rond de week 12. Hier ook steeds vaker wakker 's nachts. Maar gelukkig slaap ik daarna wel weer in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven