Uitgerekend21-31augustus2017
zondag 11 december 2016 om 11:58
Hallo meiden,
Het forum is nog erg vroeg gezien de meesten voor NOD zitten maar ik open hem toch alvast omdat het andere topic erg druk is!
Ben je uitgerekend tussen 21 en 31 augustus 2017 kom dan graag meeschrijven! Je mag zelf je gegevens toevoegen aan de tabel, of als dat niet lukt kunnen wij je wel helpen!
Naam
(Leeftijd)KindjeGeslachtUitgerekendAfsprakenBijzonderhedenTwix89
(27/28)Eerste ntb 17 augustus- klopt!Boontje19
(29/35)Tweedentb 18 augustus-Cupcake1988
(28/28)EersteMeisje!19 augustus01-04 20-weken echo klopt!kleinedingen
28/31Eerste ntb 19 augustus-Snowy89
(27/31)EersteJongen!26 augustus10-04 20-weken echo klopt!kipkerrie
(32/32)TweedeMeisje!29 augustus- klopt!Babette144
(38/37)Tweede ntb 31 augustus- klopt!DiHappy86
(30/32)Eerste ntb 31 augustus11-04 20-weken echo klopt!
De algemene gegevens van het account zijn:
Het forum is nog erg vroeg gezien de meesten voor NOD zitten maar ik open hem toch alvast omdat het andere topic erg druk is!
Ben je uitgerekend tussen 21 en 31 augustus 2017 kom dan graag meeschrijven! Je mag zelf je gegevens toevoegen aan de tabel, of als dat niet lukt kunnen wij je wel helpen!
Naam
(Leeftijd)KindjeGeslachtUitgerekendAfsprakenBijzonderhedenTwix89
(27/28)Eerste ntb 17 augustus- klopt!Boontje19
(29/35)Tweedentb 18 augustus-Cupcake1988
(28/28)EersteMeisje!19 augustus01-04 20-weken echo klopt!kleinedingen
28/31Eerste ntb 19 augustus-Snowy89
(27/31)EersteJongen!26 augustus10-04 20-weken echo klopt!kipkerrie
(32/32)TweedeMeisje!29 augustus- klopt!Babette144
(38/37)Tweede ntb 31 augustus- klopt!DiHappy86
(30/32)Eerste ntb 31 augustus11-04 20-weken echo klopt!
De algemene gegevens van het account zijn:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:23
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
6.10% gewijzigd
dinsdag 28 maart 2017 om 12:11
Cupcake weet niet of je het nog leest. En weet niet meer welke kleur wagen je nu had besteld. Maar mijn kleur is toevallig nu in de aanbieding, en zeer waarschijnlijk ga je het prijsverschil terug krijgen met de huidige aanbieding en die van de beurs. Misschien kun je er even naar kijken? Je moest er iig over mailen zeiden ze aan de tel zodat ze het kunnen uitrekenen.
Wie heeft mij hier in de tabel gezet eigenlijk? Zie dat nu ineens haha..
Wie heeft mij hier in de tabel gezet eigenlijk? Zie dat nu ineens haha..
dinsdag 28 maart 2017 om 12:56
Kipkerrie heb dat hier volgens mij ook niet verteld wat het geslacht is haha!
Wij hadden met 15+4 een pretecho gedaan.
10 april alweer de 20 weken echo. Jullie denk ook rond die datum ofniet?
Veel plezier morgen met de echo! Ik vond die echt mooi!
Zag mezelf hier ineens in de tabel. Zal cupcake miss gedaan hebben en gegevens uit onze tabel gehaald hebben waar ik schrijf en zij soms mee leest.
Wij hadden met 15+4 een pretecho gedaan.
10 april alweer de 20 weken echo. Jullie denk ook rond die datum ofniet?
Veel plezier morgen met de echo! Ik vond die echt mooi!
Zag mezelf hier ineens in de tabel. Zal cupcake miss gedaan hebben en gegevens uit onze tabel gehaald hebben waar ik schrijf en zij soms mee leest.
dinsdag 28 maart 2017 om 13:26
Snowy ja ik lees af en toe nog mee hoor! Wij hebben toevallig zondag bij babydump de kleur definitief vastgelegd. Wij gaan voor de studio collectie in het zwart. Ik zag de aanbieding idd bij de prenatal maar krijg je die korting dan alsnog bij babydump? Denk van niet eerlijk gezegd omdat het een andere kleur is. Mn vriend wilde graag de zwarte maar ik vond die andere twee kleuren van de studio collectie ook heel mooi.
Wij hebben trouwens echt super veel gekocht zondag! Badset, matras, boxmatras, al het beddengoed van de uitzetlijst, maxi cosi, badcape en wat klein spul.
We zijn hier bijna compleet en is maar goed ook want kan amper nog goed lopen met mijn bekkenklachten.
Kip kerrie die tip van de borstkolf ga ik zeker onthouden! Ons ledikantje kan ook een zijkant vanaf zag ik dus we kunnen die eventueel aan het bed schuiven maar ik denk dat we dat niet doen. Ik denk dat je toch wel uit bed moet of rechtop moet zitten om de baby te pakken. Ik dacht dat lekker liggend te kunnen doen maar helaas haha. Dus als ik dan toch moet gaan zitten kan ik net zo goed even opstaan . Mja misschien tegen de tijd dat de baby er is vervloek ik het om altijd op te staan haha
Edit: nee hoor ik heb geen tabel bijgewerkt..
Wij hebben trouwens echt super veel gekocht zondag! Badset, matras, boxmatras, al het beddengoed van de uitzetlijst, maxi cosi, badcape en wat klein spul.
We zijn hier bijna compleet en is maar goed ook want kan amper nog goed lopen met mijn bekkenklachten.
Kip kerrie die tip van de borstkolf ga ik zeker onthouden! Ons ledikantje kan ook een zijkant vanaf zag ik dus we kunnen die eventueel aan het bed schuiven maar ik denk dat we dat niet doen. Ik denk dat je toch wel uit bed moet of rechtop moet zitten om de baby te pakken. Ik dacht dat lekker liggend te kunnen doen maar helaas haha. Dus als ik dan toch moet gaan zitten kan ik net zo goed even opstaan . Mja misschien tegen de tijd dat de baby er is vervloek ik het om altijd op te staan haha
Edit: nee hoor ik heb geen tabel bijgewerkt..
dinsdag 28 maart 2017 om 13:37
Reageer later ff op de ander dingen hoor.
Ik ga zo shoppen bij Prenatal!
Cupcake echt gek van die tabellen. Bij ons is ook vanalles in de tabel gewijzigd.. En daar sta jij ook ineens in dus dacht toen ik hier ook stond dat jij het had gedaan.. Bij ons staan er ineens allemaal eendjes en alle wijzigingen vd data's enz en niemand heeft het gedaan..
Ik ga zo shoppen bij Prenatal!
Cupcake echt gek van die tabellen. Bij ons is ook vanalles in de tabel gewijzigd.. En daar sta jij ook ineens in dus dacht toen ik hier ook stond dat jij het had gedaan.. Bij ons staan er ineens allemaal eendjes en alle wijzigingen vd data's enz en niemand heeft het gedaan..
dinsdag 28 maart 2017 om 13:56
Oh huh nee ik heb het echt niet gedaan haha. Ik zit wel in het topic 14-20 augustus omdat ik vooruit gezet ben maar schrijf op beide plekjes af en toe mee. Meer zielen meer vreugde of hoe zeggen ze dat haha!
Leuk dat je gaat shoppen! Wij zijn bij babydump geweest was goedkoper dan de prenatal dus we hebben daar alles gekocht behalve de babyfoon.
Leuk dat je gaat shoppen! Wij zijn bij babydump geweest was goedkoper dan de prenatal dus we hebben daar alles gekocht behalve de babyfoon.
dinsdag 28 maart 2017 om 18:52
Vreemd van die tabellen!
Ik merkte bij mijn dochter dat ik op een gegeven moment niet meer kon slapen als ik uit bed geweest was. Dan lag iedereen te slapen behalve ik. Dus vandaar dat het dan wel praktisch was dat ik in bed kon blijven. Verschonen deed mijn vriend dan.
14 april heb ik trouwens de 20 weken echo.
Fijn dat je al zoveel compleet hebt cupcake!
Vervelend van je bekken. Bah. Ben je al bij een bekkenfysio geweest? Ik ben vorige week geweest en heb oefeningen en tips gekregen en zij was ervan overtuigd dat het daardoor wel beter zou moeten worden.
Ik merkte bij mijn dochter dat ik op een gegeven moment niet meer kon slapen als ik uit bed geweest was. Dan lag iedereen te slapen behalve ik. Dus vandaar dat het dan wel praktisch was dat ik in bed kon blijven. Verschonen deed mijn vriend dan.
14 april heb ik trouwens de 20 weken echo.
Fijn dat je al zoveel compleet hebt cupcake!
Vervelend van je bekken. Bah. Ben je al bij een bekkenfysio geweest? Ik ben vorige week geweest en heb oefeningen en tips gekregen en zij was ervan overtuigd dat het daardoor wel beter zou moeten worden.
dinsdag 28 maart 2017 om 19:19
Cupcake toch een studio genomen? Vond jij dat stiksel juist niet vervelend dat je toen zei?
Telt idd als het om jou wagen gaat, die is dan ook bij babydump in de aanbieding en dat is in ons geval wel met de Gris. Ben nog in afwachting van de mail terug ben benieuwd.
Voor welke maxi cosi zijn jullie gegaan? Ook die vd aanbieding? Wij hebben die zaterdag besteld via de site bij babydump. De cabriofix triangle black.
Verder zijn wij nu ook bijna compleet. Ook de babyfoon nog. Wacht tot die een x in de aanbieding komt. en nog een aantal kleine dingetjes.
Ik had de prijzen vergeleken en wat ik nu heb gekocht was badje goedkoper en de rest gelijkwaardig. En had juist leuke kleertjes bij Prenatal gezien dus moest daarheen.
Tabellen ja idd heel vreemd. Alsof iemand niets te doen had en maar overal is gaan veranderen ofzo? Dacht echt dat is cupcake geweest omdat onze namen ineens bij elkaar in de tabel stonden.
Kipkerrie moet jij nog veel halen of heb je nog veel in huis van de 1e?
Balen dat jullie beide last hebben van jullie bekken! Lijkt me zo vervelend om dat zo vroeg al te hebben! Hopelijk werkt de fysio voor jullie.
Telt idd als het om jou wagen gaat, die is dan ook bij babydump in de aanbieding en dat is in ons geval wel met de Gris. Ben nog in afwachting van de mail terug ben benieuwd.
Voor welke maxi cosi zijn jullie gegaan? Ook die vd aanbieding? Wij hebben die zaterdag besteld via de site bij babydump. De cabriofix triangle black.
Verder zijn wij nu ook bijna compleet. Ook de babyfoon nog. Wacht tot die een x in de aanbieding komt. en nog een aantal kleine dingetjes.
Ik had de prijzen vergeleken en wat ik nu heb gekocht was badje goedkoper en de rest gelijkwaardig. En had juist leuke kleertjes bij Prenatal gezien dus moest daarheen.
Tabellen ja idd heel vreemd. Alsof iemand niets te doen had en maar overal is gaan veranderen ofzo? Dacht echt dat is cupcake geweest omdat onze namen ineens bij elkaar in de tabel stonden.
Kipkerrie moet jij nog veel halen of heb je nog veel in huis van de 1e?
Balen dat jullie beide last hebben van jullie bekken! Lijkt me zo vervelend om dat zo vroeg al te hebben! Hopelijk werkt de fysio voor jullie.
dinsdag 28 maart 2017 om 19:36
Bekkenfysio ben ik een keer geweest voor een 'analyse' en nu deze week gaat ze mij behandelen. Bah ik word met de dag beperkter. Net boodschappen gaan doen en kan nog amper lopen. Pijnloos lopen zit er sowieso niet meer in.
Ik vond het stiksel idd storend haha mja mss went het wel en anders kopen we een andere beugel erop ofzo.
Wij hebben de pebble triangle black gekocht. We moeten nog de isofix en babyfoon maar we zijn nog niet erover uit welke babyfoon.
Ik baal ook echt van de pijn het begint namelijk echt onhoudbaar te worden en dat had ik toch liever echt niet! Nu werk ik gelukkig niet mja ik wil wel genieten en wat leuke dingen doen en niet dalijk alleen maar pijn hebben
Ik vond het stiksel idd storend haha mja mss went het wel en anders kopen we een andere beugel erop ofzo.
Wij hebben de pebble triangle black gekocht. We moeten nog de isofix en babyfoon maar we zijn nog niet erover uit welke babyfoon.
Ik baal ook echt van de pijn het begint namelijk echt onhoudbaar te worden en dat had ik toch liever echt niet! Nu werk ik gelukkig niet mja ik wil wel genieten en wat leuke dingen doen en niet dalijk alleen maar pijn hebben
dinsdag 28 maart 2017 om 20:29
Cupcake echt balen joh! Hoop echt dat de fysio gaat werken! Lijkt me zo vervelend om continu pijn te hebben met lopen!
Stiksel word volgens mij ook wel soepeler namate van gebruik. In de ene winkel was het ook vervelender als in de andere vond ik.
Leuk dezelfde kleur maxi cosi! Met welke reden zijn jullie voor de pebble gegaan? Iedereen in mijn omgeving heeft de cabriofix. Die zeiden allemaal niet de goedkoopste citi kopen.
Wat willen jullie voor een babyfoon? Ook met camera? Ik ben nu voor een Luvion aan het kijken daar is een vriendin heel tevreden mee.
Stiksel word volgens mij ook wel soepeler namate van gebruik. In de ene winkel was het ook vervelender als in de andere vond ik.
Leuk dezelfde kleur maxi cosi! Met welke reden zijn jullie voor de pebble gegaan? Iedereen in mijn omgeving heeft de cabriofix. Die zeiden allemaal niet de goedkoopste citi kopen.
Wat willen jullie voor een babyfoon? Ook met camera? Ik ben nu voor een Luvion aan het kijken daar is een vriendin heel tevreden mee.
dinsdag 28 maart 2017 om 21:09
Snowy: pebble puur praktisch. De verkoper heeft ons alle verschillen laten zien en de pebble is makkelijker in gebruik.
Ik twijfel over de luvion, op internet lees ik ook veel mankementen. Kennis van me heeft niets anders als problemen met de babyfoon. Die heeft een luvion die met de Wi-Fi bridge. Ding als 5x opgestuurd maar die problemen lees ik dus op internet ook overal terug.
Hier zit veel koolstof in de muur dus het signaal moet echt sterk zijn.
Hoop ook dat de fysio gaat helpen. Kan amper in bed liggen of draaien doet echt pijn pff
Ik twijfel over de luvion, op internet lees ik ook veel mankementen. Kennis van me heeft niets anders als problemen met de babyfoon. Die heeft een luvion die met de Wi-Fi bridge. Ding als 5x opgestuurd maar die problemen lees ik dus op internet ook overal terug.
Hier zit veel koolstof in de muur dus het signaal moet echt sterk zijn.
Hoop ook dat de fysio gaat helpen. Kan amper in bed liggen of draaien doet echt pijn pff
dinsdag 28 maart 2017 om 21:14
Volgens mij kan alleen die pebble op de family fix, dacht ik. Wij hebben ook een pebble met de family fix base. Superhandig.
Ja die bekkenklachten zijn echt vreselijk, weet hoe je je voelt cupcake. Doet zo vreselijk veel pijn. Zitten is ook niet fijn meer en doet zeer. En als ik een tijdje gezeten heb op m'n werk ofzo, kom ik nauwelijks meer in beweging. Hopelijk gaat het beter met de fysio en bij jou ook cupcake!
Wij hebben wel al veel spullen van de 1e, maar moeten nog wel wat bij kopen, zoals een kamertje, luieremmer, babyfoon, kinderstoel. Dat soort dingen. Die gebruiken we namelijk van de 1e nog allemaal voor haar.
Ja die bekkenklachten zijn echt vreselijk, weet hoe je je voelt cupcake. Doet zo vreselijk veel pijn. Zitten is ook niet fijn meer en doet zeer. En als ik een tijdje gezeten heb op m'n werk ofzo, kom ik nauwelijks meer in beweging. Hopelijk gaat het beter met de fysio en bij jou ook cupcake!
Wij hebben wel al veel spullen van de 1e, maar moeten nog wel wat bij kopen, zoals een kamertje, luieremmer, babyfoon, kinderstoel. Dat soort dingen. Die gebruiken we namelijk van de 1e nog allemaal voor haar.
dinsdag 28 maart 2017 om 21:45
Ja kip kerrie hier okk. Als ik blijf bewegen voel ik niet veel pijn maar zitten of liggen verga ik van de pijn laat staan als ik dan weer in beweging moet komen. Vanmiddag ook onder het lopen pijn. Op een week tijd zijn mijn klachten echt voor 200% verergerd.
De pebble kan op de family fix en de 2way fix en de pebble plus alleen op de 2way fix.
De pebble kan op de family fix en de 2way fix en de pebble plus alleen op de 2way fix.
woensdag 29 maart 2017 om 08:59
Cupcake je hoeft ze niet op de Wi-Fi bridge te zetten toch? Ik was aan het kijken voor de Essential die kan volgens mij niet via wifi. Zou zelf ook niet via wifi doen dat is hier niet altijd even goed. En las juist ergens dat er via wifi meegekeken kan worden van buitenaf.
Lastig hoor welke je moet kiezen!
Die van ons kan ook op de isofix maar ga dat niet kopen. Zovaak ga ik toch niet met de auto. Heb alles op loopafstand hier. Dus lekker lopen met de wagen!
He wat vervelend dat jullie juist zoveel pijn hebben met zitten en liggen!
En dat bij jou de pijn zoveel erger is geworden cupcake!
Hoop echt dat het minder word bij jullie, anders worden het een moeilijke 20 weken.
Ik heb in het hele begin last gehad van mijn bekken maar is toen gelukkig vanzelf over gegaan na 3 weken. Bukken en lopen was soms ook niet te harden.
Lastig hoor welke je moet kiezen!
Die van ons kan ook op de isofix maar ga dat niet kopen. Zovaak ga ik toch niet met de auto. Heb alles op loopafstand hier. Dus lekker lopen met de wagen!
He wat vervelend dat jullie juist zoveel pijn hebben met zitten en liggen!
En dat bij jou de pijn zoveel erger is geworden cupcake!
Hoop echt dat het minder word bij jullie, anders worden het een moeilijke 20 weken.
Ik heb in het hele begin last gehad van mijn bekken maar is toen gelukkig vanzelf over gegaan na 3 weken. Bukken en lopen was soms ook niet te harden.
woensdag 29 maart 2017 om 09:19
Liggen gaat hier gelukkig nog goed, maar dat is ook de enige houding die comfortabel voelt. Ik heb het juist met zitten en lopen. Maar ja, met een kleine van bijna 2 en een baan van 32 uur kan ik moeilijk de hele dag liggen.
Wij hebben een Tommee tippee babyfoon zonder camera en zonder WiFi en ik vind hem prima. We hebben er wel zo'n sensormatje bij (in het begin gebruikt) en dat gaf toen wel een fijn gevoel. De babyfoon gebruiken we nog steeds maar zonder sensormatje.
Wij hebben een Tommee tippee babyfoon zonder camera en zonder WiFi en ik vind hem prima. We hebben er wel zo'n sensormatje bij (in het begin gebruikt) en dat gaf toen wel een fijn gevoel. De babyfoon gebruiken we nog steeds maar zonder sensormatje.
woensdag 29 maart 2017 om 10:18
Snowy: die kun je inderdaad zonder wifi gebruiken, doet die kennis van mij ook. Het wifi is sowieso inderdaad niet zo veilig maar ook zit er een enorme vertraging in. Als de kleine beweegt bijvoorbeeld zag je dat niet via de wifi dan sprong opeens het beeld even aan en uit en lag ze opeens andersom in bed haha. Buiten de wifi zou die ook snel het scherm kapot hebben (kennis van mij al 5 keer laten repareren) en de batterij zou slecht zijn lees ik op internet. De essential hadden wij ook willen kopen alleen daarbij kan je de camera niet vanaf afstand bedienen. De Luvion Grand Supreme (geloof dat die zo heet) is iets ouder maar nog steeds te koop via Luvion en ook echt een handig ding. Lijkt op de essential qua specs.
Wij hadden nou een alecto gezien bij prenatal en babydump die is ook wel interessant.
Hier zojuist de maxi-cosi gekregen met de post maar en zit een gaatje in het midden van het handvat/beugel? Is dat bij jullie ook zo? Lijkt echt alsof het er onprofessioneel in is geboord en de beugel is ook wat beschadigd. Ik twijfel of ik dit moet aangeven bij de winkel. Het liefst heb je natuurlijk een die onbeschadigd is.
Onze familie woont ietsje verder dus daar zullen we altijd met de auto heen moeten gaan, lopen is net te ver dan zijn we een uur onderweg schat ik zo. Dus toch maar voor het gemak een iso-base kopen maar die kan ook later gekocht worden die zijn toch amper in de aanbieding.
Hier trouwens echt constant het gevoel dat ik moet plassen, is dat herkenbaar voor jullie? Of de baby zit de hele tijd op mijn blaas of iets anders. Blaasontsteking is het niet denk ik want ik heb geen pijn en hoef ook niet vaak te gaan ik heb alleen de hele dag door het gevoel dat ik moet plassen. Kan wellicht ook met het bekken te maken hebben lees ik op internet. Ach jeetje wat een plezier hahaha! Soms voel ik me wel echt even zielig.
Wij hadden nou een alecto gezien bij prenatal en babydump die is ook wel interessant.
Hier zojuist de maxi-cosi gekregen met de post maar en zit een gaatje in het midden van het handvat/beugel? Is dat bij jullie ook zo? Lijkt echt alsof het er onprofessioneel in is geboord en de beugel is ook wat beschadigd. Ik twijfel of ik dit moet aangeven bij de winkel. Het liefst heb je natuurlijk een die onbeschadigd is.
Onze familie woont ietsje verder dus daar zullen we altijd met de auto heen moeten gaan, lopen is net te ver dan zijn we een uur onderweg schat ik zo. Dus toch maar voor het gemak een iso-base kopen maar die kan ook later gekocht worden die zijn toch amper in de aanbieding.
Hier trouwens echt constant het gevoel dat ik moet plassen, is dat herkenbaar voor jullie? Of de baby zit de hele tijd op mijn blaas of iets anders. Blaasontsteking is het niet denk ik want ik heb geen pijn en hoef ook niet vaak te gaan ik heb alleen de hele dag door het gevoel dat ik moet plassen. Kan wellicht ook met het bekken te maken hebben lees ik op internet. Ach jeetje wat een plezier hahaha! Soms voel ik me wel echt even zielig.
woensdag 29 maart 2017 om 11:39
Mijn maxi cosi ik net ook binnen gekomen. Nu je het zegt zie ik dat gaatje ook. Zal wel horen? Lijkt daar idd ook iets beschadigd. Het zit als de beugel na boven staat helemaal bovenop maar dan aan de onderzijde toch? (Deel wat na het zitje wijst)
Plassen herken ik ook wel. Maar niet altijd last van. Soms ook op de fiets bv en dan als ik weer loop niets aan de hand.
Plassen herken ik ook wel. Maar niet altijd last van. Soms ook op de fiets bv en dan als ik weer loop niets aan de hand.
donderdag 30 maart 2017 om 08:08
Cupcake haha je hangt daar niets aan op nee lijkt me.
Ik krijg net een mail van babydump met nieuw factuur, had via tel mijn matras aangepast naar een aerosleep. Zie op de bon staan, let op Joolz blokkendoos niet meer leverbaar. Krijg nu gratis Joolz wikkeldoek, hoeslaken en laken. Zal bij jou ook wel wijzigen aangezien jij pas later hebt besteld.
Nu nog in afwachting op wat ze met de korting vd wagen doen.
Kipkerrie weer leuk een meisje! Of hadden jullie ook graag een jongetje erbij gehad?
Ik krijg net een mail van babydump met nieuw factuur, had via tel mijn matras aangepast naar een aerosleep. Zie op de bon staan, let op Joolz blokkendoos niet meer leverbaar. Krijg nu gratis Joolz wikkeldoek, hoeslaken en laken. Zal bij jou ook wel wijzigen aangezien jij pas later hebt besteld.
Nu nog in afwachting op wat ze met de korting vd wagen doen.
Kipkerrie weer leuk een meisje! Of hadden jullie ook graag een jongetje erbij gehad?
zaterdag 1 april 2017 om 18:16
Hi, ja wij hebben vandaag de 20-weken echo gehad! Ik heb nog nooit eerder gehuild maar toen ze ons kleine meisje heel even in 3d liet zien schoot ik echt helemaal vol. Ik heb dus net niets kunnen zien zoveel tranen had ik haha. De echoscopiste voelde heel goed aan dat ik ontzettend gespannen was en toen ik vertelde van de eerdere miskraam deed ze nog even extra de 3d echo. Ik heb echt 3 sec haar gezichtje gezien met een duimpje in haar mond en toen had ik het niet meer.
Alles was helemaal in orde! Iets aan de kleine kant maar dat groeit er misschien nog wel uit en anders vinden wij dat helemaal niet zo erg een kleintje haha.
..
Ohja het was nog steeds een meisje
en daarna maar weer even de Prenatal leeg gekocht en nu weer met flinke bekkenpijn op de bank maar ik heb het er voor over! En ik voel dus ook al echt sinds een week duidelijk de baby. Ze zit helemaal onderin op mijn blaas en gebruikt niet de hele baarmoeder, ze zit eigenlijk heel vaak opgevouwen met haar benen boven haar hoofd.
Alles was helemaal in orde! Iets aan de kleine kant maar dat groeit er misschien nog wel uit en anders vinden wij dat helemaal niet zo erg een kleintje haha.
..
Ohja het was nog steeds een meisje
zaterdag 1 april 2017 om 19:01
Wat fijn dat alles goed is! En qua grootte komt vast goed!
3d lijkt me ook heel bijzonder om te zien!
Allemaal kleertjes gekocht bij de Prenatal? Of ook nog andere meisjes dingen?
Balen van je bekken! Gaat het wel weer beter als je even hebt gerust?
Hier begin ik er denk ik ook weer last van de krijgen. Weer veel meer last van rug en af en toe heupen. Als dat aanhoud ook volgende week ook maar eens de bekkenfysio bellen.
3d lijkt me ook heel bijzonder om te zien!
Allemaal kleertjes gekocht bij de Prenatal? Of ook nog andere meisjes dingen?
Balen van je bekken! Gaat het wel weer beter als je even hebt gerust?
Hier begin ik er denk ik ook weer last van de krijgen. Weer veel meer last van rug en af en toe heupen. Als dat aanhoud ook volgende week ook maar eens de bekkenfysio bellen.